Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin lapsi itkee jatkuvasti(kerrostalo)

Vierailija
31.10.2013 |

Itku ei häiritse minua,mutta mietityttää taaperon hyvinvointi. Teen itse kotoa käsin töitä ja olen päivisin kotona,ja lapsi itkee aamun,aloittaa taas lounasaikaan ja iltapäivään,kunnes isä tulee kotiin. Sitten ei kuulukaan iltaisin niin paljon. Koskaan eivät leiki ulkona,äiti ei tervehdi/hymyile ja vaikuttaa masetuneelta. Äidin huutoa kuuluu aika ajoin ja sen jälkeen lapsen itkua. Mulla oli itsellä koliikkivauva ja huutoa jatkui eka vuoden mutta se itku oli erilaista,ja loppui taaperoikään. Naapurin lapsella ei. Olen OIKEASTI huolissani naapurin lapsesta,ei taaperon kuulu itkeä päiväänsä läpi?? Voihan kyseessä olla toki sairas lapsi,mutta tuskin äiti huutaisi sairaalle lapselleen? Vieraita siellä ei tunnu käyvän,eikä olla onnistuttu ottamaan kontaktia naapureihin kun ovat omissa oloissaan. Siistiltä perheeltä vaikuttaa,lapsi hyvin puettu ja mitään muuta "hälyttävää" ei ole kun päivittäinen itkeminen,äidin huuto ja se että he eivät ulkoile. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan naapuriini muutti viime kesänä perhe jonka lapsi itkee/huutaa raivoisasti etenkin ilta- ja yöaikaan. Olen pari kertaa käynyt kysymässä onko lapsella kaikki hyvin ja kuulemma vaan uhmaikää pukkaa.

Ymmärrän kyllä hyvinkin pitkälle tilannetta ja tunnen sääliä vanhempia kohtaan, mutta kun öinen helvetti on jatkunut jo pitkälti yli puoli vuotta ja alkaa jo vaikuttaa omaan työ- ja sielunelämään ja päivittäiseen vireystilaan niin on pakko alkaa miettiä mahdollisen ilmoituksen tekemistä jos eivät itse tajua hakea apua.

Ei homma vaan voi mennä niin että yksi lapsi, sairas tai ei, pitää koko rappua hereillä.

Vierailija
22/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19! Tee vaan ilmo, mutta ei se mihinkään johda. Se on vaan jännä ettei nämä ilmoituksen tekijät tajua että monet tehdyt ilmoitukset ei johda mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun yli 4v. lapsi huutaa toisinaan vieläkin. on aina ollut sellaista kitisevää ja mankuvaa tyyppiä ja hyvin tempereamenttinen. vauvana huusi tunti tolkulla, ja taaperona sai raivareita vähintään kymmenen päivässä. todellakaan emme ole kohdelleet lasta huonosti, ja lapsi on myöskin ihan terve. itku vain voi alkaa vaikka siitä, että lasiin on kaadettu väärä määrä maitoa.. 

Vierailija
24/28 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia, että naapurin lapsi, ei mikään pieni taapero, huutaa koko ajan. Elkee muuttako kerrostaloon/rivitaloon, joka on oikeesti vuonna nakki ja muussi tehtynä😵 itse luulin, että 1950 luvun talossa on jykevät Betoni seinät, olin väärässä.

On ihanaa ku omia vieraita on ja naapurista kuuluu rääkyminen niinku olis samassa huoneessa.

en jaksa enää muuttaa heti, perse reikä ja täällä on lisäks kummallinen mummola/ummehtunu haju. Pääkipeä ja ääni meinaa lähteä, yskä ja huono olo koko ajan. Tätä kestäny 3kk. Ulos ku lähtee kodista nii sen ilman raikkauden heti huomaa ja takasi sisälle nii on kyllä paska ilma. Jännä ettei asunnon näytössä tätä aistinut. Mutta sillon hais edellisen vuokralaisen tuoksukynttilät..

pää räjähtää.

ja vuokran antajat on just sillä mielentilalla, että ei se edellinen vuokralainen sanonut mitään!. :(

Vierailija
25/28 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Meidänkin naapurin lapsi ( kerrostalo ) itkee ja huutaa joka päivä. Luulin ensin, että lapsi on siinä iässä että kaikki ärsyttää jne. Nyt kuitenkin lapsi huutaa yleensä, että " äiti auta " äiti ei asialle tee pahemmin mitään. Käy huutamassa ovella ja paiskaa oven lapsensa naama edestä kiinni. Tämän jälkeen naapuri lähtee tupakalle kaverinsa kanssa ja jättää lapsensa yksin huoneeseen. En oikeasti tiiä mitä tehdä, käydäkö kysymässä onko kaikki hyvin vai mitä. En vaan jaksa tai halua kuunnella lapsen huutavan apua.

Ois lasun paikka, lapsi pyytää jatkuvasti äidiltä apua, mutta ei saa sitä koskaan..

Vierailija
26/28 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa normaalilta, pienet lapset itkee, aika lailla vois olla noihin itkuihin syy väsymys tai nälkä kun ajoittuu just tunne aamuun, lounasaikaan ja päiväuni aikaan.

Mitään lakisääteisetä pakkoa ei ole siitä paljon lapsen kanssa pitäisi ulkoilla päivisin.

Varsinkin nyt kun on kylmää, niin varmasti osa vanhemmista ajattelee, että helpompi leikkiä sisällä. Oon huomannut että joillekin perheille sellainen on normaali että pakkasessa ja vesisateessa ei mennä ulos.

Itsekin tuota tapaa ihmetellyt, mutta ei sellaiseen nyt kuitenkaan voi kukaan puuttua...

Vierailija
27/28 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parempi että lapsi itkee kuin se ettei kuulu mitään.Masentuneet lapset eivät enää edes itke kun tietävät ettei siihen reagoida mitenkään.  Sama koskee myös raivoavaa uhmaiköistä teiniä jne...turvallisessa ympäristössä lapset näyttävät tunteensa. Ap, olisin enemmän huolissani jos itkua ei yhtäkkiä kuulu moneen päivään.

Vierailija
28/28 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma erityisherkkä asperger lapsi sai raivarit kun sukka oli huonosti tai paita rutussa. Edelleen byt 10 v saattaa raivota josvs7kka  valot ovat liian kirkkaat,kuulemma ne sattuvat silmiin ja päähän,viimeksi itki sitä viime viikolla illalla kello 21.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä