Onko muidenkin mielestä synkkiä poikien ulkohaalarit?
Vähän alustavasti katsellut noita talvihaalareita jo. 80 senttinen haalari täytyy hankkia pojalle. Kyllä on tylsiä ja synkkiä. Kokonaan tummansininen on ilmeisesti se tämän kauden juttu. Ja mustia näkyy myös paljon. Tykkäättekö muut noista? Ilmeisesti niistä joku tykkää, kun niitä kaikilla valmistajilla on.
Kommentit (17)
http://www.ellos.fi/reima/reima-marty-haalari/411228?N=1z141pmZ1z141roZ1z141o7&Nao=3
tossa iloinen haalari
Liikaa mustaa, en tykkää. Kirkkaat värit olis turvallisempiakin. Liian vähän heijastimiakin niissä vakiona.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 16:05"]
Liikaa mustaa, en tykkää. Kirkkaat värit olis turvallisempiakin. Liian vähän heijastimiakin niissä vakiona.
[/quote]
Oliko tää neloselle? Katoitko edes?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 16:12"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 16:05"]
[/quote]
Oliko tää neloselle? Katoitko edes?
[/quote]
Vitos vastaus ei ollut ap:n. Olen tuon vihreän haalarin bongannut itsekkin ja on ihan pirteä, ei ehkä kuitenkaan kuosiltaan tuokaan ihan lemppari, mutta menettelee. Valikoimaa noissa värikkäissä haalareissa tuntuu olevan aika vähän, kun kaikilla valmistajilla on valikoimassa se tummansininen ja musta. Sitten on osalla vielä tumman harmaa ja ruskeavoittoisia. On noita värikkäitäkin tosiaan joitain, mutta ihmettelen kyllä miten vähän. Että tosiaanko suurin osa haluaa noita tummia.
ap
En kyllä ymmärrä lainkaan ap:n valitusta haalarien synkkyydestä???????????? Reimalla, Ticketillä, Mololla ja vaikka kuinka monella muullakin merkillä löytyy vaikka minkä värisiä haalareita pojille. Keltaista, oranssia, vihreää, moniväristä, raidallista.
Käy katsomassa nettikauppojen valikoimia ja lopeta turha urputus.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 16:03"]
http://www.ellos.fi/reima/reima-marty-haalari/411228?N=1z141pmZ1z141roZ1z141o7&Nao=3
tossa iloinen haalari
[/quote]
Tuo päällä lapsi näkyy edes vähän kaamoksessa. Täällä tarvitaan ihan oikeasti turvaelementtejä eli väriä ja heijastimia.
No onko se haalari pakko ostaa osastolta, jossa lukee POJAT?
Eihän haalarissa ole mitään pippelinkoloja tms. sukupuolesta riippuvia tekijöitä, joten mene kauppaan ja osta iloisen värinen haalari.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 17:38"]
Muutenkin poikien vaatteet tapaa olla synkkiä :(
[/quote]
Kun käyttää hiukan aikaa ja etsii, niin löytyy haalareita ja muitakin vaatteita pojillekin iloisissa väreissä. Meillä käytetty mm. keltaista, punaista, vihreää, oranssia.....
Osta punainen tai vaaleanpunainen. Niin mä olen tehnyt jo pari kertaa, eikä kukaan ole tullut sanomaan, ettei voisi pojalla pitää.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 17:55"]
Osta punainen tai vaaleanpunainen. Niin mä olen tehnyt jo pari kertaa, eikä kukaan ole tullut sanomaan, ettei voisi pojalla pitää.
[/quote]
Juu mun poika ainakin itse toivoi viime talvena joko keltaisia tai pinkkejä toppavaatteita. Pinkkejä oli vaikea löytää ilman mitään koristevöitä tai prinsessakuvioita, keltaisia en sillä shoppailureissulla löytänyt ollenkaan. Sai sitten lopulta pinkin ulkoiluasun jossa oli tähtiä. Sopii mielestäni aivan hyvin pojallekin.
On, mutta kyllä kirkkaistakin värejä löytyy jos sitä haluaa: Ticket, Molo, Reima, CM.n ColorKids....
suomessa on synkkiä takkeja aikuisillekkin ja huonon mallisia...meeppä pietariin niin löytyy istuvia KAUNIITA ulkovaatteita. yhteen aikaan suomessa näin vain ruskeita ja mustia toppatakkejaa naisilla....liekö itsetunto alhaalla kun ei uskaltanut poiketa massasta....onneks nyt on kirkkaita lime ulkopukuja sun muita pinkkejä.
Enn tykkää minäkään mutta onneksi ilmettä voi piristää iloisen värisillä hanskoilla ja pipoilla.