Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
9061/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ihmeessä ehdottelette jotain Hasselhoffeja, kun Pakkasesta kuulee kuurokin, että ei puhu englantia äidinkielenään? Kuulostaa niin suomijampalta kuin olla ja voi. Ääntäminen oli eilen hyvin suomalaista, ja just sellaisella tavalla, että natiivi ei kyllä osaa noin hyvin suomalaista aksenttia matkia. Soinnilliset ässät puuttuu, kaikki ällät on suomiälliä, lausuu t- ja d-äänteet hyvin suomalaiseen tyyliin jne.

Ja kyllä, kuulen äänessä Leppilammen ja oon yllättynyt, että hänellä ei tuon parempi englannin lausuminen ole, vaikka on asunut Kanadassa ja Yhdysvalloissa.

Miten ihmeessä Keppikanki olisi muka voinut laulaa The Pretenderin tai Nothing Compares 2 You:n sellaisella raspilla? Hänellä on niin ohut iskelmä-ääni kuin olla ja voi. No way hänen äänessään on tarpeeksi raspia ja munaa niihin ekoihin esityksiin! Plus, hän ei ole läheskään niin karismaattinen esiintyjänä, kuin Pakkanen. What Is Love ja I'm Too Sexy olivat puhdasta karismaa ja seksiä, eikä Keppikanki todellakaan yltäisi samaan :D 

Miten sinä jaksat vieläkin jankata Keppikangesta täällä? Kyllä se Pakkanen eilen oli jo niin selvä Leppilampi, että ei ole mitään epäselvyyttä itselle ainakaan enää asiassa.

Miten itse jaksat jankata? Pakkasen elämäntarinan traagisuus ei sovii millään Keppikankeen, kuten ei myöskään Pakkasen levyttämät useammat levyt. Mutta elä toki kuvitelmissasi, jos se sinua jotenkin kostuttaa :D 

Vierailija
9062/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ihmeessä ehdottelette jotain Hasselhoffeja, kun Pakkasesta kuulee kuurokin, että ei puhu englantia äidinkielenään? Kuulostaa niin suomijampalta kuin olla ja voi. Ääntäminen oli eilen hyvin suomalaista, ja just sellaisella tavalla, että natiivi ei kyllä osaa noin hyvin suomalaista aksenttia matkia. Soinnilliset ässät puuttuu, kaikki ällät on suomiälliä, lausuu t- ja d-äänteet hyvin suomalaiseen tyyliin jne.

Ja kyllä, kuulen äänessä Leppilammen ja oon yllättynyt, että hänellä ei tuon parempi englannin lausuminen ole, vaikka on asunut Kanadassa ja Yhdysvalloissa.

Miten ihmeessä Keppikanki olisi muka voinut laulaa The Pretenderin tai Nothing Compares 2 You:n sellaisella raspilla? Hänellä on niin ohut iskelmä-ääni kuin olla ja voi. No way hänen äänessään on tarpeeksi raspia ja munaa niihin ekoihin esityksiin! Plus, hän ei ole läheskään niin karismaattinen esiintyjänä, kuin Pakkanen. What Is Love ja I'm Too Sexy olivat puhdasta karismaa ja seksiä, eikä Keppikanki todellakaan yltäisi samaan :D 

Miten sinä jaksat vieläkin jankata Keppikangesta täällä? Kyllä se Pakkanen eilen oli jo niin selvä Leppilampi, että ei ole mitään epäselvyyttä itselle ainakaan enää asiassa.

Miten itse jaksat jankata? Pakkasen elämäntarinan traagisuus ei sovii millään Keppikankeen, kuten ei myöskään Pakkasen levyttämät useammat levyt. Mutta elä toki kuvitelmissasi, jos se sinua jotenkin kostuttaa :D 

Olen siis eri, kuin tuo kenelle kommentoit 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9063/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko Nousiaisen eka elokuva Going to Kansas City on kuvattu Kanadassa. Esitti siinä jotain laulajanalkua.

Oliko leffa supersuosittu? Pakkanen oli heti uransa alussa erittäin suosittu (vihjeiden mukaan), ja siitä lähti hiljalleen traaginen alamäki. Eihän tuota Nousiaista tänäkään päivänä varmaan suurin osa suomalaisista tunnistaisi ja eihän hänellä siten ole voinut mitään Pakkasen kuvailemaa tragiikkaa elämässään olla :D 

Traagiseen alamäkeen en ota kantaa, mutta kyllä Nousiaisen suurin osa tunnistaa. Hän oli kuitenkin pääosassa ysärillä suositussa kohuelokuvassa ja sen jälkeen näytellyt monessa muussakin elokuvassa. Tällä hetkellä pyörii telkkarissa sarja ex-onnelliset, jossa hän on ollut vakihahmona alusta asti. 

Onko hän levyttänyt useamman levyn? Pakkanen on... 

- eri - 

Ei varmaankaan ole. En siis usko, että Nousiainen on Pakkanen, mutta kommentoin vain tuohon, kun joku sanoi, ettei Nousiaista moni tunne. 

Vierailija
9064/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo Leppilampi vaikka kuinka haluatte.

Nostan toki hattua jos on. Sit kandee vaihtaa alaa!

Vierailija
9065/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko palstalla bannata sanan alamäkiluistelu :D Lähtee järki, kun siitä on pakko kirjoittaa joka toisessa kommentissa ikään kuin se mitätöisi kaikki muut vihjeet ja lauluäänen. 

Vierailija
9066/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha näille on jankata. Kyllä ne illalla sitten tulee tänne palstalle iloitsemaan, miten heidän haniböö-Mikkonsa voittaa ensi kauden! 

Vierailija
9067/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppilampi ei voi olla Pakkanen; laulelee kyllä, mutta ääni on hento.

Kannattaa keskittyä näyttelemiseen.

Pakkasen liikehdintä on sataprosenttisen

eleetöntä ja hallittua.

Vierailija
9068/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko palstalla bannata sanan alamäkiluistelu :D Lähtee järki, kun siitä on pakko kirjoittaa joka toisessa kommentissa ikään kuin se mitätöisi kaikki muut vihjeet ja lauluäänen. 

Jep! :D Hyvin monella mieslaulajalla/välillä laulavalla juontajalla on samanlainen ohut pohjasävy, jonka ilmeisesti osa kuulee Lempilammessa ja Pakkasessa. Se, että on yksi tällaisista geneerisistä laulajista, ei tarkoita, että pystyisi vetämään sitten yhtenä päivänä täysin erilaisella äänellä/kunnon vanhan miehen heviraspilla. Kyllä Pakkasen äänestä kuulee, että hänen "päägenrensä" on heavy/rock, eikä mikään iskelmä/pikkujoulujen karaoke

Vierailija
9069/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä juttu, on että pitää naureskella joillekin "Leppilampi-faneille", jotka kuvittelee omiaan unelmissaan ja kuulee harhoja? Tänä on ollut tällaista koko ketjun. Oletteko miettineet, että voitte itse olla väärässä? Ei, en mitenkään varsinaisesti halua, että Pakkanen on Mikko, mutta kyllä tämä nyt todella selvältä näyttää. Ei voi enää erehtyä äänestä, enkä keksi ketään muuta, johon vihjeet sopii paremmin.

Vierailija
9070/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö siis selvisi se, että Pakkanen on suomalainen, vai oliko se alkuspiikki vahinko? 

Vierailija
9071/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan mitä biisejä tänään luvassa?

Vierailija
9072/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Pakkanen olisi joku kansainvälinen stara, niin vihjeet olisivat jotain ihan muuta kuin roskikseen kaatumista ja Jussi-patsasta. Maikkarihan suorastaan hekumoisi sillä, että täällä on maailmantähti mukana, joten se kyllä tehtäisiin katsojille myös selväksi, koska sillä saataisiin myös lisättyä kiinnostusta ja katsojia.

Itse olen alusta asti kuullut Pakkasessa Leppilammen. S-kirjaimen ääntäminen on Mikolla tunnistettava niin suomeksi kuin englanniksikin, ja äänen perusväri tulee myös läpi joissain esityksissä paikka paikoin. Eilinen kuulosti jo todella paljon Mikolta.

Olin itse asiassa jo ihan unohtanut, että Mikkohan on oikeastikin hyvä näyttelijä ja laulaja. Hän vain on profiloitunut niin vahvasti juontajaksi viime vuosina, että kun vähän aikaa sitten näin hänet näyttelijänä yhdessä sarjassa, niin se tuntui jotenkin väärältä. Vähän kuin Pimiä olisi ruvennut näyttelijäksi. 😅 Toki Leppilampi siis myös osasi näytellä, toisin kuin Pimiä.

Vierailija
9073/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä juttu, on että pitää naureskella joillekin "Leppilampi-faneille", jotka kuvittelee omiaan unelmissaan ja kuulee harhoja? Tänä on ollut tällaista koko ketjun. Oletteko miettineet, että voitte itse olla väärässä? Ei, en mitenkään varsinaisesti halua, että Pakkanen on Mikko, mutta kyllä tämä nyt todella selvältä näyttää. Ei voi enää erehtyä äänestä, enkä keksi ketään muuta, johon vihjeet sopii paremmin.

Mä taas keksin montakin johon vihjeet sopii! Mutten taas niin monta jolla on noinkin monipuolinen lauluääni.

Vierailija
9074/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkö siis selvisi se, että Pakkanen on suomalainen, vai oliko se alkuspiikki vahinko? 

Ei ole varmuutta, että olisi suomalainen. Eihän juontaja voi alussa sanoa että "suomalaiset laulajat ja yksi ulkomaalainen". Eli vielä on täysin mahdollista, ja todennäköistä kielen perusteella, että Pakkanen ei ole suomalainen

Vierailija
9075/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sitten kuitenkin The Arkin Ola Salo, mutta sopiiko vihjeet häneen?

Vierailija
9076/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bannataan samalla Keppikanki, Leppilampi-fani, Leppilampi-pakottaja, Leppilampi-fanaatikko jne jne.

;)

Vierailija
9077/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Pakkanen olisi joku kansainvälinen stara, niin vihjeet olisivat jotain ihan muuta kuin roskikseen kaatumista ja Jussi-patsasta. Maikkarihan suorastaan hekumoisi sillä, että täällä on maailmantähti mukana, joten se kyllä tehtäisiin katsojille myös selväksi, koska sillä saataisiin myös lisättyä kiinnostusta ja katsojia.

Itse olen alusta asti kuullut Pakkasessa Leppilammen. S-kirjaimen ääntäminen on Mikolla tunnistettava niin suomeksi kuin englanniksikin, ja äänen perusväri tulee myös läpi joissain esityksissä paikka paikoin. Eilinen kuulosti jo todella paljon Mikolta.

Olin itse asiassa jo ihan unohtanut, että Mikkohan on oikeastikin hyvä näyttelijä ja laulaja. Hän vain on profiloitunut niin vahvasti juontajaksi viime vuosina, että kun vähän aikaa sitten näin hänet näyttelijänä yhdessä sarjassa, niin se tuntui jotenkin väärältä. Vähän kuin Pimiä olisi ruvennut näyttelijäksi. 😅 Toki Leppilampi siis myös osasi näytellä, toisin kuin Pimiä.

Kyllä, on ok laulaja (pysyy nuotissa), mutta ei hänen iskelmä-äänellään vedetä mitään Foo Fightersia

Vierailija
9078/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan myös olla, ettei Pakkanen ole itse ikinä levyttänyt, vaan tarkoitti vihjeellä sitä, että nauttii musiikista muttei niinkään omastaan, koska ei ole levyttänyt ikinä. Voi olla hämäysvihje, että olisi levyttänyt.

Ja jos Sampo Sarkolasta puhutaan, niin empä minäkään ollut nevö höörd mistään Kari Kanalasta enkä Iina Mikkolasta, heidät piti googlettaa huolella. 😏🤭 Sampo Sarkolan taas tunnistaisin heti kasvoiltaan, vaikka nimi oliskin hetken kateissa.

Tässä ohjelmassa ei taida olla päälimmäisenä ideana se, että saataisiin mahdollisimman tunnettuja isoja tähtiä mukaan, vaan lähinnä se että ihmiset pääsis arvailemaan ja pähkäilemään sekä ehkä yllättymään joittenkin laulutaidoista, toki nyt vähän tuttu henkilö pitää olla maskin alla kuitenkin. Ja onko ajateltu, että ennemminkin paneelistien pitää jollain tasolla tunnistaa esiintyjä, eikä niinkään katsojien, eihän kaikki kuuntele musiikkia tai katso telkkaria niin tarkkaan mutta ammattiesiintyjät ehkä hieman enemmän.

Itse tykkään näin korona-ajan sanelemana ajatella, ettei monikaan ulkomaalainen olisi halunnut matkustaa Suomeen pitkään produktioon (tai missä ajassa ohjelma purkitettukaan), että Pakkanen olisi kuiteskin finski. 😁

Vierailija
9079/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole 100% pois-suljettu vaihtoehto :) Peli on vielä aika levällään

Vierailija
9080/10902 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes, odotin jo tätä, päivän eka Ola Salo :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi