Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Täytyy myös sanoa IKEAN made in china mööbelit. Niin mautonta kaikin puolin.
Kuiva-ja muovikukat.
Julistetaulut.
Piintyneen likainen vessanpönttö ja kulahtanut suihkuverho.
Tuoksukynttilät.
.[/quote]
Olipas erikoisia kommentteja.. Ikeasta löytää myös kaunista ja kestävää. Meillä mm. Artekin ja Ikean kalusteita. Ei riitele keskenään. Ollaan hyvätuloisia.[/quote]
Niin, siis sinun silmiin ei riitele keskenään ;) Ikea on kaameaa, esim. ikea keittiön tai hyllyn tunnistaa kaukaa. Ja ne astiat....
Kun olet mennyt miehen asuntoon mikä oli eka kauhistus ......monet naiset joutuu siivoamaan tai tiskaamaan jopa pesemään vessan ja Pytyn reunat ennenkuin voi olla siellä samoin auto tai vene ....tai pesukoneen pyykit tai suihku . Kauheita miehiä.
Oispa kiva nähdä palstaherrojen kämpät. Mahtaa olla upeat sisustukset!
Olen gay ka miehien asunnot ovat olleet todella törkyisiä!
Wc pöntöissä ripuli roiskeita
, haisevat homeiset tiskit/ruoanjämät.
Likaisia kalsareita, sekä sukkia pitkin kämppää.
Sodanaikaiset kalusteet, jotka lähes hajonneet...
Lattioilla 5cm kerros tahmeaa likaa.
Tiskaamattomat tiskit, rumat huonekalut ja koti muutenkin epäsiisti. Kun kännistäni selvisin niin en voinut käsittää, miksi mokaman emakon luo edes eksyin. Ainut asia, mistä olin tyytyväinen oli se, että ei harrastettu seksiä. Ties minkä taudin olisin saanut.
Naisten kämpät on usein hirveitä paskalääviä.
Yhdellä naisella oli tapana jättää vessa vetämättä kakkosen jälkeen. Hyi ja yök.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kämpät on usein hirveitä paskalääviä.
Pääasia on, että on volyymiripset.
Tämä ketju on kyllä tosi ahdistavaa luettavaa. Miten miehet voi olla noin kaksinaamaisia ja keskustelemattomia. Tarkoitan esim. että jos jonkun kotona on ollut sotku kun on lähtenyt ulos, eihän se tarkoita sitä, että on aina. Ja miten voi olla noin joustamaton joidenkin sisustustyylien suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailijako? kirjoitti:
Nää kirjahyllyjä ja kirjoja kaipaavat ovat jääneet menneeseen aikakauteen. Nykyään kaikki on sähköisessä muodossa. Niin opiskelumateriaalit kuin romaanitkin. Ja vaikka olisi ostanut fyysisen kirjan ja lukenut sen, niin miksi se pitäisi säilöä enää kirjahyllyyn pölyttymään? Kiertoon vaan, jos on jo luettu. Sama tilanne on CD-levyjen suhteen. Samaa digitaalista musiikkia saa suoratoistopalveluista. Silloin kun sisältö ei ollut saatavina digitaalisena, saattoi kirjojen ja tavaroiden määrä kotona kuvata sivistystä ja nähtyä maailmaa. Nykyään ei.
Noh, ammattikirjallisuuden saa vain aitoina kirjoina. Ja on muuten käytössä tiedontarkistukseen niin usein, ettei niitä vain myydä kerran luettuaan minnekään.
Ja kyllä, kirjahyllyssäni on klassikkoteoksia ja kevyempää hömppää ihan aitoina niteinä edelleen, en halua kuunnella jonkun toisen äänenpainoin luettua kirjaa korvanapeista jonkun lenkkeilyn sivutoimintona, vaan hyvä kirja, rauhallinen koti-ilta viinilasillisen kera on sitä mun arjen luksusta. Joten kirjahyllyjä, kirjoja ja niitä arvostavia ihmisiä todellakin on edelleen olemassa.
Niinpä. Suorastaan tyrmistyin tuosta kommentista. Vain hyvin pieni osa maailman kirjallisuudesta on sähköisenä ja opintomateriaaleista varmaan tarkoitettiin alemman koulutusasteen materiaaleja. Yliopiston kirjastosta ne opiskelijat joutuvat edelleen tenttikirjansa hakemaan.
Sama muuten koskee Spotifyn tarjontaa eli eihän siellä ole kuin pieni osa musiikista. Minulla on 800 kirjaa ja musiikkia vielä enemmän, vinyylejäkin. Joillekin kirjat ovat kertakäyttötavaraa ja sähköiset jakelukanavat, Spotify ja muut vastaavat palvelut rajaavat makua ilman että nämä ihmiset itse sitä edes käsittävät.
Ylivoimaisesti suurin osa tenttikirjoista on meillä ollut sähköisinä tarjolla myös t. Tampereen yliopistossa opiskeleva
Kissan hiekkalaatikko keittiössä ja olohuoneessa.
Ei kiinnosta pätkääkään sisustukset tai muut, mutta eksän alkoholiongelman käsitin, kun sen parvekkeella oli 8 roskapussia täynnä kaljatölkkejä :D
Tama ei suoraan asuntoon liittynyt mutta naisen vaatteet haisivat perunakellarille. Asui Helsingin Eirassa prameassa lukaalissa ja asunto tosi hieno. Mutta vaatteissa kauhea perunakellarin haju. Oli vahintaankin outo kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Lasten kuvia makkarin seinällä
Hepat ja koirulit ois varmaan ollleet sopivampia 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Kalsarit vessan lattialla joissa vielä kiinni verinen side
Teukka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalsarit vessan lattialla joissa vielä kiinni verinen side
Tää taitaa viedä voiton xD
T.Nainen
Ruokkoamaton alapää vähän tähän mhttps://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hyh-amy-winehouse-jaiko-sheivaamatt…
Ei stna xD
Joo jotain vikaa täytyy naisen korvien välissä olla.
Jösses!!! Ihmeelliseksi ovat menneet nykypäivän naiset xD