Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

tavallinen mies
11.09.2020 |

Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o

Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:

- sisustustikkaat ja tyynyt

- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi

- tuoksukynttilät

- ei pöytätietokonetta

- liikaa tyynyjä

- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä

Kommentit (1958)

Vierailija
1101/1958 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailijako? kirjoitti:

Nää kirjahyllyjä ja kirjoja kaipaavat ovat jääneet menneeseen aikakauteen. Nykyään kaikki on sähköisessä muodossa. Niin opiskelumateriaalit kuin romaanitkin. Ja vaikka olisi ostanut fyysisen kirjan ja lukenut sen, niin miksi se pitäisi säilöä enää kirjahyllyyn pölyttymään? Kiertoon vaan, jos on jo luettu. Sama tilanne on CD-levyjen suhteen. Samaa digitaalista musiikkia saa suoratoistopalveluista. Silloin kun sisältö ei ollut saatavina digitaalisena, saattoi kirjojen ja tavaroiden määrä kotona kuvata sivistystä ja nähtyä maailmaa. Nykyään ei.

Noh, ammattikirjallisuuden saa vain aitoina kirjoina. Ja on muuten käytössä tiedontarkistukseen niin usein, ettei niitä vain myydä kerran luettuaan minnekään.

Ja kyllä, kirjahyllyssäni on klassikkoteoksia ja kevyempää hömppää ihan aitoina niteinä edelleen, en halua kuunnella jonkun toisen äänenpainoin luettua kirjaa korvanapeista jonkun lenkkeilyn sivutoimintona, vaan hyvä kirja, rauhallinen koti-ilta viinilasillisen kera on sitä mun arjen luksusta. Joten kirjahyllyjä, kirjoja ja niitä arvostavia ihmisiä todellakin on edelleen olemassa.

Niinpä. Suorastaan tyrmistyin tuosta kommentista. Vain hyvin pieni osa maailman kirjallisuudesta on sähköisenä ja opintomateriaaleista varmaan tarkoitettiin alemman koulutusasteen materiaaleja. Yliopiston kirjastosta ne opiskelijat joutuvat edelleen tenttikirjansa hakemaan. 

Sama muuten koskee Spotifyn tarjontaa eli eihän siellä ole kuin pieni osa musiikista. Minulla on 800 kirjaa ja musiikkia vielä enemmän, vinyylejäkin. Joillekin kirjat ovat kertakäyttötavaraa ja sähköiset jakelukanavat, Spotify ja muut vastaavat palvelut rajaavat makua ilman että nämä ihmiset itse sitä edes käsittävät. 

Ylivoimaisesti suurin osa tenttikirjoista on meillä ollut sähköisinä tarjolla myös t. Tampereen yliopistossa opiskeleva

Jep, jep. Tampereen yliopistossa tentittiin omassa oppiaineessani laudatur-vaiheessa kirjoja, jotka omassa yliopistossani olivat appron tenteissä.

Vierailija
1102/1958 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira. Eipä ollut tuosta sanonut mitään ja hyvin oli piilotellut. Poistuin hiljokseen sen elämästä ja sain kuulla olevani kuspää. Koirat ja kissat on täydellinen deal breaker.

Ihmiset jotka ei tykkää eläimistä on aina kusipäitä. En tunne yhtään eläinten inhoajaa joka ei inhoaisi vähän kaikkea muutakin. Negatiivisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1958 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kämpät on usein hirveitä paskalääviä.

Ihan joka ikisen. Tämä on fakta. 

Vierailija
1104/1958 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin sänkyyn äidin kotiinpaluuta odottaessa nukahtanut pikkupoika.

😭

1105/1958 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuselle haiseva kissanboxi,

Mitä tämä suoraansanottuna tämä-ex potkunyrkkeilijä sai siitä, että kävi vittuilemaan Greta Thunberglille. No ainakin tämä paskiainen tuli vedettyä kölin alta. Mua inhoittaa tällaiset tyypit..

Vierailija
1106/1958 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks noi ..?

Vierailija
1107/1958 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira. Eipä ollut tuosta sanonut mitään ja hyvin oli piilotellut. Poistuin hiljokseen sen elämästä ja sain kuulla olevani kuspää. Koirat ja kissat on täydellinen deal breaker.

Ihmiset jotka ei tykkää eläimistä on aina kusipäitä. En tunne yhtään eläinten inhoajaa joka ei inhoaisi vähän kaikkea muutakin. Negatiivisia ihmisiä.

Voi olla aivan mukava ja symppis ihminen vaikkei pidäkään siitä että koirasi tunkee suuhun ja kissasi kuseskelee asuntosi lattialle. Jotkut vain haluavat elää ilman elukoita lähistöllä ja se on täysin sallittua. T. Kissanomistaja

Vierailija
1108/1958 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies

Vierailija
1109/1958 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on kyllä tosi ahdistavaa luettavaa. Miten miehet voi olla noin kaksinaamaisia ja keskustelemattomia. Tarkoitan esim. että jos jonkun kotona on ollut sotku kun on lähtenyt ulos, eihän se tarkoita sitä, että on aina. Ja miten voi olla noin joustamaton joidenkin sisustustyylien suhteen.

Suutuitko kun mainittiin ne sisustustikkaat? :)

1110/1958 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on kyllä tosi ahdistavaa luettavaa. Miten miehet voi olla noin kaksinaamaisia ja keskustelemattomia. Tarkoitan esim. että jos jonkun kotona on ollut sotku kun on lähtenyt ulos, eihän se tarkoita sitä, että on aina. Ja miten voi olla noin joustamaton joidenkin sisustustyylien suhteen.

Eli jos naisen kämppä on paskainen, miehet ovat kaksinaamaisia? Mietipä, miten suhtauduttaisiin asiaan toisin päin?

Kyllä paskainen kämppä kertoo ongelmista, myös naisella. Sori siitä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
1111/1958 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla aivan mukava ja symppis ihminen vaikkei pidäkään siitä että koirasi tunkee suuhun ja kissasi kuseskelee asuntosi lattialle. Jotkut vain haluavat elää ilman elukoita lähistöllä ja se on täysin sallittua. T. Kissanomistaja

Se että ensimmäinen ajatus eläimistä on noin negatiivinen kertoo taas siitä yleisestä negatiivisuudesta.

Vierailija
1112/1958 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että ensimmäinen ajatus eläimistä on noin negatiivinen kertoo taas siitä yleisestä negatiivisuudesta.

Ei välttämättä. Voi kertoa myös ja pelkästään ikävistä kokemuksista. Tunnen monia tosia sympaattisia ihmisiä, joilla ei vain ole koko elämän mittaista suhdetta kotieläimeen. He eivät ole luontevia eläinten kanssa. Mukana on arkuutta ja pelkoakin. Yllättävän monilla ihmisillä on kotonaan kuriton koira tai sähisevä kissa. Vaikka kuinka olen eläimiin tottunut, kurittomia koiria en siedä. Kissa pysyttelee yleensä omissa oloissaan. Eläinten käytös kertoo jotain olennaista omistajastaan.

Vierailija
1113/1958 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaari esineet

Vierailija
1114/1958 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissankusen haju, sisällä tupakointi, epäsiisteys

Vierailija
1115/1958 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Voi kertoa myös ja pelkästään ikävistä kokemuksista. Tunnen monia tosia sympaattisia ihmisiä, joilla ei vain ole koko elämän mittaista suhdetta kotieläimeen. He eivät ole luontevia eläinten kanssa. Mukana on arkuutta ja pelkoakin. Yllättävän monilla ihmisillä on kotonaan kuriton koira tai sähisevä kissa. Vaikka kuinka olen eläimiin tottunut, kurittomia koiria en siedä. Kissa pysyttelee yleensä omissa oloissaan. Eläinten käytös kertoo jotain olennaista omistajastaan.

Turhapa tuosta on vängätä koska lemmikinomistajalle se eläinten inhoaminen on kyllä lähes aina deal breaker myös. Molemmin puolin siinä hoksataan että ei sovita yhteen. Oma kokemukseni eläinten inhoajista on tuo yleinen negatiivisuus, mutta totta, voihan se olla jotain neuroottisuuttakin.

Vierailija
1116/1958 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja sillä miehellä oli sama turnoffi kun hän tuli ekaa(ja vikaa) kertaa asunnolleni, eli kotiini. 

Minulla oli vielä silloin kaksi kissaa. Mies ei pitänyt kissoista ilman mitään järjellistä syytä. Ainoa syy oli se että lapsena niitä kivitettiin pois talon lähettyviltä.

Tästä on n.10v, ja minulla on edelleen toinen niistä kissoista. Hän täytti juuri 18v. 

Vierailija
1117/1958 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni se kertoo realismista.

Olen itse majaillut hetken asunnossa jossa ärhäkkä koira piti valtaa jopa emäntänsä yli. Jatkuva näykkäämisen pelko ei ole mukavaa kun asunnossa pitää voida liikkuakin. Ja eteisessä piti ohittaa ruokakuppi jota vartioitiin muristen. Kyllä, tätä häirikköhauvaa muistelen pelkästään negatiivisessa mielessä, vaikka sen vika ei ollut että siltä puuttui koulutus ja komento.

Vierailija
1118/1958 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynnyt naisen asunnossa eli en voi vastata tähän mitään, eroavatko ne jollakin tapaa miesten asunnoista? 

Eikä kyllä tässä mun asunnossakaan ole koskaan käynnyt naista ja olen asunut tässä jo noin 5 vuotta.

M30

Vierailija
1119/1958 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätettyjä kortsuja pitkin nurkkia ja spermatahroja sohvan päällisessä-

Vierailija
1120/1958 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salamakuvioitu rollaattori tuulikaapissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme