Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html
Kommentit (10902)
"Jutila harrasti lapsena urheilun lisäksi kuorolaulua ja olisi päässyt kuoromatkalle Budapestiin. Isä Kauko Jutila oli suunnitelmista kuitenkin eri mieltä, minkä jälkeen kuoroharrastus hiipui nopeasti."
https://www.jatkoaika.com/Artikkeli/huijattu-siirtokorvaus-tapparalle-j…
Akifani kirjoitti:
Mua ei kyl voida kusettaa kun kyseessä Salkkarinäyttelijät.. Äänestä tunnistaa heti ja vihjeet tietää myös. Viime kaudella tunnistin Samin heti ja olin 100% varma. Nyt on Maija-Liisa Peuhu.
Maija-Liisa Peuhusta pitää mainita myös hänen elämäntyönsä eli dubbaus. Koska hän on ollut mukana lukemattomissa määrässä erilaisia lastenohjelmia on hänen äänensä siis erittäin helposti tunnistettavissa ilman että hänet näkee.
"Timo Jutila illallisti Ruotsin kuningasparin kanssa MM -95 -voiton jälkeen – ”Aika hiljaisia ne oli”"
On R- ja L-vika. Ei Jutila. Nuorehkolta kuulostaa ääni.
Jos et halua tietää kuka tänään putoaa älä lue enempää. SPOILER ALERT!!!!
Tänään putoaa Mörkö eli Timo Jutila.
Olen tämän ohjelman vastaava tuottaja.
Mörkö paljastuu tänään, koska se arvattiin (Juti).
Todella ärsyttävää, kun tuomarit "arvaa" väärin.
Miss B kirjoitti:
Et ole ohjelman vastaava tuottaja, koska muuten olisit jo saanut potkut ja/tai sakot sopimusrikkomuksista täällä paljastelusta. Sanoisit reilusti vaan että arvauksesi on sejase, ei ketään täällä kiinnosta kuka sä oot
Onko Noi panelistit vähän tyhmiä, Mörköhän on niin ilmiselvä Timo Jutila.
Miss B kirjoitti:
Haluaisin niin bisselle sun kaa 😂
Tohtori on oikeastikin tohtori eli tohtori kiminkinen.
Vierailija kirjoitti:
Voitteko heittää Hybrid TV -vihjeet tänne, kiitos :)
Tämä!
Mun on vähän mennyt maku tästä ohjelmasta. Tuomarit arvailee ihan aivottomia sitten kas kummaa kuitenkin joku heistä tietää kuka on pudonneet maskin takana. Viime viikollakin. Yhtäkkiä vaan hatusta vedettiin Kari Kanala ja kuinka ollakaan se oli se 😕. Nämä tuomarit tasan tarkkaan tietää keitä maskin takana on. Nytkin kaikki kiertelivät ja kaartelivat Selännettä ja Kurria jääkiekkopiireistä. Ei tullut muka mieleenkään kuka jääkiekkovaikuttaja vois olla Tampereelta.
Miss B kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miss B kirjoitti:
Et ole ohjelman vastaava tuottaja, koska muuten olisit jo saanut potkut ja/tai sakot sopimusrikkomuksista täällä paljastelusta. Sanoisit reilusti vaan että arvauksesi on sejase, ei ketään täällä kiinnosta kuka sä oot
Olen kyllä vastaava tuottaja. Nämä eivät ole mitään arvauksia. Masked singer Suomi loppuu tähän toiseen kauteen ja itse olen muutenkik lähdössä maikkarilta joten potkut eivät haittaa.
Heko heko. Älä jaksa. Oot joku Jannica ceellä Rekolasta
Kyllähän noi tuomarit tietää nämä etukäteen. Ensin arvataan muka väärin ja kun Ile lopuksi kysyy kun putoja selvinnyt että mitkä on lopulliset vastaukset niin aina joku vaihtaa vastauksen ja kas kummaa se on aina oikein.
Hiirulainen on Pirjo Heikkilä.
Miss B kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miss B kirjoitti:
Olen kyllä vastaava tuottaja. Nämä eivät ole mitään arvauksia. Masked singer Suomi loppuu tähän toiseen kauteen ja itse olen muutenkik lähdössä maikkarilta joten potkut eivät haittaa.
Heko heko. Älä jaksa. Oot joku Jannica ceellä Rekolasta
Juti (Mörkö) laulaa ihan sairaan hyvin!!!