Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

tavallinen mies
11.09.2020 |

Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o

Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:

- sisustustikkaat ja tyynyt

- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi

- tuoksukynttilät

- ei pöytätietokonetta

- liikaa tyynyjä

- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä

Kommentit (1958)

Vierailija
1421/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemmikit.

En itse halua laatia aikataulujani sen mukaan, miten lemmikki pitää ruokkia tai ulkoiluttaa, joten en halua, että kumppanikaan joutuu niin tekemään.  Yleensä koiranomistajat kyllä kertovat koiristaan etukäteen, mutta jos asia tulee yllärinä, niin ei hyvä. 

Ei se ole joutumista, se on oma valittu tapa elää ja monelle päivän parasta aikaa. Tästä paistaa vähän sellainen asenne läpi että naisen olisi hyvä tulla ja mennä sen mukaan millaiset aikataulut mies laatii.

Vierailija
1422/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi aloituksessa mainittu vesilasi, jossa viikon tai kaksi vanhaa vettä...jopa usea vesilasi ympäri kämppää.

Herättää pyhää raivoa, jota huvittuneisuus pehmittää lieväksi ärtymykseksi.

Koirat ok ja oikeastaan voisin monesti hengata koiran kanssa ilman naista.

Mikä siinä vesilasissa saa noin vahvan reaktion aikaan? Joku lapsuudentrauma? Katsonut liian nuorena the Signs ja nähnyt pahoja unia?

Mulla se kertoo hyväosaisuudesta lapsuudessa.

Se on itselle vierasta. Merkki eri yhteiskuntaluokasta/ ei jaettavia kokemuksia. En nyt oikeesti ota sitä noin vakavasti, mutta kiinnitän homiota. Tai sit jos sinne vesilasiin laitetaan tekarit?

Ööö? Siis kumpia ne on jotka jättää vesilaseja sinun mielestäsi? Hyvä- vai huono-osaisia? Miksi?

Mä lukisin myös kernaasti tarkennuksen tähän hyväosaisuuskulmaan.

Mutta siis, tuollainen seisova vesi on varsin epähygieenistä, plus näyttää törkeältä. Siinä oman reaktioni tausta. Jotenkin, tulee vedensäilöjästä varsin urpo kuva.

Jonkun ehdottamalle signs -kokemukselle olen liian vanha.

Ymmärtäisin paremmin jos puhuttaisiin vaikka siitä että jättää käytettyjä astioita sinne tänne, mutta että juuri tuo vesilasi, tuo on outo kammotus.

Se vesilasi on käytetty astia, arvon Scherlock.

Minä kiinnitän huomiota siihen, että joisin tarpeeksi pitkin päivää, samoin mies. Meillä on siis aina kaksi käytettyä lasia pöydällä. Ei ole mitään järkeä laittaa joka vesilasillisen jälkeen tiskikoneeseen sitä käytännössä puhdasta astiaa.

Ja ennen kuin nyt ehdit huutaa juntiksi sotkupelleksi, kerron, että ole akateemisesti koulutettu ihminen, joka saa usein kuulla lauseen ”Teillä on aina niin siistiä!”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Brita -vesikannu

- Suomenlippu seinällä

- Pleikka 1-3plus

- Iittalan retroastiasto

- Dvd/cd/lp kokoelma

- Hobbyhallin jne. postimyynti katalogit

- Lakatut puupintaiset huonekalut/sisustus

- Nykymusiikin julisteet (70/50/80/90/00/10 luvut kaikki)

Vierailija
1424/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lemmikit.

En itse halua laatia aikataulujani sen mukaan, miten lemmikki pitää ruokkia tai ulkoiluttaa, joten en halua, että kumppanikaan joutuu niin tekemään.  Yleensä koiranomistajat kyllä kertovat koiristaan etukäteen, mutta jos asia tulee yllärinä, niin ei hyvä. 

Ei se ole joutumista, se on oma valittu tapa elää ja monelle päivän parasta aikaa. Tästä paistaa vähän sellainen asenne läpi että naisen olisi hyvä tulla ja mennä sen mukaan millaiset aikataulut mies laatii.

