Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Oon niin pettynyt: Pakkanen kuulosti Leppilammelta. Aksenttikin oli melko kankea.
Pakkanen kuulosti ensimmäisen kerran Leppilammelta Eminemin biisissä. Olen kuunnellut sen monta kertaa jälkikäteen uudelleen ja kuulen sen joka kerta selkeästi. Antikliimaksi kyllä, jos Pakkanen on Leppilampi. Pääkkönenkin olisi parempi. Mutta oli kuka oli, pakko silti arvostaa. Lauluääni ja hahmo on upea.
En vaan edelleenkään ymmärrä miksi englanti on ollut puhekielenä Pakkasen kohdalla, jos on suomalainen ja osaa puhua Suomea.
Kristan kohdalla olis voitu puhua ruotsia, koska se on hänen vahvempi kieli.
Ja miksi panelistit eivät käytä englantia Pakkasen kohdalla? Vain juontaja käyttää.
Kummallista ja tehty liian mutkikkaaksi todella, jos hahmo on suomalainen. Luulenpa, että seuraavalla kaudella tulee romahdus katsojamäärässä, jos pahin toteutuu nyt.
Miksei Pakkanen voi olla Peter Franzen?
Sitä vaan, että miksi joku syntyperäinen supisuomalainen yrittää/ yrittäisi esittää Masked Singerissä ulkomaalaista? Noloa.
Jos Pakkanen olisi Mikko L, niin ohjelma on todella surkea eikä kannata enää jatkaa ensi kautta. Se olisi hyvä jos Pakkanen olisi joku sellainen että kukaan ei olisi arvannut. Silloin ohjelmassa olisi vielä jotain järkeä.
Mun mielestä Tohtori on Esko Valtaoja. Eilinen Sammakko-vihje vahvisti sen. Valtaojan oma kustannusyhtiö on nimeltään Sammakko.
Ihmismieli on jännä juttu: kun oikein haluat hahmon olevan joku suosikkisi, niin lauluääni alkaa kuulostamaan juuri siltä ihmiseltä ja kaikki vihjeet sopivat jetsulleen. Esim. Leppilampi. Jotkut kuulivat Pakkasen eilisessä laulussa aivan varmasti Leppilammen äänen. Omasta mielestäni ei ollut sinne päinkään, jollei sitten Leppilampi ole kehittynyt laulajana aivan valtavasti! En ole itse ollut vaikuttunut hänen laulutaidoistaan aikaisemmin lainkaan melko hennon ja tylsän lauluäänen vuoksi, mutta jos Leppilampi osaa laulaa Pakkasen lailla, niin nostan kyllä hattua ja oikein kunnolla! Jota kuitenkin epäilen.
Katsotaan, kuka sieltä tänään paljastuu. On kyllä jännittävä paikka!
Pakkanen on Anssi Kela. Wikipediasta löytyy vihjeet.
Pakkasen brotherhood-vihjeeseen jäin hetkeksi kiinni aiemmin, mutta unohdin. Tuli mieleen Viikingit-kuvaukset, Franzen ja Pääkkönen. Peter etunenässä kyllä. Mutta Pääkkönen/Pakkanen-idea hauska, joku oivalsi. Leppilampea en näe noin seesteisenä zeninä seisomassa paikallaan kommentoitavana. Franzenin kyllä. Suomalainen ohjaajakin kävi joskus mielessä, Karukoski tms. Ja unohdan nyt kaikki annetut vihjeet ja keskityn olemukseen ja sen tuomaan tunteeseen. Vauramon nimi tuttu, henkilö itse ei. Vähän kyllä hämää ne catwalk-pyörähtelyt ja feminiinisyys. Lauloi kyllä jälleen hyvin.
Tohtori onkin selvillä. Ja Hiirulainen joku mies. Ääntä osaa muuttaa.
Liittyikö eiliset vihjeet jotenkin henkilökohtaisesti hahmoihin? Ihmettelen Irinan Levottomat elokuvan aikaista kuvaa. Onko kyseessä kuitenkin Peter, joku Levottomissa esiintynyt, opiskelukaveri tai vaikka joku, joka oli ihastunut Irinaan? Keksiikö joku syytä?
Vierailija kirjoitti:
Ihmismieli on jännä juttu: kun oikein haluat hahmon olevan joku suosikkisi, niin lauluääni alkaa kuulostamaan juuri siltä ihmiseltä ja kaikki vihjeet sopivat jetsulleen. Esim. Leppilampi. Jotkut kuulivat Pakkasen eilisessä laulussa aivan varmasti Leppilammen äänen. Omasta mielestäni ei ollut sinne päinkään, jollei sitten Leppilampi ole kehittynyt laulajana aivan valtavasti! En ole itse ollut vaikuttunut hänen laulutaidoistaan aikaisemmin lainkaan melko hennon ja tylsän lauluäänen vuoksi, mutta jos Leppilampi osaa laulaa Pakkasen lailla, niin nostan kyllä hattua ja oikein kunnolla! Jota kuitenkin epäilen.
Katsotaan, kuka sieltä tänään paljastuu. On kyllä jännittävä paikka!
Panelistit ovat arvailleet Leppilampea niin paljon, että osa katsojista alkaa näkemään asiat samoin tavoin. Lisäksi Leppilampi on maikkarin kasvo ja yksi suomen tunnetuimmista henkilöistä, joten tottakai katseet kiinnittyvät häneen, kun veikkaillaan hahmon henkilöllisyyttä. Pakkanen on ollut erittäin vaikea hahmo, siksi täällä on niin paljon erilaisia veikkauksia. Minä olen nähnyt ja kuullut hänestä Persbrandtia, Holmaa, Cristal Snowta sekä Jyrki69:ä. Pieleen on mennyt.:D
Vierailija kirjoitti:
En vaan edelleenkään ymmärrä miksi englanti on ollut puhekielenä Pakkasen kohdalla, jos on suomalainen ja osaa puhua Suomea.
Ja miksi panelistit eivät käytä englantia Pakkasen kohdalla? Vain juontaja käyttää.
Kummallista ja tehty liian mutkikkaaksi todella, jos hahmo on suomalainen. Luulenpa, että seuraavalla kaudella tulee romahdus katsojamäärässä, jos pahin toteutuu nyt.
Onhan se outoa, että juontaja puhuu englantia Pakkasen kans, mutta panelistit kommentoivat suomeksi?
Pakkasen neljä ekaa esitystä olivat hienoja, sen jälkeen taso romahti reippaasti. Vähän jo muuttunut tylsäksi koko hahmo. Toivottavasti Tohtori voittaa. Hän on petrannut kokoajan ja tykkään hänen huumorissaan. Lauluäänikin on ohjelman paras.
Illalla saadaan kuulla, ”jee mä tiesin, miten suut nyt pannaan” huutoja.
Mulla nyt jotenkin lähti lämpenemään se Hassellhoff. Useamman biisin kuunneltuani on yllättävänkin monipuolinen laulaja. Sanoo pitävänsä Suomen Lapista, jäästä ja pimeydestä. On wikipedian mukaan bisnesmies. Alkoholismia, särkyneitä avioliittoja ja Guinnessin maailmanennätys. Asunut Losissa. Eikä Hassellhoffilla oo ees mitään tyypillistä jenkki-aksenttia..
Eikö Vauramo ollut jossakin vaiheessa tosi tunnettu nimi? Muistan että häntä olisi tituleerattu suomen komeimmaksi mieheksi? Sen jälkeen hän katosi, hiipuiko tähti vai yrittikö uraa Jenkeissä tms.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista ja tehty liian mutkikkaaksi todella, jos hahmo on suomalainen. Luulenpa, että seuraavalla kaudella tulee romahdus katsojamäärässä, jos pahin toteutuu nyt.Onhan se outoa, että juontaja puhuu englantia Pakkasen kans, mutta panelistit kommentoivat suomeksi?
Niinhän ne teki Peacockin kans myös. Viime kaudella.
Harmittaa että Pakkanen ei sitten vissiin olekaan Persbrandt eikä myöskään Hans Peter Geerdes...Pidän tota Pakkasta mystisenä hahmona ja naisen vinkkelistä erittäin seksikkäänä. Jos tuolta maskin takaa paljastuu joku Leppilampi, niin sinne seksikkyys sitten kariseekin...huoh. Back to my dreams...