viettelettekö miehiänne? miten pyytää?
Ollaan oltu vaimon kanssa yhdessä kymmenisen vuotta.
Nykyään seksiä on harvakseltaan ja meillä on kolmevuotias lapsi. Itse toivoisin enemmän naisellista erotiikkaa ja viettelyä, vihjailua ja kiusoittelua. Kiihotun paljon naisellisesta tyylistä; mekoista, korkkareista, koruista. Erityisesti pidän ja kiihotun tyylikkäästä meikistä, rakastan huulipunaa, punattujen huulien naisellista tuoksua...ja makua.
Suhteemme alkuvaiheessa sain suhteessamme tyydyttää tätä puolta, nyt harvemmin. Viimeksi n. kuukausi sitten tuttujen häihin lähtiessä, lapsi oli hoidossa ja oli täydellinen sekstausmahdollisuus. Vaimo oli meikkaamassa ja upeen näköinen korkkareissa ja helmet kaulalla ja laittoi juuria huulia, kuitenkin minulle jäi vaikutelma että jouduin vonkaamaan pusuja ja pillua.
Olisiko minulla oikeus pyytää enemmän viettelyä? Miten se kannattaisi tehdä?
Miten muut naiset, annatteko miehillenne fantasioita?
Kommentit (10)
Itse vihaan yli kaiken sitä että "naista täytyy vietellä". Jos nainen edes kerran olisi punttia imemässä ilman mitään miehen 25 minuutin esileikkiä, niin olisin onnellinen. Miksi kaikkien naisten kanssa miesten täytyy kantaa vastuu seksisuhteen onnistumisesta...........!!!!!!!!!!!!!!
mun kanssa ei tartteis kunhan vain sais kikkeliä.... mutta kun ei ni ei...ei mee tasan onne lahjat eikä halut...
mun kanssa ei tartteis kunhan vain sais kikkeliä.... mutta kun ei ni ei...ei mee tasan onne lahjat eikä halut...
Missähän olis se paikka jossa nuo lahjat vois jakaa uudestaan? ;)
?
Kiitos viestistä. Sinulla on varmasti onnekas mies, hienoa.
Siitä on aikaa kun oma vaimoa oli stay upeissa ja korkkareissa sängyssä, taisipa silloin tulla huulipunatahrojakin kalun varteen, ja teki hyvää.
Olen kyllä kehunut häntä kun hän laittautuu, ja tuntuu että hän tietääkin sen että käyn kuumana, mutta ilmeisesti haluaa pihdata aina välillä. Esim. lähtiessään työpaikkansa juhliin hän nauttii kun kiehnään kalu pystyssä, mutta pillua ei yleensä voi saada, kun "meikit sotkeentuu" tai "lapsi voi herätä.
kommentti oli siis otsikolle Kyllä viettelen ;)
viitsinyt enää vietellä. Pari kertaa tuli kokeiltua. Kun ostin pitsihepeniä, mies nauroi, että ei sulle sovi ollenkaan, kun läskit tursuaa. Kun ajoin posliiniksi, ei sanonut mitään, eikä ollut seksiä vähään aikan (ei kyllä ollut silloinkaan kun jätin ajamatta, eikä silloin kun oli kiitorata).
Olen niin paljon asuilla ja teoilla yrittänyt vietellä, että nyt on yritykset jäissä, ei sieltä mitään seksiä tipu kuitenkaan. Muista naisista en tiedä, mutta tässä syyt miksi mua ei kiinnosta paskaan vertaa mikään miehen viettely.
Olet sinäkin löytänyt oikein valio yksilön. Mistä te naiset oikein löydätte tommosia munattomia miehiä? Kehtaa nauraa kun nainen yrittää vietellä, huh huh!
Joskus olen kysynyt, että tykkäisikö, mutta ei ollut ajatuksesta innostunut. Mielipide esimerkiksi kauniista alusvaatteista on yleensä sellainen, että mitä turhaan, ei ne sun päällä pysy kuitenkaan :) Yleensä kyllä hiplailen ja silittelen pitkin iltaa. Harmi vaan, että usein miestä tuntuu väsyttävän. Odottaa kyllä mun olevan valmiina kun itse on sillä tuulella. Ja olenhan minä, sillä olen päättänyt, etten kosta pihtaamalla, vaan nautin sitten siitä kun toinen innostuu.
Eilenkin siinä suutani käytin kun telkkaria katseltiin. Miehellä oli toisessa kädessä kaukosäädin ja toisessa juomalasi, ei tuota vastakaikua tullut. Ja siinä vaiheessa kun maate mentiin, niin ei jaksanut. Vähän tyhmä olo jää, kun toinen kuitenkin oli ihan kiihottuneessa mielentilassa ja sitten ei kuitenkaan innosta. Muutaman kerran kun peräkkäin saan pakit, niin aloitetta en kyllä vähään aikaan edes yritä tehdä.
Hieman menee tuo halukkuus epätasaisesti meidän kesken. Mulle kelpais vaikka joka päivä, miehelle riittää kerta tai kaksi viikossa. Joten tietysti niitä pakkejakin sitten tulee.
niin no, onnekas ja onnekas...ainakin tuolla saralla, jos ei aina muutoin ;)
Ei vaan, pitkään ollaan oltu yhdessä, mutta makuuhuoneessa on mielestäni aina ollut enempi ja vähempi vilkasta eloa.
Olen itse aktiivinen, ja ehkäpä "ei niin naisellinen", sillä saatan sanoa suoraankin, että "nyt panettaa, saiskos?" ;), tai en välttämättä edes kysele, vaan käyn asiaan.
Niin, eihän ne vaatteet päällä yleensä rakastella, mutta kyllä ne vaatteet houkuttelevat, puolin ja toisin.
Kun näen mieheni jalassa sexyt bokserit, ja saan ihailla pullottavaa etumusta ja hyvin muodostuneita pakaroita, niin kyllä siinä mieli alkaa tekemään, ei sille voi mitään ;)
Ja vastaavasti kun hihhuloittelen kotona joskus vähissä vetimissä, sexyissä alusvaatteissa, mies kyllä tulee yleensä kyhnäilemään ja sivelemäänkin.
Kun olen ostanut uusia alusvaatteita, näytän niitä mieluusti miehellenikin.
Juurikin yks päivä tuumasi, että "onpa sulla seksikkäät rintsikat ja alushousut", ja kävi hiukan kuumana.
Pieniä asioita, mutta visuaalisesti hyvinkin herättäviä.
Ja paljastettakoon, että tähän rouvaan saa vauhtia kun näen mieheni päällä puvun ;)
En tiedä mikä siinä on niin hottia, mutta takuuvarma suuhoito ja vaakamambo on luvassa, kun ukko pukeutuu (liian harvoin tosin) pukuun ;)
Liekö olen liian päällekäypää tyyppiä, mutta tykkään humoristisesti (ja osin tosissanikin) istua vaikkapa hame/mekko päällä mieheni syliin, ja provoisoida häntä...usein "kala käy koukkuun" ;)
n39
tiedän tasan tarkkaan minkälaisia vaatteita mies tykkää päälläni näkevän, ja kiusoittelenkin välillä kyseisillä vaatteilla.
Pukeudun muutoinkin naisellisesti, mutta joskus ihan erityisesti laittaudun vietelläkseni hänet.
Tykkään kun mies kiehnaa vierettyvilläni, kehuu kuinka kaunis ja haluttava olen.
Meikeillä en järin erityistä innostusta saa aikaan, sillä meikkaan päivittäin muutoinkin.
Huulipuna on kyllä yksi kiusoittelun aihe..jos valitsen punaisen, saatan pikkutuhmasti sipistä mieheni korvaan, että "eikö olisi kiva saada punainen rinkula kikkelisi varteen?" ;)
En tiedä miten vaimosi suhtautuu jos esität hänelle toiveen miten/millaisin vaattein ja meikein haluaisit hänen viettelevän sut, mutta muhun ainakin tehoaa tuo, kun mieheni kehuu näkemäänsä.
Voithan nätisti sanoa vaimollesi, että "olit tosi viehättävän ja vetävän näköinen silloin häihin lähtiessämme" tai muulla tavoin kehua vaatteitaan ja meikkejään.
Tai vaikka sanoa, että "voi, näkisinpä useammin sut semmoisissa vetimissä"..en usko, että noista voisi kukaan loukkaantua.
Vietellä, ja tulla vietellyksi, mielestäni jokaisella on niihin oikeus, vapailla ja varatuilla.
Ja jos puhutaan ihan puhtaasti makuuhuonejutuista, niin kyllä, vedän välillä stay upsit jalkaani, ja pikkumustan sexyn lyhyen mekon päälle, ja teen rohkeasti aloitteen seksiin. Ei siinä mies paljoa estele, se on menoa silloin ;)
n39