Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi joskus ”vitsaillut” siitä miten ikä on alkanut näkyä naamassasi tai vartalossasi?

Vierailija
12.09.2020 |

Onko joku muukin saanut kuulla sellaista läppää kotona miten mies vain komistuu vanhetessaan mutta nainen rupsahtaa?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänellä ole varaa vitsailla, koska parrassa ja ohimoilla on harmaata toisin kuin minulla. BMI on hänellä myös suurempi. Jos tässä joku lähtee vaihtoon niin....

Vierailija
2/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko hän vain komistunut vanhetessaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hänellä ole varaa vitsailla, koska parrassa ja ohimoilla on harmaata toisin kuin minulla. BMI on hänellä myös suurempi. Jos tässä joku lähtee vaihtoon niin....

No, harmaata miehellä pidetään vain karismaattisena, mikäli tukka ei ohene. Isompi bmi miehellä voi johtua myös lihaksista. Lähes kaikki naiset myöskin värjäävät tukkaa, sinäkö et lainkaan? Ap

Vierailija
4/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko hän vain komistunut vanhetessaan?

On.

Ap

Vierailija
5/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja hän on saanut myös kuulla siitä, että vanhuus ei tule yksin. Onhan hän minua 8 vuotta vanhempi.

Mutta nimenomaan vain vitsailua, ilman arvostelua. Sellaista hyväntahtoista.

Tässä on nyt kaksi puolta, minusta ei voi vaatia ettei puolisolla ole varaa kommentoida mitään sinun ulkoisesta olemuksesta, mutta samaan aikaan toista ei saa ikävässä mielessä arvostella, haukkua, vaatia muuttamaan iän tuomia muutoksia (mikä on mahdotonta) jne.

Vierailija
6/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miesystävä usein muistutti, kuinka kaunis ja seksikäs OLIN 10v sitten.

Vierailija
7/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, harmaata miehellä pidetään vain karismaattisena, mikäli tukka ei ohene. Isompi bmi miehellä voi johtua myös lihaksista. Lähes kaikki naiset myöskin värjäävät tukkaa, sinäkö et lainkaan? Ap

Juuh, aina ne lihakset :D Miksi värjäisin kun ei ole harmaata?

Vierailija
8/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kuulin, ja halusi 35 - vuotiaan. Hän on nyt 4 v saanut rauhassa etsiä sellaista mutta ei ole löytynyt / saanut, edelleen vinkuu yhteistä aikaa, ei löydy multa.

Vierailija
9/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, tää olikin taas katkeran miehen tekemä aloitus.

Vierailija
10/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos joskus kriiseilen rupsahtamisesta, mieheni muistuttaa pitävänsä minua kauniina. Mulla on ihana mies! <3

Vierailija
11/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. On vaan sanottu rumaksi lehmäksi. Ikääntymiseen ei ole viitattu ikinä.

Vierailija
12/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ja hän on saanut myös kuulla siitä, että vanhuus ei tule yksin. Onhan hän minua 8 vuotta vanhempi.

Tässä on nyt kaksi puolta, minusta ei voi vaatia ettei puolisolla ole varaa kommentoida mitään sinun ulkoisesta olemuksesta, mutta samaan aikaan toista ei saa ikävässä mielessä arvostella, haukkua, vaatia muuttamaan iän tuomia muutoksia (mikä on mahdotonta) jne.

No ei se pahantahtoista ole ollut, mutta olen pahoittanut mieleni ja alkanut kokea etten ikääntymisen merkkien myötä ole enää kelvollinen seksiin, joten olen lopettanut kaiken aktiivisuuden asian suhteen. Mieskin on sittemmin lopettanut ne vitsit ja sanonut jotain tyyliin näytän nuorekkaalta tms. mutta ei se enää auta kun tiedän mitä minusta ja ulkonäöstäni oikeasti ajattelee. Naamani ei ole muuttunut ainakaan yhtään nuoremmaksi siitä kun se ne vitsit aloitti joskus 5 vuotta sitten jo. Ap

Vierailija
13/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vitsaillaan. Minä vitsaileb hänen lähenevästä vyötäröstä ja harvenevista hiuksista ja hän roikkuvammista rinnoista ja leveämmästä perästä. Elämä on

Vierailija
14/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kertaakaan sanonut mitään, vaan hän rakastaa minua tällaisena. On rakastanut jo lähes 25 vuotta. Olemme molemmat pian viisikymppisiä ja tottakai vanheneminen näkyy hieman molemmissa, mutta olemme täysin sinut sen kanssa. Katsomme toisiimme usein hymyillen ja miehen silmistäkin näkee kuinka tärkeä olen hänelle. Meidän molempien vanhemmay ovat olleet parisuhteissaan jo reilusti yli 50 vuotta ja heiltäkin olemme oppineet toisen ihmisen arvostamisen.

Vierailija
15/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Jos joskus kriiseilen rupsahtamisesta, mieheni muistuttaa pitävänsä minua kauniina. Mulla on ihana mies! <3

Sanotko sen hänelle?

Vierailija
16/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se pahantahtoista ole ollut, mutta olen pahoittanut mieleni ja alkanut kokea etten ikääntymisen merkkien myötä ole enää kelvollinen seksiin, joten olen lopettanut kaiken aktiivisuuden asian suhteen. Mieskin on sittemmin lopettanut ne vitsit ja sanonut jotain tyyliin näytän nuorekkaalta tms. mutta ei se enää auta kun tiedän mitä minusta ja ulkonäöstäni oikeasti ajattelee. Naamani ei ole muuttunut ainakaan yhtään nuoremmaksi siitä kun se ne vitsit aloitti joskus 5 vuotta sitten jo. Ap

No jos miehelläsi ei seiso, niin ei seiso, vaikka olisit minkälainen.

Vierailija
17/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmärypyt on ihania, en ymmärrä miksi joku haluaa eroon niistä.

Vierailija
18/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä pilkata toisiamme. Kumpikin vitsailee itsensä kustannuksella ja kehutaan toisiamme. 20 vuotta yhdessä onnellisesti.

Vierailija
19/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotko sen hänelle?

Vierailija
20/49 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös tällainen mies. En ole koskaan kuullut pahaa sanaa ulkonäöstäni, vaikka itseäni ikääntymisen merkit joskus harmittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme