Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
6941/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkanen on Dome Karukoski. Isänsä oli amerikkalainen Hollywood-näyttelijä, joten siksi voi puhua englantia ja antaa hollywood aiheisia vihjeitä.

Tyttö sinä olet tähti ja tähti-palkinto!

Vierailija
6942/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt ottako liian vakavasti viihdeohjelmaa. Minä ainakin ilahdun jos Pakkasen takaa paljastuu ennemmin lahjakas suomalainen AnttiMikkoJyrki kuin kulahtanut Ronn Moss.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6943/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37100 kirjoitti:

Jyrki69

Näin on! On ollut mulle tuntematon suuruus, mutta rakastunut häneen totaalisti tämän ohjelman myötä!

Voi luoja mikä antikliimaksi se on, jos Pakkanen on suomalainen. Menee kyllä maku sit koko ohjelmasta, ja Pakkasesta myös!

Miten niin antikliimaksi? Tekisikö se Pakkasen jumalaisesta hahmosta jotenkin hienompaa, jos olisi ulkomaalainen??? Minusta puvun alla on aivan loistava esiintyjä, viihdyttäjä, monipuolinen artisti, kerrassaan kiehtova persoona, ihan sama minkä maalainen! Haluan vain nähdä, kuka tuo lahjakas henkilö on!

Mutta puhekielellä ei saa mielestäni huijata, siinä menee raja! Vaikka missä muussa, muttei antaa käsitystä että hahmo ei osaisi suomea ja se käsitys nyt on tullut kun ei suomea puhu, ja vielä ainoana näistä 12.

Vierailija
6944/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Pakkanen on Leppilampi, niin pakko todeta, että minusta paljon kyseenalaisempaa on homokulttuuriviitteiden käyttö hahmossa, kuin englannin puhuminen. 2020 ei vähemmistöjen tunnusten omimisella ole oikein jalansijaa.

Vierailija
6945/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen biisin alku paljasti Pakkasen The 69 Eyesin Jyrki69:ksi. Olen hyvin hyvin hämmästynyt, jos jollakulla on niin samanlainen ääni kuin Jyrkillä. Jakson vihjeet sopivat myös häneen. 69 Eyes on esimerkiksi levyttänyt Losissa.

Vierailija
6946/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohdassa Pakkasen esitystä te näette Jussi-patsaan?

N. 00.50 kohdalla

Ei saamari, näkyyhän tuo jo thumbnailissakin. En millään halunnut uskoa, mutta valitettavasti alkaa näyttää siltä että Leppilampi se on.

Todellinen rimanalitus koko kausi tuotannon osalta.

Leppilampiko ilmoittaisi, että ei ole alfamies? Vähintään itse uskoo olevansa, mikä vesittää koko Leppilampi-ajatuksen. Persoona ei vain sovi yhtään Pakkaseen. Valitettavasti Holmaan sopisi kylläkin, joka onkin ehkä ensimmäinen varteenotettava suomalaisnimi Pakkaseksi, mutta toivon, että paljastuu joksikin ulkomaalaiseksi. Vihjeet saavat johtaa harhaan, mutta tuo kielijuttu menisi jo valehtelun puolelle, jos onkin joku äidinkielenään suomea puhuva.

Tämä minullekin pisti korvaan, että Leppilampi voidaan kyllä sulkea pois. Ja entä ne halailuyritykset? Ei todellakaan Leppilammen tyylistä elehdintää. 

Tuo on niin totta!

Vierailija
6947/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi joku suomalainen haluaisi hämätä olevansa ulkomaalainen kuuluisuus. Luulisi tsjuavan, että on sitten siuri pettymys yleisölle.

Pettymys olisi valtava jos suomalaiseksi Mikoksi paljastuu! Huijausta olisi aivan liian paljon.

Valitettavasti huijausta nyt on ja paljon. Siihen on ehkä ihan hyvä ihmisten valmistautua. Ymmärrän, että harmittaa, jos on ajatellut Pakkasen olevan joku kansainvälinen stara.

Nyt puhutaan kuitenkin takapajulasta nimeltä Suomi, ja eletään korona-aikaa. Suuret starat vaativat aika hitonmoista palkkaa tullakseen tänne, ja sitä tulisi nyt maksaa karanteeninkin ajalta. Suomen Masked Singer -tuotantoa kuitenkaan tehdään kovinkaan suurella budjetilla. Pandora on hieman eri juttu, kun asuu osittainen Suomessa ja seurustelee suomalaisen kanssa.

Muistakaa myös, että esiintyjiä pyydettiin mukaan keväällä, jolloin lennot oli pysähdyksissä, eikä kellään ollut varmuutta syksyn tilanteesta, pääseekö maahan silloin edes. Olisi ollut aikamoinen riski palkata joku suuri maailmantähti hirveällä budjetilla tilanteessa, jossa suunnitelman toteutus on hyvin epävarmaa.

Vierailija
6948/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37100 kirjoitti:

Jyrki69

Näin on! On ollut mulle tuntematon suuruus, mutta rakastunut häneen totaalisti tämän ohjelman myötä!

Voi luoja mikä antikliimaksi se on, jos Pakkanen on suomalainen. Menee kyllä maku sit koko ohjelmasta, ja Pakkasesta myös!

Miten niin antikliimaksi? Tekisikö se Pakkasen jumalaisesta hahmosta jotenkin hienompaa, jos olisi ulkomaalainen??? Minusta puvun alla on aivan loistava esiintyjä, viihdyttäjä, monipuolinen artisti, kerrassaan kiehtova persoona, ihan sama minkä maalainen! Haluan vain nähdä, kuka tuo lahjakas henkilö on!

Mutta puhekielellä ei saa mielestäni huijata, siinä menee raja! Vaikka missä muussa, muttei antaa käsitystä että hahmo ei osaisi suomea ja se käsitys nyt on tullut kun ei suomea puhu, ja vielä ainoana näistä 12.

Jep. Tarkennettakoon siis, että suurimmalla osalla täällä ei varmasti ole sinänsä mitään Leppilampea, Holmaa tai Jyrki69:ä vastaan. He ovat hyviä ammateissaan, ja ansaitsevat kredittiä. Syy siihen, että niin moni täällä älähtää jos Pakkanen onkin suomalainen on se, että silloin ollaan suoraan sanoen monta viikkoa valehdeltu, ja moni ei pidä siitä. Tämä ei ole henkilökohtaista vihaa sitä esittäjää kohtaan, vaan ärtymystä sitä ajatusta vastaan, että katsojia näin pahasti aliarvioitaisiin ja epäkunnioitettaisiin.

Vierailija
6949/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

69fani kirjoitti:

Eilisen biisin alku paljasti Pakkasen The 69 Eyesin Jyrki69:ksi. Olen hyvin hyvin hämmästynyt, jos jollakulla on niin samanlainen ääni kuin Jyrkillä. Jakson vihjeet sopivat myös häneen. 69 Eyes on esimerkiksi levyttänyt Losissa.

Edelleen se aksentti. Ei voi olla Jyrki. Monikaan ei olisi veikkaillut Ronn Mosseja, jos Jyrki laulaisi. Mites vihjeet? Miten Ruotsi liittyy häneen? Tai Oscar-palkinto? Milloin on havitellut sitä? Tai missä on kilpaillut MM-tasolla ym?

Vierailija
6950/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi joku suomalainen haluaisi hämätä olevansa ulkomaalainen kuuluisuus. Luulisi tsjuavan, että on sitten siuri pettymys yleisölle.

Pettymys olisi valtava jos suomalaiseksi Mikoksi paljastuu! Huijausta olisi aivan liian paljon.

Valitettavasti huijausta nyt on ja paljon. Siihen on ehkä ihan hyvä ihmisten valmistautua. Ymmärrän, että harmittaa, jos on ajatellut Pakkasen olevan joku kansainvälinen stara.

Nyt puhutaan kuitenkin takapajulasta nimeltä Suomi, ja eletään korona-aikaa. Suuret starat vaativat aika hitonmoista palkkaa tullakseen tänne, ja sitä tulisi nyt maksaa karanteeninkin ajalta. Suomen Masked Singer -tuotantoa kuitenkaan tehdään kovinkaan suurella budjetilla. Pandora on hieman eri juttu, kun asuu osittainen Suomessa ja seurustelee suomalaisen kanssa.

Muistakaa myös, että esiintyjiä pyydettiin mukaan keväällä, jolloin lennot oli pysähdyksissä, eikä kellään ollut varmuutta syksyn tilanteesta, pääseekö maahan silloin edes. Olisi ollut aikamoinen riski palkata joku suuri maailmantähti hirveällä budjetilla tilanteessa, jossa suunnitelman toteutus on hyvin epävarmaa.

Mikko puhuu äidinkielenään suomea eli niin myös tässä ohjelmassa jos olisi Pakkanen! Yksinkertaista.

Vierailija
6951/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääni ei täsmää yhtään. Lisäksi Tohtorin vihjeet sopii täydellisesti Markoon. Samoin ääni, eilisessä vedossa kuului ehtaa Markoa.

Ilmeisesti tohtori on nyt jotenkin lukittu olemaan Hietala. Turha esittää täällä muita mielipiteitä kun ne kumotaan tällaisilla argumenteilla - vihjeet kun mielestäni voivat sopia moneen muuhunkin ja äänihän on hyvin erilainen jokaisessa esityksessä.

Mitenkä nuo koeputket sopivat Hietalaan? Ai niin, varmaankin liittyy laulujen tekemiseen ja biisien mixaukseen tietysti.. 😳

Tätä on hankala pukea sanoiksi mutta kun äänen tunnistaa 100% varmuudella niin sen vaan tunnistaa. Itse olen aina tykännyt Tarotista ja Nightwishistä, samoin sooloalbumi on ollut ahkerassa kuuntelussa niin suomeksi kuin englanniksi. Uskallan sanoa että olen kuunnellut suurimman osan kaikista levytetyistä biiseistä joissa Hietala laulaa. Ja herralla on loppujen lopuksi hyvin persoonallinen ääni ja laulutyyli, jonka kuulen päivänselvästi jokaisessa masked-biisissäkin.

Vierailija
6952/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37100 kirjoitti:

Jyrki69

Niinpä. Ei ole mitään järkeä vedota hämäykseen, kun hahmon nimikin on suomenkielinen. Miksi suomenkielinen hahmo, joka on nimettykin suomenkielisellä sanalla puhuisi vain hämäysmielessä englantia? Kieli on liian kokonaisvaltainen tekijä, että sen voisi kuitata vain "vitsi vitsi, se oli hämäys". Samalla logiikalla voisi sitten laittaa joku muu tekemään taustanauhat ja porukka arvuuttelee henkilöllisyyttä jonkun ihan toisen henkilön äänen perusteella. 

Vierailija
6953/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37100 kirjoitti:

Jyrki69

Jep. Tarkennettakoon siis, että suurimmalla osalla täällä ei varmasti ole sinänsä mitään Leppilampea, Holmaa tai Jyrki69:ä vastaan. He ovat hyviä ammateissaan, ja ansaitsevat kredittiä. Syy siihen, että niin moni täällä älähtää jos Pakkanen onkin suomalainen on se, että silloin ollaan suoraan sanoen monta viikkoa valehdeltu, ja moni ei pidä siitä. Tämä ei ole henkilökohtaista vihaa sitä esittäjää kohtaan, vaan ärtymystä sitä ajatusta vastaan, että katsojia näin pahasti aliarvioitaisiin ja epäkunnioitettaisiin.

Itse en henkilökohtaisesti ihan tavoita sitä, miksi tästä suuresta huijauksesta ollaan näin näreissään, kun kuitenkin heti alussa on kerrottu, että tänä vuonna huijaukset on viety ihan uudelle tasolle. Eli periaatteessa katsojalle on vihjattu, että tänä vuonna asiat voivat olla toisin. Ymmärrän pettymyksen, mutta tämä on kuitenkin viihdeohjelma, joka ei suoraan vaikuta kenenkään henkilökohtaiseen elämään ja sellaisena siihen kannattaisi yrittää suhtautua.

Vierailija
6954/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Pakkanen on suomalainen, niin toivon hänen olevan joku todellinen yllätys nimi. Joku sellainen, jonka ei olisi ikinä uskonut laulavan tai esiintyvän noin hyvin. Leppilampi olisi tylsääkin tylsempi valinta, mielummin vaikka Markus Selin tai Dome Karukoski.

Vierailija
6955/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Pakkanen taita olla Mikko Lempilampi. Eilisessä esityksessä ääni oli selvästi samanlainen kuin Mikolla.

Samaa mieltä. Tätä mieltä itse oon ollut jo kolmosjaksosta lähtien. Eiliset vihjeet lisäksi kävi häneen paremmin kuin hyvin. Kyllä se vaan Mikko taitaa olla, ja mammat pettyy.

Juu. Leppilampeen sopii todella hyvin vihjeet, että hän ei ole alfauros ja hän haluaa bromance-halauksia ja on pettynyt suomalaisiin miehiin.. 

Vierailija
6956/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääni ei täsmää yhtään. Lisäksi Tohtorin vihjeet sopii täydellisesti Markoon. Samoin ääni, eilisessä vedossa kuului ehtaa Markoa.

Ilmeisesti tohtori on nyt jotenkin lukittu olemaan Hietala. Turha esittää täällä muita mielipiteitä kun ne kumotaan tällaisilla argumenteilla - vihjeet kun mielestäni voivat sopia moneen muuhunkin ja äänihän on hyvin erilainen jokaisessa esityksessä.

Mitenkä nuo koeputket sopivat Hietalaan? Ai niin, varmaankin liittyy laulujen tekemiseen ja biisien mixaukseen tietysti.. 😳

Tätä on hankala pukea sanoiksi mutta kun äänen tunnistaa 100% varmuudella niin sen vaan tunnistaa. Itse olen aina tykännyt Tarotista ja Nightwishistä, samoin sooloalbumi on ollut ahkerassa kuuntelussa niin suomeksi kuin englanniksi. Uskallan sanoa että olen kuunnellut suurimman osan kaikista levytetyistä biiseistä joissa Hietala laulaa. Ja herralla on loppujen lopuksi hyvin persoonallinen ääni ja laulutyyli, jonka kuulen päivänselvästi jokaisessa masked-biisissäkin.

Sama täällä. Jokainen Tarot- ja Nightwish-levy on tullut kuunneltua, kuten myös Northern Kingsit ja Raskaat Joulut yms. Monesti. Ainakaan eilisen esityksen jälkeen ei vain voi enää erehtyä siinä, että Tohtori on ihan selkeästi Herra Marco.

Vierailija
6957/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko puhuu äidinkielenään suomea eli niin myös tässä ohjelmassa jos olisi Pakkanen! Yksinkertaista.

Olet varma asiasta, koska? Miksi panelistitkin veikkaavat häntä ja muita suomalaisia, jos kyseessä ei voi olla suomalainen, vaikka puheosuudet ovat englanniksi? Tuntuu, että täällä on nyt vaan päätetty, että kyseessä ei voi olla suomalainen ja siitä ei nyt millään haluttais päästää irti.

Vierailija
6958/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37100 kirjoitti:

Jyrki69

Itse en henkilökohtaisesti ihan tavoita sitä, miksi tästä suuresta huijauksesta ollaan näin näreissään, kun kuitenkin heti alussa on kerrottu, että tänä vuonna huijaukset on viety ihan uudelle tasolle. Eli periaatteessa katsojalle on vihjattu, että tänä vuonna asiat voivat olla toisin. Ymmärrän pettymyksen, mutta tämä on kuitenkin viihdeohjelma, joka ei suoraan vaikuta kenenkään henkilökohtaiseen elämään ja sellaisena siihen kannattaisi yrittää suhtautua.

Koska minusta "huijaukset on viety uudelle tasolle" tarkoittaa vau-efektejä ja positiivistä yllättämistä eikä mitään "no voi hitto mitä p*skaa, miksi".  

Vierailija
6959/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Jokainen Tarot- ja Nightwish-levy on tullut kuunneltua, kuten myös Northern Kingsit ja Raskaat Joulut yms. Monesti. Ainakaan eilisen esityksen jälkeen ei vain voi enää erehtyä siinä, että Tohtori on ihan selkeästi Herra Marco.

Jep. Hietala on 100% varma. Itse en ole häntä paljoa kuunnellut, mutta kun kävin You Tubessa tutustumassa ääneensä, ei jäänyt epäselvyyksiä. Vihjeetkin on täällä eritelty niin tarkkaan, miksi sopivat. Lisäksi luotan näihin, jota ovat täälläkin sanoneet paljon Hietalaa kuunnelleensa ja hänet tunnistaneensa. Kyllä sellaisen aika äkkiä yleensä tunnistaa, jonka ääntä paljon kuulee.

Vierailija
6960/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37100 kirjoitti:

Jyrki69

Koska minusta "huijaukset on viety uudelle tasolle" tarkoittaa vau-efektejä ja positiivistä yllättämistä eikä mitään "no voi hitto mitä p*skaa, miksi".  

Veit sanat suustani! Vaikea kuvitella, että joku Maikkarilla ajattelisi, että katsojat olisivat tällaisesta huijauksesta mielissään. Ja eikös katsojien tyytyväisyys kuitenkin ole aika tärkeä ohjelmien kannalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan