Onko miehesi joskus ”vitsaillut” siitä miten ikä on alkanut näkyä naamassasi tai vartalossasi?
Onko joku muukin saanut kuulla sellaista läppää kotona miten mies vain komistuu vanhetessaan mutta nainen rupsahtaa?
Kommentit (49)
Mun mies ei kehu usein, mutta eipä ole myöskään koskaan sanonut mitään negatiivista ulkonäöstäni ja sitä arvostan hänessä paljon. Jotain tyylijuttuja on lähinnä jälkikäteen kommentoinut että onneksi luovuit siitä, ja niistä asioista oon ihan samaa mieltä (esim sivusiili kun se oli muotia :D). 8v ollaan oltu yhdessä, eli onhan tässä ikä ehtinyt kumpaankin vaikuttaa. Mun mielestä se ulkoinenkin muutos on ollut meillä molemmilla enimmäkseen positiivista.
Ei ole. Mies on pahemmin rupsahtanut kuin minä.
Pieni sukupuolten välinen vihaketju näin lauantai aamun ratoksi. Mainiota.
Näkemiin.
Hei ap, nasolabiaaleille voi tehdä jotain. Veitsen alle ei tarvitse mennä, on kaikenlaisia kevyempiä hoitoja. Suosittelen, niillä saa vuosia pois kasvoista.
Nasolabiaalit on ikävämpiä juuri naisille. Mies voi aina kasvattaa parran, jos naama alkaa roikkua. Nainen harvemmin :)
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, nasolabiaaleille voi tehdä jotain. Veitsen alle ei tarvitse mennä, on kaikenlaisia kevyempiä hoitoja. Suosittelen, niillä saa vuosia pois kasvoista.
Nasolabiaalit on ikävämpiä juuri naisille. Mies voi aina kasvattaa parran, jos naama alkaa roikkua. Nainen harvemmin :)
En lähde tuolle linjalle, en ala käyttää satoja euroja näyttääkseni ulkonäköni muokkaamiseen. Jos en kelpaa sellaisena kuin olen niin olen ennemmin täysin yksin. Ap
Päinvastoin, olen lopettanut itseni ehostamisen ja laittautumisen vähitellen aivan kokonaan. Jos kerran minua ei itseni vuoksi kiinnosta enää panostaa ulkonäkööni, en sitä kenenkään muunkaan vuoksi todellakaan tee. Vanhenevalle naiselle se on sota jota ei voi voittaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, olen lopettanut itseni ehostamisen ja laittautumisen vähitellen aivan kokonaan. Jos kerran minua ei itseni vuoksi kiinnosta enää panostaa ulkonäkööni, en sitä kenenkään muunkaan vuoksi todellakaan tee. Vanhenevalle naiselle se on sota jota ei voi voittaa. Ap
Huomaa, että et ole saanut munaa aikoihin kunnolla, kun olet noin äkäinen.
Yritä nyt saada se miehesi nussimaan sinua edes pimeässä.
Onko sinulla kaikki hyvin? Voisitko purkaa pahaa oloasi muualla!
Ohis