Tänään 21v miehen kanssa yhdessä, kysyttävää?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 17:36"]
Kuinka lapsellisesta ilmeisestikin aikuinen? henkilö voi kuulostaakaan, ihan puistattaa :/
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 13:04"]
Oleellista oleellisin asia vai ;) Ei, en saa (en kyllä haluaisikaan), eikä hänkään saa 365 minulta.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 12:58"]
saatko vielä seksiä joka päivä mieheltäsi?
[/quote]
[/quote]
Seksi on parisuhteen oleellisin asia. Mä ainakin oletan että saan parisuhteessa joka päivä seksiä. Mun mies ainakin antaa joka päivä.
[/quote]
[/quote]
Mitä lapsellista tuossa on? Seksi nimenomaan erottaa parisuhteen ystävyyssuhteesta. En mä seurustelis miehen kanssa joka ei antais joka päivä. Voin olla kaveri ilman seurusteluakin.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 18:18"]
Mitä lapsellista tuossa on? Seksi nimenomaan erottaa parisuhteen ystävyyssuhteesta. En mä seurustelis miehen kanssa joka ei antais joka päivä. Voin olla kaveri ilman seurusteluakin.
[/quote]
Ystävyyssuhteessa on siis tavallista asua yhdessä, hankkia yhteisiä lapsia, nukkua samassa sängyssä, pussailla jne?
Kuinka lapsellisesta ilmeisestikin aikuinen? henkilö voi kuulostaakaan, ihan puistattaa :/
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 13:04"]
Oleellista oleellisin asia vai ;) Ei, en saa (en kyllä haluaisikaan), eikä hänkään saa 365 minulta.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 12:58"]
saatko vielä seksiä joka päivä mieheltäsi?
[/quote]
[/quote]
Seksi on parisuhteen oleellisin asia. Mä ainakin oletan että saan parisuhteessa joka päivä seksiä. Mun mies ainakin antaa joka päivä.
[/quote]