Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetellaan selityksiä, joita erityisesti vähemmän älykkäät suosivat patenttivastauksina

Vierailija
12.09.2020 |

..siis suosittuja, yleisiä toteamuksia.

Aloitan: "se on vaan kateellinen!". Eipä tarvitse pohtia ongelmatilanteita sen syvemmin saati katsoa peiliin, kun kateus aina selittää kattavasti kaiken.

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä....

Vierailija
22/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Meillä kaikilla on rajoitteemme!

- Oot vain kade!

- Ei minullakaan ollut mitään aloittaessani... (paitsi varakkaat vanhemmat ja iso osakesalkku)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö vähemmän ja liiku enemmän niin laihdut!

Juuri noinhan se toimii.

Eipä aina. Minä syön ja juon liian vähän, aivan liian vähän ja epätasaisesti. Pitäisi syödä enemmän rytmitetysti ja varsinkin juoda nestettä paljon enemmän. Olen liian kuiva ja se näkyy jo labratesteissäkin.

Vierailija
24/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
25/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että puhuja yrittäisi puheellaan aina jotenkin paikata omaa heikkouttaan tai ajaa omaa etuaan. Minulla on paljon mielipiteitä ja kantoja jotka voi tulkita niin mutta ne on moraalisen pohdinan lopputuotoksia ja joskus jopa itselleni haitallisia.

Vierailija
26/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei tavasta x ole mitään haittaa, mäkin tein sitä raskausaikana ja hyvin meni"

"et sä oo itsekään mikään täydellinen, mulla on siksi oikeus tehdä väärin"

Vierailija
27/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näin on aina tehty"

Vierailija
28/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstanaiset suoltavat aina näitä hyvän mielen ketjuja, joissa oman elämänsä hyacinthbucketit listaavat ns. alemman tason ihmisten ominaisuuksia. Varmaan aika raskasta tuo jatkuva päteminen ja kulissien ylläpito.

Vierailija
29/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kohtalo tuo meidät vielä yhteen, jos niin on tarkoitettu".

Silloin kun ei osata tehdä omia ratkaisuja, niin laitetaan kohtalon piikkiin. Takaportti auki.

Vierailija
30/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän koulu on paras koulu.

"Ei työtä siellä koulussa opi" tai "Ei opiskelu kenestäkään viisasta tee".

Vierailija
31/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö vähemmän ja liiku enemmän niin laihdut!

Juuri noinhan se toimii.

Eipä aina. Minä syön ja juon liian vähän, aivan liian vähän ja epätasaisesti. Pitäisi syödä enemmän rytmitetysti ja varsinkin juoda nestettä paljon enemmän. Olen liian kuiva ja se näkyy jo labratesteissäkin.

Jos syöt liian vähän laihdut et liho. Tähän ei ole mitään selitystä juomisen vähyydestä tai ateriarytmistä. Vaikka monesti näitä selityksiä kuulee.

Vierailija
32/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena minulle tuli tutuksi lausahdus: "Oot ruma!" Tämä siis silloin, jos jonkun kanssa tuli riitaa tai erimielisyyttä tai jos korjasin jonkun ihmisen väärän käsityksen. 

Eli siis minulla ei saisi olla mielipiteitä eikä sananvaltaa, koska olen ruma. En myöskään saa olla oikeassa. Rumuuteni aiheuttaa sen, että olen automaattisesti väärässä. 

Vierailija
33/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on hyvä itsetunto, silloin muutkin rakastavat sinua. ( Äärimmäisen älyllisesti epärehellinen vastaus.)

Riitelyyn tarvitaan kaksi. ( Äärimmäisen älyllisesti epärehellinen vastaus, jolla usein perustellaan henkilöä joka tahallaan käyttäytyy huonosti ja haastaa riitaa.)

Asioilla on tapana järjestyä. ( Täysin älyvapaa vastaus.)

Ynnä muuta sellaista, näitähän älyvapaita selityksiä riittää silloin kun ei haluta ajatella mitään.

Vierailija
34/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo "Emme voi varmuudella tietää mitään" eikä yritäkään pohtia ja tutkia asioita.

Vierailija
35/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä oot nainen ja siksi väärässä. Mä oon mies ja automaattisesti oikeassa." - Tällaista kuulee usein vähemmän älykkäiltä miehiltä.

Vierailija
36/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi mutta,

"diagnoosien huutelu". Antaa kyllä erittäin typerän vaikutelman.

Älkää diagnosoiko ketään jos ette ole tarkistaneet sitä suoraan henkilöltä itseltään tai jos ette ole itse lääkäreitä.

Vierailija
37/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei se nyt ihan noinkaan ole."

"Eikä oo."

Eikä mitään lisäselityksiä kumpaankaan. 

Vierailija
38/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla :

"Tämä on fakta. Piste."

"Osui ja uppos."

"Menikö tunteisiin?"

Vierailija
39/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo "Emme voi varmuudella tietää mitään" eikä yritäkään pohtia ja tutkia asioita.

Ohis, mutta tälle on ainakin filosofiassa (en tiedä käytetäänkö yleisesti muualla) ihan nimikin: defeatism englanniksi, eli olisiko suomeksi vaikkapa tappiomieliala? Nimitystä käytetään filosofiassa halventavaan sävyyn sellaisista teorioista, joiden mukaan mitään ei voida varmuudella tietää, joten turha edes yrittää.

Vierailija
40/112 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jokainen on oman onnensa seppä."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän