Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UPS! Parkkisakko piti maksaa tänää ja mulla ei ole penniäkään rahaa. Voikohan vielä sopia kuun loppuun sen maksun?! :/

Vierailija
19.07.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä hätäile, tietysti parempi että laskut maksaa ajallaan, mutta aina ei pysty

Vierailija
2/9 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollaset turhat laskut ei mua paina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aina voi neuvotella maksusta kun ottaa ajoissa yhteyttä

Vierailija
4/9 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nelosta ei taida painaa muutkaan laskut... hällä väliä tyypit onkin ulosoton vakioasiakkaita

parkkisakot ei kuulu perinnän piiriin

Vierailija
5/9 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan aina sakot pienissä erissä, enkä kysele siihen lupaa. Asiaa silloin hoidetaan. Eipä ole edes korkoja tullut myöhemmin maksettavaksi.

Vierailija
6/9 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole sopinut, varsinkaan eräpäivän jälkeen. Kannattaa kuitenkin ehdottamasti soittaa HETI huomenna ja kysyä. Siellä tuntuu kaikki olevan päivän päälle tarkkaa.

Vierailija
7/9 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koskaan en ole sopinut, varsinkaan eräpäivän jälkeen. Kannattaa kuitenkin ehdottamasti soittaa HETI huomenna ja kysyä. Siellä tuntuu kaikki olevan päivän päälle tarkkaa.

Vierailija
8/9 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut muidenkin tehneen tuota myöhässä maksamista ja/tai maksamista osissa ja yksi kerta sitten maksoin itse kahdessa osassa (ilmoittamatta) ja toisen kerran inhimillisesti vain unohdin, että viikko oli kulunut ja sakko olisi pitänyt maksaa... Molemmissa tapauksissa n. 2kk kuluttua sakon maksamisesta tuli puolenkertainen sakko kotiin, vaikka molemmat sakot oli siis tuossa vaiheessa jo maksettu. Toisesta eräpäivänä puolet ja puolet viikon kuluttua ja toinen 4pvä myöhässä... Näin siis Vaasassa ainakin - että sinuna minä soittaisin, enkä luottaisi av:n juttuihin.

Vierailija
9/9 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos nyt esim. markka aikaan sakko oli 200mk, eikä maksanut, niin noin kuukauden päästä tuli lasku 300mk. Jos oli maksanut miltein heti eräpäivän jälkeen, tuli vain korot 100mk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän