Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Hei.
Te jotka olette noissa Pakkasen esityksissä kuulleet Leppilammen: linkkaisitteko tänne rinta rinnan jonkun Pakkasen esityksen ja YouTubesta jonkun Mikon biisin tai pätkän, jossa kuulostaa samalta? Päästäisiin muutkin kuulemaan, jotka ei Mikon uraa ole erityisemmin seuranneet.
Kyllä tämän finaalijakson esittelypätkästä kuuluu selkeästi Mikko Leppilammen ääni.
Pakkanen on Poets of the Fall -yhtyeen solisti eli Marko Saaresto. On kaksikielinen: englanti ja suomi.
Pakko se on myöntää mäin finaalin kynnyksellä, että ei tuon Pakkasen ääni ja vihjeet taida muihinkaan sopia kuin Mikko Leppilampeen. Itse veikkasin Persbrandtia ja Jyrki69:ä jossain kohtaa, mutta kyllä se sitten kai Leppilampi on, kun siltä se ääni nyt kuulostaa. Sitä en kyllä ymmärrä miten Mikko on tuon I'm too sexyn vetänyt. Se ehkä vielä vähän hämää minua.
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen on Poets of the Fall -yhtyeen solisti eli Marko Saaresto. On kaksikielinen: englanti ja suomi.
Miten päädyit tähän lopputulokseen? Jussi-patsas, Irina Björklund, mm-urheilu, roskakasa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut selvää, mutta Pakkanen..
Jyrki69, Hasselhoff tai Franzen. Ne olkoot mun vaihtoehdot.
Mulla taas Jyrki69, Franzen (eilisen Irina-vihjeen takia) ja Persbrandt. Saa nähdä kuinka käy!
Joku panelisteista arvasi kerran Persbrandtia. Ehkä voi sittenkin olla.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Liian tuntematon tähän ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Pakko se on myöntää mäin finaalin kynnyksellä, että ei tuon Pakkasen ääni ja vihjeet taida muihinkaan sopia kuin Mikko Leppilampeen. Itse veikkasin Persbrandtia ja Jyrki69:ä jossain kohtaa, mutta kyllä se sitten kai Leppilampi on, kun siltä se ääni nyt kuulostaa. Sitä en kyllä ymmärrä miten Mikko on tuon I'm too sexyn vetänyt. Se ehkä vielä vähän hämää minua.
Ja minä ihmettelen sitä raspia Nothing compares -biisin alussa.
ensi kaudelle parannusehdotuksia:
1. veitola ja kokander vaihtoon
sitä veitolan passiivisaggressiivisuutta ei jaksa kuunnella.
kokander on liian äänekäs hölisijä
2. ei enää juontajia hahmoiksi
niissä ei ole mitään mielenkiintoista. max 1 juontaja per kausi
3. vaikeampia vihjeitä
täällä tiedetty kaikki jo viikkoja ennen finaalia
Hiirulainen on Jarkko Tamminen
Tohtori on Marco Hietala
Mutta Pakkanen... se ei aiemmin kuulostanut yhtään Leppilammelta kuin vasta nyt semifinaalissa.
Jos on se, niin on kyllä osannut eri äänen sävyillä laulaa 👍 Hankalampi tunnistaa kuin imitaattori, joka tekee työkseen.. Peukku myös siitä.
Mutta koska en tykkää hlöstä, niin ois hauskempaa jos Pakkanen oiskin joku muu, joku tosi ylläri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei.
Te jotka olette noissa Pakkasen esityksissä kuulleet Leppilammen: linkkaisitteko tänne rinta rinnan jonkun Pakkasen esityksen ja YouTubesta jonkun Mikon biisin tai pätkän, jossa kuulostaa samalta? Päästäisiin muutkin kuulemaan, jotka ei Mikon uraa ole erityisemmin seuranneet.
Kilimanjaro ja Levi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä ihmettelen sitä raspia Nothing compares -biisin alussa.
Saa sit jatkossakin esitellä ne raspiäänet. Muuten ei mee läpi!
Mitä luulette, vetääköhän Pakkanen yhteisbiisin ihan rehdisti oikein lausuen vai yrittääkö vielä feikata olevansa ulkomaalainen lausumalla suomea ulkomaalaisittain? Yhteisbiisin jälkeen tulee kuitenkin vielä Pakkasen vihjevideo englanniksi ja oma biisi on englanninkielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei.
samaltahan noi äänet kuulostaa, miksi alapeukkua?
Vierailija kirjoitti:
ensi kaudelle parannusehdotuksia:
1. veitola ja kokander vaihtoon
sitä veitolan passiivisaggressiivisuutta ei jaksa kuunnella.
kokander on liian äänekäs hölisijä
2. ei enää juontajia hahmoiksi
niissä ei ole mitään mielenkiintoista. max 1 juontaja per kausi
3. vaikeampia vihjeitä
täällä tiedetty kaikki jo viikkoja ennen finaalia
Ei täällä ole Pakkasta tiedetty. Porukka vänkää vaan tota Leppilampea.
Panelistit vaihtoon ensi kaudeksi! Kokander huutaa esitysten päälle ja kerjää huomiota, Veitola taas luulee tietävänsä kaiken ja kerjää myös huomiota asuillaan, Strandberg taas ylinäyttelee, suu koko sjan apposen ammollaan Kataja ainoa siedettävä, ei tee koko ajan numeroa itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette, vetääköhän Pakkanen yhteisbiisin ihan rehdisti oikein lausuen vai yrittääkö vielä feikata olevansa ulkomaalainen lausumalla suomea ulkomaalaisittain? Yhteisbiisin jälkeen tulee kuitenkin vielä Pakkasen vihjevideo englanniksi ja oma biisi on englanninkielinen.
Eiköhän laula ihan suomeksi ja sitten panelistit sopivasti saavat kertoa varmistuneensa sen perusteella Pakkasen henkilöllisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että vetäisee ihan kunnolla suomeksi. En ihmettelisi vaikka vihjevideollakin puhuisi jo suomea.
"Vastaava tuottaja" on keksinyt trollata vaihteeksi noin?