Silmän sisäluomen rajaus yläpuolelta?
Onko mitään merkitystä rajata "yläsisäluomea". Näkyykö sellainen rajaus oikeasti mihinkään, tai vaikuttaako se mitään? Ja jos, niin miten?
Kommentit (5)
Se riippuu silmän ja luomen mallista paljonko se näkyy ja vaikuttaa. Useimmilla näkyy hieman, mutta niin huomaamattomasti, ettei ihmiset tjaua välttämätät että on rajausta ollenkaan, näyttää vain että on tosi tuuheat ripset kun niiden tyvi on ihan tumma. Joillain kuten minulla, silmän ollessa auki nuo sisälimakalvot on tosi näkyvät, ja näyttää suorastaan koomiselta laittaa pelkät ulkorajaukset, ylös tai alas (kun näkyy iso kaista sitä vaaleanpunaista limakalvoa silmän ja rajauksen välissä, varsinkin alhaalla). Ja joillain ei näy paljon yhtään ylhäällä.
Jos en laita, alaluomen rajaus jotenkin "liukenee pois". Kun rajaa ylhäältäkin, väri säilyy.
Googleta tightlining, tulee paljon videoita ja tutorialeja.
Tää oli aivan uusi juttu mulle, en oo ikinä kuullutkaan. Kokeilin äsken hieman miten tuollainen onnistuu, mutta räpäytin silmää heti ku kaikki väri levis... Argh
Mulla kuuluu ihan perusmeikkiin vaikka teen hyvin luonnollisen nudemeikin. Tekee ripsirajasta tummemman eli ripset näyttää tuuhemmilta tyvestä. Kokeilepa joskus niin että laitat vain toiseen silmään ja vertaat, se tekee ison eron.