Harrastaako miehesi metsästystä!? TÄRKEÄÄ!!!
Mies sai oudon puhelun aivan toiselta paikkakunnalta. Joku mies oli kuulemma tavannut tämän nimisen miehen eilen ampuma-radalla. Nyt aikoo soittaa kaikki samannimiset läpi, löytääkseen oikean henkilön. Asumme siis aivan eri ilmansuunnassa.
Kuinka tavallista on lähteä ampumaradalle toiselle puolelle Suomea?
Vai oliko puhelun tarkoitus jokin muu..
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
No eihän se soittaja tiennyt, missä sun miehes asuu. Soitti vaan kaikki samannimiset läpi, jos löytyis se oikea.
Kyllähän ne nyt fonectalla tietää ja kertoo, mistäpäin on. Netistä varsinkin jos katsoo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
On kyllä erikoinen avaus.
Hv.
Ap, kun vaikuttaa, että olet hyvin huolissasi, niin miksi olet huolissasi? Mikä tässä on niin kovin pelottavaa?
Tämä soittaja ollut omalla lähi ampumaradallaan. Löytänyt sieltä kalle p:lle kuuluvan tavaran, jonka tämä sinne unohtanut. Nyt yrittää ystävällisyyttään löytää tämän kalle. p:n. Case closed.
-Hercule
Minun ex harrastaa metsästystä, lähinnä hirviä ja peuroja. Metsästyskausi on myöhään syksyllä ja siellä metsällä juostiinkin ahkerasti loka-marraskuussa.
Pari vuotta sitten pääsiäisen aikaan soi ovikello. Menin avaamaan ja palasin exän luo keittiöön ja sanoin: 'Se on sulle, siellä on hirvi masu pystyssä ovella'.
Meni lusikat jakoon jo samana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Metsästäjät ei harjoittele ampumaradalla. Tai siis voi ne siellä toki muuten vaan käydä, mutta ei liity toisiinsa. Ja läheskään kaikki ampumista harrastavat eivät harrasta metsästystä. Mitä sä nyt sekoilet?
No nyt mua alkoi tosissaan pelottaa..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Eihän se soittaja välttämättä tiennyt, missä te asutte?
Mutta kyllä oma puolisoni käy 900km päässä metsästämässä näin syksyisin, koska asumme etelässä kaupungissa mutta meillä on maata kotiseudullamme pohjoisessa. Ei tosin silloin käy missään ampumaradalla vaan ihan vain metsällä.Eikä kaikki ampumaradalla käyvät välttämättä metsästä...
Sepä se..
Ap
Mitä sinä nyt siis tässä ihmettelet? Sitä ettei soittaja tiennyt missä asutte, vai sitä, että ehkä tiesi ja silti oletti että voi olla sama henkilö?
Eihän tuossa nyt ole mitään ihmeellistä, ihmisillä on mökkejä ja sukulaisia sun muuta ympäri Suomea, siellä ampumaradalla voi käydä vaikkapa veljen kanssa kyläreissulla vaikka itse asuu toisella puolella Suomea. Jos saman nimisiä ihmisiä on vaikka 10 ja tiedät vain nimen etkä muuta ja pitää henkilö tavoittaa, samahan se on soittaa kaikki läpi kunnes oikea löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tämä soittaja ollut omalla lähi ampumaradallaan. Löytänyt sieltä kalle p:lle kuuluvan tavaran, jonka tämä sinne unohtanut. Nyt yrittää ystävällisyyttään löytää tämän kalle. p:n. Case closed.
-Hercule
Olin tulossa sanomaan samaa.
-Marple
Mun mies metsästää varattuja naisia.
No me saatetaan tietää yhdestä jutusta vähän liikaa.
Ap
Jollain kaimalla jäänyt radalle holsteri, kiikari tai vastaava ja tuo soittaja haluaa palauttaa palatuttaa sen, ei siinä sen kummempaa tarvi olla.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kerrankin jotain jännää tapahtunut ap:lle. Tietäs vaan mitä.
Joo, päivänselvä homma! Kyllä se mies pettää sua!!
Kerro nyt lisää, alkoi vähitellen kiinnostaa!
Kuulosti huumeiden käyttäjälle.
Ap
Mutta asiaan: Mieheni ei harrasta metsästystä.
Se oli miesääni. Kylmä ja kova miesääni.
Ap
Sekava aloitusviesti, eihän tuosta ota tolkkua.
Miksi et kysy mieheltäsi, mitä hän puuhaa?
Ei tuntemani metsästäjät käy ampumaradalla 🤔
On kyllä erikoinen avaus.