Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te saatte Pakkasen käsistä ja sormista hoikat?? Sillähän on isot miehekkäät kädet ja aika paksut sormet.
Jos ei sitten oo käsineitä "topattu" 🤭... Mutta samaa mieltä, ennemmin aika paksulta sormet näyttää.
Pakkasella näyttää olevan inserteissä paljon pidemmät tekokynnet kuin lavalla. Inserteissä sormet näyttää pidemmiltä varmaankin juuri noiden kynsien takia.
Totta. Kädet näyttävät inserteissä siroilta, mutta lavalla ovat isot ja sormet ovat paksut.
Vierailija kirjoitti:
Marcohan tutkii ja on kirjoittanut Tarot yhtyeelle erittäin paljon biisejä astronomiasta ja muutenkin on hänen lyriikoistaan paistaa läpi suuri tietämys tieteiden suhteen.
Juuri noin. Myös Nightwish yhtyeen jäsenet tuntuvat olevan kiinnostuneita tieteestä, scifistä ja fantasiasta. Se tulee esille monista heidän kappaleistaan ja haastatteluistaan.
Cristal Snow on muuten asunut ja opiskellut vuosien ajan New Yorkissa ja hän on monipuolisesti lahjakas. Yksi hänen videoistaan tuo mieleen Pakkasen. Hän on kovasti yrittänyt luoda laulajan uraa ja haaveillut pääsevänsä euroviisuedustajaksi, mutta joutunut aina pettymään. Pakkasen hahmossa oleva sarkasmi tuo mieleen Snow:n.
Vierailija kirjoitti:
Tohtori on Jufo
juu, niin muuten voi ollakin!
Hertta ei taida olla Susanna Laine vaan Laura Voutilainen!
Hattis kirjoitti:
Toistan ajatukseni, että Esko Valtaoja on tohtori.
Hänellä lienee tohtorin hattu kaapissaan.
Taivaanrannan maalari viittaa tähtitieteilijään.
"Ryssitty on", totesi parisuhteistaan.
Ensimmäinen kappale kuulosti aivan häneltä - no myönnettäköön, että Goodbye Yellow Brick Road ei. Mutta oliko ääntä manipuloitu, kun kuulosti muutenkin niin erilaiselta kuin Eteen ja ylös -biisissä.
Pistäkää paremmin.
Esko Valtaoja on avaruustähtitieteen professori. Eskon parisuhteet ovat olleet erityisen pitkiä ja todennäköisesti onnellisia. Tottakai hänkin on varmasti ryssinyt parisuhteissaan, mutta ei ole pahemmin sellaisista kertonut julkisuudessa. Kumpikaan kappale ei kuulostanut Eskon laulamalta.
Näillä vihjeillä ei Pakkasen henkilöllisyyttä pysty päättelemään. Elokuvakamerat viittaavat näyttelijään. Vihjevideolla vilahtaa pysti, joka näyttää Oscar -palkinnolta. En täysin tyrmää ajatusta, että Pakkanen olisi Leppilampi, mutta kuuntelin Youtubista muutaman Leppilammen laulaman kappaleen ja väittäisin, että laulutaito ei riitä Pakkasen esityksiin.
Luulen, että vasara viittaa musiikkilehti Metal Hammeriin. Minun mielestäni Pakkasen on pakko olla rokkari. Se voi olla Michael Monroe, Ville Valo vai Marco Hietala. Itse ehdotan Jyrki 69:iä.
Nykyisillä vihjeillä Pakkasen henkilöllisyyttä voi vain arvailla.
Tylsä Insinööri kirjoitti:
Näillä vihjeillä ei Pakkasen henkilöllisyyttä pysty päättelemään. Elokuvakamerat viittaavat näyttelijään. Vihjevideolla vilahtaa pysti, joka näyttää Oscar -palkinnolta. En täysin tyrmää ajatusta, että Pakkanen olisi Leppilampi, mutta kuuntelin Youtubista muutaman Leppilammen laulaman kappaleen ja väittäisin, että laulutaito ei riitä Pakkasen esityksiin.
Luulen, että vasara viittaa musiikkilehti Metal Hammeriin. Minun mielestäni Pakkasen on pakko olla rokkari. Se voi olla Michael Monroe, Ville Valo vai Marco Hietala. Itse ehdotan Jyrki 69:iä.
Marko Hietala laulaa minusta paremmin kuin Pakkanen. On myös pieni epäilys siitä, että voisiko Tohtori olla Marko. Michael Monroe on kirpputoreja koluava iloluontoinen duracell pupu. Jotenkin vaikea kuvitella hänet Pakkasena. Ville Valo ja Jyrki69 ovat minustakin potentiaalisia ehdokkaita. Jos kyseessä on ulkomaalainen rokkari, niin vaikeaksi menee arvailu?! Pakkanen voisi olla myös Tuomas Holopainen, mutta huomaan ettei muut oikein innostu ehdotuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Mikke Monroe ei pysty olemaan noin rauhallinen millään.
Ei todellakaan, muutama yläpotku ja hyppyspakaatti oltais jo vähintäänkin nähty :).
Vihje ei välttämättä liity Oscar gaalaan vaan mitä jos kyse on jostakin musiikkialan tapahtumasta? Haaveillut jonkun musiikkialan pystistä? Voi toki olla kyse viihdealan monitoimimiehestä.
Osa rokkareista on kieltämättä hiukan androgyynin oloisia ja eleet on feminiinisiä. Moni on myös hoikka. Sinänsä voisi hyvin olla kyseessä rokkari ja tuosta vasarasta tuli minullekin ekana mieleen Metal Hammer.
No puhutaan välillä muista. Kuten tässäkin ketjussa moni muukin on "tiennyt", näistä minäkin olen varma:
Hertta: Susanna Laine
Laiskiainen: Roman Schatz
Hiirulainen: Jarkko Tamminen
Viikinki: Petri Nygård
Taikahattu sen sijaan on vähän vaikeampi. Eevi Teittistä moni on veikannut, mutta hän kyllä treenaa lähes työkseen - Taikahattu lähinnä vain kulkee kotona urheilutrikoissa (ja tekee vähän vatsaliikkeitä). Eevi myös tunnustautuu helteiden ystäväksi. En osaa arvata kuka hän olisi..
Tohtori ja Pakkanen ovat mysteerejä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Hattis kirjoitti:
Ensimmäinen kappale kuulosti aivan häneltä - no myönnettäköön, että Goodbye Yellow Brick Road ei. Mutta oliko ääntä manipuloitu, kun kuulosti muutenkin niin erilaiselta kuin Eteen ja ylös -biisissä.
Pistäkää paremmin.
Esko Valtaoja on avaruustähtitieteen professori. Eskon parisuhteet ovat olleet erityisen pitkiä ja todennäköisesti onnellisia. Tottakai hänkin on varmasti ryssinyt parisuhteissaan, mutta ei ole pahemmin sellaisista kertonut julkisuudessa. Kumpikaan kappale ei kuulostanut Eskon laulamalta.
Valtaoja on kolmatta kertaa naimisissa ja on kertonut saaneensa potkut kahdelta edelliseltä vaimoltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vihje ei välttämättä liity Oscar gaalaan vaan mitä jos kyse on jostakin musiikkialan tapahtumasta? Haaveillut jonkun musiikkialan pystistä? Voi toki olla kyse viihdealan monitoimimiehestä.
Ihan selvästi oli Oscar-palkinto, eli eiköhän se sitä tarkoita. Mutta tosiaan voi olla kyse esim. laulaja-näyttelijästä, eihän ne poissulje toisiaan.
Elättelen toivoa, että Hertta ei olisikaan Susanna Laine. Ei mitään vikaa Susannassa, mutta tylsää kun jopa panelistit paljastivat sen heti ensiesiintymisen jälkeen. En ehtinyt edes yrittää miettiä itse kuka se voisi olla.
Olisi kyllä nerokas veto tuotannolta, jos se ei olisikaan Susanna vaan joku toinen, jonka vihjeet sopisivat noin hyvin myös Susannaan. Mutta tuskinpa sellaista henkilöä on, ei tule ainakaan ketään mieleen
Susannan ääni on aivan erilainen kuin Hertan.
näin on kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikke Monroe ei pysty olemaan noin rauhallinen millään.
Ei todellakaan, muutama yläpotku ja hyppyspakaatti oltais jo vähintäänkin nähty :).
Minä taas uskon, että pystyisi niin halutessaan esittämään Pakkasta. Oma itse on eri asia. Ja voisi nimenomaan hämätä tuolla Pakkasen olemuksella. Ja olihan Pretender esitys kuitenkin energisempi. No, aika näyttää kuka maskin takaa paljastuu. Itsekin alan kyllä jotenkin kallistua rokkarin kannalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hattis kirjoitti:
Pistäkää paremmin.
Valtaoja on kolmatta kertaa naimisissa ja on kertonut saaneensa potkut kahdelta edelliseltä vaimoltaan.
Valtaoja on lyhyt kaveri, parrunpätkä, ei voi olla tohtori
Pakkanen ei kuulosta Leppilammelta vaan enemmänkin Jasper Pääkköseltä. En väitä että asia on näin, mutta pitkän uran alalla tehneenä uskallan veikata tuohon suuntaan. Myönnän erehtyneeni, jos olin väärässä. Tohtori kuulostaa Hietalalta, mutta ehkä seuraavan esityksen myötä olemme viisaampia.