Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
6141/10902 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen on Märkä-Simo ...

Vierailija
6142/10902 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi MM-tason urheilu on vihje, joka kandee ottaa huomioon, koska onhan sen hahmon oltava sellainen. Sopii siis Leppilampeen.

Eikö se vihje mennyt niin, että "olen kilpaillut mm-tasolla" ? Eli ei välttämättä urheillut. Voi olla vaikka piereskelyn maailmanmestari.

Mutta eikös Pakkanen sanonut, että on kilpaillut MM-tasolla ja loukkaantunut? Tämä viittaisi urheiluun. Voiko piereskelyn MM-kisoissa loukkaantua?

No ei ole sanonut noin, se MM vihje oli hybridi-TV:ssä.

Ei varmaan siinä samassa yhteydessä, mutta jossain vihjeissä puhui muistaakseni loukkaantumisesta. Vai muistanko väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6143/10902 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne Kataja on varsin ärsyttävä kohellusmies. Kauhea se sen s-vika. Miksei ole puheopetuksessa korjattu, se on jotensakin homahtava! Ja se Jannen mahakumpu, kun housu jää siihen alle ja sitte lököttää. Voi ei. Taitaa olla pikkunen miekkonen, joka yrittää hölisemällä selvitä koikkelehtien tästä elämästä. No, onhan hän toisaalta varmaan ihan hyväntahtoinen.

Minusta Janne on hauska ja jotenkin komistunutkin!

Vierailija
6144/10902 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hämmentävää lukea tätä Mikko Leppilammen ympärillä pyörivää keskustelua täällä. Hänet mainitaan usein, mutta nyt kannattaa osata vähän ajatella loogisesti; häntä on vahvasti arvailtu myös ohjelmassa panelistien toimesta. Onko ihme jos otetaan vinkistä vaarin ja se sitten näkyy keskustelussa täällä. Kun vielä ymmärretään että Leppilampi on huomattavasti tunnetumpi meille suurimmalle osalle kuin jotkut Beck-näyttelijät ja ruotsalaiset laulajat, niin totta kai ihminen veikkaa niitä tyyppejä ketkä itse jollain tapaa tietää. Siksi saattaa tuntua että eihän täällä muusta puhutakaan kuin vaan "aggressiivisesti tyrkytetään jotain Keppikankea".

En osaa ajatella tyrkyttämisenä että Leppilammen nimi vilahtaa yhdessä sun toisessa viestissä, ja valtaosa kuitenkin nimenomaan vain arvuuttelee, aggressiivisuutta näkee harvoin, enemmän niinpäin että niputetaan kaikki Leppilammesta puhuvat joksikin fanijoukoksi jotka eivät muka salli muuta. Kaikkein eniten täällä näkee pyyntöjä ja suorastaan käskyjä ettei Leppilammesta saa puhua.

Itse esim. olen tunnistanut Tohtorin Hietalaksi heti ekasta biisistä lähtien, olen seurannut kaverin uraa niin tarkasti että erehtymisen mahdollisuutta ei kerta kaikkiaan ole. Ei minulla silti ole tarvetta lähteä nalkuttamaan heille ketkä arvuuttelevat häntä Antti Holmaksi, Nicke Lignelliksi tai vaikka sitten Hectoriksi. Ei vaikka Hietala on mulle melkein puolijumala ja voisin hermostua kun edes viitsitään ehdottaa Hectoria :D Ei, antaa kaikkien arvuutella ihan mitä haluaa. Tämä on hauskaa, pidetään se sellaisena!

Vierailija
6145/10902 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Pakkanen onkin Redrama.

Vierailija
6146/10902 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkanen on Saara Aalto. Nilkka murtunut, enough is enough, ja kehon kieli etenkin kädet, talviurheilu luistelu dancing on ice... Varmaan on mm kisoissakin ollut.

Jos se Pakkanen on vihdoin ja viimein se viime kauden Leijona eli Sinuhe Wallinheimo.

Ei taida Sinkun laulutaito olla lähellekään Pakkasen tasoa. Youtubesta löytyy S.W. Heimon Kädet -nimellä ääninäytettä. 

Onko muuten ketään muuta jäänyt vaivaamaan se Pakkasen "ice cold dynamo" -vihje? Tuo dynamo siinä häiritsee että viittaisiko se johonkin, kun jotenkin on fiilis ettei se olisi täysin sattumanvarainen sanavalinta.

Vierailija
6147/10902 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Pakkanen onkin Redrama.

Ainakin Voicessa Redraman laulu meni suoraan sanottuna ihan nuotin vierestä silloin kun tuomarit lauloivat Olli Lindholmin muistolle jonkun Yön biisin. Eli en usko että ainakaan sen perusteella yltäisi Pakkasen laulusuorituksiin vaikka kuinka treenaisi.

Vierailija
6148/10902 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on Mikon koronatietoisku, puheäänihän on mielestäni melkein matalin muihin ehdokkaisiin verrattuna. 

Vierailija
6149/10902 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Pakkasen tärkein vihje tähän asti on ennen I’m too sexyä lausuttu

”Monet alkoivat pitää minua etäisenä, saavuttamattomana ja ylpeänä.”

Mulle tulee tästä mieleen poliitikko.

Vierailija
6150/10902 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarin kuvaaja kirjoitti:

Hertta on Alina Tomnikov. Kaikki vihjeet löytyy guuglettamalla.

Ja niin millä perusteella? Jos nyt guuglettaisit Manuela Bosco, niin huomaisit, että hänen elämänsä istuu Herttaan huomattavasti paremmin.

Vierailija
6151/10902 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon, että joku Maikkarilla ehtii lukea näitä ja koostaa Leppilammelle jonkun kivan kollaasin! Lempinimiäkin on tullut jo vaikka kuinka monta 😅

Mulle on kanssa suurinta hupia nämä lempinimet! Myös Perspläntti/Perspäntti oli aika hauska :D

Sama täällä! t: Perspirantti

Vierailija
6152/10902 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkanen on Saara Aalto. Nilkka murtunut, enough is enough, ja kehon kieli etenkin kädet, talviurheilu luistelu dancing on ice... Varmaan on mm kisoissakin ollut.

Jos se Pakkanen on vihdoin ja viimein se viime kauden Leijona eli Sinuhe Wallinheimo.

Ei taida Sinkun laulutaito olla lähellekään Pakkasen tasoa. Youtubesta löytyy S.W. Heimon Kädet -nimellä ääninäytettä. 

Onko muuten ketään muuta jäänyt vaivaamaan se Pakkasen "ice cold dynamo" -vihje? Tuo dynamo siinä häiritsee että viittaisiko se johonkin, kun jotenkin on fiilis ettei se olisi täysin sattumanvarainen sanavalinta.

Minulla myös tuo dynamo-sana kiinnitti huomiota. Uskon että on vihje, aivan kuin se 20 000. Voisko dynamo viitata esim urheiluseuraan tai vain energiaan/energisyyteen🤔

Vierailija
6153/10902 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata Lauri Ylöstä Pakkaseksi, mutta periaatteessa monet vihjeet sopivat häneenkin

- "enough is enough" - Lauri on jossain selittänyt että uransa alussa halusi miellyttää ja olla kaikessa mukana ja lähti mm. Pepsi-mainokseen - huomasi itse vihheensä kun naamalle lähväti joka bussipysäkillä 1,5 metriä korkea Lauri mainostamassa Pepsiä ja hän oli myös antanut Saksalaisen Bravo-lehden käydä kotonaan kuvaamassa ja Bravo oli myynyt kuvat Seiskalle, joista Lauri oli suivaantunut ja todennut että liika on liikaa ja miellyttäminen saa riittää.

- etäinen ja ylpeä - Lauri on itse kertonut haastatteluissa monta tapausta joissa on kohdellut faneja huonosti huutamalla ja käskemällä painumaan mäkeen kun olivat kotioven edessä odottamassa tai lentokoneessa joku oli pyyätnyt nimikirjoitusta vaikka Lauri oli halunnut nukkua

- Lauri on kertonut myös olevansa vainoharhainen faneja kohtaan, oli saanut puukosta kaulaansa joskus uransa alussa ja sen jälkeen mm. ravintolassa käyttäytyy siten että ikinä ei istu ikkunan vieressä jottei kiinnitä ulkoa huomiota ja asettuu aina niin että kukaan ei pääse yllättäen hyökkäämään kimppuun

- Lauria on haukuttu samasta aiheesta kuin Jon Bon Jovia että johtaa bändiä kuin yritystä ja kaikki tehdään laskelmoiden ja bisneksen ehdoilla ja hän itse myöntää tekevänsä niin, koska muunlainen toiminta olisi typerää, voi laskelmoida ja tehdä silti taiteellisesti uskottavaa musiikkia, eli tuosta voisi tulla se "ice cold dynamo"

Moni muu vihje sopii huonosti mutta Lauri osaa laulaa ja Pakkanen sopisi hyvin hänen esittämäkseen.

Vierailija
6154/10902 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasen kohdalla tuntuu olevan hankalaa just se kun vihjeet sopivat niin moneen, lähinnä laulajaan ja rokkariin. Ja kun osa vihjeistä on hämäystä, se vielä sotkee mukavasti pakkaa. Eli mitkä vihjeet on sitä bluffia... joilla johdetaan sopivasti harhapoluille 🤔... Itse en pääse ajatuksesta että Pakkanen olisi kuitenkin Mike Monroe 🙊

Vierailija
6155/10902 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään tähän vielä Redramasta - en häntäkään kannata, mutta pari juttua:

- räppää englanniksi Suomalaisista ylivoimaisesti parhaiten? -  ja lauluäänessä on tiettyä samaa sävyä kuin Pakkasella, vaikka onkin paljon kepeämpi

- mielestäni muistuttaa  Kanadalaista rokkaria Bryan Adamsia ja voisi kysyä vitsinä "are you from  Canada" (vitsi vain)

Vierailija
6156/10902 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkasen kohdalla tuntuu olevan hankalaa just se kun vihjeet sopivat niin moneen, lähinnä laulajaan ja rokkariin. Ja kun osa vihjeistä on hämäystä, se vielä sotkee mukavasti pakkaa. Eli mitkä vihjeet on sitä bluffia... joilla johdetaan sopivasti harhapoluille 🤔... Itse en pääse ajatuksesta että Pakkanen olisi kuitenkin Mike Monroe 🙊

Onko näillä jo pudonneilla hahmoilla ollut jotain selvästi bluffivihjeitä?

Hertta sanoi jossain vihjeessä, että joku seuraavista ei pidä paikkaansa. Mutta onko bluffauksesta muuten mitään "kättä pidempää"?

Vierailija
6157/10902 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hämmentävää lukea tätä Mikko Leppilammen ympärillä pyörivää keskustelua täällä. Hänet mainitaan usein, mutta nyt kannattaa osata vähän ajatella loogisesti; häntä on vahvasti arvailtu myös ohjelmassa panelistien toimesta. Onko ihme jos otetaan vinkistä vaarin ja se sitten näkyy keskustelussa täällä. Kun vielä ymmärretään että Leppilampi on huomattavasti tunnetumpi meille suurimmalle osalle kuin jotkut Beck-näyttelijät ja ruotsalaiset laulajat, niin totta kai ihminen veikkaa niitä tyyppejä ketkä itse jollain tapaa tietää. Siksi saattaa tuntua että eihän täällä muusta puhutakaan kuin vaan "aggressiivisesti tyrkytetään jotain Keppikankea".

En osaa ajatella tyrkyttämisenä että Leppilammen nimi vilahtaa yhdessä sun toisessa viestissä, ja valtaosa kuitenkin nimenomaan vain arvuuttelee, aggressiivisuutta näkee harvoin, enemmän niinpäin että niputetaan kaikki Leppilammesta puhuvat joksikin fanijoukoksi jotka eivät muka salli muuta. Kaikkein eniten täällä näkee pyyntöjä ja suorastaan käskyjä ettei Leppilammesta saa puhua.

Itse esim. olen tunnistanut Tohtorin Hietalaksi heti ekasta biisistä lähtien, olen seurannut kaverin uraa niin tarkasti että erehtymisen mahdollisuutta ei kerta kaikkiaan ole. Ei minulla silti ole tarvetta lähteä nalkuttamaan heille ketkä arvuuttelevat häntä Antti Holmaksi, Nicke Lignelliksi tai vaikka sitten Hectoriksi. Ei vaikka Hietala on mulle melkein puolijumala ja voisin hermostua kun edes viitsitään ehdottaa Hectoria :D Ei, antaa kaikkien arvuutella ihan mitä haluaa. Tämä on hauskaa, pidetään se sellaisena!

No noista panelistien heitoista ei nyt kannata vetää minkäänlaisia johtopäätöksiä. Käsikirjoituksen mukaista ilmiselvää hakuammuntaa, kunnes joku, yleensä Veitola, yhtäkkiä ' keksii' henkilön hahmon takaa. Vaivaannuttavan läpinäkyvää.

Vierailija
6158/10902 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikahatusta uusi video instassa... Pakko sanoa, että minusta todella alhainen temppu tuotannolta. Ensin toitotetaan puoli ohjelmaa kuinka Taikahattu on eristäytyvä, ujo, ei keikkaile eikä halua esiintyä koko ajan televisiossa, ja sitten yhtäkkiä ilmoitetaan että hehe, olikin huijausta kaikki.. Ei tuo ole edes mitenkään nokkelaa harhaanjohtamista vaan ihan puhdasta valehtelua, mikä on ohjelman idean kannalta todella typerää.

Ellei tässä nyt ole sitten joku kaksoisvedätys, mutta tuskinpa. Eiköhän se Krista nyt sitten ole.

Vierailija
6159/10902 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se Pakkanen taitaa olla S. Haber.

Vierailija
6160/10902 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl se Pakkanen taitaa olla S. Haber.

Oiskohan Samu Haber liian pitkä Pakkaseksi 🤔