Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
4781/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä pohdittu syvällisemmin tuota Pakkasen vihjettä "supertaito salaisuuksien pitäminen". Voisiko viitata ammattiin? Työ, jossa salassapito- ja vaitiolovelvollisuus?

Mä olen yrittänyt googlata tuota asiaa. Tuskin Pakkanen on Kari Ketonen tai Dr Phil, joten täytyy googlailla lisää.:D Salaisuus voi viitata niin moneen asiaan.

Vierailija
4782/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persbrandtin Facebookista löytyy postaus, jossa mainitaan se, että Suomen Masked Singer- pähkäilyissä on epäilty Pakkasen olevan Persbrandt.

Hmm.

Milloin tämä postaus oli? Olen uteliaisuuttani käynyt hänen sivuillaan sekä instassa, enkä ole huomannut tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4783/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo joidenkin ehdottama Scott Stapp näyttää googlen kuvahaun kuvissa kyllä liikehtivän lavalla ihan samalla tavalla kuin Pakkanen. Mutta olisiko kuitenkin liian tuntematon suuruus?

Vierailija
4784/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman kieltämättä alkaa se Tarjakin osumaan. Ainakin tuolla Siperia viittauksella. Ja tuuletinkin vois sopia jos asuu Espanjassa.

Olisi kiva yllätys, jos ohjelmaan on saatu mukaan Tarja Turunen ja Marko Hietala. Hertan vihjeet alkavat sopia Turuseen.

Vierailija
4785/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt väitä kivenkovaan, että pakkanen olisi Ville Valo, mutta muutama piirre sopii aika hyvin Villeen. Pakkanen on femiininen hahmo ja Ville Valosta on varsinkin nuorempana tullut femiininen vaikutelma. Ja on aika hauska fakta että heidän musiikkivideossa "When love and death embrace" Ville itse esittää videon naista.

Ja sitten toinen asia on se, että pakkanen ihan selvästi muuttaa välillä lauluääntä. Ville Valo on tehny myös dubbaus roolin madagasgarin pingviinit 2. Ville dubbasi virtahevon äänen ja siinäkin Ville muutti äänensä oikein matalaksi.

Ja Ville Valo on kyllä muutenkin erittäin mystinen persoona. Maaliskuussa julkaisi täysin yllättäen 3 biisiä, mutta siitä huolimatta on pysynyt visusti poissa julkisuudesta. Ellei kahvimainosta lasketa. =D Jospa tulisi tämän ohjelman kautta esiin sieltä jostain.

Vierailija
4786/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua mietityttää Pakkasen naisellinen olemus. Ehkä tulee jotenkin Marilyn Manson mieleen. Olemuksesta siis.

Mä olen kans tehnyt elekielestä ja olemuksesta sen päätelmän, että Pakkasen on pakko olla joku, joka ei piittaa pätkääkään sukupuolirooleista tai ole muutenkaan mikään macho äijä. Kuka tahansa mies ei laittaisi tuollaista pukua päälleen, osaisi elehtiä noin feminiinisesti ja brändäisi itseään herkkänä sieluna.

Vierailija
4787/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Ville Valo virtahevon äänenä

Vierailija
4788/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persbrandtin Facebookista löytyy postaus, jossa mainitaan se, että Suomen Masked Singer- pähkäilyissä on epäilty Pakkasen olevan Persbrandt.

Hmm.

Milloin tämä postaus oli? Olen uteliaisuuttani käynyt hänen sivuillaan sekä instassa, enkä ole huomannut tuollaista.

Viime viikolla postauksen bongasin, mutta nyt siis ilmeisesti poistettu... Jos Pakkanen tosiaan on Persbrandt, postaus tuntuu vähän oudolta salassapidon kannalta; tai ehkä siksi poistanutkin sen? Toisaalta on mielestäni erikoista, että Persbrandt yleensä seuraisi Suomen kisaa, jos mitään linkkiä siihen ei hänellä ole. Vai onko se erikoista - en tiedä.

Vierailija
4789/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.

Mä en löydä tällaista postausta.

Okei, onko sitten poistanut kyseisen postauksen; viime viikolla se nimittäin oli siellä. Mielenkiintoista...

Oliko hän siis itse postannut seinälleen sen vai onko joku suomalainen käynyt kirjoittamassa sinne, että häntä epäillään pakkaseksi?

Vierailija
4790/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kirjoitti:

En nyt väitä kivenkovaan, että pakkanen olisi Ville Valo, mutta muutama piirre sopii aika hyvin Villeen. Pakkanen on femiininen hahmo ja Ville Valosta on varsinkin nuorempana tullut femiininen vaikutelma. Ja on aika hauska fakta että heidän musiikkivideossa "When love and death embrace" Ville itse esittää videon naista.

