Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Siivellä elämisestä"

Vierailija
30.10.2013 |

Mä en ymmärrä joidenkin "tuttujeni" rutkutusta että elän mieheni siivellä. 

Olemme tavanneet nuorina ja tehneet lapset nuorina. Kun aloin odottaa esikoistamme päätimme että mies panostaa täysillä yritykseemme ja minä hoidan kodin ja lapset.

näin meni vuosia jja nyt minä olen edelleen kotona ja mies tekee lyhennettyä päivää. Teen silloin tällöin yrityksessämme töitä esim. tuuraan sairaslomalaista tms. Muuten hoidan kodin ja olen lapsia vastassa kun tulevat koulusta.

taitaa olla kateellista puhetta tuo siivellä rutkutus mutta välillä ottaa aivoon:)

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 13:19"]

Minä menin 19-vuotiaana naimisiin, enkä ole sen jälkeen töitä tehnyt päivääkään. Enkä kyllä sitä ennenkään. Minä maksan laskut. Itse asiassa miehelläni ei ole edes hajua meidän perheen laskutilanteesta tai oman palkkansa suuruudesta. 

[/quote]

Mun mielestä se, että sä olet se joka käyttää verkkopankkia tai käy pankissa, ei kyllä teidän tapauksessa tarkoita sitä että sä "maksat laskut"...

Ja aika hölmöltä kuulostaa ettei mies tiedä teidän raha-asioista mitään vaikka on niistä kokonaan vastuussa.

Vierailija
42/46 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 17:13"]

Mies täällä. Sama juttu. Kaverit naljailee baarissa että elän vaimoni siivillä. Hän ostaa aina uuden puhelimen ja aplen uusimmat laitteet. Ja ajatella, vain siksi että tavottaisi minut paremmin. Unohtamatta myöskään sitä että hän kyllä laittaa tilille lisää rahaa, jos soitan baarista että tilillä ei ole katetta.  Myös puhelinlaskut maksaa ja minun ei pid tehdä muuta, kuin siivota joskus (kerran kuukaudessa) maksaa osa vuokrasta.  Harva nainen oikeasti rakastaisi minua niin paljon. Taidan kosia häntä ja lupaan samalla siivota vähintään kerran kahdessa viikossa ja viedä lapsen bop lopsiin edes kerran vuodessa.

Äitienpäivänä haluan yllättää hänet kahvilla ja pakasteleivoksilla.

T: 11cm mies

[/quote]

True love

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 13:28"]

Olet rohkea nainen. Itse olen sen verran pelkuri, että en yksikertaisesti uskaltaisi. Mutta ehkä olet selustasi turvannut eron, sairauden, kuoleman yms. varalle.

[/quote]

jos erotaan puolet omaisuudesta on minun ja voin mennä töihin.

sairauksia varten on vakuutus ja jos kuolen niin mitä väliä millään enää on minulle:)

en ymmärrä näitä "ei kerry eläkettä" vaahtoojia. Olen poissa työelämästä 10-15.v on muitakin tapoja kerryttää itselleen rahaa kuin palkkatöissä olemalla. 

[/quote]

Ja se tapa on ykskaks jostain sopivasti putkahtanut ap:n ikioma yritys, joka tahkoo rahaa ihan itsestään :D

[/quote]

osaatko lukea, mies perusti yrityksen ja kun rahamme ovat aina olleet yhteiset niin yhteisillä rahoilla se yritys on perustettu joten minä omistan yrityksestä puolet.

on totta että mies on tehnyt enemmän töitä yrityksen eteen mutta minä taas olen tehnyt enemmän töitä perheen eteen ja jos ero tulee mies jakaa yrityksen kanssani ja minä lapset miehen kanssa.

mitä eläkkeeseen tulee, minulla on säästöjä, omaisuutta, rahastoja ja perintöäkin tulossa. Ja palaan työelämään kun lapset ovat yläkoulussa. Tottakai olen huolehtinut kaikesta jos ikävästi käy vaikka en usko että mies ikinä jättäisi minua tai lapsia pulaan, mutta eipä se olekaan uskon varassa..

ps. Joko osa ymmärtää kateellisuus-kysymyksen.. Ilkkumista erosta, päivittelyä eläkkeestä ja typerää hokemista "jäljen jättämisestä" yhteiskuntaan.. HuHuomaa

[/quote]

Tietenkin on säästöjä, omaisuutta, rahastoja, linna Ranskassa ja helikopteri  ja huskyreki ja jos ero tulee, firma jaetaan sävyisästi miehen kanssa.  :D

Vierailija
44/46 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin noudattaa täydellistä vedätyksen kaavaa. Ensin ollaan närkästyneitä kavereiden siipeilyheitoista ja annetaan tietoja sen verran, että maalautuu kuva tyypillisestä suoraan koulunpenkiltä mutsiksi rupeavasta tytöstä, jonka miehellä on joku oma autotallipuuhapaja. Mutsi on kotona ja hoitaa lapset ja mies tekee duunit ja kaikki on kateellisia kun hän elää siivellä.

Sitten juttu etenee ja hiljakseen paljastellaan, että firma onkin iso ja rullaa hyvin ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista  ja on rahastoja ja vaikka mitä ja taustalla varakkaat suvut ja perintöjä ja vaikka mitä. Eläkkeet on turvattu moneen kertaan sijoituksin ja vakuutuksin.

Mielenkiinnolla odotan, millainen menestystarina tästä vielä tuleekaan...

Vierailija
45/46 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehesi on sanonut ap?

Vierailija
46/46 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa hyväksyisi tuota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä