Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
9721/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos maikkari ja Leppilampi nyt syyllistyivät niin hirveään rikokseen tässä kielellä harhauttamisessaan, että oli ihan täysin mahdotonta löytää oikeaa hahmoa kaiken valheen takaa, niin kuinka kuitenkin aika moni tunnisti jo ohjelman alkujaksoista asti Leppilammen? Kannattaisiko suhtautua avoimesti kaikkiin vaihtoehtoihin ja ymmärtää ohjelman luonne. Kuten joku jo sanoi, ulkomaan versioissa tällaiset harhautukset ovat ihan normaaleja. Ja Pakkanenhan ei missään vaiheessa sanonut olevansa ulkomaalainen, se on ihan jokaisen omaa kuvitelmaa. Itse ainakin odottaisin jatkossa vielä enemmän harhauttamista. Suomi on kuitenkin pieni maa ja julkkiksia sen verran rajallinen määrä, että kovin helpoksi menisi, jos heti kättelyssä kerrotaan, että oon juontanut ttk- ohjelmaa ja asun Westendissä. 

Leppilammen "tunnistajat" saa pettyä tänä iltana🙊😜

Todellakin! Hitto, että tulen nauttimaan illan showsta ja leukojen loksahduksesta kun selviää kuka Pakkanen on. Minulla on varma tieto, kaikki vihjeet sopivat niin hyvin ja puolestakaan niistä ei ole puhuttu täällä.

Mitä iloa te saatte tällaisella "minäpäs tiedän" lällättelyllä. Luuletteko, että kukaan oikeasti uskoo teidän tietävän yhtään mitään, jos ette sano nimeä. 

"Vastaava tuottaja" on keksinyt trollata vaihteeksi noin?

Vierailija
9722/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei.

Te jotka olette noissa Pakkasen esityksissä kuulleet Leppilammen: linkkaisitteko tänne rinta rinnan jonkun Pakkasen esityksen ja YouTubesta jonkun Mikon biisin tai pätkän, jossa kuulostaa samalta? Päästäisiin muutkin kuulemaan, jotka ei Mikon uraa ole erityisemmin seuranneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9723/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämän finaalijakson esittelypätkästä kuuluu selkeästi Mikko Leppilammen ääni.

Vierailija
9724/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen on Poets of the Fall -yhtyeen solisti eli Marko Saaresto. On kaksikielinen: englanti ja suomi.

Vierailija
9725/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se on myöntää mäin finaalin kynnyksellä, että ei tuon Pakkasen ääni ja vihjeet taida muihinkaan sopia kuin Mikko Leppilampeen. Itse veikkasin Persbrandtia ja Jyrki69:ä jossain kohtaa, mutta kyllä se sitten kai Leppilampi on, kun siltä se ääni nyt kuulostaa. Sitä en kyllä ymmärrä miten Mikko on tuon I'm too sexyn vetänyt. Se ehkä vielä vähän hämää minua.

Vierailija
9726/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkanen on Poets of the Fall -yhtyeen solisti eli Marko Saaresto. On kaksikielinen: englanti ja suomi.

Miten päädyit tähän lopputulokseen? Jussi-patsas, Irina Björklund, mm-urheilu, roskakasa? 

Vierailija
9727/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut selvää, mutta Pakkanen..

Jyrki69, Hasselhoff tai Franzen. Ne olkoot mun vaihtoehdot.

Mulla taas Jyrki69, Franzen (eilisen Irina-vihjeen takia) ja Persbrandt. Saa nähdä kuinka käy!

Joku panelisteista arvasi kerran Persbrandtia. Ehkä voi sittenkin olla.

Vierailija
9728/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Liian tuntematon tähän ohjelmaan.

Vierailija
9729/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa. Jes!

Vierailija
9730/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko se on myöntää mäin finaalin kynnyksellä, että ei tuon Pakkasen ääni ja vihjeet taida muihinkaan sopia kuin Mikko Leppilampeen. Itse veikkasin Persbrandtia ja Jyrki69:ä jossain kohtaa, mutta kyllä se sitten kai Leppilampi on, kun siltä se ääni nyt kuulostaa. Sitä en kyllä ymmärrä miten Mikko on tuon I'm too sexyn vetänyt. Se ehkä vielä vähän hämää minua.

