Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten järjestetään HopLop-synttärit?

Vierailija
03.01.2023 |

Eli lähinnä kiinnostaa se, että miten kutsuvieraiden vanhemmat saa ymmärtämään sen, että he ovat vastuussa lapsistaan leikkipuistossa. En voi millään kaitsea laumaa 6-vuotiaita jotka juoksevat ympäri leikkipuistoa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vanhempia ei ole kutsuttu mukaan, vaan kutsuja on vastuussa.

Vierailija
2/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien pitää kiertää niissä putkissa lastensa kanssa. Muuten heitteillejättö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vanhempia ei ole kutsuttu mukaan, vaan kutsuja on vastuussa.

Ei voi pitää paikkaansa. Sanotaan että sulla on kymmenen 4-6 -vuotiasta. Kukaan ei ole niin pro että suoriutuu tuosta.

Vierailija
4/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat siihen kutsuun, että toivomme että perheestänne osallistuu myös valvoja lapsellenne.

Vierailija
5/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmoittaa kutsussa että vanhempi on itse vastuussa lapsestaan leikkipuistossa?

Vierailija
6/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät jollain lapsella olevan pieniä sisaruksia niin kutsu heidätkin, vanhempi tulee varmasti mukaan eikä jää kotiin nuoremman lapsen kanssa 😁

Vierailija
7/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien lasten hoplop-synttäreistä nyt on aikaa vaikka kuinka, mutta kyllä minä olen katsonut, että olen niistä lapsista siellä vastuussa tai siis minä ja päivänsankarin isä yhdessä, kun kerran heidät sinne kutsun. Ne lapset, joiden valvominen on mahdotonta, on jätetty kutsumatta.  Tai sitten on sovittu, että ko. lapsen jompikumpi vanhempi jää valvomaan omaa lastaan. 

Vierailija
8/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu yksi vanhempi seuraksesi jeesaamaan.

Vierailija
9/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan validi kysymys, koska entä jos jotain sattuu. Kaikilla lapsilla ei ole otettuna omaa tapaturmavakuutusta. Synttärisankarin äidin kotivakuutus ei varmasti korvaa kutsuvieraslapsen tapaturmaa. Eikä hoplop kai tarjoa vakuutusta kävijöille.

Vierailija
10/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien lasten hoplop-synttäreistä nyt on aikaa vaikka kuinka, mutta kyllä minä olen katsonut, että olen niistä lapsista siellä vastuussa tai siis minä ja päivänsankarin isä yhdessä, kun kerran heidät sinne kutsun. Ne lapset, joiden valvominen on mahdotonta, on jätetty kutsumatta.  Tai sitten on sovittu, että ko. lapsen jompikumpi vanhempi jää valvomaan omaa lastaan. 

No anteeksi nyt vaan, mutta tämä ei ole ollut millään tavalla vastuullista. Entä jos jotain olisi käynyt? Ette olisi välttämättä olleet ajoissa paikalla tai edes kuulleet avunhuutoja.

Vierailija
11/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No anteeksi nyt vaan, mutta tämä ei ole ollut millään tavalla vastuullista. Entä jos jotain olisi käynyt? Ette olisi välttämättä olleet ajoissa paikalla tai edes kuulleet avunhuutoja.

Ei se hoplop mikään miinakenttä ole

Vierailija
12/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ketju edustaa valtaosan ajattelua niin taidan jättää koko homman väliin. Ei huvita olla vastuussa lapsilaumasta jossain valtavassa leikkipuistossa. Surullista että ihmiset on noin daijuja. Ap

Vierailija
13/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No anteeksi nyt vaan, mutta olet hiukan yksinkertainen

Vierailija
14/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä ketju edustaa valtaosan ajattelua niin taidan jättää koko homman väliin. Ei huvita olla vastuussa lapsilaumasta jossain valtavassa leikkipuistossa. Surullista että ihmiset on noin daijuja. Ap

Entisessä työssäni opettajana olin yksin vastuussa kerrallaan noin 30hlöstä jopa kahdeksan tuntia kerrallaan. Heistä noin 29 ei osannut käyttäytyä. Tuuripeliähän nämä on

Vierailija
15/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viisivuotias lapsi. En koskaan voisi kuvitellakaan jättäväni lastani synttäreille hoploppiin jonkun toisen vanhemman vastuulle, jos hänen vastuulla olisi enemmän kuin kaksi lasta. Menisin automaattisesti itse mukaan vahtimaan omaa lastani.

Vierailija
16/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entisessä työssäni opettajana olin yksin vastuussa kerrallaan noin 30hlöstä jopa kahdeksan tuntia kerrallaan. Heistä noin 29 ei osannut käyttäytyä. Tuuripeliähän nämä on

Neljävuotias on vähän eri asia kuin koululainen. Ja sinä sentään olit tehtävään koulutettu ja työkokemusta asiasta omaava ihminen. Ap ei.

Vierailija
17/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän lapset on hengissä ylipäätään, jos hoplop pelottaa?

Vierailija
18/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teidän lapset on hengissä ylipäätään, jos hoplop pelottaa?

Meillä ei ole 10 alle kouluikäistä lasta

Vierailija
19/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat kutsuun, että turvallisuussyistä kutsu on voimassa vain, jos lapsen mukaan pääsee oma valvoja. 

Vierailija
20/30 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on viisivuotias lapsi. En koskaan voisi kuvitellakaan jättäväni lastani synttäreille hoploppiin jonkun toisen vanhemman vastuulle, jos hänen vastuulla olisi enemmän kuin kaksi lasta. Menisin automaattisesti itse mukaan vahtimaan omaa lastani.

Löytyihän täältä joku normaaliälyinenkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi