Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Oletteko katselleet muiden maiden Masked Singeriä? Minusta Saksan versio on aika hyvä, ja venäläistäkin olen katsellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään Leppilampea vastaan, mutta kummastuttaa, että jonkun mielestä Pakkanen kuulostaa häneltä. Eihän ääni täsmää sitten yhtään.
Pakkanen vetää "Lose Yourself" ja "The Pretender" on alkuperäisesti esitetty 30 vuotiaan Marshall Matthersin ja 38 vuotiaan Dave Grohlin toimesta ja Pakkasen esitykset ovat kuitenkin lähellä alkuperäistä.
Leppilammella on kuitenkin puhetyöläisen vähän käheä puheääni (sellainen makea) ja ikä on 42, että ääni ei ole vanhentunut, ja puheäänen perusteella voisi helposti kuvitella että esittää nuo kappaleet, mutta ne ääninäytteet levytetyistä kappaleista ovat liian kauniilla "iskelmä" äänellä - on se edelleenkim mahdollista että Leppälampi yllättää ja löytyy "rock" äänestä, joka on pidetty salassa.
Persbrandilta helposti uskoo "Nothing Compares To You" ja "I'm Too Sexy", paksulla aksentilla jälkimmäinen, mutta se että räppäisi Eminemiä ja saisi Foo Fightersiin istuvan äänen tuntuu omituiselta, samoin leijailu hoverboardilla.
The Peretenderin introssa se heti alkuhuokailu tuntuu Leppilammen puheääneltä ja tuo onkin se kappale jonka uskoisin helpoiten hänen esittämäkseen ja vähiten Persbrandtin.
On hyvinkin mahdollista että kumpikaan heistä se ei ole, tuskin ainakaan jättiyllätystä tulee, että hahmot olisivat kahden eri esittäjän ja vuoronperään vetävät biisit ja tarina sopii molempiin : D (anteeksi tyhmä heitto)
Mä oon samaa mieltä, että Leppilammen puheääni mätsää noihin The Pretenderiin ja Lose Yuorselfiin. Sitten kun kuuntelin Leppilammen laulua, niin se ei enää ollutkaan niin saman kuuloista. Mutta puheääni kyllä sopisi noihin. I´m too sexy taas kuulosti minusta ihan Persbrandtilta :D Pakkanen on kyllä mystinen. En tiedä haluanko edes tietää kuka sieltä paljastuu :D
Minä olen ihastunut Pakkaseen. Nyt olen huolissani, mitä jos Pakkanen on Hasselhoff? Olenko ihastunut Hasselhoffiin... Kaikkea sitä.
Vierailija kirjoitti:
Fakta kirjoitti:
Hiirulainen on Jenni Poikelus
No se on kyllä Jarkko Tamminen ja se on täysin varma ja varmistettu.. eli si siitä sen enempää.
Ei muuten ole, vaan näyttelijä Sari Havas!!!
Vierailija kirjoitti:
Jos Taikahattu on tosiaan Krista, niin kiinnostaa kyllä kuulla perustelut miten hän on muka syrjäänvetäytyvä ihminen, joka ei esiinny ammatikseen.
Ja anna mun arvata. Jos Pakkanen osoittautuu suomalaiseksi ni haluat siltäkin selityksen miks puhuu englantia :D
Tietääkseni näillä sai olla ohjelmassa yks valevihjekin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Taikahattu on tosiaan Krista, niin kiinnostaa kyllä kuulla perustelut miten hän on muka syrjäänvetäytyvä ihminen, joka ei esiinny ammatikseen.
Ja anna mun arvata. Jos Pakkanen osoittautuu suomalaiseksi ni haluat siltäkin selityksen miks puhuu englantia :D
Tietääkseni näillä sai olla ohjelmassa yks valevihjekin..
Hämäyksiä voi olla, mutta ei siinä olisi mitään pointtia jos ne kohdistuisi hahmon takana olevan henkilön leipätyöhön - eli siis Taikahatun kohdalla vihjeeseen, että ei esiinny työkseen. Kyllä ne hämäysvihjeet on jotain epäolennaisempia juttuja.
Pakkasen en myöskään millään usko olevan suomea puhuva, veisi pohjan arvuuttelulta.
Pakkanen on Paul Oxley.
Puheääni/lauluääni täsmää huikeasti, myös raamit samat. Hän asuu Suomessa ja pitkän linjan taustatekijä, myös omall nimellään toki tehnyt.
Pakkanen on Scooterin H.P. Baxxter. Edustanut mm-tasolla, kun laulanut jääkiekon Saksan mm-kisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen on Scooterin H.P. Baxxter. Edustanut mm-tasolla, kun laulanut jääkiekon Saksan mm-kisoissa.
Tätäkin nimeä on pyöritelty täällä useaan otteeseen, kohta loppuu maailmasta nimet, koska Pakkasta on veikattu niin moneksi.:D Hänen lempinimi on muuten ICE. Kyseinen herra on todella pitkä, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Arvausta Kulmalta kirjoitti:
Pakkanen on Paul Oxley.
Puheääni/lauluääni täsmää huikeasti, myös raamit samat. Hän asuu Suomessa ja pitkän linjan taustatekijä, myös omall nimellään toki tehnyt.
Aika hentoinen ääni vaikka käheä onkin. Vaikea kuitenkin kuvitella tuon herran tanssivan ja liikkuvan kuten Pakkanen 🤦♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään Leppilampea vastaan, mutta kummastuttaa, että jonkun mielestä Pakkanen kuulostaa häneltä. Eihän ääni täsmää sitten yhtään.
Pakkanen vetää "Lose Yourself" ja "The Pretender" on alkuperäisesti esitetty 30 vuotiaan Marshall Matthersin ja 38 vuotiaan Dave Grohlin toimesta ja Pakkasen esitykset ovat kuitenkin lähellä alkuperäistä.
Leppilammella on kuitenkin puhetyöläisen vähän käheä puheääni (sellainen makea) ja ikä on 42, että ääni ei ole vanhentunut, ja puheäänen perusteella voisi helposti kuvitella että esittää nuo kappaleet, mutta ne ääninäytteet levytetyistä kappaleista ovat liian kauniilla "iskelmä" äänellä - on se edelleenkim mahdollista että Leppälampi yllättää ja löytyy "rock" äänestä, joka on pidetty salassa.
Persbrandilta helposti uskoo "Nothing Compares To You" ja "I'm Too Sexy", paksulla aksentilla jälkimmäinen, mutta se että räppäisi Eminemiä ja saisi Foo Fightersiin istuvan äänen tuntuu omituiselta, samoin leijailu hoverboardilla.
The Peretenderin introssa se heti alkuhuokailu tuntuu Leppilammen puheääneltä ja tuo onkin se kappale jonka uskoisin helpoiten hänen esittämäkseen ja vähiten Persbrandtin.
On hyvinkin mahdollista että kumpikaan heistä se ei ole, tuskin ainakaan jättiyllätystä tulee, että hahmot olisivat kahden eri esittäjän ja vuoronperään vetävät biisit ja tarina sopii molempiin : D (anteeksi tyhmä heitto)
Mä oon samaa mieltä, että Leppilammen puheääni mätsää noihin The Pretenderiin ja Lose Yuorselfiin. Sitten kun kuuntelin Leppilammen laulua, niin se ei enää ollutkaan niin saman kuuloista. Mutta puheääni kyllä sopisi noihin. I´m too sexy taas kuulosti minusta ihan Persbrandtilta :D Pakkanen on kyllä mystinen. En tiedä haluanko edes tietää kuka sieltä paljastuu :D
Mä taas en kuule noissa puhe osuuksissakaan mitään samaa. Itse yhdistän tuon äänen eniten Jyrki69:iin, jos siis joku suomalainen pitäisi veikata.
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen heppu muuten hyppii ja tanssii yhtä energisesti kuin parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Perkeleen TTK. Jonkun joutavan ikivanhan tanssiohjelman takia joudutaan odottamaan viikko Pakkasen näkemistä. 😘 🥶
Niinpä ja kaiken lisäksi tuo TTK tulee vielä sunnuntaina kahteen kertaan uusintana (MTV3 klo 16 ja Ava klo 19). Olisi voitu tuon toisen TTK uusinnan tilalla ihan hyvin näyttää poikkeuksellisesti sunnuntaina se uus jakso Masked Singeriä, mut ei.
MTV3:n ohjelmasuunnittelijoilal (vai mitä ne nyt onkaan), niin ei taida olla kovin paljoa järkeä päässä noiden uusintojen suhteen.
Sekoitan pakkaa Tohtorin osalta, kun en saa hänestä väännettyä Marko Hietalaa vaikka kuinka haluaisin. Tohtorin hahmohan on miekkavalas, josta toki vihjeissä mainittu muutenkin. Voi olla, ettei siihen liittyvien vihjeiden tarkoituksena ei ole muuta kuin hämätä, mutta entäpä jos jotain enemmän. Orka (Orca) hahmo löytyy mm. DC Comicsin ja Marvelin hahmogalleriasta, vaikkei mikään tunnetuin hahmo olekaan. (Ja löytyy toki uimaseuraa, sukellusvaatevalmistajaa, jos spekut haluaa viedä kauemmaksi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta kirjoitti:
No se on kyllä Jarkko Tamminen ja se on täysin varma ja varmistettu.. eli si siitä sen enempää.
Onkin niin paljon tehnyt stand uppia, live showta tai on tappara fani :)
https://www.google.com/search?q=jarkko+ramminen+kuutamolla&oq=jarkko+ra…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta kirjoitti:
Onkin niin paljon tehnyt stand uppia, live showta tai on tappara fani :)
https://www.google.com/search?q=jarkko+ramminen+kuutamolla&oq=jarkko+ra…
Joo,jarkkohan on pudonnut kiukaalle!!
No hei, eräs on käynyt selittelemässä täällä että Tohtori = Hector, mm. Hector on uudenseelannindelfiini, eli elvä sopii, Tohtorin sanonnat "ryssitty on" jne ja hiiren tuominen lavalle sopivat koska Hector on käyttänyt samoja sanontoja ja ääninäytellyt jotain jyrsijää, jne jne ... odotan todella että Tohtorin takaa paljastuu Hector :D (voi olla kyllä turha odotella)
Vierailija kirjoitti:
Sekoitan pakkaa Tohtorin osalta, kun en saa hänestä väännettyä Marko Hietalaa vaikka kuinka haluaisin. Tohtorin hahmohan on miekkavalas, josta toki vihjeissä mainittu muutenkin. Voi olla, ettei siihen liittyvien vihjeiden tarkoituksena ei ole muuta kuin hämätä, mutta entäpä jos jotain enemmän. Orka (Orca) hahmo löytyy mm. DC Comicsin ja Marvelin hahmogalleriasta, vaikkei mikään tunnetuin hahmo olekaan. (Ja löytyy toki uimaseuraa, sukellusvaatevalmistajaa, jos spekut haluaa viedä kauemmaksi)
Mulle Hietala on tuttu vain Nightwishin kautta, joten ihmettelin kovasti, että miten joku voi kuulla hänen äänensä Tohtorin hahmossa. Kävin tutustumassa Markon musiikkiin ja yllätyin ettei hän aina karju kuin kunnon hevimies.:D Haluaisin kovasti että Tohtori on Valtaoja, mutta täytyy jo luovuttaa sen suhteen.:)
Perkeleen TTK. Jonkun joutavan ikivanhan tanssiohjelman takia joudutaan odottamaan viikko Pakkasen näkemistä. 😘 🥶