Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen ääntää jotkut kirjaimet samalla tavalla kuin Mikko Leppilampi, mutta ääni on paljon vahvempi ja ”käheämpi” kuin Mikolla. En ihan rehellisesti sanottuna usko, että Mikolla riittää taidot muuttaa ääntään noin radikaalisti ja vielä sen päälle laulaakin hyvin.
Miley Cyruksella on uskomaton ääni nuoreksi naiseksi, käytännössä ääni on mennyt täysin pilalle jossain vaiheessa, mutta ei haittaa mitään, vetää sillä omalla "Pakkasen" äänellä mitä tahansa kappaleita youtubessa ja on maailmantähti.
Jos Pakkanen on Mikko niin 2006 levyn jälkeen on täytynyt tapahtua jotain äänelle - ääni on puhekeikoista väsynyt täydellisesti, tai on ollut joku äänihuulten leikkaus.
Pakkasella on loistava ääni ja vanhan piipityksen voi rauhassa unohtaa, jos on Mikko.
Toisaalta, on tosiaan ehkä liiankin uskomatonta että olisi Mikko 2.0 laulamassa.
Jos Pakkanen olisi joku suomalainen, hän olisi Iiro Seppänen
Vierailija kirjoitti:
Jos Pakkanen olisi joku suomalainen, hän olisi Iiro Seppänen
Tätähän vaihtoehtoa täällä myös spekuloitiin, mutta Iiro on tosiaan hyvin pitkä ja ruumiinrakenne on aivan erilainen kuin Pakkasella. Lisäksi Iiro ei osaa laulaa kuin auttavasti.
Vierailija kirjoitti:
tsekkasitko tämän kuvan
https://www.stara.fi/wp-content/uploads/2015/02/mikkoleppilampi17022015…
Tuo oli huono kuva. Joidenkin kuvien perusteella Mikon peukalo on todella taipuisa, joten sen puolesta sopii Pakkaseen. Jos käsien perusteella pitäisi veikata, niin Ronn Moss tai Conchita Wurst olisivat potentiaalisimmat vaihtoehdot, mutta oliko se niin että heidän pituus, lauluääni ja vihjeet eivät täsmänneet? Täytyy jatkaa googlaamista.:D En löytänyt Persbrandtin käsistä hyvää kuvaa, harmi.
Ronn Mossissa ei kyllä täsmää juuri mikään. Ei koko, ei ääni, ei aksentti, ei olemus, eikä suurin osa vihjeistä. Jotkut häntä vieläkin varmasti veikkaa, mutta itse sulkisin kyllä jo pois laskuista
Peukalo on aika epätoivoinen yksityiskohta, koska sellainen taipuva peukalo on aika monella ja Pakkasella on kuitenkin hansikkaat käsissä, joten mitään varmaa ei tästäkään voida päätellä.
Olen sitä mieltä, että on ulkomaalainen, vanhempi, hoikka, laulaja/näyttelijä, jostain lämpimästä maasta kotoisin, ehkä feminiininen jollain tavalla, esim. pitkä hiuksinen rokkari tms.
Vierailija kirjoitti:
Peukalo on aika epätoivoinen yksityiskohta, koska sellainen taipuva peukalo on aika monella ja Pakkasella on kuitenkin hansikkaat käsissä, joten mitään varmaa ei tästäkään voida päätellä.
Olen sitä mieltä, että on ulkomaalainen, vanhempi, hoikka, laulaja/näyttelijä, jostain lämpimästä maasta kotoisin, ehkä feminiininen jollain tavalla, esim. pitkä hiuksinen rokkari tms.
No eiköhän se peukalo juttu ollut vitsi. Ns. käyrä peukalo on yleinen ja tuollaisia erittäin käyriäkin löytyy todella monelta. Pakkasen kädet ovat sitä paitsi ihan kuin Lumikin äitipuolella, joku illuusio niihin on tehty. Pakkasen pituuskaan ei ole varmaa, sitä selvästi huijataan eri kuvakulmilla ja ehkä jopa korokkeilla. Loistava keksintö tämä Pakkanen.
Vierailija kirjoitti:
Muuten samaa mieltä, mutta voi mielestäni olla kotoisin myös ihan pohjolastakin. Mutta ei siis suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Myös Michael Monroella on Pakkasen peukku.
Olen tullut siihen tulokseen, että jos Pakkanen ei ole ulkomaalainen (toivon että on), sen on "pakko" olla Monroe.
Pakknen on Crystal Snow ja Taikahattu on Irina Björklund.Irinan paljasti paitsi ranskan ääntäminen myös saha.
Minusta Pakkasella on normaalia pidemmät sormet ja erittäin käyrä peukalo. Sellaiset ns. huippukitaristin kädet. Onko ne sitten hahmon näyttelijän omat vai onko niitä pidennetty hanskojen avulla. Hauskaa kuitenkin, että sekin on jollekin Leppilampi fanille osoitus siitä, että Mikko se Pakkanen on. Itse en millään ilveelläkään ymmärrä, että miten Pakkanen muka kuulostaa Mikolta.
Tuleeko teille Conchita Wurstin ja Christal Snown kaltaisia ulkomaalaisia näyttelijöitä tai muita esiintyjiä mieleen?
No tuo suhiseva Ssssss löytyy monelta.
Pakkas-ehdotuksena Axl Smith: kuvaaminen (salakatselu), Frozen-ääninåyttelijä, lätkä-dj 2012 kisoissa, vasara meinaa omaisuuden menia vasaran alle ulosottoon. Balettiakin harrastanut. Pääsi ulkomaille töihin ekan pestinsä mtv:n kautta. Isäpuoli usalainen. Jatkakaa....
Vierailija kirjoitti:
Pakkas-ehdotuksena Axl Smith: kuvaaminen (salakatselu), Frozen-ääninåyttelijä, lätkä-dj 2012 kisoissa, vasara meinaa omaisuuden menia vasaran alle ulosottoon. Balettiakin harrastanut. Pääsi ulkomaille töihin ekan pestinsä mtv:n kautta. Isäpuoli usalainen. Jatkakaa....
Ei sitä kukaan tv-kanava ota ohjelmiinsa.
Christer Lindarw, legendaarisen After Darkin perustaja ja ”Ruotsin kaunein nainen”. Taitaa olla eläkkeellä jo eikä vihjeet sovi. Onko muita ei playbackinä esiintyviä?
Vierailija kirjoitti:
Minusta Pakkasella on normaalia pidemmät sormet ja erittäin käyrä peukalo. Sellaiset ns. huippukitaristin kädet. Onko ne sitten hahmon näyttelijän omat vai onko niitä pidennetty hanskojen avulla. Hauskaa kuitenkin, että sekin on jollekin Leppilampi fanille osoitus siitä, että Mikko se Pakkanen on. Itse en millään ilveelläkään ymmärrä, että miten Pakkanen muka kuulostaa Mikolta.
Pakkasella on hanskat jotka taittavat pitkiä kynsiä ylöspäin ja sormet näyttävät pitkiltä ja taipuvan ylöspäin kaikki, mutta peukalo taittuu eriryisesti taaksepäin - noita-akka efekti - mutta jossain kuvassa olin katsovinaan että Pakkasen sormet olivat lyhyet ja Leppilammellakaan ei ole pitkät sormet, vaan kuten kitaristi Esa Pulliainen on omista sormistaan todennut - "lapiokämmen ja nakkisormet".
Mielestäni The Pretenderin introssa tulee selväksi että Leppilampi, koska äänen kähys ja ylä-äänet - sille ei voi mitään että tulee mielleyhtymä että ääni sopii puheääneen - toisten mielestä ei sovi.
Joku väitti että Michael Monroe ei hallitse tai käytä muuten vain käytä vibraattoa ja tuossa Pretenderin alussa on heti vibraakin äänessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkasella on hanskat jotka taittavat pitkiä kynsiä ylöspäin ja sormet näyttävät pitkiltä ja taipuvan ylöspäin kaikki, mutta peukalo taittuu eriryisesti taaksepäin - noita-akka efekti - mutta jossain kuvassa olin katsovinaan että Pakkasen sormet olivat lyhyet ja Leppilammellakaan ei ole pitkät sormet, vaan kuten kitaristi Esa Pulliainen on omista sormistaan todennut - "lapiokämmen ja nakkisormet".
Mielestäni The Pretenderin introssa tulee selväksi että Leppilampi, koska äänen kähys ja ylä-äänet - sille ei voi mitään että tulee mielleyhtymä että ääni sopii puheääneen - toisten mielestä ei sovi.
Joku väitti että Michael Monroe ei hallitse tai käytä muuten vain käytä vibraattoa ja tuossa Pretenderin alussa on heti vibraakin äänessä.
Viime kaudella moni Leppilampi fani jaksoi uskoa loppuun asti, että Leijona on Leppilampi. Äänestä ei kuulemma voinut erehtyä.
Mikke Monroe ei pysty olemaan noin rauhallinen millään.
Myös Michael Monroella on Pakkasen peukku.