Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poistetun alkoholikeskustelun aloittajalle: kieltolakia on kokeiltu kyllä, koska alkoholi tosiaan on vaarallista

Vierailija
12.09.2020 |

Se vain ei toiminut, koska ihmiset alkoivat juoda salaa ja valmistaa tuota myrkkyä itse. Vähemmällä haitalla yhteiskunta pääsee, jos alkoholia ei kielletä vaaroista huolimatta.

Itse olen sitä mieltä, että kiellot tulisi poistaa myös kaikilta muilta päihteiltä/huumeilta, jotka ovat alkoholia vähemmän vaarallisia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Jostain syystä Suomessa ei haluta uskoa tutkimuksia eikä muiden maiden/osavaltioiden kokemuksia.

Liekö jotain geneettistä kurjuuden maksimointia.

Vierailija
2/7 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri on myös haitallista terveydelle.

Itseasiassa, mikä tahansa tuote, on haitallista, jollei pysytä kohtuudessa. Vesikin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyppää narkkari katolta.

Eipä mennyt kauan, kun ilmestyit, älykkäine kommentteinesi!

Vierailija
4/7 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kieltolakia terveyssyistä kokeiltu, vaan moraalisyistä.

Vierailija
5/7 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan kieltolaki julistettiin heti kansalaissodan jälkeen, Siinä taisi olla vähän sellaista kostonkin makua, ja ajatusta että punakapina johtui viinasta. Sitten haluttiin myös ottaa mallia Yhdysvalloista. Lopuksi vielä esifeministit, eli sufragettiliike ajoi kieltolakia myös moraalisyistä.

Vierailija
6/7 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään peruste alkaa sallia jotain muuta haitallista ainetta sen takia, että yksi on aine on joillekin haitallisempi kuin joku muu. Ihan vaan tiedoksi, että ne huumeet ovat silti haitallisia ja monelle haitallisempi kuin alkoholi. Tupakasta on päästy hyvin eroon, miksi pitäisi ottaa tilalle uusi riesa?

Vierailija
7/7 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kireä pipakin on haitallinen, jopa vaarallinen. Aiheuttaa ennenaikaisia kuolemia, avioeroja yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä