Harrastaako miehesi metsästystä!? TÄRKEÄÄ!!!
Mies sai oudon puhelun aivan toiselta paikkakunnalta. Joku mies oli kuulemma tavannut tämän nimisen miehen eilen ampuma-radalla. Nyt aikoo soittaa kaikki samannimiset läpi, löytääkseen oikean henkilön. Asumme siis aivan eri ilmansuunnassa.
Kuinka tavallista on lähteä ampumaradalle toiselle puolelle Suomea?
Vai oliko puhelun tarkoitus jokin muu..
Kommentit (73)
Kysykää pliis niiltä miehiltänne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Erikoista.
Minustakin. Siksi kysyn.
Ap
Mitä minun mieheni mahdollinen metsästysharrastus kuuluu asiaan?
Miten ampumarata ja metsästys liittyy toisiinsa tässä tapauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Että onko kuinka tavallista lähteä alpuma radalle harjoittelemaan toiselle puolelle Suomea?
Kyllähän sitä nyt voi toisella paikkakunnalla käydä ampumaradalla. Ehkä sinne oli jotain tuon nimisen omaisuutta unohtunut, vaikka aselupa tai jotain muuta ja tämä henkilö on halunnut tavoitella sen vuoksi?
Siis mitä? Eihän se soittaja välttämättä tiennyt, missä te asutte?
Mutta kyllä oma puolisoni käy 900km päässä metsästämässä näin syksyisin, koska asumme etelässä kaupungissa mutta meillä on maata kotiseudullamme pohjoisessa. Ei tosin silloin käy missään ampumaradalla vaan ihan vain metsällä.
Eikä kaikki ampumaradalla käyvät välttämättä metsästä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että onko kuinka tavallista lähteä alpuma radalle harjoittelemaan toiselle puolelle Suomea?
Sinulla on nyt siellä joku kumma paniikki päällä. Harvemmin metsästäjät erityisesti kyllä käyvät ampumaradalla harjoittelemassa. Siellä käy ampumista harrastavat, ne on eri tyyppejä kuin metsästäjät.
En usko että tavallista, metsästäjät käyvät omilla alueellain, joissa heillä on lupa metsästää.
Ampumaradoista en tiedä.
No eihän se soittaja tiennyt, missä sun miehes asuu. Soitti vaan kaikki samannimiset läpi, jos löytyis se oikea.
Ampumaharrastus radalla on eri harrastus kuin metsästys. Radalla ei ammuta eläviä eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Eihän se soittaja välttämättä tiennyt, missä te asutte?
Mutta kyllä oma puolisoni käy 900km päässä metsästämässä näin syksyisin, koska asumme etelässä kaupungissa mutta meillä on maata kotiseudullamme pohjoisessa. Ei tosin silloin käy missään ampumaradalla vaan ihan vain metsällä.Eikä kaikki ampumaradalla käyvät välttämättä metsästä...
Sepä se..
Ap
Metsästäjät ei harjoittele ampumaradalla. Tai siis voi ne siellä toki muuten vaan käydä, mutta ei liity toisiinsa. Ja läheskään kaikki ampumista harrastavat eivät harrasta metsästystä. Mitä sä nyt sekoilet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun ainoa metsästystä harrastava sukulainen kuuluu seuraan 500km päässä kotoaan. Suorittaa ampumakokeen siellä seuran paikakunnalla ja käy myös ennen koetta harjoittelemassa siellä olevalla radalla. Että kun kokemuspiirissä toi luku on 100%. Mutta edelleenkään en ymmärrä sun alkuperäistä asiaasi.
Vierailija kirjoitti:
Miten ampumarata ja metsästys liittyy toisiinsa tässä tapauksessa?
Siellä voidaan käydä suorittamassa lupa tai kohdistamasta se ase. Tosin minäkään en muuten ymmärrä miten nämä nyt tässä tapauksessa liittyvät toisiinsa.
Erikoista.