Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
4721/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä esitetty persbrandtit ja muut margerat

Miten yksikään vihje sopii näihin? Tehkääpä joku samanlainen postaus missä liität pakkasen vihjeet näihin teidän mielestänne parempiin arvauksiin? Mielelläni olen väärässä ja hakoteillä, ilmeisesti löydätte yhtä "kaukaahaettuja" osumia myös näihin parempiin vaihtoehtoihin Pakkaseksi.

Voi kun on hauska sitten kun näette miten se todellakin on Leppilampi ja ootte vetänyt jotain maailmantähtiä arvauksiin. :DDDDD

Noista molemmista on itseasiassa täällä montakin postausta ja niissä tulee kyllä selväksi, että miten vihjeet sopivat heihin. Keskityt niin kovasti siihen Leppilampeen, ettet näe metsää puilta. Mulle on siis aivan se ja sama, onko Pakkanen esim. Leppilampi, mutta se vaan häiritsee, että vihjeiden sopivuudet on kaukaa haettuja.

miten ne sopii heihin? heihin vihjeet ovat kaukaa haettuja, leppilampeen ne sopii hyvin.

kerro mikä vihjeistä on kaukaa haettu? mm edustus? palkittu ensiesiintyminen? kanada? yhdysvalloista rahattomana palaaminen? narnia? suomiaksentti englannissa?

sopii täydellisesti leppilampeen

En ole sama, mutta minusta vihjeet sopivat paremmin esim. Jarno Laasalaan kuin Leppilampeen.

esim. miten?

Sen voi käydä lukemassa aikaisemmilta sivuilta, älkää pliis jatkuvasti kirjoitelko tänne samoja juttuja. Leppilammestakin on varmaan jankutettu samat jutut jo 2000 sivun verran, ei jaksaisi enää.

oon aktiivisesti seurannut keskustelua enkä ole nähnyt miten laasala olisi pakkanen.

laasala on duudsoneista tuntemattomin enkä usko että se osaa laulaa.

Se että sinusta vihjeet eivät sovi häneen, ei tarkoita sitä, että kaikki muut ovat samaa mieltä kanssasi. Kai täällä nyt muitakin nimiä saa mainita kuin vain Leppilammen.

hauskaa että kun pyytää esittämään todisteita miksi olisi joku muu niin ei saa vastausta. "eti ite 235 sivun joukosta". Jos se olisi ilmeistä niin osaisit lonkalta heittää vähintään 5 yhdistävää tekijää

Tämä ei ole mikään käräjäoikeuden istunto, jossa esitetään todisteita. Tämä on viihde ohjelmaa koskeva ketju tai ainakin sen pitäisi olla.

jos esittää arvauksen niin kai sitä saa kysyä miten se arvaus yhdistyy hahmoon. Yleensä kun vastausta ei kuulu niin ei siis mitenkään.

Ei ketään täysjärkinen jaksa jankata samasta asiasta kokoajan.

ei se ole jankkaamista jos esittää että mitkä vihjeet laasalassa sopii pakkaseen. Säästyisi ennemminkin tältä jankkaamiselta jos ne olisi heti maininnut.

totuus: laasalassa ja pakkasessa ei ole mitään yhteistä. Laasala on varmaan huonoin arvaus minkä olen nähnyt

Vierailija
4722/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten yksikään vihje sopii näihin? Tehkääpä joku samanlainen postaus missä liität pakkasen vihjeet näihin teidän mielestänne parempiin arvauksiin? Mielelläni olen väärässä ja hakoteillä, ilmeisesti löydätte yhtä "kaukaahaettuja" osumia myös näihin parempiin vaihtoehtoihin Pakkaseksi.

Voi kun on hauska sitten kun näette miten se todellakin on Leppilampi ja ootte vetänyt jotain maailmantähtiä arvauksiin. :DDDDD

Noista molemmista on itseasiassa täällä montakin postausta ja niissä tulee kyllä selväksi, että miten vihjeet sopivat heihin. Keskityt niin kovasti siihen Leppilampeen, ettet näe metsää puilta. Mulle on siis aivan se ja sama, onko Pakkanen esim. Leppilampi, mutta se vaan häiritsee, että vihjeiden sopivuudet on kaukaa haettuja.

miten ne sopii heihin? heihin vihjeet ovat kaukaa haettuja, leppilampeen ne sopii hyvin.

kerro mikä vihjeistä on kaukaa haettu? mm edustus? palkittu ensiesiintyminen? kanada? yhdysvalloista rahattomana palaaminen? narnia? suomiaksentti englannissa?

En ole sama, mutta minusta vihjeet sopivat paremmin esim. Jarno Laasalaan kuin Leppilampeen.

esim. miten?

Sen voi käydä lukemassa aikaisemmilta sivuilta, älkää pliis jatkuvasti kirjoitelko tänne samoja juttuja. Leppilammestakin on varmaan jankutettu samat jutut jo 2000 sivun verran, ei jaksaisi enää.

oon aktiivisesti seurannut keskustelua enkä ole nähnyt miten laasala olisi pakkanen.

Se että sinusta vihjeet eivät sovi häneen, ei tarkoita sitä, että kaikki muut ovat samaa mieltä kanssasi. Kai täällä nyt muitakin nimiä saa mainita kuin vain Leppilammen.

hauskaa että kun pyytää esittämään todisteita miksi olisi joku muu niin ei saa vastausta. "eti ite 235 sivun joukosta". Jos se olisi ilmeistä niin osaisit lonkalta heittää vähintään 5 yhdistävää tekijää

Tämä ei ole mikään käräjäoikeuden istunto, jossa esitetään todisteita. Tämä on viihde ohjelmaa koskeva ketju tai ainakin sen pitäisi olla.

jos esittää arvauksen niin kai sitä saa kysyä miten se arvaus yhdistyy hahmoon. Yleensä kun vastausta ei kuulu niin ei siis mitenkään.

ei se ole jankkaamista jos esittää että mitkä vihjeet laasalassa sopii pakkaseen. Säästyisi ennemminkin tältä jankkaamiselta jos ne olisi heti maininnut.

totuus: laasalassa ja pakkasessa ei ole mitään yhteistä. Laasala on varmaan huonoin arvaus minkä olen nähnyt

On hän silti potentiaalisempi arvaus kuin Leppilampi. Vihjeetkin sopivat paremmin Laasalaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4723/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä ymmärtänyt noi esine-vihjeet niin, että se esine on ihan oikeasti sen tyypin oma, löytyy kotoa. Niin kuin Roman Schatzin pala muuria, Susanna Laineen=Hertan tuuletin, Maija-Liisa Peuhun Mozart-patsas.. Eli ei olisi niinkään kuvaannollinen vihje.

Paitsi että Hertta ei ole Susanna Laine.

Vierailija
4724/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

esim. miten?

On hän silti potentiaalisempi arvaus kuin Leppilampi. Vihjeetkin sopivat paremmin Laasalaan.

sanot noin vain koska olet passiivisaggressiivinen, laasala ei käy yhteenkään vihjeeseen ja leppilampi käy useaan

nauran kyllä kun pakkaselta poistetaan maski ja sieltä kurkistaa Mikko :D

Vierailija
4725/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Pakkasen ääni on Mikael Persbrandtin. MM vihje on ainoa, joka ei täsmää vai täsmääkö? Vasaraa myös mietin, voisiko se liittyä hänen esittämään Beorn hahmoon?

Pakkasen äänihän on jokaisessa biisissä hieman erilainen. Mä liittäisin vaan sen nothing compares 2 you biisin Persbrandtiin.

Ja miks yleensäkin näitä samoja veikkaillaan. Viime kaudella oli myös Leppilampea, Alm-Siiraa ja Jarkko Tammista. Ihmisillä joku pakkomielle näihin :D

En ole lukenut koko ketjua ja olen muutenkin aika uusi kommentoija täällä. Sori jos toistelen muiden arvauksia, mutta minusta Pakkasen ääni on melko varmasti Mikael Persbrandtin. Minusta hänen ääni ja tapa sanoa s kirjain tulevat ilmi kaikissa kappaleissa.

miksi unohdetaan että persbrandt on 189cm pitkä. Pakkanen on 184 senttistä ileä lyhyempi

Vierailija
4726/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas.. Piti Leppilampi-fanaatikkojen takia kuunnella miltä tyyppi kuulostaa ku laulaa. Ei huono, mut ei siitä oikein Pakkasta saa. Rouheus puuttuu..

Mulla monta ehdokasta Pakkaseen:

- Jonne Aaron (erityisesti Foo Fightersissa tuli mieleen)

- Ville Valo (se matalaääni..)

- JP Leppäluoto

- Michael Monroe (on vetänyt Foo Fightersin kanssa samaa biisiä, harrastanut mäkihyppyä.. Se viittaus talviurheiluun.. Ja ollut kodittomana Tukholmassa. Michael myös ainoa jolla vois tuo enkku mennä läpi..)

- jenkkibändi Creedin laulaja Scott Stapp joka käynyt pohjamudissa. Huumeet, avioero, asunnottomuus..

Hertaksi voisin ehdottaa Indican Jonsua. Laulaa/fanittaa Kate Bushia.. Youtubesta löytyy coveri, joka hyvin samanlainen ku Hertan eka veto

Nämä ehdotukset on käyty täällä monta kertaa läpi ja jostain syystä porukka ei tunnu innostuvan niistä. Minustakin Pakkanen kuulostaa Jonne Aaronin ja Michael Monroen välimuodolta. Vihjeet taas sopivat hyvin noihin kaikkiin ehdotuksiin. Pakkasella on yhtä voimakas karisma kuin Ville Valolla, mutta lähtisikö Ville edes tällaiseen ohjelmaan mukaan? Hän taitaa myös olla liian pitkä. Moni epäili, että pystyykö Monroe olemaan hillitysti paikallaan niinkuin Pakkanen?

Scott Stappin ehdottaminen oli minulta mennyt ohi. Hän voisi olla, jos tällaiseen lähtisi! Todella on Pakkaseksi sopiva.

Vierailija
4727/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko välillä arvailla muitakin hahmoja kuin vain tuota Pakkasta, kiitos.

No ei siellä ole muita yhtä kiinnostavia joiden henkilöstä ei olisi mitään käryä. Taikahattu on arvoitus, mutta ei yhtä kiinnostava kuin Pakkanen. 

Pakkasessa yksi kiinnostava asia on ristiriita habituksen ja äänen välillä. Kun yleensä sellainen Nothing compares -raspi irtoaa vain jostain Bryn Jonesin näköisistä äijistä.

Vierailija
4728/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Pakkasen ääni on Mikael Persbrandtin. MM vihje on ainoa, joka ei täsmää vai täsmääkö? Vasaraa myös mietin, voisiko se liittyä hänen esittämään Beorn hahmoon?

Pakkasen äänihän on jokaisessa biisissä hieman erilainen. Mä liittäisin vaan sen nothing compares 2 you biisin Persbrandtiin.

Ja miks yleensäkin näitä samoja veikkaillaan. Viime kaudella oli myös Leppilampea, Alm-Siiraa ja Jarkko Tammista. Ihmisillä joku pakkomielle näihin :D

En ole lukenut koko ketjua ja olen muutenkin aika uusi kommentoija täällä. Sori jos toistelen muiden arvauksia, mutta minusta Pakkasen ääni on melko varmasti Mikael Persbrandtin. Minusta hänen ääni ja tapa sanoa s kirjain tulevat ilmi kaikissa kappaleissa.

miksi unohdetaan että persbrandt on 189cm pitkä. Pakkanen on 184 senttistä ileä lyhyempi

Ei olla unohdettu. Pakkasen pituus on mysteeri, hän näyttää välillä todella pitkältä ja välillä taas sirolta ja lyhyeltä. Tuotannolta ovela veto.

Vierailija
4729/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

esim. miten?

sanot noin vain koska olet passiivisaggressiivinen, laasala ei käy yhteenkään vihjeeseen ja leppilampi käy useaan

nauran kyllä kun pakkaselta poistetaan maski ja sieltä kurkistaa Mikko :D

Todella lapsellinen kommentti. Tämä on viihdeohjelma eikä mikään lastentarhan temmellyskenttä.

Vierailija
4730/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas.. Piti Leppilampi-fanaatikkojen takia kuunnella miltä tyyppi kuulostaa ku laulaa. Ei huono, mut ei siitä oikein Pakkasta saa. Rouheus puuttuu..

Mulla monta ehdokasta Pakkaseen:

- Jonne Aaron (erityisesti Foo Fightersissa tuli mieleen)

- Ville Valo (se matalaääni..)

- JP Leppäluoto

- Michael Monroe (on vetänyt Foo Fightersin kanssa samaa biisiä, harrastanut mäkihyppyä.. Se viittaus talviurheiluun.. Ja ollut kodittomana Tukholmassa. Michael myös ainoa jolla vois tuo enkku mennä läpi..)

- jenkkibändi Creedin laulaja Scott Stapp joka käynyt pohjamudissa. Huumeet, avioero, asunnottomuus..

Hertaksi voisin ehdottaa Indican Jonsua. Laulaa/fanittaa Kate Bushia.. Youtubesta löytyy coveri, joka hyvin samanlainen ku Hertan eka veto

Nämä ehdotukset on käyty täällä monta kertaa läpi ja jostain syystä porukka ei tunnu innostuvan niistä. Minustakin Pakkanen kuulostaa Jonne Aaronin ja Michael Monroen välimuodolta. Vihjeet taas sopivat hyvin noihin kaikkiin ehdotuksiin. Pakkasella on yhtä voimakas karisma kuin Ville Valolla, mutta lähtisikö Ville edes tällaiseen ohjelmaan mukaan? Hän taitaa myös olla liian pitkä. Moni epäili, että pystyykö Monroe olemaan hillitysti paikallaan niinkuin Pakkanen?

Scott Stappin ehdottaminen oli minulta mennyt ohi. Hän voisi olla, jos tällaiseen lähtisi! Todella on Pakkaseksi sopiva.

Nonii, hyvä ku joku muukin vois näin ajatella! Tosin enpä tiedä käykö hän kovinkaan usein Suomessa mut keikalle on ilm. tulossa nyt 30.marraskuuta.

Vierailija
4731/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persbrandt on minunkin arvaukseni. Reisilihaksetkin sopii!

Hänen isoäitinsä oli Ahvenanmaalta, eli Suomi-kontakti on. Piti Hanasaaressa taidenäyttelyn pari vuotta sitten, eli maalaus on hänen herkkä puolensa. Mm. Sex Educationissa näyttelee seksikästä ruotsalaista putkimiestä, eli tekee itseironisia rooleja. Huumesekoilut ovat aiheuttaneet hankalan miehen maineen Ruotsissa ja katkaissut paljon Persbrandtin välejä entisiin ystäviin ja työkontakteihin.

Voisi hyvin lähteä etenkin koronan aikana tällaiseen tv-ohjelmaan.

Vierailija
4732/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä syy Leppilammella olisi sanoa, että tämä ohjelma voi auttaa minua löytämään luottamuksen elämään uudestaan? Hän on hyvin menestyvä ja töitä riittää kokoajan, nähtävästi myös parisuhde kukoistaa. Persbrandtiin tuo ilmaisu sopisi ja esim. Bam Margeraan. Molemmat ovat käyneet pohjalla ja viime vuodet ovat olleet vaikeita.

Vierailija
4733/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persbrandt on minunkin arvaukseni. Reisilihaksetkin sopii!

Hänen isoäitinsä oli Ahvenanmaalta, eli Suomi-kontakti on. Piti Hanasaaressa taidenäyttelyn pari vuotta sitten, eli maalaus on hänen herkkä puolensa. Mm. Sex Educationissa näyttelee seksikästä ruotsalaista putkimiestä, eli tekee itseironisia rooleja. Huumesekoilut ovat aiheuttaneet hankalan miehen maineen Ruotsissa ja katkaissut paljon Persbrandtin välejä entisiin ystäviin ja työkontakteihin.

Voisi hyvin lähteä etenkin koronan aikana tällaiseen tv-ohjelmaan.

Olen samaa mieltä kanssasi. Minusta myös Pakkasen ääni on kuin Mikaelin. Ainut mutta on tosiaan tuo pituus, mutta sitä selvästi yritetään huijata, joten varmuutta Pakkasen pituudesta ei ole.

Vierailija
4734/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scott Stapp on henkilönä monella tapaa kuin Pakkanen, mutta hänen aksentti on niin leveänpyöreä että se epäilyttää.

Jännä juttu kumminkin, että on nyt tulossa Suomeen. Menisin keikalle jos pääsisin.

Vierailija
4735/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkähän kappaleet kuullaan huomenna?

Vierailija
4736/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Scott Stapp on henkilönä monella tapaa kuin Pakkanen, mutta hänen aksentti on niin leveänpyöreä että se epäilyttää.

Jännä juttu kumminkin, että on nyt tulossa Suomeen. Menisin keikalle jos pääsisin.

Minä en tunnistaisi Scott Stappia, enkä tiedä hänestä mitään. Onko hän sellainen julkkis, että edes suurempi osa katsojista tunnistaisi hänet? Pandora oli nimenä ja artistina kuitenkin tuttu, vaikka ei pinnalla enää ollutkaan.

Vierailija
4737/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan pannut merkille että Pakkasen kädet tärisee ja heiluu? Tämä voi viitata ikään, jännitykseen tai parkinsonin tautiin.

Vierailija
4738/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tunnistaisi Scott Stappia, enkä tiedä hänestä mitään. Onko hän sellainen julkkis, että edes suurempi osa katsojista tunnistaisi hänet? Pandora oli nimenä ja artistina kuitenkin tuttu, vaikka ei pinnalla enää ollutkaan.

En minäkään nimenä tunnistaisi, mutta kun Googletin että oli Creedin laulaja, muistin heti.

Vierailija
4739/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisessa mediassa on ehdotettu "nimi alkaa kirjaimella R en voi paljastaa enempää" - Robinia ja tarkistin tiedot:

- Pakkanen = Packalen  (heh heh)

- pituus 1,80 (sopii hyvn)

- tennareita huutokaupattu nenäpäivänä  koolla 43, nykyään ehkä 44 (lehtijuttu)

- osaa hyvin tehdä temppuja hoverboardilla (paras ehdokas tähän asti leijailemaan hoverboardilla)

- mieliväri turkoosi (Pakkasella jää)

- supertaito salaisuuksien pitäminen -> englanninkielistä uraa oli valmisteltu salaa vuosia

- esityskieli vaihdettu englanniksi virallisella ilmoituksella (aasinsilta Pakkasen englannin kielen käytölle)

- oli suomenkielisen uran alussa saanut palkintoja ja platinalevyn, kaikki meni todella hyvin ja varmaan tarvitsi ne "turvamiehet" jossain vaiheessa

- englanninkielisen uran on uutisoitu olevan nyt katkolla tai vastatuulessa (koronankin vuoksi)

- pehmytjäätelönsyönnin suomen mestari -> jakoi vihjevideolla jäätelöt henkivartijoilleen, jolle ei ole löytynyt selitystä

- Turun uimareissa - Pakkanen osaa uida

- harrastaa laskettelua (kylmä ja hampaat kalisee talvilaji jossa voi sattua)

- on lavalla tehnyt epäonnistuneen voltin ja saanut siitä ruhjeet

Lauluääni on tietysti hyvin nuoren ihmisen, mutta youtube-videossa vetää Sunrise Avenuen Hollywood-hillsin 2018 aika vastaavalla tavalla kuin Samu Haber alkuperäisessä ja pudottamalla äänenkorkeutta (VLC "pitch")  huomaa että ainakin teoriassa ja muokkauksella mahdollista saada vanhemman ihmisen ääni.

Eli tuotannon huijaus olisi: Vihjeet osoittavat Mikko Leppilampeen mutta onkin Robin Packalen! :D ... en tiedä, tuntuu jo vähän liian nuorelta, mutta sitäkin ihmettelin että Pakkasen täytyisi olla äänen perusteella vanhempi ihminen, kun ulkoinen olemus ja esitystapa ovat kuitenkin nuoren ihmisen (leijailu aloitusbiisissä hoverboardilla ja timmissä kuosissa oleminen (ei yhtään ylimääräistä painoa).

Elkee hikeentykö! ja idea ei ollut minun vaan tarkistin vain jokun uhoajan tiedän että se on R alkukirjaiminen  mutta en voi paljastaa enempää"

Kyllä se mielestäni aika varmasti on Leppilampi, mutta jos läppänä on että joka vuosi arvuutellaan Leppilampea ja se koskaan ei ole hän, niin täytyyhän olla toinen vaihtoehto :D

Vierailija
4740/10902 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän punaiset matot, kanada ja oscar patsas liittyy Robiniin? :D Saati lauluääni?!?

Ei Pakkanen välttis mikään nuori ole. Liikkeethän on aika hillityt, ei hypi eikä pompi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi