Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
4701/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko vaan sopia, että osa uskoo Pakkasen olevan ML ja toinen puolisko ei usko, ja ne jotka ei usko, kuten minä, saisi rauhassa arpoa muita mahdollisuuksia. Ilman tätä saakelin jankuttamista.

👍 Kannatetaan

Vierailija
4702/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se pakkanen se Björn Borg. Miettikää nyt vähän. Hänen lempinimensä on Ice-Borg eli "jäävuori". Kisaajat osallistuvat hahmojen suunnitteluun joten pakkanenhan siitä jäävuoresta sitten tuli. Miten pakkanen liittyisi Leppikampeen? Hertta pelikorttina sopi Noora Karmaan ja Shamaani ennustaja-Poutaan.

Pakkanen on Leppilampi, pitäisi jo sokeankin se tajuta.

Vastaatko miksi puhuu englantia? Ja se hämäys-vastaus on väärin.

"not everything is what it seems"

t. pakkanen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4703/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko vaan sopia, että osa uskoo Pakkasen olevan ML ja toinen puolisko ei usko, ja ne jotka ei usko, kuten minä, saisi rauhassa arpoa muita mahdollisuuksia. Ilman tätä saakelin jankuttamista.

toki, jos olisi yhtään toista uskottavaa/vihjeisiin sopivaa arvausta.

vanilla ice on leppilammen ohella ainut johon vihjeet voisivat sopia mutta en jaksa uskoa että se räppää suomiaksentilla 

Vierailija
4704/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanenhan on myös suomalainen sukunimi.

Jätän tän vaan tähän.

Vierailija
4705/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisko välillä arvailla muitakin hahmoja kuin vain tuota Pakkasta, kiitos.

Vierailija
4706/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei

Vierailija
4707/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä esitetty persbrandtit ja muut margerat

Miten yksikään vihje sopii näihin? Tehkääpä joku samanlainen postaus missä liität pakkasen vihjeet näihin teidän mielestänne parempiin arvauksiin? Mielelläni olen väärässä ja hakoteillä, ilmeisesti löydätte yhtä "kaukaahaettuja" osumia myös näihin parempiin vaihtoehtoihin Pakkaseksi.

Voi kun on hauska sitten kun näette miten se todellakin on Leppilampi ja ootte vetänyt jotain maailmantähtiä arvauksiin. :DDDDD

Noista molemmista on itseasiassa täällä montakin postausta ja niissä tulee kyllä selväksi, että miten vihjeet sopivat heihin. Keskityt niin kovasti siihen Leppilampeen, ettet näe metsää puilta. Mulle on siis aivan se ja sama, onko Pakkanen esim. Leppilampi, mutta se vaan häiritsee, että vihjeiden sopivuudet on kaukaa haettuja.

miten ne sopii heihin? heihin vihjeet ovat kaukaa haettuja, leppilampeen ne sopii hyvin.

kerro mikä vihjeistä on kaukaa haettu? mm edustus? palkittu ensiesiintyminen? kanada? yhdysvalloista rahattomana palaaminen? narnia? suomiaksentti englannissa?

sopii täydellisesti leppilampeen

En ole sama, mutta minusta vihjeet sopivat paremmin esim. Jarno Laasalaan kuin Leppilampeen.

esim. miten?

Sen voi käydä lukemassa aikaisemmilta sivuilta, älkää pliis jatkuvasti kirjoitelko tänne samoja juttuja. Leppilammestakin on varmaan jankutettu samat jutut jo 2000 sivun verran, ei jaksaisi enää.

oon aktiivisesti seurannut keskustelua enkä ole nähnyt miten laasala olisi pakkanen.

laasala on duudsoneista tuntemattomin enkä usko että se osaa laulaa.

Se että sinusta vihjeet eivät sovi häneen, ei tarkoita sitä, että kaikki muut ovat samaa mieltä kanssasi. Kai täällä nyt muitakin nimiä saa mainita kuin vain Leppilammen.

hauskaa että kun pyytää esittämään todisteita miksi olisi joku muu niin ei saa vastausta. "eti ite 235 sivun joukosta". Jos se olisi ilmeistä niin osaisit lonkalta heittää vähintään 5 yhdistävää tekijää

Tämä ei ole mikään käräjäoikeuden istunto, jossa esitetään todisteita. Tämä on viihde ohjelmaa koskeva ketju tai ainakin sen pitäisi olla.

Vierailija
4708/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten yksikään vihje sopii näihin? Tehkääpä joku samanlainen postaus missä liität pakkasen vihjeet näihin teidän mielestänne parempiin arvauksiin? Mielelläni olen väärässä ja hakoteillä, ilmeisesti löydätte yhtä "kaukaahaettuja" osumia myös näihin parempiin vaihtoehtoihin Pakkaseksi.

Voi kun on hauska sitten kun näette miten se todellakin on Leppilampi ja ootte vetänyt jotain maailmantähtiä arvauksiin. :DDDDD

Noista molemmista on itseasiassa täällä montakin postausta ja niissä tulee kyllä selväksi, että miten vihjeet sopivat heihin. Keskityt niin kovasti siihen Leppilampeen, ettet näe metsää puilta. Mulle on siis aivan se ja sama, onko Pakkanen esim. Leppilampi, mutta se vaan häiritsee, että vihjeiden sopivuudet on kaukaa haettuja.

miten ne sopii heihin? heihin vihjeet ovat kaukaa haettuja, leppilampeen ne sopii hyvin.

kerro mikä vihjeistä on kaukaa haettu? mm edustus? palkittu ensiesiintyminen? kanada? yhdysvalloista rahattomana palaaminen? narnia? suomiaksentti englannissa?

En ole sama, mutta minusta vihjeet sopivat paremmin esim. Jarno Laasalaan kuin Leppilampeen.

esim. miten?

Sen voi käydä lukemassa aikaisemmilta sivuilta, älkää pliis jatkuvasti kirjoitelko tänne samoja juttuja. Leppilammestakin on varmaan jankutettu samat jutut jo 2000 sivun verran, ei jaksaisi enää.

oon aktiivisesti seurannut keskustelua enkä ole nähnyt miten laasala olisi pakkanen.

Se että sinusta vihjeet eivät sovi häneen, ei tarkoita sitä, että kaikki muut ovat samaa mieltä kanssasi. Kai täällä nyt muitakin nimiä saa mainita kuin vain Leppilammen.

hauskaa että kun pyytää esittämään todisteita miksi olisi joku muu niin ei saa vastausta. "eti ite 235 sivun joukosta". Jos se olisi ilmeistä niin osaisit lonkalta heittää vähintään 5 yhdistävää tekijää

Tämä ei ole mikään käräjäoikeuden istunto, jossa esitetään todisteita. Tämä on viihde ohjelmaa koskeva ketju tai ainakin sen pitäisi olla.

jos esittää arvauksen niin kai sitä saa kysyä miten se arvaus yhdistyy hahmoon. Yleensä kun vastausta ei kuulu niin ei siis mitenkään.

Vierailija
4709/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei siellä ole muita yhtä kiinnostavia joiden henkilöstä ei olisi mitään käryä. Taikahattu on arvoitus, mutta ei yhtä kiinnostava kuin Pakkanen. 

Vierailija
4710/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullekaan kyllä ole selvää, miten Jarno Laasala natsaisi täydellisesti Pakkaseksi? Ja olen lukenut tätä keskustelua alusta asti. 

Vierailija
4711/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Pakkanen on Leppilampi, niin uusi nimi voisi olla sitten heppilampi ;) Sen verran komeasti Pakkanen vilautteli

Vierailija
4712/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se pakkanen se Björn Borg. Miettikää nyt vähän. Hänen lempinimensä on Ice-Borg eli "jäävuori". Kisaajat osallistuvat hahmojen suunnitteluun joten pakkanenhan siitä jäävuoresta sitten tuli. Miten pakkanen liittyisi Leppikampeen? Hertta pelikorttina sopi Noora Karmaan ja Shamaani ennustaja-Poutaan.

Onko joku tuotannosta siis sanonut, että kielellä ei hämätä?

Vierailija
4713/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

taikahattu on urallaan menestynyt kun puhuu vihjeessä unelma urasta

Vierailija
4714/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Pakkasen ääni on Mikael Persbrandtin. MM vihje on ainoa, joka ei täsmää vai täsmääkö? Vasaraa myös mietin, voisiko se liittyä hänen esittämään Beorn hahmoon?

Vierailija
4715/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

esim. miten?

jos esittää arvauksen niin kai sitä saa kysyä miten se arvaus yhdistyy hahmoon. Yleensä kun vastausta ei kuulu niin ei siis mitenkään.

Ei ketään täysjärkinen jaksa jankata samasta asiasta kokoajan.

Vierailija
4716/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Pakkasen ääni on Mikael Persbrandtin. MM vihje on ainoa, joka ei täsmää vai täsmääkö? Vasaraa myös mietin, voisiko se liittyä hänen esittämään Beorn hahmoon?

Pakkasen äänihän on jokaisessa biisissä hieman erilainen. Mä liittäisin vaan sen nothing compares 2 you biisin Persbrandtiin.

Ja miks yleensäkin näitä samoja veikkaillaan. Viime kaudella oli myös Leppilampea, Alm-Siiraa ja Jarkko Tammista. Ihmisillä joku pakkomielle näihin :D

Vierailija
4717/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain kuuro voi kuvitella, että Pakkanen on Leppilampi.

Vierailija
4718/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä ymmärtänyt noi esine-vihjeet niin, että se esine on ihan oikeasti sen tyypin oma, löytyy kotoa. Niin kuin Roman Schatzin pala muuria, Susanna Laineen=Hertan tuuletin, Maija-Liisa Peuhun Mozart-patsas.. Eli ei olisi niinkään kuvaannollinen vihje.

Vierailija
4719/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku tuotannosta siis sanonut, että kielellä ei hämätä?

Miksi suomenkielinen tai suomenruotsalainen esiintyjä suostuisi suolaamaan hahmonsa noin typerällä hämäyksellä?

Vierailija
4720/10902 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkasen äänihän on jokaisessa biisissä hieman erilainen. Mä liittäisin vaan sen nothing compares 2 you biisin Persbrandtiin.

Ja miks yleensäkin näitä samoja veikkaillaan. Viime kaudella oli myös Leppilampea, Alm-Siiraa ja Jarkko Tammista. Ihmisillä joku pakkomielle näihin :D

En ole lukenut koko ketjua ja olen muutenkin aika uusi kommentoija täällä. Sori jos toistelen muiden arvauksia, mutta minusta Pakkasen ääni on melko varmasti Mikael Persbrandtin. Minusta hänen ääni ja tapa sanoa s kirjain tulevat ilmi kaikissa kappaleissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi