Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
3581/10902 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Pakkasella on normaalia pidemmät sormet ja erittäin käyrä peukalo. Sellaiset ns. huippukitaristin kädet. Onko ne sitten hahmon näyttelijän omat vai onko niitä pidennetty hanskojen avulla. Hauskaa kuitenkin, että sekin on jollekin Leppilampi fanille osoitus siitä, että Mikko se Pakkanen on. Itse en millään ilveelläkään ymmärrä, että miten Pakkanen muka kuulostaa Mikolta.

Pakkasella on  hanskat jotka taittavat pitkiä kynsiä ylöspäin ja sormet näyttävät pitkiltä ja taipuvan ylöspäin kaikki, mutta peukalo taittuu eriryisesti taaksepäin  - noita-akka efekti - mutta jossain kuvassa olin katsovinaan että Pakkasen sormet olivat lyhyet  ja Leppilammellakaan ei ole pitkät sormet, vaan kuten kitaristi Esa Pulliainen on omista sormistaan todennut - "lapiokämmen ja nakkisormet".

Mielestäni The Pretenderin  introssa tulee selväksi että Leppilampi, koska äänen kähys ja ylä-äänet - sille ei voi mitään että tulee mielleyhtymä että ääni sopii puheääneen - toisten mielestä ei sovi.

Joku väitti että Michael Monroe ei hallitse tai käytä muuten vain käytä vibraattoa ja tuossa Pretenderin alussa on heti vibraakin äänessä.

Viime kaudella moni Leppilampi fani jaksoi uskoa loppuun asti, että Leijona on Leppilampi. Äänestä ei kuulemma voinut erehtyä.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi pitäisi olla fani kuullakseen jonkun hahmon äänessä vaikka Leppilampea?  Minö kuulen Tohtorin äänessä selvän Marko Hietalan, mutta en silti ole mikään fani. Samoin Pakkanen kuulostaa Leppilammelta, vaikka en millään haluaisi uskoa niin koska hahmo puhuu englantia ja se olisi minusta mauton huijaus.

Pakkanen ei kuulosta Leppilammelta vaan enemmänkin Jasper Pääkköseltä. En väitä että asia on näin, mutta pitkän uran alalla tehneenä uskallan veikata tuohon suuntaan. Myönnän erehtyneeni, jos olin väärässä. Tohtori kuulostaa Hietalalta, mutta ehkä seuraavan esityksen myötä olemme viisaampia.

Vierailija
3582/10902 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te saatte Pakkasen käsistä ja sormista hoikat?? Sillähän on isot miehekkäät kädet ja aika paksut sormet. 

Jos ei sitten oo käsineitä "topattu" 🤭... Mutta samaa mieltä, ennemmin aika paksulta sormet näyttää.

Pakkasella näyttää olevan inserteissä paljon pidemmät tekokynnet kuin lavalla. Inserteissä sormet näyttää pidemmiltä varmaankin juuri noiden kynsien takia.

Totta. Kädet näyttävät inserteissä siroilta, mutta lavalla ovat isot ja sormet ovat paksut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3583/10902 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marcohan tutkii ja on kirjoittanut Tarot yhtyeelle erittäin paljon biisejä astronomiasta ja muutenkin on hänen lyriikoistaan paistaa läpi suuri tietämys tieteiden suhteen.

Juuri noin. Myös Nightwish yhtyeen jäsenet tuntuvat olevan kiinnostuneita tieteestä, scifistä ja fantasiasta. Se tulee esille monista heidän kappaleistaan ja haastatteluistaan.

Vierailija
3584/10902 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori on Jufo

Vierailija
3585/10902 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cristal Snow on muuten asunut ja opiskellut vuosien ajan New Yorkissa ja hän on monipuolisesti lahjakas. Yksi hänen videoistaan tuo mieleen Pakkasen. Hän on kovasti yrittänyt luoda laulajan uraa ja haaveillut pääsevänsä euroviisuedustajaksi, mutta joutunut aina pettymään. Pakkasen hahmossa oleva sarkasmi tuo mieleen Snow:n.

Vierailija
3586/10902 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohtori on Jufo

juu, niin muuten voi ollakin! 

Vierailija
3587/10902 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hertta ei taida olla Susanna Laine vaan Laura Voutilainen!

Vierailija
3588/10902 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattis kirjoitti:

Toistan ajatukseni, että Esko Valtaoja on tohtori.

Hänellä lienee tohtorin hattu kaapissaan.

Taivaanrannan maalari viittaa tähtitieteilijään.

"Ryssitty on", totesi parisuhteistaan.

Ensimmäinen kappale kuulosti aivan häneltä - no myönnettäköön, että Goodbye Yellow Brick Road ei. Mutta oliko ääntä manipuloitu, kun kuulosti muutenkin niin erilaiselta kuin Eteen ja ylös -biisissä.

Pistäkää paremmin.

Esko Valtaoja on avaruustähtitieteen professori. Eskon parisuhteet ovat olleet erityisen pitkiä ja todennäköisesti onnellisia. Tottakai hänkin on varmasti ryssinyt parisuhteissaan, mutta ei ole pahemmin sellaisista kertonut julkisuudessa. Kumpikaan kappale ei kuulostanut Eskon laulamalta.

Vierailija
3589/10902 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä vihjeillä ei Pakkasen henkilöllisyyttä pysty päättelemään. Elokuvakamerat viittaavat näyttelijään. Vihjevideolla vilahtaa pysti, joka näyttää Oscar -palkinnolta. En täysin tyrmää ajatusta, että Pakkanen olisi Leppilampi, mutta kuuntelin Youtubista muutaman Leppilammen laulaman kappaleen ja väittäisin, että laulutaito ei riitä Pakkasen esityksiin.

Luulen, että vasara viittaa musiikkilehti Metal Hammeriin. Minun mielestäni Pakkasen on pakko olla rokkari. Se voi olla Michael Monroe, Ville Valo  vai Marco Hietala. Itse ehdotan Jyrki 69:iä.

Nykyisillä vihjeillä Pakkasen henkilöllisyyttä voi vain arvailla. 

Vierailija
3590/10902 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä Insinööri kirjoitti:

Näillä vihjeillä ei Pakkasen henkilöllisyyttä pysty päättelemään. Elokuvakamerat viittaavat näyttelijään. Vihjevideolla vilahtaa pysti, joka näyttää Oscar -palkinnolta. En täysin tyrmää ajatusta, että Pakkanen olisi Leppilampi, mutta kuuntelin Youtubista muutaman Leppilammen laulaman kappaleen ja väittäisin, että laulutaito ei riitä Pakkasen esityksiin.

Luulen, että vasara viittaa musiikkilehti Metal Hammeriin. Minun mielestäni Pakkasen on pakko olla rokkari. Se voi olla Michael Monroe, Ville Valo  vai Marco Hietala. Itse ehdotan Jyrki 69:iä.

Marko Hietala laulaa minusta paremmin kuin Pakkanen. On myös pieni epäilys siitä, että voisiko Tohtori olla Marko. Michael Monroe on kirpputoreja koluava iloluontoinen duracell pupu. Jotenkin vaikea kuvitella hänet Pakkasena. Ville Valo ja Jyrki69 ovat minustakin potentiaalisia ehdokkaita. Jos kyseessä on ulkomaalainen rokkari, niin vaikeaksi menee arvailu?! Pakkanen voisi olla myös Tuomas Holopainen, mutta huomaan ettei muut oikein innostu ehdotuksesta.

Vierailija
3591/10902 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikke Monroe ei pysty olemaan noin rauhallinen millään.

Ei todellakaan, muutama yläpotku ja hyppyspakaatti oltais jo vähintäänkin nähty :).

Vierailija
3592/10902 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihje ei välttämättä liity Oscar gaalaan vaan mitä jos kyse on jostakin musiikkialan tapahtumasta? Haaveillut jonkun musiikkialan pystistä? Voi toki olla kyse viihdealan monitoimimiehestä.

Vierailija
3593/10902 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa rokkareista on kieltämättä hiukan androgyynin oloisia ja eleet on feminiinisiä. Moni on myös hoikka. Sinänsä voisi hyvin olla kyseessä rokkari ja tuosta vasarasta tuli minullekin ekana mieleen Metal Hammer.

Vierailija
3594/10902 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puhutaan välillä muista. Kuten tässäkin ketjussa moni muukin on "tiennyt", näistä minäkin olen varma:

Hertta: Susanna Laine

Laiskiainen: Roman Schatz

Hiirulainen: Jarkko Tamminen

Viikinki: Petri Nygård

Taikahattu sen sijaan on vähän vaikeampi. Eevi Teittistä moni on veikannut, mutta hän kyllä treenaa lähes työkseen - Taikahattu lähinnä vain kulkee kotona urheilutrikoissa (ja tekee vähän vatsaliikkeitä). Eevi myös tunnustautuu helteiden ystäväksi. En osaa arvata kuka hän olisi..

Tohtori ja Pakkanen ovat mysteerejä vielä.

Vierailija
3595/10902 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hattis kirjoitti:

Ensimmäinen kappale kuulosti aivan häneltä - no myönnettäköön, että Goodbye Yellow Brick Road ei. Mutta oliko ääntä manipuloitu, kun kuulosti muutenkin niin erilaiselta kuin Eteen ja ylös -biisissä.

Pistäkää paremmin.

Esko Valtaoja on avaruustähtitieteen professori. Eskon parisuhteet ovat olleet erityisen pitkiä ja todennäköisesti onnellisia. Tottakai hänkin on varmasti ryssinyt parisuhteissaan, mutta ei ole pahemmin sellaisista kertonut julkisuudessa. Kumpikaan kappale ei kuulostanut Eskon laulamalta.

Valtaoja on kolmatta kertaa naimisissa ja on kertonut saaneensa potkut kahdelta edelliseltä vaimoltaan.

Vierailija
3596/10902 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihje ei välttämättä liity Oscar gaalaan vaan mitä jos kyse on jostakin musiikkialan tapahtumasta? Haaveillut jonkun musiikkialan pystistä? Voi toki olla kyse viihdealan monitoimimiehestä.

Ihan selvästi oli Oscar-palkinto, eli eiköhän se sitä tarkoita. Mutta tosiaan voi olla kyse esim. laulaja-näyttelijästä, eihän ne poissulje toisiaan.

Vierailija
3597/10902 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elättelen toivoa, että Hertta ei olisikaan Susanna Laine. Ei mitään vikaa Susannassa, mutta tylsää kun jopa panelistit paljastivat sen heti ensiesiintymisen jälkeen. En ehtinyt edes yrittää miettiä itse kuka se voisi olla.

Olisi kyllä nerokas veto tuotannolta, jos se ei olisikaan Susanna vaan joku toinen, jonka vihjeet sopisivat noin hyvin myös Susannaan. Mutta tuskinpa sellaista henkilöä on, ei tule ainakaan ketään mieleen

Vierailija
3598/10902 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susannan ääni on aivan erilainen kuin Hertan.

Vierailija
3599/10902 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin on kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikke Monroe ei pysty olemaan noin rauhallinen millään.

Ei todellakaan, muutama yläpotku ja hyppyspakaatti oltais jo vähintäänkin nähty :).

Minä taas uskon, että pystyisi niin halutessaan esittämään Pakkasta. Oma itse on eri asia. Ja voisi nimenomaan hämätä tuolla Pakkasen olemuksella. Ja olihan Pretender esitys kuitenkin energisempi. No, aika näyttää kuka maskin takaa paljastuu. Itsekin alan kyllä jotenkin kallistua rokkarin kannalle.

Vierailija
3600/10902 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hattis kirjoitti:

Pistäkää paremmin.

Valtaoja on kolmatta kertaa naimisissa ja on kertonut saaneensa potkut kahdelta edelliseltä vaimoltaan.

Valtaoja on lyhyt kaveri, parrunpätkä, ei voi olla tohtori