Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi joskus ”vitsaillut” siitä miten ikä on alkanut näkyä naamassasi tai vartalossasi?

Vierailija
12.09.2020 |

Onko joku muukin saanut kuulla sellaista läppää kotona miten mies vain komistuu vanhetessaan mutta nainen rupsahtaa?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmärypyt on ihania, en ymmärrä miksi joku haluaa eroon niistä.

Ei ole silmärypyistä kyse vaan nasolaabeleista, naaman roikkumisesta. Ap

Miehilläkö tätä ei ilmene?

Tietysti osalla miehistä. Eihän sitä kaikilla naisillakaan ilmene. Meillä sattuu ilmenemään minulla, ei miehellä, vaikka olen muutaman vuoden nuorempi. Ap

Khyl khyl. Jos näin ikävästi on ja siitä huomautellaan, miksi et eroa?

Mitä se auttaisi, ei se muuttaisi ulkonäköäni miksikään. Ap

Eipä mitään. Siinähän sitten kuuntelet pään aukomista. Älä kuitenkaan tee uusia aloituksia asiasta, jolle et aio tehdä mitään.

Et ole ihan ajatuksella lukenut koko ketjua, mies ei ole enää jatkanut kuittailua naamastani vaan ennemmin koittanut sanoa että näytän nuorekkaalta, tämä muutos sen myötä kun on varmasti huomannut ettei minua enää kiinnosta seksi. Ap

Eiköhän se juttu ole jo taputeltu, joten miksi edelleen kitiset täällä?

Onko sinulla kaikki hyvin? Voisitko purkaa pahaa oloasi muualla!

Ohis

Vierailija
42/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei kehu usein, mutta eipä ole myöskään koskaan sanonut mitään negatiivista ulkonäöstäni ja sitä arvostan hänessä paljon. Jotain tyylijuttuja on lähinnä jälkikäteen kommentoinut että onneksi luovuit siitä, ja niistä asioista oon ihan samaa mieltä (esim sivusiili kun se oli muotia :D). 8v ollaan oltu yhdessä, eli onhan tässä ikä ehtinyt kumpaankin vaikuttaa. Mun mielestä se ulkoinenkin muutos on ollut meillä molemmilla enimmäkseen positiivista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mies on pahemmin rupsahtanut kuin minä.

Vierailija
44/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni sukupuolten välinen vihaketju näin lauantai aamun ratoksi. Mainiota.

Näkemiin.

Vierailija
45/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, nasolabiaaleille voi tehdä jotain. Veitsen alle ei tarvitse mennä, on kaikenlaisia kevyempiä hoitoja. Suosittelen, niillä saa vuosia pois kasvoista.

Nasolabiaalit on ikävämpiä juuri naisille. Mies voi aina kasvattaa parran, jos naama alkaa roikkua. Nainen harvemmin :)

Vierailija
46/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, nasolabiaaleille voi tehdä jotain. Veitsen alle ei tarvitse mennä, on kaikenlaisia kevyempiä hoitoja. Suosittelen, niillä saa vuosia pois kasvoista.

Nasolabiaalit on ikävämpiä juuri naisille. Mies voi aina kasvattaa parran, jos naama alkaa roikkua. Nainen harvemmin :)

En lähde tuolle linjalle, en ala käyttää satoja euroja näyttääkseni ulkonäköni muokkaamiseen. Jos en kelpaa sellaisena kuin olen niin olen ennemmin täysin yksin. Ap

Vierailija
47/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, olen lopettanut itseni ehostamisen ja laittautumisen vähitellen aivan kokonaan. Jos kerran minua ei itseni vuoksi kiinnosta enää panostaa ulkonäkööni, en sitä kenenkään muunkaan vuoksi todellakaan tee. Vanhenevalle naiselle se on sota jota ei voi voittaa. Ap

Vierailija
49/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, olen lopettanut itseni ehostamisen ja laittautumisen vähitellen aivan kokonaan. Jos kerran minua ei itseni vuoksi kiinnosta enää panostaa ulkonäkööni, en sitä kenenkään muunkaan vuoksi todellakaan tee. Vanhenevalle naiselle se on sota jota ei voi voittaa. Ap

Huomaa, että et ole saanut munaa aikoihin kunnolla, kun olet noin äkäinen.

Yritä nyt saada se miehesi nussimaan sinua edes pimeässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan