Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö siis selvisi se, että Pakkanen on suomalainen, vai oliko se alkuspiikki vahinko?
Ei ole varmuutta, että olisi suomalainen. Eihän juontaja voi alussa sanoa että "suomalaiset laulajat ja yksi ulkomaalainen". Eli vielä on täysin mahdollista, ja todennäköistä kielen perusteella, että Pakkanen ei ole suomalainen
Voisi ihan hyvin sanoa esim "suomalaisten tuntemat ja rakastamat tähdet" tms. On sekin nyt kyllä väärin, jos ihan selvällä suomen kielellä sanotaan, että esiintyjät ovat suomalaisia, mutta eivät sitten olekaan. Tuotannolla on kyllä pahasti pasmat nyt sekaisin.
Siis mitä! Onko Pakkanen oikeasti Ridge!
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä juttu, on että pitää naureskella joillekin "Leppilampi-faneille", jotka kuvittelee omiaan unelmissaan ja kuulee harhoja? Tänä on ollut tällaista koko ketjun. Oletteko miettineet, että voitte itse olla väärässä? Ei, en mitenkään varsinaisesti halua, että Pakkanen on Mikko, mutta kyllä tämä nyt todella selvältä näyttää. Ei voi enää erehtyä äänestä, enkä keksi ketään muuta, johon vihjeet sopii paremmin.
Joo ja kun varsinaiset Leppilampi-FANIT taitavat olla aika harvassa. On vain ihmisiä jotka laskevat että 1+1=2 ja kertovat sen täällä. Mutta kun jollekin/joillekin se nimi vaan on niin punainen vaate että ei mitään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä juttu, on että pitää naureskella joillekin "Leppilampi-faneille", jotka kuvittelee omiaan unelmissaan ja kuulee harhoja? Tänä on ollut tällaista koko ketjun. Oletteko miettineet, että voitte itse olla väärässä? Ei, en mitenkään varsinaisesti halua, että Pakkanen on Mikko, mutta kyllä tämä nyt todella selvältä näyttää. Ei voi enää erehtyä äänestä, enkä keksi ketään muuta, johon vihjeet sopii paremmin.
No koska he ovat niin säälittäviä. Viime vuonna olivat kuulevinaan hänen äänensä Leijonassa, ja ilmeisestikin kaikki vihjeet sopivat kuin nyrkki nenään, mutta silti se ei ollut hän. Ensi vuonna joku kilpailijoista kuulostaa täysin joltain Bruce Dickinsonilta/Brian Johnsonilta, ja silti se on näiden mielestä taas Leppilampi :D Ei heitä vaan voi ottaa enää tässä vaiheessa tosissaan
Vierailija kirjoitti:
Jep! Jotenkin lapsellista vänkäystä tuollainen "Leppilampi-fanit" homma. Itseäni on lähinnä kyseinen henkilö aina vaan ärsyttänyt - etenkin juontajana. Silti en voi olla kuulematta Mikon ääntä aivan selkeästi, vaikken haluaisikaan. Se, että epäilet Pakkasta Mikoksi, ei todellakaan tarkoita, että oisit joku fani🙄 Mikko on myös niitä harvoja, joihin vihjeet täsmää todella hyvin,toki värikynää käytetty reippaasti. Toisaalta se, miten me nähdään ML voi poiketa tosi paljon siitä miten ML itse kokee oman elämänsä menneen jne. Ainoa, mikä kummastuttaa, on noi lievät ei-hetero viittaukset jos ne nyt sellaisiksi oli tarkoitettu. Tuntuu kummalliselta, jos tollaisia käytetään hämäyksinä tänä päivänä. Ja ne, jotka siitä kielestä vänkää, niin se kieli toimii tällä kaudella vihjeenä henkilön "kansainvälisyydestä" siinä missä muutkin asiat. Ei siis ole vain kommunikaation väline tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koska he ovat niin säälittäviä. Viime vuonna olivat kuulevinaan hänen äänensä Leijonassa, ja ilmeisestikin kaikki vihjeet sopivat kuin nyrkki nenään, mutta silti se ei ollut hän. Ensi vuonna joku kilpailijoista kuulostaa täysin joltain Bruce Dickinsonilta/Brian Johnsonilta, ja silti se on näiden mielestä taas Leppilampi :D Ei heitä vaan voi ottaa enää tässä vaiheessa tosissaan
Niinpä. Minulle on ihan sama, kuka fanittaa ja ketä, mutta kyllä mielestäni pitää melkoisessa harhassa elää, että kuulee tuossa Leppilammen äänen. Omaan korvaan Leppilammen ääni kuulostaa sellaiselta hunajaisen hempeältä eikä tuollaiselta rouhealta kuin Pakkasen ääni.
Oletteko kuulleet Leppilammen omaa uutta biisiä? Ihan samanlaista hentoa huttua kuin ennenkin. Jos hän kykenee laulamaan kuin Pakkanen, miksi ihmeessä ei tee niin itsenäänkin?
Vierailija kirjoitti:
Jos Pakkanen olisi joku kansainvälinen stara, niin vihjeet olisivat jotain ihan muuta kuin roskikseen kaatumista ja Jussi-patsasta. Maikkarihan suorastaan hekumoisi sillä, että täällä on maailmantähti mukana, joten se kyllä tehtäisiin katsojille myös selväksi, koska sillä saataisiin myös lisättyä kiinnostusta ja katsojia.
Itse olen alusta asti kuullut Pakkasessa Leppilammen. S-kirjaimen ääntäminen on Mikolla tunnistettava niin suomeksi kuin englanniksikin, ja äänen perusväri tulee myös läpi joissain esityksissä paikka paikoin. Eilinen kuulosti jo todella paljon Mikolta.
Olin itse asiassa jo ihan unohtanut, että Mikkohan on oikeastikin hyvä näyttelijä ja laulaja. Hän vain on profiloitunut niin vahvasti juontajaksi viime vuosina, että kun vähän aikaa sitten näin hänet näyttelijänä yhdessä sarjassa, niin se tuntui jotenkin väärältä. Vähän kuin Pimiä olisi ruvennut näyttelijäksi. 😅 Toki Leppilampi siis myös osasi näytellä, toisin kuin Pimiä.
No näinhän tässä on nimenomaan tehty, kun on laitettu hahmo puhumaan englantia ja vihjaillaan Hollywoodeilla ja oscareilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Minulle on ihan sama, kuka fanittaa ja ketä, mutta kyllä mielestäni pitää melkoisessa harhassa elää, että kuulee tuossa Leppilammen äänen. Omaan korvaan Leppilammen ääni kuulostaa sellaiselta hunajaisen hempeältä eikä tuollaiselta rouhealta kuin Pakkasen ääni.
Itselläni suurin kysymys on se, että miksi Maikkari ja ML lähtisivät pelaamaan näin vaarallista peliä? Varmasti he ovat tarpeeksi fiksuja tajutakseen, että suurin osa ihmisistä menettää viimeisenkin innostuksen/vähäisenkin kunnioituksen kyseistä juontajaa kohtaan, jos hän yhtäkkiä rupeaa leikkimään jotain suurta kansainvälistä, traagista staraa. En usko, että he riskeeraisivat maineensa näin!
Nousiainen on maikkarin vakiokasvo.
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen ei ole hetero, sitä on hierottu
katsojien naamaan alusta asti.
Hän on kokenut ammattiesiintyjä, näyttelijä, laulaja tai
tanssija tai näiden yhdistelmä.
Karisma ja ääniala on tyrmäävä.
Antti Holma, paitsi äänen puolesta.
On tosi tylsää, jos hän on suomalaisille tuntematon ulkomaalainen ja näin ollen
mahdoton arvata.Tohtori ei osaa laulaa eikä liikkua eikä
puvussakaan ole hurraamista. Hän on joku
korsto joka halusi päästä kerrankin leikkimään rocktähteä vaikka siihen ei ole
eväitä.Hiiri on falsettiin yltävä mies. Siinä se hämäys.
Ohjelma on vähän tylsä, kun joukossa on oikeita laulajia ja wannabe-laulajia, he ovat
eri tasolla. Ja on tylsää kun raati kehuu
KAIKKIA upeiksi laulajiksi, vaikka osa on peräti
huonoja.
Monella on selvästi todella tukalaa raskaan
pukunsa sisällä.
Koskahan nähdään ensimmäinen pyörtyminen?
Tohtori on "leikkinyt" rocktähteä maailmalla rocktähtenä enemmän kuin moni muu suomalainen ikinä, ei hänen ole tarvis tulla leikkimään sitä Masked Singeriin.
Onko Pakkasella Pääkkösmäinen s-vika?
Englannin ääntämys kökköä, ei ole natiivipuhuja todellakaan ja joku aiemmin kirjoittikin, että suomalaisten tyypilliset virheet ääntämisessä sekä myös kieliopissa ovat havaittavissa selvästi. Kävin kuuntelemassa Leppilammen laulua Youtubessa, tsekatkaa vaikka Shallow..on aika tutun kuuloinen.
Jos ette kuule intonaatiosta että Leppilampi niin:
Mikko Leppilammella on yksi oma albumi ja ollut mukana monella muulla
https://www.discogs.com/artist/1505137-Mikko-Leppilampi
Laulanut orkesterien kanssa koko ajan silloin tällöin. Ollut solistina Bond-tunnareita, Sinatraa ym konserteissa. Isänsä on ammattimuusikko ja laulaja Jukka Leppilampi.
