Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10901)

Vierailija
10541/10901 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsi, miten siistiä oli tuo Mikko Leppilammen esiintyminen tässä ohjelmassa! Parasta ikinä!

. Musta ääni huono ja Titanic oli surkea valinta, yhtä väritön ja veretön kappale kuin esittäjä. Surullista, että kaiken saanut noin tyhjä.

Mikkohan on erittäin mielenkiintoinen ihminen. Se elämänmuutos, minkä hän on tehnyt ja miten se on vaikuttanut häneen, on hyvä esimerkki kaikille siitä, että vielä lähes nelikymppisenä ihminen voi muuttua, kun huomaa, ettei pidä itsestään ja että todella haluaa muuttua ihmisenä. 

Taidan olla vähän yksinkertainen, kun minä en ymmärrä lainkaan tätä upeaa elämänmuutosta ja hienoa kasvutarinaa. Voisiko joku selittää, mikä se muutos on ja miten se näkyi tässä ohjelmassa? Ja enää en halua kuulla tuota puhkikulutettua levyä, kun amerikan unelma romahti. 

Googleta vaikka hänen haastattelujaan, niin löydät asiaa hänen itsensä kertomana. Itse olen monta kertaa tänne tätä perustellut, mutta lähinnä on syytetty jankkaamisesta, enkä muutenkaan jaksa enää. Nukuitte yön yli, ja nyt on uusi päivä. Kuinka te jaksatte vieläkin olla noin katkeria siitä, ettei Pakkanen ollutkaan suuri maailmantähti, jota odotitte?

Jos täällä on syytelty "Leppilampi-faneja" jankkaajiksi, kun pitkään keskustelussa ei saanut koko nimeä mainita, niin menee kyllä jo jankkaamisessa ihan omiin sfääreihinsä tämä pettymys Pakkasen henkilöllisyydestä ja sen perustelu, miksi Pakkanen oikeasti onkin ihan huono hahmo; kun on nyt huijattu kielellä, ääntä manipuloitu, keksitty vihjeitä. Ihan on samanlainen meininki kuin Trumpilla ja kannattajillaan vaalien jälkeen: yritetään kaikin keinoin perustella, miksi hahmo ei ollutkaan hyvä, vaikka kaikki ovat sitä täällä koko kauden ylistäneet. Jarkko Tammisen huijauksesta ei niinkään olla pettyneitä, luultavasti siksi, että moni itse sen arvasi, mutta kun Pakkanen onnistui jymäyttämään, ottaa näköjään koville. Ei nuo pienet huijaukset ja vihjeiden yliampuvuudet itselle tai monelle muullekaan ole mikään ongelma ollut. Tunnistin henkilön silti. Näille näyttää olevan, jotka eivät tunnistaneet, ja hahmolta vedetään pois kaikki se kunnia, joka hänelle annettiin siinä vaiheessa, kun hänen ajateltiin olevan joku maailmantähti.

- eri

Kysyin miten se kasvutarina näkyi tässä ohjelmassa. Kaikki puhuvat, että Leppilampi paljasti itsestään uusia puolia tässä ohjelmassa, mutta sitten ne pitääkin erikseen googlata jostain ihan muualta? 

No kun ne asiat lukee tässä ketjussa jo vaikka kuinka monta kertaa.

Ei kun kyllä sinun pitää ne tiedot tähän hänelle vielä kaivaa ja tiivistää ja tarjoilla hopealautasella.

...oishan se liikaa, että kysyjä tekisi jotain itse.

Tuleeko mieleen, että tarkoitukseni ei ollut ottaa selvää Leppilammen elämästä, vaan halusin perusteita väitteelle, miten upeasti niitä tässä ohjelmassa tuotiin esiin. Ymmärrätkö, mikä ero näillä asioilla on? Toisen saan selville googlesta, toisen saan selville vain kysymällä niiltä, jotka näin itse sanovat. 

Vierailija
10542/10901 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa tää nillitys Maikkarin vakiokasvoista. Osataan ulkoa ohjelmien kaudet, juontajat, osallistujat ja vieraat ja vollotetaan että on niin tylsää kun aina sitä samaa.

No en ihmettele että on tylsää jos tuijottaa telkkaria tuntitolkulla päivittäin! Siihen tietysti Netflixit ja muut päälle. Teettekö te mitään muuta kuin tuijotatte liikkuvaa kuvaa?

Koettakaa tajuta että mtv.n työntekijöitä ei ruveta vaihtamaan siksi että jotkut urpot ei osaa muuta tehdä töllöttää kaikki ohjelmat läpi.

Niinpä. Ja sitten kun nämä olisivatkin joitain sellaisia, jotka eivät ole koskaan olleet missään maikkarin ohjelmassa, nillitettäisiin, että kuka tämäkin nobody on, pitäisikö tämä muka tuntea jostain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10543/10901 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan jaksa leppilampea.. joka kerta menee kanava vaihtoon

Juuri tätähän se Leppilampi loppupuheenvuorossaan sanoi... että nyt pääsi esiintymään niillekin, jotka yleensä tyrmäävät jo ennen kuin on ehtinyt aloittaa.

Vierailija
10544/10901 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te nyt ymmärrätte miksi Hietala voitti, vaikka se vetikin välillä vähän "värittömästi" ei Floorin  kanssa tasapäisenä esiintyvä ole mikään amatööri se on huippuluokan ammattilainen joten kyllä sen kuuluikin voittaa nuo harrastelija laulajat

Jos Pakkanen ois vetänyt kuin kisan alkupäässä eikä Leppis ois jääny kii ni ois voittanut. Tarkoituksella sen taso laski. Ihan käsikirjoitettu juttu. Eihän kukaan maailmanluokan laulaja ohjelmaan ees lähtis jos se heti tippuis. Ois noloa.

Ohjelman ongelmana on se, että yleisö tietenkin vaihtuu ainakin eri kuvauspäivinä. Niinpä, jos kansa olisi saanut äänestää, Pakkanen olisi hyvin voinut voittaa, koska esitykset koko kauden aikana olivat ylivoimaisesti parhaita ja mielenkiintoisimpia. Mutta kun finaalissa oleva yleisö äänesti yhden esityksen perusteella, tulos oli tuo. Leppilampi olisi kyllä ansainnut voiton, ennemmin kuin kukaan muu. Kyse ei tässä ohjelmassa ole siitä, kuka laulaa parhaiten, vaan kuka luo mielenkiintoisimman, vaihtelevimman ja vaikeasti arvattavan hahmon.

Mä olen eri mieltä. Minusta Pakkanen oli paras kolmessa ekassa jaksossa, mutta sen jälkeen hän jotenkin hiipui. Tohtori taas alkoi menemään esityksineen ja vihjeiden omaperäisyyksineen Pakkasen ohi. Ihan ansaitusti Tohtori voitti. Hiirulainen myös petrasi loppujaksoissa ja aloin pitämään hahmosta, vaikka se ensin vaikutti vastenmieliseltä.

Pakkanen lauloi hienosti kaikissa jaksoissa, ja monella eri tavalla. Ja hienointa oli, että hän lauloi finaalissa sillä tavoin, kun "normaalistikin" laulaa. Se oli mahtavan hieno päätös Pakkasen hahmolle tässä kisassa. Siksi hän olisi ansainnut voiton. Tohtori jauhoi sitä samaa joka jaksossa ja Hiirulainen oli makeileva ja erittäin vastenmielinen hahmo, myös puvustus ja hahmon ulkoinen olemus oli täysin epäonnistunut. 

Minusta taas oikea hahmo voitti, kyllä sen huomaa että Marko on maailmanluokan tähti, ei muut pärjää hänelle. Pakkasen kaksi viimeistä esitystä olivat tuskallista kuultavaa. Ihmettelen, että miksi hänen tasonsa laski niin dramaattisesti. Oli alussa oli todella hyvä. Hiirulainen oli hahmona vastenmielinen, mutta Jarkon laulua oli kiva kuunnella.

Tämähän se onkin se suurin huijaus, mitä on ainakin minun todella vaikeaa niellä. Onhan tuo nyt selvää, että taso laski dramaattisesti tasan sen takia, että ensimmäisissä esityksissä ääni on käsitelty tunnistamattomaksi. Itse en ole edes suuttunut siitä englannin kielestä, vaan siitä, että henkilöstä tosiaan tehtiin tuollainen kokenut raspikurkku-maailmantähti (olkoonkin suomalainen), mutta kaikki näkivät viimeisissä esityksissä, mikä se taitotaso oikeasti on. On naurettavaa nyt hehkuttaa, miten taidokas esiintyjä ja laulaja Leppilampi on, kun koko hohto perustui niille ensimmäisille esityksille, jotka eivät ole lähelläkään totuutta. 

Ja tässä on turha verrata Leijonaa ja Heinäseipäitä. Heidän ääniään ei kyllä oltu käsitelty juuri millään tavalla, he vain lauloivat eri äänialoilla. 

Alankoa ei ehkä ollut mutta jos tosissasi uskot että hedbergin ääntä ei oltu käsiteltu ja vahvasti kaikissa muissa jaksoissa paitsi viimeisessä niin mulla olisi hyvä vähänkäytetty auto sulle myydä. Ollut mummon käytössä ja se ajoi sillä vain sunnuntaisin kirkolle...

En nyt ihan tarkkaan enää muista niitä esityksiä, mutta ihan jokaisessa Hedbergin esityksessä kuului tasan samoja ääniä, jotka on kuultu hänen keikoillaan. Hänhän kiekuu ja tekee jos jonkinlaisia imitointeja showssaan. Leppilammen suusta en ole koskaan kuullut tuollaista matalaa raspia. 

Oletko siis hedberg itse tai joku superfani vai miksi ihmeessä ravaat tuon ukon keikoilla? Normaalille ihmiselle yksikin tuppaa olemaan tarpeeksi loppuelämäkseen. 

En ole kuules käynyt yhdelläkään Hedbergin keikalla. Niitähän näkee ihan televisiossa ja netissäkin. 

Hassu sheimaamisyritys, että nyt sitten onkin noloa perustella väitettään sillä, että on kuullut henkilön äänen ennenkin. :D Tällä kertaa olin nyt asiasta paremmin perillä kuin sinä ja se, kuka käy keikoilla tai katsoo häntä telkkarista, on nyt sivuseikka. 

Eipä niitä telkkaristakaan tule katsottua koska sattuneesta syystä ne ei ole sen parempia ruudun välityksellä.

Hedbergin todellista ääntä kuului finaalissa ja aiemmin yhdessä toisessa ohjelmassa jossa tuo levytti kappaletta. Ne alkupään esitykset oli aika kaukana tuon ukon todellisesta lauluäänestä ja horjuva tekniikka kertoi ettei tuo kovinkaan rutinoitunut laulaja ole, edes muokattuna.

Mut hei, sinulla ei siis ole mitään havaintoa miltä hedberg kuulostaa mutta silti tunnistit sen vahvasti muunnellusta ekasta kappaleesta jossa se kuulosti pikemminkin oopperalaulajalta, toisin kuin oikeastaan koskaan ja missään muualla ennen tai jälkeenpäin? Melkoiset korvat sinullakin.

Toisaalta voisit lopettaa tuon pas**n jankutustrollauksen jossa hoet liki viherministerin tapaan valetta toisensa perään. 

Ohiksena pakko todeta, että todella moni tunnisti Hedbergin heti ensimmäisen esityksen jälkeen. Ne taas jotka ovat Leppilampea tarkkaan kuunnelleet tunnistivat heti sen Mikon ”pohja äänen”. Vaikka studiossa kuinka muokattaisiin ääntä, niin sitä ihmisen omaa perimmäistä lauluääntä ja äänen vivahteita ei pysty poistamaan. Minä olen kuullut, kun Hedberg vetää heviä ja oopperaa, joten mulle välähti heti kenestä oli kyse. Oikea oopperalaulaja ei laula niin huonosti kuin Sami teki. Mä en ymmärrä sitä suuttumuksen määrää, jos joku toinen on tunnistanut jonkun hahmon heti äänestä.