Sama juttu se on muiden aikaavievien puuhien kanssa. Se ei tunnu joutumiselta, jos siitä tykkää mutta pakolta, jos sitä ei halua tehdä. Avainsana tuossakin oli haluaa; kirjoittaja ei halua järjestää päiväänsä lemmikkien mukaan. Se on ihan ok eikä ole merkki siitä, että mies määräisi kaikesta.

Vierailija
1425/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Brita -vesikannu

- Suomenlippu seinällä

- Pleikka 1-3plus

- Iittalan retroastiasto

- Dvd/cd/lp kokoelma

Täytyy kyllä nyt googlettaa tuo Brita -kannu. Ei taas mitään tietoa mistä puhutaan. Ja ei kai naiset laita mitään lippuja seinälle. Olet varmaan eksynyt vahingossa jonkun lätkäfanin kämppään, etkä huomannut ettei hän ollut nainen.

Vierailija
1426/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen aviomiehensä.

Vierailija
1427/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimisiko tuo Brita -kannu mökillä, kun vedessä on liikaa rautaa, että sitä tekisi mieli juoda?

Vierailija
1428/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi aloituksessa mainittu vesilasi, jossa viikon tai kaksi vanhaa vettä...jopa usea vesilasi ympäri kämppää.

Mikä siinä vesilasissa saa noin vahvan reaktion aikaan? Joku lapsuudentrauma? Katsonut liian nuorena the Signs ja nähnyt pahoja unia?

Se on itselle vierasta. Merkki eri yhteiskuntaluokasta/ ei jaettavia kokemuksia. En nyt oikeesti ota sitä noin vakavasti, mutta kiinnitän homiota. Tai sit jos sinne vesilasiin laitetaan tekarit?

Ööö? Siis kumpia ne on jotka jättää vesilaseja sinun mielestäsi? Hyvä- vai huono-osaisia? Miksi?

Mutta siis, tuollainen seisova vesi on varsin epähygieenistä, plus näyttää törkeältä. Siinä oman reaktioni tausta. Jotenkin, tulee vedensäilöjästä varsin urpo kuva.

Ymmärtäisin paremmin jos puhuttaisiin vaikka siitä että jättää käytettyjä astioita sinne tänne, mutta että juuri tuo vesilasi, tuo on outo kammotus.

Minä kiinnitän huomiota siihen, että joisin tarpeeksi pitkin päivää, samoin mies. Meillä on siis aina kaksi käytettyä lasia pöydällä. Ei ole mitään järkeä laittaa joka vesilasillisen jälkeen tiskikoneeseen sitä käytännössä puhdasta astiaa.

Ja ennen kuin nyt ehdit huutaa juntiksi sotkupelleksi, kerron, että ole akateemisesti koulutettu ihminen, joka saa usein kuulla lauseen ”Teillä on aina niin siistiä!”

Juu. Tämä mun inhokkikokemus liittyy nimenomaan ns seilaavaan vesilasiin, jossa seisoo tunti-, päivä- ja kenties viikkokausia noin kahden huikan verran vettä.

Oon huomannut, että näin toimivilla ihmisillä tätä funktiota toimittavia vesilaseja on operatiivisessa toiminnassa monesti useampia kerrallaan, ja tällainen on hyvin epäihastuttavan uunoa.

Vierailija
1429/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta kukaan ei silti puhu täällä että ärsyttää kun on vaikka kahvikuppeja jäänyt jonnekkin. Sen sijaan vesilasi harmittaa. Vähemmän kai se vesi nyt ällöttää kuin vaikka jotkut maksalaatikon jämät olohuoneen pöydällä. Sitä vain.

Toki, tollasiin maksajämäihmisiin oon törmännyt vain parin samaa sukupuolta edustavan erikoisjäbän tapauksessa. Heidän kanssaan hengaillaankin sit ulkosalla.

Vierailija
1430/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
1431/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimisiko tuo Brita -kannu mökillä, kun vedessä on liikaa rautaa, että sitä tekisi mieli juoda?

Ei

Vierailija
1432/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ostanut mulle lahjaksi sisustustikkaat ja niissä on aina röykkiö miehen vaatteita. Vesilasikin on yöpöydällä.

Vierailija
1433/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lemmikit.

