Lue keskustelun säännöt.
Luotettava suomalainen verkkokauppa myi tuoteväärennöksen, eivät huoli takaisin ja syyttävät minua huijauksesta
MitäTeen?
12.09.2020 |
Otsikko, tilasin 2vk sitten merkkitakin suomalaisesta verkkokaupasta joka ilmeni väärennökseksi kun heräsi epäilys että miten näin kallis takki voi olla näin huonolaatuinen. Kävin näyttämässä kyseisen merkin omassa liikkeessä ja vertasimme myyjänkanssa. Nyt verkkokauppa ei huoli sitä takaisin sekä syyttää minua huijaamisesta(?) että valehtelen takin olevan väärennös.
Ps. Yritän olla mahd. neutraali paljastamatta merkkejä sekä verkkokauppaa jottei Iltalehti tee juttua tästä.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulle on myös käynyt niin, että tunnetusta verkkokaupasta tuli feikkituote.
Minä en huijannut ja verkkokauppa ei todennäköisesti huijannut, niin mistä oli kysymys?
Saamani tuote oli paketin kunnosta pääteltävissä myyntikuntoiseksi palautukseksi.
Päätelmäni on, että joku edellisistä palauttajista on vaihtanut tuotteen kopioon. Verkkokaupassa oli pikaisesti katsottu, että näyttää myyntikuntoiselta ja laitettu eteenpäin seuraavalle asiakkaalle.
Asian selvittely oli aika hapokas kokemus ja yli vuoden vänkäämisen jälkeen päätyi edukseni.