Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä antaa pointsit Leppilammelle, että hyvin vetää Pakkasena, varsinkin lavaliikehdintä on hyvin mietittyä.
Leppälintu ei oo pakkasta nähnytkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä antaa pointsit Leppilammelle, että hyvin vetää Pakkasena, varsinkin lavaliikehdintä on hyvin mietittyä.
Leppälintu ei oo pakkasta nähnytkään
Hah, Leppälintu :D Mahtavia lempinimiä!
Kyllä tää on rennyn hyvä kaveri ja vähän eri tasoa kuin leppilampi... kaikki täsmää.
kiefer sutherland !!! Ja hattu päästä j.hytöselle.. aika kova naaraus.
Saa kysyä ;)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää on rennyn hyvä kaveri ja vähän eri tasoa kuin leppilampi... kaikki täsmää.
kiefer sutherland !!! Ja hattu päästä j.hytöselle.. aika kova naaraus.Saa kysyä ;)
Onhan kyseistä nimeä heitetty täällä muutamaan otteeseen ja jossakin ketjussa on linkki hänen laulutaidostaan.
Vierailija kirjoitti:
kiefer sutherland !!! Ja hattu päästä j.hytöselle.. aika kova naaraus.Saa kysyä ;)
Kiefer on ollut yksi ehdokas tällä palstalla ja hänenhän piti lähteä Euroopan kiertueelle, mutta se peruuntui. Voisi ihan hyvin markkinoida muusikon uraansa tällä tavoin ja sitäpaitsi hän usein kehuu suomea haastatteluissaan. Silti en usko että Pakkanen on natiivi englantia puhuva.
Mikael Persepläntti muka komea, hah. Vanha, ryppyinen äijä se on.
Vierailija kirjoitti:
Laitahan selfie tänne, niin verrataan sinuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytän enemmän Mikko Leppilammelta, mutta olen nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytän enemmän Mikko Leppilammelta, mutta olen nuorempi.
Ja minä olen Madonna
Olen miettinyt Pakkasen kommenttia broken ankles. On vaan hiukan laaja hakusanaksi googleen.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt Pakkasen kommenttia broken ankles. On vaan hiukan laaja hakusanaksi googleen.
Vai oliko se Pakkasen sanoma vihje?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ikä näkyy ja ei haittaa. Mutta " Gunvald " on niin legenda. Lukekaa Mikaelin kirja, jossa kerrotaan mitään salailematta. Nostan hattua, kun on päässyt kuiville ja nauttii uudenlaisesta elämästään. Mikä parasta, että vaimo on pysynyt rinnalla ja tukenut ja tukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ikä näkyy ja ei haittaa. Mutta " Gunvald " on niin legenda. Lukekaa Mikaelin kirja, jossa kerrotaan mitään salailematta. Nostan hattua, kun on päässyt kuiville ja nauttii uudenlaisesta elämästään. Mikä parasta, että vaimo on pysynyt rinnalla ja tukenut ja tukee.
Joo, näyttää ikäiseltään, mutta silti erittäin hyvältä. Charmikkuus ja "pilke silmäkulmassa" ei häviä minnekään, vaikka vanhenisikin. On kyllä erittäin hyvä näyttelijä, ja täytyy nostaa hattua sille kovalle duunille, jota on tehnyt elämänsä uudelleenrakentamisen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Pakkasen hämäävin vihje on ollut, kun kiitti puheessaan isäänsä, äitiään ja henkivartijoita joita oppi rakastamaan nuorena. Ääni kuulostaa vanhemman miehen ääneltä, eli oisko ollut suosionsa huipulla esim. 80-luvulla..? Serial killer on hearts, joku silloinen stara ollut nuorten naisten suosiossa? Edelleen liputan Sebastian Bachin puolesta! Kanadalainen, tykkää talviurheilusta, veli pelannu änärissä, ja oli nuorena tosi kukko ja potkittiin ulos Skid Rowsta. Ainoa mikä mietityttää on pituus, wikin mukaan 190cm.
Yksi tärkeä vinkki tuo, että oppi rakastamaan henkivartijoita nuorena? Keneen sopii?
Ja toinen, että puhekieli ei ole Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, näyttää ikäiseltään, mutta silti erittäin hyvältä. Charmikkuus ja "pilke silmäkulmassa" ei häviä minnekään, vaikka vanhenisikin. On kyllä erittäin hyvä näyttelijä, ja täytyy nostaa hattua sille kovalle duunille, jota on tehnyt elämänsä uudelleenrakentamisen eteen.
.. Mutta aina voi repsahtaa. Sit ku VUOSIA vierähtää voi puhua todellisesta muutoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli noista henkivartioiden kiittämisistä mieleen, että jospa ne eivät olleetkaan Pakkasen omia henkivartijoita. Jospa hän on kuuluisan/kuuluisien vanhempien lapsi, ja siksi henkivartijat kuuluneet elämään ja olleet tärkeitä.
Sama tuli mieleen. Siihen vois sopia myös se "olen tavannut kauniit ja kuuluisat". Jos onkin lapsena pyörinyt jossain vanhempien mukana. Mutta kun se ääni kuulostaa niin vanhalta.. Vanhemmat on sit varmaan jo haudassa.
Pakkanen: "olin nuori ja naiivi.."
Kyllä julkkisten lapset taitaa oppia jo pienestä pitäen mitä se julkisuus tuo tullessaan. En usko että tässä välttis haettiin sitä et ois julkkisten lapsi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.. Mutta aina voi repsahtaa. Sit ku VUOSIA vierähtää voi puhua todellisesta muutoksesta.
Taidat itse olla ongelmien kanssa painiva yksilö, kun noin harmittaa, kun joku toinen on saanut otettua niskastaan kiinni ja kerättyä itsensä (vaikka ei olisi ollutkaan muutoksen tiellä kuin muutamia vuosia)? Tai sitten, salli minun arvata, olet ollut absolutisti 20 vuotta, ja kukaan ei ole oikeasti kehujen arvoinen, ennenkuin on yltänyt samaan kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat itse olla ongelmien kanssa painiva yksilö, kun noin harmittaa, kun joku toinen on saanut otettua niskastaan kiinni ja kerättyä itsensä (vaikka ei olisi ollutkaan muutoksen tiellä kuin muutamia vuosia)? Tai sitten, salli minun arvata, olet ollut absolutisti 20 vuotta, ja kukaan ei ole oikeasti kehujen arvoinen, ennenkuin on yltänyt samaan kuin sinä?
Ei, vaan tää toimintatapa nähty monen ihmisen ja läheisen kohdalla. Elämänmuutos on sen 2-3 vuotta ja sit se sama narkkaaminen tai viinan kanssa läträäminen jatkuu. Välissä ruvetaan jopa uskovaisiksi. Itsestä ei absolutistia saa, muttei alkoholistiakaan :D Hattua nostan niille jotka todellakin sen elämäntapa muutoksen tekee (niitä löytyy) mut muutamassa vuodessa se ei tapahdu. Oiskin niin helppoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, hän ei ole vielä repsahtanut. Joten tulehan sitten haukkumaan, vähättelemään, lällättelemään ja purkamaan omaa pahaa oloasi, kun niin tapahtuu. Tällä hetkellä hänellä menee todella hyvin, ja pointsit hänelle siitä!
Vihjeet sopivat oikeasti häneen ja lauläänikin täsmää, mutta Alexander on liian pitkä, liian kuuluisa ja liian hyvin tienaava. Hän tuli muuten tähdeksi 13-vuotiaana ja ahdistui kovasti kuuluisaksi tulemisesta. Henkivartijat ovat tuttuja tässä perheessä jo Stellanin takia. Palkintoja on kertynyt matkan varrella, mutta Oscar on saamatta.