Leppilampi lähti jenkkeihin, tuli takaisin ennen vaimoaan kun rahat loppuivat, erosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Pakkanen olisi joku kansainvälinen stara, niin vihjeet olisivat jotain ihan muuta kuin roskikseen kaatumista ja Jussi-patsasta. Maikkarihan suorastaan hekumoisi sillä, että täällä on maailmantähti mukana, joten se kyllä tehtäisiin katsojille myös selväksi, koska sillä saataisiin myös lisättyä kiinnostusta ja katsojia.
Itse olen alusta asti kuullut Pakkasessa Leppilammen. S-kirjaimen ääntäminen on Mikolla tunnistettava niin suomeksi kuin englanniksikin, ja äänen perusväri tulee myös läpi joissain esityksissä paikka paikoin. Eilinen kuulosti jo todella paljon Mikolta.
Olin itse asiassa jo ihan unohtanut, että Mikkohan on oikeastikin hyvä näyttelijä ja laulaja. Hän vain on profiloitunut niin vahvasti juontajaksi viime vuosina, että kun vähän aikaa sitten näin hänet näyttelijänä yhdessä sarjassa, niin se tuntui jotenkin väärältä. Vähän kuin Pimiä olisi ruvennut näyttelijäksi. 😅 Toki Leppilampi siis myös osasi näytellä, toisin kuin Pimiä.
No näinhän tässä on nimenomaan tehty, kun on laitettu hahmo puhumaan englantia ja vihjaillaan Hollywoodeilla ja oscareilla.
Veit sanat suustani! Plus ne henkivartijat yms! Kuka suomalainen stara tarvitsisi Suomessa henkivartijoita? Ja kuka suomalainen useasti levyttänyt stara muka oikeasti tuntee Hollywoodin kermaa? Itselleni tulee mieleen lähinnä/korkeintaan Jyrki69-tyylisiä rokkareita, ketkä sentään on henganneet edes Bam Margeroiden yms kanssa
Onko Pakkasella Pääkkösmäinen s-vika?
Varmaan sen Leppiksen äänen kuulee kaikkialla kun ei maikkari oikein muuta näytä ku Leppistä. Tunkeutuu korviin ja sieraimiin ja jää jonnekin alitajuntaan. Myönnän että tää viimeisin biisi oli hitusen, siis hitusen, Mikon kuulonen. Muttei se riitä, ei niitä muita biisejä voi unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen ei ole hetero, sitä on hierottu
katsojien naamaan alusta asti.
Hän on kokenut ammattiesiintyjä, näyttelijä, laulaja tai
tanssija tai näiden yhdistelmä.
Karisma ja ääniala on tyrmäävä.
Antti Holma, paitsi äänen puolesta.
On tosi tylsää, jos hän on suomalaisille tuntematon ulkomaalainen ja näin ollen
mahdoton arvata.Tohtori ei osaa laulaa eikä liikkua eikä
puvussakaan ole hurraamista. Hän on joku
korsto joka halusi päästä kerrankin leikkimään rocktähteä vaikka siihen ei ole
eväitä.Hiiri on falsettiin yltävä mies. Siinä se hämäys.
Ohjelma on vähän tylsä, kun joukossa on oikeita laulajia ja wannabe-laulajia, he ovat
eri tasolla. Ja on tylsää kun raati kehuu
KAIKKIA upeiksi laulajiksi, vaikka osa on peräti
huonoja.
Monella on selvästi todella tukalaa raskaan
pukunsa sisällä.
Koskahan nähdään ensimmäinen pyörtyminen?Tohtori on "leikkinyt" rocktähteä maailmalla rocktähtenä enemmän kuin moni muu suomalainen ikinä, ei hänen ole tarvis tulla leikkimään sitä Masked Singeriin.
Ja on yksi Suomen parhaista mieslaulajista.
No itse asiassa eilisen lauluäänen perusteella jo suostun pitkin hampain hyväksymään, että Pakkanen on Leppilampi. Mutta sitten tuli vihje Irina Björklundista, joka on kyllä todella huono vihje Leppilammesta, koska heillä on harvinaisen vähän yhteistä julkista urataustaa takana. Leppilampi on ollut suunnilleen kaikkien suomalaisnaisten vastanäyttelijä, mutta Björklund on ainoa, jonka kanssa yhteys on todella hatara. Yhdessä elokuvassa molemmilla on ollut joku sivurooli ja siinä se yhteys. Eivät ole edes heilastelleet eivätkä hengailleet samassa kaveriporukassa ainakaan kovin näkyvästi.