Jos on valinnut ryhtyä lemmikin omistajaksi tai vanhemmaksi, niin silloin kyllä myös joutuu tekemään asioita. 

Lemmikitön ei välttämättä arvosta korkealle sitä, että toinen joutuu vaikkapa keskeyttämään illanvieton koiran iltalenkin vuoksi siitäkään huolimatta, että se olisi koiranomistajalle päivän parasta aikaa. 

Vierailija
1434/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä viittaa mielentervysongelmiin, niihin kun ei ole parannuskeinoa.

Vierailija
1435/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa ajattelija kirjoitti:

Kaikki mikä viittaa mielentervysongelmiin, niihin kun ei ole parannuskeinoa.

Itseasiassa skitsofreniastakin voi parantua hyvän terapian avulla, jos tekee ihan hurjasti töitä sen eteen.

Toki monet mielenterveysongelmaiset eivät parane - varsinkaan sellaiset, joiden mielestä syy kaikkeen löytyy aina muista ihmisistä, eikä omasta itsestä löydy mitään korjattavaa.

1436/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tarjolla raparperipaistosta vaniljakiissselin kera, vaikka hyvin rintava isosiskoni oli antanut näin ymmärtää. Halasin vielä hyvin muodokasta siskoani ja hän silitti hiuksiani posket somasti punoittaen. Sen jälkeen lähdin kotiin.

Vierailija
1437/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteisestä tuoksuva hevosen lanta, vessassa kissankusi.

Sitten monipakoputkisella saksalaisella autollaan "kyläilevä" tatuoitu partajätkä-exä. Sitten pakkomielteiset harrastukset jossa itsensä kuvaaminen instaan ja muualle on tärkeintä.

Mielialalääkkeiset. Joo-o kivaa voi olla joskus mutta sitä seuraavaa kohtausta jännittäen...

Bussikortti-naiset. BF:n hyvä puoli: ilmaiset autokyydit eiks je?

Bestislauma-naiset. Koko ajan kaikkialla niitä nonstoppi-puhuvia kavereita.

Tuo kouhkaamanne VESILASI on niin pieni mitätön asia toisen sukupuolen ominaisuuksissa että myötähäpeä edes lukea moista kermaperseiden marinaa. Siinäpähän jellyjortikkoja tilaatte ja itäblokin nadjalle maksatte.

Kunhan ihminen on terve päästään kaikki muu pitäisi kyetä neuvottelemaan parisuhteen alussa ja aikanakin yhteiseen balanssiin- kaikki muu on itsekkyyttä. Pää. Sen lukitsen, elintavoilla ei ole mulle niin draamaa kunhan kumppanin psyykkinen puoli on kunnossa. Joo ja tarkoitan että naisen lemmikit tai tavarat eivät sijoitu kumppanin yli. Miehethän luopuvat enemmästä kuin naiset yleensä parisuhteeseen päästessään.

Vierailija
1438/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Brita -vesikannu

- Suomenlippu seinällä

- Pleikka 1-3plus

- Iittalan retroastiasto

- Dvd/cd/lp kokoelma

Onneks mulla on jo mies, ettei tarvitse kenenkään järkyttyä. No Pleikkaa, katalogeja tai lippua ei ole, mutta muuten oikein kattava lista.

Vierailija
1439/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten joku voi pitää itseään heterona ja pitää turn-offina jotain naisten sisustusratkaisuja jos asunto ei muuten ole

saastaisessa kunnossa

Tätä ihmettelin minäkin. Yllättävän moni tuntui tietävän sisutustermejä, jotka ainakin itselle olisi ollut vieraita.

mies53v

Voi olla, että tähän ei saa mitään järkevää vastausta, mutta kysyn silti.

Miten seksuaalinen suuntautuminen ja sisustaminen liittyvät toisiinsa?

Eiks kaikki sisusta? Eiks se o tavaroiden paikoilleen laittamista?

Ei. Sisustaminen ei tarkoita tavaroiden paikalleen laittamista.

Tarkoittaapa. Ei se sen kummempaa ole.

Vierailija
1440/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenkin on "vaan" ihminen. En tiedä johtuuko omasta vaikeasta elämän polusta, mutta en kyllä turn offittele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi