Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastaako miehesi metsästystä!? TÄRKEÄÄ!!!

Vierailija
12.09.2020 |

Mies sai oudon puhelun aivan toiselta paikkakunnalta. Joku mies oli kuulemma tavannut tämän nimisen miehen eilen ampuma-radalla. Nyt aikoo soittaa kaikki samannimiset läpi, löytääkseen oikean henkilön. Asumme siis aivan eri ilmansuunnassa.
Kuinka tavallista on lähteä ampumaradalle toiselle puolelle Suomea?
Vai oliko puhelun tarkoitus jokin muu..

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli miesääni. Kylmä ja kova miesääni.

Ap

Sillä on teidän yhteystiedot ja sinä olet laulanut asian tänne palstalle? Äly hoi älä jätä! Varokaa vaan, kohta on oven takanakin.

Vierailija
42/73 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuntemani metsästäjät käy ampumaradalla 🤔

Olisi syytä käydä, niin oppisivat ampumaan ja tulisi haavikoita paljon vähemmän ja olisi eläinten kannalta inhimillisempää ja vähemmän kärsimystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin puhelinnumeron ja sieltä tuli kyllä ihan joku henkilö tuolta paikkakunnalta, minkä ilmoittikin. Harrastaa metsästystä. Mutta se ei nyt oikein täsmää tähän ampumarataan ja paikkakuntaan.

Mielestäni tällainen outo puhelu on myös tullut ennenkin, metsästys-ajan ulkopuolella.

Ap

Vierailija
44/73 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on vielä epäselvää se, että harrastaako ap:n mies metsästämistä. En ole kyllä varma onko se oleellista. 

Vierailija
45/73 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo 0/6.

Vierailija
46/73 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästäjät ei harjoittele ampumaradalla. Tai siis voi ne siellä toki muuten vaan käydä, mutta ei liity toisiinsa. Ja läheskään kaikki ampumista harrastavat eivät harrasta metsästystä. Mitä sä nyt sekoilet?

Kyllä metsästäjät harjoittelee ampumaradalla. Luuletko että metsästyseuraan ja metsästämään pääsee ilman minkäänlaista aseenkäyttöosaamista tai minkäänlaista tietoa, taitoa tai harjoitusta kuinka riista ammutaan vaikka nyt hirvi? Ja ihan nyt tiedoksi, ettei siellä radalla oikeat hirvet juoksentele, vaan pahvikuvat. Ja jos mielii syksyllä seuran kanssa metsälle, niin JOKA IKINEN KERTA ennen metsästyskauden alkua on käytävä ns. ammunnoissa siellä ampumaradalla. Ja siellä käydään niin usein kunnes läpäisee kokeen. Toki on yksin metsästäviäkin, jolloin tällaisia vaatimuksia ei ole, mutta seuratoiminta tätä edellyttää.

Vierailija
47/73 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli miesääni. Kylmä ja kova miesääni.

Ap

Sillä on teidän yhteystiedot ja sinä olet laulanut asian tänne palstalle? Äly hoi älä jätä! Varokaa vaan, kohta on oven takanakin.

Sitähän mä tässä just pelkään.

Ap

Vierailija
48/73 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn pari kertaa vuodessa harjoittelemassa ja kohdistamassa/tarkistamassa aseen.

Myös hirvimerkkiin oikeuttava ampumakoe on uusittava 3v välein.

Seurassamme hirvijahtiin osallistuvan on myös ammuttava hyväksytty tulos harjoituksissa joka vuosi(kirjataan ampumakoketodistukseen).

Vierailija
49/73 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsästäjät ei harjoittele ampumaradalla. Tai siis voi ne siellä toki muuten vaan käydä, mutta ei liity toisiinsa. Ja läheskään kaikki ampumista harrastavat eivät harrasta metsästystä. Mitä sä nyt sekoilet?

Kyllä metsästäjät harjoittelee ampumaradalla. Luuletko että metsästyseuraan ja metsästämään pääsee ilman minkäänlaista aseenkäyttöosaamista tai minkäänlaista tietoa, taitoa tai harjoitusta kuinka riista ammutaan vaikka nyt hirvi? Ja ihan nyt tiedoksi, ettei siellä radalla oikeat hirvet juoksentele, vaan pahvikuvat. Ja jos mielii syksyllä seuran kanssa metsälle, niin JOKA IKINEN KERTA ennen metsästyskauden alkua on käytävä ns. ammunnoissa siellä ampumaradalla. Ja siellä käydään niin usein kunnes läpäisee kokeen. Toki on yksin metsästäviäkin, jolloin tällaisia vaatimuksia ei ole, mutta seuratoiminta tätä edellyttää.

Oman alueensa ampumaradalla?

Vierailija
50/73 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vieläkään ymmärtänyt, mikä tässä puhelussa oli outoa?

Siis joku heppu soitti väärään numeroon kun yritti tavoitella kaimaa? Hui!

Vierailija
51/73 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tästä ketjusta mitään.. joku tuntematon mies kysyi siis sun miestä? Mitä miehesi tästä sanoi?

Vierailija
52/73 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ampumarata ja metsästys liittyy toisiinsa tässä tapauksessa?

Oliko suorittamassa hirvimerkkiä ?

Vierailija
53/73 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn pari kertaa vuodessa harjoittelemassa ja kohdistamassa/tarkistamassa aseen.

Seurassamme hirvijahtiin osallistuvan on myös ammuttava hyväksytty tulos harjoituksissa joka vuosi(kirjataan ampumakoketodistukseen).

Voiko autistikin metsästää vai mihin nimerkkisi viittaa..

Vierailija
54/73 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten metsästys ja ampumarata liittyy toisiinsa.

Olen nainen, enkä harrasta metsästystä, mutta ampumista kylläkin ja käyn usein ampumaradalla.

Vierailija
55/73 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltähän sen saa kuulostamaan, jos haluaa.

Vierailija
56/73 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua tästä ketjusta mitään.. joku tuntematon mies kysyi siis sun miestä? Mitä miehesi tästä sanoi?

Onko sitä enter nappia ihan pakko edes painaa.

Vierailija
57/73 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun en osannut kehitellä mitään draamaa tai salaliittoteoriaa, kun ukolle soitti joku joka koetti tavoitella ukon kokonimikaimaa.

Kyllähän tässä kalpenee kuussakäynnit ja WTC tuollaisen dramaattisen tapahtuman jälkeen.

Vierailija
58/73 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltähän sen saa kuulostamaan, jos haluaa.

Ja mikä tässä tapauksessa nyt sitten oli se asia, jonka perusteella on syytä epäillä, että kyseessä on jotain muuta?

59/73 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten metsästys ja ampumarata liittyy toisiinsa.

Olen nainen, enkä harrasta metsästystä, mutta ampumista kylläkin ja käyn usein ampumaradalla.

Tuossa on kyllä perää sillä kaikilla ampuradoilla on metsästys kielletty :D Tässä on pakko olla jotain tosi hämärää!

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
60/73 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuntemani meytsästäjät käy ampumaradalla 🤔

Voiko autistikin metsästää vai mihin nimerkkisi viittaa..

Minulla on vahvaat syyt epäillä olevani vähintäänkin AS-piirteinen. Miksipä ei voisi, jos ei nyt ihan holhouksen alainen ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän