Intiassa käyneet onko Gangnes-joki todellakin tällainen
http://www.chinasmack.com/2010/pictures/filthy-india-photos-chinese-netizen-reactions.html
Tekis mieli Intiaan, mutta ehkä en kestäisi sitä.
Kommentit (11)
Hyi saakeli! Minä en menisi likikään moista paikkaa!
On. Ja moni muukin paikka.
Jos olet esim. valmis kesken bussimatkan menemään keskellä yötä "huoltoaseman" "vessaan" ja kahlaamaan monisenttisessä kusipaskaliejussa löytääksesi sen reiän lattiassa niin ei muuta kuin mukavaa matkaa.
Nuo matkatoimistojen Goan, Jaipurin tms. matkat lienevät toki asia erikseen mutta jos reppureissaamaan lähdet niin kakalta et voi välttyä :)
Olin lähdössä lapseni kanssa Goaan, mutta taidankin vaihtaa kohdetta; ei houkuttele tuo sairaalakaan jos sattuis sairastumaan.
Ei ole olemassa "Gangnes-jokea". Mutta Ganges on tuollainen.
Juurikin tuollainen on Intia. Olen ollut soutelemassa Gangesissa, ruumiita näkyi vain rannassa. Hajua josta monet varoittelivat ei ollut, varmaan yhtenä syynä se, että oli talvi ja hiton kylmä.
Hyi että mikä paikka! Ruumiita lilluu vedessä ja kadut täynnä ihmisten ulostetta!
Monta päivää Varanarissa (mistä suurin osa valokuvista ehkä oli) viettäneenä täytynee todeta, että tämä kokoelma on varmaan koottu pitkältä ajalta. Ei tuota nyt saa yhden illan aikana kuvattua. Itse näin joella veneillessäni yhden ruumiin Näiden päivien aikana. En kyllä niitä etsimällä etsinyt, saati että olisin kuvaamaan alkanut. Hautajaiset rannalla tosin pyörivät 24/7. Monet tuevat kuolemaan kaupunkiin, koska se on pyhä kaupunki. 40 maan kokemuksella kumminkin tuo Varanasi on käsittämättömin ja epätodellisin paikka, missä olen ikinä käynyt, eikä vastaavaa helposti tule vastaan. Tuntui, että olisi elänyt jatkuvasti jonku elokuvan kulisseissa. Intia (poislukien goa ja vastaavat) ei ole helppo matkakohde missään suhteessa, mutta kyllä se minun mieleen on jäänyt paremmin kuin joku Pariisi taikka Malesia.
En sitten käsitä miten jotkut voi olla noin saastaista porukkaa. Tuosta syystä inhoan intialaisia. Ja miksi he idiootit eivät itse pesydeydy yläjuoksulla ja kappaa ihmistuhkia ja ruumiita alajuoksulla? On varmaan mukava pestä siinä hampaita kun mädäntyvä ruumis takapuoli pystyssä vieressä ja sen eritteillä sitten itsesi puhdistat..hyi helv. Eikö tuonne jo joku hygieniakouluttaja vois mennä ja opettaa ihmisille edes jotain terveitä toimintatapoja? Ei ihme että syntyy kaikenmaailman norsunaamaa ja mutaatioituneita ihmisörkkejä kun tuosta törkyvedessä saavat alkunasakin.
On.