Haluatko olemuksellasi ja pukeutumisellasi olla hyvän ja pantavan näköinen myös muille kuin omalle aviomiehellesi?
Kommentit (7)
niin silloin oon sellainenkin.
En mä ainakaan pidä itsestäni huolta mieheni takia, ihan hassu koko ajatuskin. Tykkään olla laittautunut ja kivasti pukeutunut ja saan siitä postiivista huomiota.
Tällä hetkellä yritän saada itseäni vanhemman ja " vakavemman" näköiseksi hiuksilla, vaatteilla ja meikillä, ettei tarvitsisi kuunnella 24- vuotiaana säälittelyjä ja neuvoja ja teiniäiti-voivotteluita, kun liikun lasten kanssa...
Musta olisi rehellisesti sanoen ihanaa vaikkapa nyt liikkua ulkona mieheni kanssa niin, että muut miehet kadehtisi miestäni ja mies saisi olla ylpeä kauniista vaimostaan.
Huoh. En taidakaan jättää sitä lenkkiä ja treeniä väliin tänää, vaikka meinasin!
Nyt 24-vuotiaana olen löytänyt oman tyylini, joka on nuorekas, mutta kuitenkin aikuinen, juu nou.
Ja kyllä, pidän siitä että miehet katsovat. Erityisesti eräs tietty...
Meikkaan vain kotona, enkä laita nättejä vaatteita kaupungille, vaikka kotona olenkin yleensä lyhyessä hameessa ja vastaavaa, mistä mieheni pitää.
Olen niin kyllästynyt tähän nykymenoon, että kaikki liittyy seksiin ja en missään tapauksessa halua, että miehet ikään ja tasoon katsomatta kuolaavat perääni ja runkkaavat kotona minua ajatellen. En halua myöskään enää yhtäkään vihellystä, kommenttia, virnistelyä enkä kosketusta. Olen niin kyllästynyt siihen, että minun pitäisi olla joka helvetin tampion ällöttävien himojen kohde ja hymyillä vain onnellisena, kun he suuressa korkeudessaan vaivautuvat himoitsemaan minua. Olen saanut kestää tahmaisuuksia kolmetoistavuotiaasta asti ja en vain halua niitä enää.
Miehelleni tykkään siis laittautua ja minusta on ihanaa olla seksikäs hänen silmissään.
Vierailija:
Meikkaan vain kotona, enkä laita nättejä vaatteita kaupungille, vaikka kotona olenkin yleensä lyhyessä hameessa ja vastaavaa, mistä mieheni pitää.Olen niin kyllästynyt tähän nykymenoon, että kaikki liittyy seksiin ja en missään tapauksessa halua, että miehet ikään ja tasoon katsomatta kuolaavat perääni ja runkkaavat kotona minua ajatellen. En halua myöskään enää yhtäkään vihellystä, kommenttia, virnistelyä enkä kosketusta. Olen niin kyllästynyt siihen, että minun pitäisi olla joka helvetin tampion ällöttävien himojen kohde ja hymyillä vain onnellisena, kun he suuressa korkeudessaan vaivautuvat himoitsemaan minua. Olen saanut kestää tahmaisuuksia kolmetoistavuotiaasta asti ja en vain halua niitä enää.
Miehelleni tykkään siis laittautua ja minusta on ihanaa olla seksikäs hänen silmissään.
Minusta on ihanaa jos miehet katsovat perääni tai edes vilkaisevat. Se vaan tuntuu hyvälle ja hivelee itsetuntoa. En kuitenkaan koskaan pukeudu ns. halvasti vaan omaan tyyliini ja persoonallisesti, näyttävästi. Pitkä ja hoikka kun olen, muotoja korostavat vaatteet ja tyköistuvat kuosit ovat jees!