Vierailija
10545/10901 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te nyt ymmärrätte miksi Hietala voitti, vaikka se vetikin välillä vähän "värittömästi" ei Floorin  kanssa tasapäisenä esiintyvä ole mikään amatööri se on huippuluokan ammattilainen joten kyllä sen kuuluikin voittaa nuo harrastelija laulajat

Jos Pakkanen ois vetänyt kuin kisan alkupäässä eikä Leppis ois jääny kii ni ois voittanut. Tarkoituksella sen taso laski. Ihan käsikirjoitettu juttu. Eihän kukaan maailmanluokan laulaja ohjelmaan ees lähtis jos se heti tippuis. Ois noloa.

Ohjelman ongelmana on se, että yleisö tietenkin vaihtuu ainakin eri kuvauspäivinä. Niinpä, jos kansa olisi saanut äänestää, Pakkanen olisi hyvin voinut voittaa, koska esitykset koko kauden aikana olivat ylivoimaisesti parhaita ja mielenkiintoisimpia. Mutta kun finaalissa oleva yleisö äänesti yhden esityksen perusteella, tulos oli tuo. Leppilampi olisi kyllä ansainnut voiton, ennemmin kuin kukaan muu. Kyse ei tässä ohjelmassa ole siitä, kuka laulaa parhaiten, vaan kuka luo mielenkiintoisimman, vaihtelevimman ja vaikeasti arvattavan hahmon.

Mä olen eri mieltä. Minusta Pakkanen oli paras kolmessa ekassa jaksossa, mutta sen jälkeen hän jotenkin hiipui. Tohtori taas alkoi menemään esityksineen ja vihjeiden omaperäisyyksineen Pakkasen ohi. Ihan ansaitusti Tohtori voitti. Hiirulainen myös petrasi loppujaksoissa ja aloin pitämään hahmosta, vaikka se ensin vaikutti vastenmieliseltä.

Pakkanen lauloi hienosti kaikissa jaksoissa, ja monella eri tavalla. Ja hienointa oli, että hän lauloi finaalissa sillä tavoin, kun "normaalistikin" laulaa. Se oli mahtavan hieno päätös Pakkasen hahmolle tässä kisassa. Siksi hän olisi ansainnut voiton. Tohtori jauhoi sitä samaa joka jaksossa ja Hiirulainen oli makeileva ja erittäin vastenmielinen hahmo, myös puvustus ja hahmon ulkoinen olemus oli täysin epäonnistunut. 

Minusta taas oikea hahmo voitti, kyllä sen huomaa että Marko on maailmanluokan tähti, ei muut pärjää hänelle. Pakkasen kaksi viimeistä esitystä olivat tuskallista kuultavaa. Ihmettelen, että miksi hänen tasonsa laski niin dramaattisesti. Oli alussa oli todella hyvä. Hiirulainen oli hahmona vastenmielinen, mutta Jarkon laulua oli kiva kuunnella.

Tämähän se onkin se suurin huijaus, mitä on ainakin minun todella vaikeaa niellä. Onhan tuo nyt selvää, että taso laski dramaattisesti tasan sen takia, että ensimmäisissä esityksissä ääni on käsitelty tunnistamattomaksi. Itse en ole edes suuttunut siitä englannin kielestä, vaan siitä, että henkilöstä tosiaan tehtiin tuollainen kokenut raspikurkku-maailmantähti (olkoonkin suomalainen), mutta kaikki näkivät viimeisissä esityksissä, mikä se taitotaso oikeasti on. On naurettavaa nyt hehkuttaa, miten taidokas esiintyjä ja laulaja Leppilampi on, kun koko hohto perustui niille ensimmäisille esityksille, jotka eivät ole lähelläkään totuutta. 

Ja tässä on turha verrata Leijonaa ja Heinäseipäitä. Heidän ääniään ei kyllä oltu käsitelty juuri millään tavalla, he vain lauloivat eri äänialoilla. 

Alankoa ei ehkä ollut mutta jos tosissasi uskot että hedbergin ääntä ei oltu käsiteltu ja vahvasti kaikissa muissa jaksoissa paitsi viimeisessä niin mulla olisi hyvä vähänkäytetty auto sulle myydä. Ollut mummon käytössä ja se ajoi sillä vain sunnuntaisin kirkolle...

En nyt ihan tarkkaan enää muista niitä esityksiä, mutta ihan jokaisessa Hedbergin esityksessä kuului tasan samoja ääniä, jotka on kuultu hänen keikoillaan. Hänhän kiekuu ja tekee jos jonkinlaisia imitointeja showssaan. Leppilammen suusta en ole koskaan kuullut tuollaista matalaa raspia. 

Oletko siis hedberg itse tai joku superfani vai miksi ihmeessä ravaat tuon ukon keikoilla? Normaalille ihmiselle yksikin tuppaa olemaan tarpeeksi loppuelämäkseen. 

En ole kuules käynyt yhdelläkään Hedbergin keikalla. Niitähän näkee ihan televisiossa ja netissäkin. 

Hassu sheimaamisyritys, että nyt sitten onkin noloa perustella väitettään sillä, että on kuullut henkilön äänen ennenkin. :D Tällä kertaa olin nyt asiasta paremmin perillä kuin sinä ja se, kuka käy keikoilla tai katsoo häntä telkkarista, on nyt sivuseikka. 

Eipä niitä telkkaristakaan tule katsottua koska sattuneesta syystä ne ei ole sen parempia ruudun välityksellä.

Hedbergin todellista ääntä kuului finaalissa ja aiemmin yhdessä toisessa ohjelmassa jossa tuo levytti kappaletta. Ne alkupään esitykset oli aika kaukana tuon ukon todellisesta lauluäänestä ja horjuva tekniikka kertoi ettei tuo kovinkaan rutinoitunut laulaja ole, edes muokattuna.

Mut hei, sinulla ei siis ole mitään havaintoa miltä hedberg kuulostaa mutta silti tunnistit sen vahvasti muunnellusta ekasta kappaleesta jossa se kuulosti pikemminkin oopperalaulajalta, toisin kuin oikeastaan koskaan ja missään muualla ennen tai jälkeenpäin? Melkoiset korvat sinullakin.

Toisaalta voisit lopettaa tuon pas**n jankutustrollauksen jossa hoet liki viherministerin tapaan valetta toisensa perään. 

MItä ihmettä sinä selität? Juurihan sanoin, että olen nähnyt Hedbergin keikkoja telkkarista ja netistä. Mistä nyt yhtäkkiä vedit tähän, että minulla ei ole mitään havaintoa, miltä Hedberg kuulostaa? Sinähän tuossa sanoit, että on noloa, jos on hänen keikoillaan käynyt (vai oliko se joku muu). 

Vierailija
10546/10901 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa Sami Hintsasta harmittaa, kun Janne Kataja veikkasi sitä hiirulaiseksi ja haukkui sen vielä tehneen akkoen rooleja teatterissa. Ei kukaan halua saada homon mainetta. 

Vierailija
10547/10901 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

masked singer ig:stä poimittua

mmmaikki

Mä tulin tästä jostain syystä vähän vihaiseksi. Tyhmää, että tän tyyppisessä formaatissa saa oikeasti antaa sitten ihan vääriä vihjeitä ja johdattaa harhaan. Ja ihme bogoilua kansainvälisyydellä, salaperäisyydellä ja englanninkielisyydellä, joista sitten yksikään ei oikeasti pidä paikkaansa. Pakkasen neljä ensimmäistä esitystä olivat myös TÄYSIN eri tasoa, kuin semifinaali- ja finaaliesitykset. Oli mun lempparihahmo, kunnes Leppilampi paljastui sieltä alta ja kuului finaaliesityksessä läpi parantelemattomalla äänellä ja surkeilla englanninkielentaidoilla. Sorry, mutta tässä meni vähän maku tähän ohjelmaan. Josko ens kaudella ei paranneltais kilpailijoiden ääntä mekaanisesti, eikä annettais valheellisia vihjeitä. Kiitti !

maikki on varmasti täällä ollut 24/7 alapeukuttamassa leppilampea ja toitottamassa miten sillä "ei ole raspia"

Lopettakaa jo oikeasti. On tullut jo useasti selväksi, että osa pitää Leppilammesta ja osa ei. Osan mielestä taas vihjeet täsmäsivät ja osan mielestä ei. Miksi näistä pitää vääntää hamaan tappiin asti. Me kaikki näemme ja koemme asiat eri tavoin, joten tämän suhteen ei ole olemassa mitään absoluuttista totuutta. Kaiken lisäksi tämä oli viihdeohjelma, ei sitä tarvitse noin vakavasti ottaa.

Vierailija
10548/10901 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin varsinkin tämän kauden perusteella tuntuu, että olisi parempi, jos vihjeitä ei olisi ollenkaan, tai että ne olisi piilotettu vaikka esitysten sekaan kuvallisina vinkkeinä. Säilyisi jännityskin pidempään. Arvailun kannalta typerää, että osalla vihjeet olivat naurettavan helppoja ja osan kohdalla taas ei voinut tietää pitääkö ne edes paikkaansa.

Vierailija
10549/10901 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan katsonut tuota Amerikan versiota? Onko siellä sellaisia osallistujia, jotka suomalainenkin voi tunnistaa? (Mutta älkää spoilatko.)

Vierailija
10550/10901 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa tää nillitys Maikkarin vakiokasvoista. Osataan ulkoa ohjelmien kaudet, juontajat, osallistujat ja vieraat ja vollotetaan että on niin tylsää kun aina sitä samaa.

No en ihmettele että on tylsää jos tuijottaa telkkaria tuntitolkulla päivittäin! Siihen tietysti Netflixit ja muut päälle. Teettekö te mitään muuta kuin tuijotatte liikkuvaa kuvaa?

Koettakaa tajuta että mtv.n työntekijöitä ei ruveta vaihtamaan siksi että jotkut urpot ei osaa muuta tehdä töllöttää kaikki ohjelmat läpi.

Niinpä. Ja sitten kun nämä olisivatkin joitain sellaisia, jotka eivät ole koskaan olleet missään maikkarin ohjelmassa, nillitettäisiin, että kuka tämäkin nobody on, pitäisikö tämä muka tuntea jostain. 

Minusta se taas olisi hienoa, jos pysyttäisiin uskollisena ohjelman alkuperäisversiolle. Tykkään muutenkin katsoa kilpailuja, joista löydetään uusia kykyjä. On kiva kun Suomeen saadaan tällä tavoin uusia lahjakkuuksia. Mutta sinä saat olla toista mieltä.

Vierailija
10551/10901 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens vuonna siellä sit varmaan on Vappu Pimiä, Peter Nyman, Mette Mannonen, Sikke sumari ja Baba Lybek.

Vierailija
10552/10901 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkäsin, että tässä ohjelmassa olisi oikeasti jotain puolijulkkiksia Seiskasta - tapauksia, mutta tässähän on ollut ihan tuttuja kasvoja ja pitkää uraa tehneitä sekä monipuolisesti erilaisia henkilöitä. Etenkin Marco Hietala ja Ilkka Alanko olivat tosi positiivisia ylläreitä eivätkä tosiaan ihan pieniä tekijöitä. Jarkko Tamminen on tehnyt kans hienon ja pitkän uran niin imitaattorina, dubbaajana, näyttelijänä, ohjaajana kuin laulajana et oli kiva nähdä hänetkin tässä.

Vierailija
10553/10901 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se taas olisi hienoa, jos pysyttäisiin uskollisena ohjelman alkuperäisversiolle. Tykkään muutenkin katsoa kilpailuja, joista löydetään uusia kykyjä. On kiva kun Suomeen saadaan tällä tavoin uusia lahjakkuuksia. Mutta sinä saat olla toista mieltä.

Näitä kykyohjelmiahan on jo ollut ja on pilvin pimein. On Uuden Musiikin Kilpailua, Talenttia, Voice of Finlandia, All Together Now, Idolsia, X Factoria yms. Minusta tämä on kivempi näin, kun noita uusien kykyjen etsintäkilpailuja on jo niin paljon.

Vierailija
10554/10901 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikolla on nätti ääni, mutta ei se riitä voimaballadeihin. Tämä tuli huomattua kahden viimeisen esityksen aikana, mutta iskelmälaulajana hän varmasti pärjäisi hyvin. Markolla ja Jarkolla on uskomattomat äänet, mutta toivottavasti Marko pysyy jatkossa omassa genressään.:D Osa alkupään lauluista oli hänen osaltaan kamalaa kuunneltavaa.

Vierailija
10555/10901 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kommenttiasi. Tarkoitatko, että kisassa olisi ihmisiä, joita kukaan ei voi edes tunnistaa? Vai oletitko, että haluan ohjelmaan pelkästään laulajia? Tässähän puhuttiin nyt maikkarin vakiokasvoista ja nehän eivät suinkaan ole kaikki laulajia tai edes näyttelijöitä. Esimerkiksi Kari Kanala ja Pekka Pouta ovat minusta ihan hyviä valintoja tähän ohjelmaan, vaikka maikkarin kasvoja ovatkin. Ja kovin moni ei ole varmaankaan kuullut Maija-Liisa Peuhua tai Maria Hintikkaakaan laulamassa, joten minusta hekin sopivat formaattiin ihan hyvin. 

Eikö se arvuuttelu mene vähän pieleen, jos henkilöt eivät olisi julkkiksia? Miksi siinä tapauksessa edes pitäisi olla maskit? 

Vierailija
10556/10901 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, positiivista on ainakin se, että seuraavalla kaudella ei sitten enää ehdotella joka toista hahmoa Mikko Leppilammeksi ja joka toista Jarkko Tammiseksi :D

Vierailija
10557/10901 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, positiivista on ainakin se, että seuraavalla kaudella ei sitten enää ehdotella joka toista hahmoa Mikko Leppilammeksi ja joka toista Jarkko Tammiseksi :D

Eihän sitä voi tietää. Eihän sellaistakaan sääntöä ole, ettei voisi osallistua kahta kertaa. 

Vierailija
10558/10901 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä kykyohjelmiahan on jo ollut ja on pilvin pimein. On Uuden Musiikin Kilpailua, Talenttia, Voice of Finlandia, All Together Now, Idolsia, X Factoria yms. Minusta tämä on kivempi näin, kun noita uusien kykyjen etsintäkilpailuja on jo niin paljon.

Mä silti uskon, että esim. suomen urheilijoiden, kirjailijoiden ja poliitikkojen joukosta saattaa löytyä mahtavia laulajia ja esiintyjiä. Olisi kiva saada heitä mukaan masked singeriin. Minulle he eivät olisi tuntemattomia naamoja, joista pitäisi alkaa nillittämään niinkuin joku väitti, mutta ymmärrän kyllä, että jos lukee vain seiskaa, niin ei huomaa mitä ympäröivässä maailmassa tapahtuu.

Vierailija
10559/10901 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan katsonut tuota Amerikan versiota? Onko siellä sellaisia osallistujia, jotka suomalainenkin voi tunnistaa? (Mutta älkää spoilatko.)

on siellä pari jotka pitäisi tunnistaa

Vierailija
10560/10901 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ettet sinä tunnista suomalaisia poliitikkoja, tunnettuja tieteentekijöitä, urheilijoita ym. ei tarkoita sitä, että me muut emme tunnistaisi heitä.