squirttaavat naiset
onko kuinka yleistä että nainen voimakkaan orgasmin seurauksen "squirttaa" todella näyttävästi?
Kiva kuulla kokemuksia tuollaisilta naisilta, miten he kokevat tuon tilanteen
M43nääsville
Kommentit (45)
Keksittyä koko homma! Se on kusta mitä ne ruikkii.
Mä sguirttaan kun mies nuolee ja sormettaa. Samoin jos syvälle panee yhdynnässä. Ei siinä mitään, mutta pyykin määrä rasittaa. Uusi mieheni koki tuon ensimmäistä kertaa, enkä ollut ihan varma mitä hän ajatteli siitä lopulta. Ihmeissään lähti pesulle.
Vain yhden kerran oon kokenut niin, että oikein tiedostin sen. Saattaa olla että joskus on tullut muulloinkin vähän tirauteltua, mutta toi oli sellanen että kunnolla roiskui. Työmatkalla Australiassa ja kävin sellasessa tantrahieronnassa, päättyi niin nautinnolliseen pimppahierontaan, että orkku oli jotain aivan huimaa...nesteet pirskahti kunnolla. Vähän hävettikin kun siitä tokenin, mutta hyvältä se tuntui koko juttu.
Reissuvaimo
Kuseskelusta kiinnostunut tyyppi on taas aktivoitunut
Vierailija kirjoitti:
Mä sguirttaan kun mies nuolee ja sormettaa. Samoin jos syvälle panee yhdynnässä. Ei siinä mitään, mutta pyykin määrä rasittaa. Uusi mieheni koki tuon ensimmäistä kertaa, enkä ollut ihan varma mitä hän ajatteli siitä lopulta. Ihmeissään lähti pesulle.
Miksi alapeukut?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä siis suomeksi paskan ja kusen ruikkimista pitkin seiniä? Ripuli.
Ei ole. Suomeksi puhutaan suihkulähdeorgasmista.
Heii!
Sehän on pelkkää kusta se squirt. Ei ihmisessä ole sellaisia skenerauhasia, joista erittyis litratolkulla "ejakulaationestettä"
Se on ihan ehtaa virtsaa, mitä sieltä tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä siis suomeksi paskan ja kusen ruikkimista pitkin seiniä? Ripuli.
Ei ole. Suomeksi puhutaan suihkulähdeorgasmista.
Myös purskahtava orgasmi toisena nimenä.
Vierailija kirjoitti:
Heii!
Sehän on pelkkää kusta se squirt. Ei ihmisessä ole sellaisia skenerauhasia, joista erittyis litratolkulla "ejakulaationestettä"
Miksi sitten ejakuloinnin jälkeen käyn pissalla ja virtsaa tulee normaali määrä? Ei se ole pissaa mitä seksin aikana tulee. Pissa on keltaista, tän neste ei ole.
Toiset naiset päästävät alleen seksin aikana ja ovat häpeissään joten ovat keksineet sille nimen squirttaus.
Riippuu itsellä aika lailla siitä, kuinka estoton tai vapautunut tunne on seksin aikana. Aika harvoin tulee, mutta lähinnä silloin, jos on ollut pikku taukoa ja mies tietää mitä tekee. Ensimmäisen kerran ihan vain kunnon käsiseksin yhteydessä, sormetus oli vähän rajumpaa tai oikeastaan ihan naintia sormilla, kielellä lämmittelyn päätteeksi ja silloin roiskahti ihan kunnolla orkun yhteydessä. Hämmentävä tunne sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heii!
Miksi sitten ejakuloinnin jälkeen käyn pissalla ja virtsaa tulee normaali määrä? Ei se ole pissaa mitä seksin aikana tulee. Pissa on keltaista, tän neste ei ole.
Jep!! Tuo on totta. Joka kerta itselläkin vaikka oisin saanu useamman squirt-orgasmin miehen kanssa seksin aikana, niin silti on heti seksin jälkeen pissahätä ja sitä pissaa tulee monesti paljonkin, eli virtsasta ei squirtatessa ole kyse vaan naisen ejakulaationesteestä, joka on eri nestettä se. Kyllä sen muistakin seikoista huomaa.
Täällä yksi squirtin metsästäjä. Mä saan mielestäni vallan hyviä orkkuja. Välillä syviä, välillä aaltomaisia, välillä sellasia järkkyjä koko vartalo orkkuja, joissa koko keho tärisee ja sätkii ja yleensä silloin itken ja nauran sekaisin. Mutta se squirttaus, sitä en saa tapahtumaan vaikka mitä yritän.
No nyt olen siinä pisteessä tässä projektissa, että olen hankkimassa sähköseksileluja, koska aika moni nainen squirttaa sähköleluilla.
Tästä on tullut ihan vakavahenkinen harrastus.
Vinkkejä vastaanotetaan.
Joku toinen ketju oli jo missä oli linkitettynä tutkimuksia aiheesta, niistä vedin pikaiseen seuraavat johtopäätökset (mitkä voi olla täysin metsässä):
1. Virtsarakko näyttelee tässä suurinta roolia, mutta neste itsessään on varmaankin enimmäkseen hyvin laimeaa, enimmäkseen vettä. Veikkaan että jokin lihaskouristus / paine munuaisille orgasmin aikana saa sieltä enemmän nestettä liikkeelle kuin normaalisti.
2. Tämä voi toistua tiheään, vettähän kehossa kyllä riittää. Virtsaa taas ei riitä (ainakaan väkevänä), se kertyy hiljalleen ja tiivistyy (keho ottaa vettä takaisin kiertoon ja virtsa väkevöityy kunnes rakko tarpeeksi täynnä tarpeeksi väkevää).
3. Joten tavallaan jos joku väittää että kyseessä on "vain" virtsaa, on sekin tavallaan totta, mutta enpä sitä itse sellaisena ajattelisi pääosin. Nauttisin vain jos vaimoni ruikkisi myös.
Veikkaan että vessassa käydessä ennen ja jälkeen seksin niin jälkimmäisellä kierroksella on melko laimeaa virtsaa, aika moni taitaa kuitenkin käydä seksin jälkeen vielä kerran rakon tyhjentämässä vaikka olisi juuri ennen käynyt... Varmaan jokin fysiologiassa saa aikaan nopean täyttymisen. Jos jaksaisi vielä tarkemmin käydä ne tutkimukset läpi, mainittiinkohan niissä mitään väkevyyksistä...
Se on todistettu tutkimuksissa kuseksi.
Jos nainen ei kykene kusemaan, tutkimus tulee tehdä muualla kuin vauva.fi sivulla
Mä squirttaan joka päivä. Se on sellanen harrastus. Taisiis, jos rupeen runkkaamaan en oo tyytyväinen ennenkun oon squirtannut tarpeeksi. En tajua miks se on vaikeetajoillekkin naisille jos on muuten terve. Juon paljon vettä ja katon miten pitkälle voi lentää. (joo mulla on liikaa vapaa aikaa...)
pelkään että se ällöttää joitain miehiä. Vittu sitä ei ikinä tiiä mikä miehiä pelottaa naisten vartaloissa. Siksi en helposti lähe sänkyyn. Olis kiva löytää joku (tasapainoinen, ei ruma pervo) mies jolle squirttaus on fetissi koska lol mulla on paljon tarjottavaa.