Ja minä ihmettelen sitä raspia Nothing compares -biisin alussa. 

Vierailija
9731/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi kaudelle parannusehdotuksia:

1. veitola ja kokander vaihtoon

sitä veitolan passiivisaggressiivisuutta ei jaksa kuunnella.

kokander on liian äänekäs hölisijä

2. ei enää juontajia hahmoiksi

niissä ei ole mitään mielenkiintoista. max 1 juontaja per kausi

3. vaikeampia vihjeitä 

täällä tiedetty kaikki jo viikkoja ennen finaalia

Vierailija
9732/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiirulainen on Jarkko Tamminen

Tohtori on Marco Hietala

Mutta Pakkanen... se ei aiemmin kuulostanut yhtään Leppilammelta kuin vasta nyt semifinaalissa.

Jos on se, niin on kyllä osannut eri äänen sävyillä laulaa 👍 Hankalampi tunnistaa kuin imitaattori, joka tekee työkseen.. Peukku myös siitä.

Mutta koska en tykkää hlöstä, niin ois hauskempaa jos Pakkanen oiskin joku muu, joku tosi ylläri.

Vierailija
9733/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei.

Te jotka olette noissa Pakkasen esityksissä kuulleet Leppilammen: linkkaisitteko tänne rinta rinnan jonkun Pakkasen esityksen ja YouTubesta jonkun Mikon biisin tai pätkän, jossa kuulostaa samalta? Päästäisiin muutkin kuulemaan, jotka ei Mikon uraa ole erityisemmin seuranneet.

Kilimanjaro ja Levi.

Vierailija
9734/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä ihmettelen sitä raspia Nothing compares -biisin alussa. 

Saa sit jatkossakin esitellä ne raspiäänet. Muuten ei mee läpi!

Vierailija
9735/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette, vetääköhän Pakkanen yhteisbiisin ihan rehdisti oikein lausuen vai yrittääkö vielä feikata olevansa ulkomaalainen lausumalla suomea ulkomaalaisittain? Yhteisbiisin jälkeen tulee kuitenkin vielä Pakkasen vihjevideo englanniksi ja oma biisi on englanninkielinen.

Vierailija
9736/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei.

samaltahan noi äänet kuulostaa, miksi alapeukkua?

Vierailija
9737/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ensi kaudelle parannusehdotuksia:

1. veitola ja kokander vaihtoon

sitä veitolan passiivisaggressiivisuutta ei jaksa kuunnella.

kokander on liian äänekäs hölisijä

2. ei enää juontajia hahmoiksi

niissä ei ole mitään mielenkiintoista. max 1 juontaja per kausi

3. vaikeampia vihjeitä 

täällä tiedetty kaikki jo viikkoja ennen finaalia

Ei täällä ole Pakkasta tiedetty. Porukka vänkää vaan tota Leppilampea.

Vierailija
9738/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panelistit vaihtoon ensi kaudeksi! Kokander huutaa esitysten päälle ja kerjää huomiota, Veitola taas luulee tietävänsä kaiken ja kerjää myös huomiota asuillaan, Strandberg taas ylinäyttelee, suu koko sjan apposen ammollaan Kataja ainoa siedettävä, ei tee koko ajan numeroa itsestään.

Vierailija
9739/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette, vetääköhän Pakkanen yhteisbiisin ihan rehdisti oikein lausuen vai yrittääkö vielä feikata olevansa ulkomaalainen lausumalla suomea ulkomaalaisittain? Yhteisbiisin jälkeen tulee kuitenkin vielä Pakkasen vihjevideo englanniksi ja oma biisi on englanninkielinen.

Eiköhän laula ihan suomeksi ja sitten panelistit sopivasti saavat kertoa varmistuneensa sen perusteella Pakkasen henkilöllisyydestä. 

Vierailija
9740/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että vetäisee ihan kunnolla suomeksi. En ihmettelisi vaikka vihjevideollakin puhuisi jo suomea.