Ja sitten toinen asia on se, että pakkanen ihan selvästi muuttaa välillä lauluääntä. Ville Valo on tehny myös dubbaus roolin madagasgarin pingviinit 2. Ville dubbasi virtahevon äänen ja siinäkin Ville muutti äänensä oikein matalaksi.

Ja Ville Valo on kyllä muutenkin erittäin mystinen persoona. Maaliskuussa julkaisi täysin yllättäen 3 biisiä, mutta siitä huolimatta on pysynyt visusti poissa julkisuudesta. Ellei kahvimainosta lasketa. =D Jospa tulisi tämän ohjelman kautta esiin sieltä jostain.

Jos Pakkanen on joku suomalainen, niin ehdottomasti sitten Ville Valo. Minusta vihjeet sopivat hyvin häneen, samoin traaginen olemus. Ville osaa muuttaa lauluääntänsä jos joku. Saattaahan Herttakin olla Tarja Turunen, siinä on toinen lahjakas äänenkäyttäjä.

Vierailija
4791/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Pakkasella on aika miehekäs ja maskuliininen vartalo, mutta hän elehtii feminiinisesti toisinaan. Se voi olla vain näyttelemistä. Kuitenkin laulaessaan seisoi jalat äijämäisesti harallaan. 

Vierailija
4792/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.

Viime viikolla postauksen bongasin, mutta nyt siis ilmeisesti poistettu... Jos Pakkanen tosiaan on Persbrandt, postaus tuntuu vähän oudolta salassapidon kannalta; tai ehkä siksi poistanutkin sen? Toisaalta on mielestäni erikoista, että Persbrandt yleensä seuraisi Suomen kisaa, jos mitään linkkiä siihen ei hänellä ole. Vai onko se erikoista - en tiedä.

Olen aika tiiviisti seurannut hänen faceaan ja tällainen postaus on mennyt täysin ohi.

Vierailija
4793/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.

Mä en löydä tällaista postausta.

Okei, onko sitten poistanut kyseisen postauksen; viime viikolla se nimittäin oli siellä. Mielenkiintoista...

Oliko hän siis itse postannut seinälleen sen vai onko joku suomalainen käynyt kirjoittamassa sinne, että häntä epäillään pakkaseksi?

Mielestäni oli Persbrandtin oma postaus.

Vierailija
4794/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.

Voi olla että hän on siksi huomannut asian, että moni varmaan on tägännyt hänet twitterissä tai instassa Pakkasesta puhuttaessa.

Vierailija
4795/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin Youtubesta Persbrandtin laulamista ja ääni voisi sopiakin Pakkasen ensimmäiseen biisiin. Mutta ne seuraavat ei sitten niinkään. Jotenkin mun korvaan Pakkasen ääni on ollut joka kerta erilainen niin ei saa oikein tarttumapintaa.

Vierailija
4796/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kirjoitti:

Kiva kun joku muukin on sitä mieltä, että Pakkasessa on yhtäläisyyksiä Ville Valon kanssa. Mä olen täällä muutaman kerran ehdotellut Villeä, mutta hirveästi en ole saanut vastakaikua. Hiukan epäröin, että lähtisikö Ville tällaiseen formaattiin mukaan. On niin salaperäinen ja mystinen ihminen, että vähän vaikea ottaa selvää hänestä.

Vierailija
4797/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kirjoitti:

Kiva kun joku muukin on sitä mieltä, että Pakkasessa on yhtäläisyyksiä Ville Valon kanssa. Mä olen täällä muutaman kerran ehdotellut Villeä, mutta hirveästi en ole saanut vastakaikua. Hiukan epäröin, että lähtisikö Ville tällaiseen formaattiin mukaan. On niin salaperäinen ja mystinen ihminen, että vähän vaikea ottaa selvää hänestä.

Ville Valo puhuu suomea.

Vierailija
4798/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietty on myös HIMin biisi "Heartkiller" ja youtubessakin on Bam Margeran Ville Valolle osoittama video "Open letter to Ville Valo" jossa Bam Margera sanoo että Ville Valo on " Heartkiller"

Vierailija
4799/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sedu on ollut näin paljon pinnalla, mitä jos hän on Pakkanen?

Vierailija
4800/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kirjoitti:

Ville Valo puhuu suomea.

Jos tietyt rokkarit haluaisivat osallistua tällaiseen ohjelmaan, niin he tekisivät sen suuren maailman tyyliin. Valo ja Monroe varmaan haluaisivat puhua englantia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan