Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Che Guevara -kehystetty juliste seinällä.
Kysyin, miksi.
"Noh, öö... sehän oli niinku ihmisoikeusaktivisti."
Minä: "Niinkö? Entä rikokset?"
Nainen:" En mä tiiä, no onhan se aika cool ja hyvännäköinen..tos kuvassa."
Likainen aamutakki kylpyhuoneen naulassa. Siis helvetin likainen, siinä oli varmasti ainakin meikkitahroja, jämiä aamupalasta ja kahvista jne. Luultavasti olisi pysynyt pystyssä ilman naulassa roikkumista. Muuten oli ihan normaali siistiä, niin jotenkin pisti silmään ja nenään. No kännistä johtuen muutenkin 2/5 seksiä ja kotiin nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira. Eipä ollut tuosta sanonut mitään ja hyvin oli piilotellut. Poistuin hiljokseen sen elämästä ja sain kuulla olevani kuspää. Koirat ja kissat on täydellinen deal breaker.
Ihmiset jotka ei tykkää eläimistä on aina kusipäitä. En tunne yhtään eläinten inhoajaa joka ei inhoaisi vähän kaikkea muutakin. Negatiivisia ihmisiä.
Heh, mitäpä jos ei tykkää nimenomaan koirista tai erityisesti koiran omistajista? Kaikkien eläimien inhoaminen on outoa, mutta ehkä taustalla on pelko? Ite ainakin inhoan nimenomaan monia koiranomistajia, jotka kuvittelevat että niiden lemmikkiharrastus on maailman napa ja muiden pitää vain kestää ja joustaa. Eli kukahan se kusipää tosiasiassa on, kun rakki juoksee 5 metrin päässä hihnassa koko kadun tukkien, vetää hihnassa, räksyttää ohikulkijoille, hyppii syliin ja paskat jätetään keräämättä. Kuule ymmärrän oikein hyvin, miksi koiran omistaminen saattaa olla turn off. Kaikki kunnia vastuullisille omistajille, jotka kouluttavat koiran niin hyvin, ettei siitä ole sivullisille riesaa. Ovat vain valitettavan harvassa.
se että suhtautuu kaikkiin lemmikin omistajiin stereotypisesti noin, siksi että on huonoja koiranomistajia ja ärsyttäviä koiria, on taas sitä yleistä negatiivisuutta.
Live love laugh taulu/julistet/tarrat. Myös muu motivaatio tai mietelause roska.
Jos nainen on kiinnostava niin, onko sillä hirveesti väliä miten hänen kotinsa on sisustettu! Jos on niin kyllä siinä miehelläkin on päässä vikaa! Itseäni kiinnostaa ihminen persoonana ja ei kenenkään kotia voi arvostella kun makuja on miljoona. Jotenki pikkusieluisten hommaa arvostella naisten koteja ja tuskin olet miehenä täydellinen? Vai oletko? Kotisi on vimpan päälle kalliisti sisustettu ja vaatteet jotka päälläsi on, näkyy merkki että, kallista on! Yäk, ….
Kyllä me koiranomistajat tiedetään ehkä paremmin kuin ketkään muut, että on huonoja koiranomistajia. Meitä se eniten ärsyttää kun vastaan tulee koira viiden metrin remmissä ja meitä se ärsyttää kun toinen ei ole kerännyt paskoja ja oma koira astuu niihin. Ja me pelkäämme oman koiramme puolesta kun joku on päästänyt koiransa irti eikä se ole hallinnassa. Siksi ärsyttää kun niputetaan näiden kanssa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaaka että miesten turnoff tarkoittaa vain sitä, ettei pitkään parisuhteeseen ja lapsia moisen kanssa hankinta. Sänkykaveriksi kelpaa silti.
Vaikka kommenttisi on aika älytön. Voin sanoa että jos kyseessä ei ole ensimmäiset treffit, todellakaan kämpän "turn off" eivät estä siihen etteikö voisi duunata. (lukuunottamatta tota jonkun kommenttia sammuneesta miehestä).
Ja toisaalta myös baarista kämpille menee ei sitä kieltäytyisi hommista. Eriasia jäisikö kokoyöksi.
Mua on kyllä duunattu vaikka avomies oli sammuneena viereisessä huoneessa.
Onko sun nimi Johanna?
Hulvaton ketju.
Toiselle sivulle asti jaksoin, kun törmäsin tähän:
"huonot keittovälineet. Poikkeuksetta jos naisella on ollut puutteellisesti patoja ja kattiloita ja kulhoja ja tehosekoittimia jne. niin kyseessä on ollut feministi joka ei halua tehdä naisen osaa vaikka miehen tulee tehdä miehen osa"
Täällä vakaumuksellinen feministi, joka kokkaa superhyvää ruokaa hyvillä keittiövälineillä.
Miten selität?
P.S. Feminismin määritelmä:
"Feminismillä (tai feminismeillä) tarkoitetaan sellaista yhteiskunnallista analyysia tai ajattelutapaa, jossa huomiota kiinnitetään sukupuolittuneisiin valtasuhteisiin sekä niiden vaikutuksiin yhteiskunnassa ja ihmisten elämässä. Feminismi pyrkii sukupuoleen perustuvien syrjivien tai rajoittavien rakenteiden ja normien purkamiseen. Feminismin määrittelystä on lukuisia eri tulkintoja, mistä syystä feminismeistä puhutaan usein monikossa. Feministisessä analyysissa tarkastellaan usein sukupuolen lisäksi myös muita yhteiskunnallisia valtasuhteita (intersektionaalinen feminismi)."
Lähde: THL
Vierailija kirjoitti:
Otin takin pois, nainen katsoi kuin halpaa makkaraa ja sanoi "ai sä oot noin laiha". Noh laitoin takin takaisin ja lähdin menemään. Olen kestävä ja treenattu ihannepainon ylärajalla. Ei ilmeisesti naisille kelpaa ihanne painoinen mies vaan täytyy laihaksi haukkua. Eikä ollut ensimmäinen kerta kun laihaksi haukutaan vaikka paino indexin mukaan olen melkein ylipainoinen. [b]Ilmeisesti naiset haluaa[/b] vain ylipainoisia hunks salimakeja.
Ei, vaan juuri ne sinun omin käsin valitsemasi naiset haluavat salimakeja. Älä valitse sellaisia naisia, jos se on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Che Guevara -kehystetty juliste seinällä.
Kysyin, miksi.
"Noh, öö... sehän oli niinku ihmisoikeusaktivisti."
Minä: "Niinkö? Entä rikokset?"
Nainen:" En mä tiiä, no onhan se aika cool ja hyvännäköinen..tos kuvassa."
Saitko?
Vierailija kirjoitti:
Täällä vakaumuksellinen feministi, joka kokkaa superhyvää ruokaa hyvillä keittiövälineillä.
Miten selität?
Uskon, uskotko sinä, että kokkaat vain itsellesi?
Elinrakkaus ja useampien eläimien omistaminen voi olla pelkkää plussaa. Mutta yksi nainen lässytti ja leperteli koiralleen niin mauttomasti ja vieläpä puhui hänestä, niin silloin tuli lähtö, vaikka pillua olisi tehnyt mieli.
Miten te ihmiset pärjäätte elämässä, jos kiinnostuksen toiseen ihmiseen vie sisustustikkaat, retkeilyvarusteet tai vesilasi yöpöydällä tai joku vastaava? Pitäisköhän tehdä vähän töitä itsensä kanssa ennen kun deittailee, ettei olis noin vaikeeta elämässä? Jos vain täsmälleen itsensä kaltaset ihmiset sytyttää, niin homman voinee hoitaa keskenään oikealla kädellä. Vähän tosin epäilen, että tää kitinä on tullut vaan siitä, että on saatu pakit ja pitää nyt itselleen viisivuotiaan lapsen tyyliin selitellä että NO EMMÄ OIS HALUNNUKKAAN
Koti, joka on sisustettu Instagramia varten eikä elämistä varten.
Vierailija kirjoitti:
Koti, joka on sisustettu Instagramia varten eikä elämistä varten.
Mitä tämäkin nyt taas tarkoittaa? Sitäkö että sisustus on ylipäätään mietitty, eikä vain haalittu yhteen sukulaisten vanhoja sohvia ja lastulevykirjahyllyjä?
Sanoi baarissa että tekisi jotakin herkullista iltapalaa jos lähden niille. No jääkaapissa oli vain homeisia sipuleita.
Ap on hupaisa. Meni ja jäi, vaikka muka inhotti.
Jo otsikko sisältää saman ajatusvirheen: ensimmäistä kertaa ei tarvitsisi mainita, jos seuraa toinen jne.
Ruikuttava mukamies. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Sanoi baarissa että tekisi jotakin herkullista iltapalaa jos lähden niille. No jääkaapissa oli vain homeisia sipuleita.
Taisitte mennä sun luo. Oli homeiset sipulit ja kaljaa.
Pahimmat turn offit -otsikko.
Miehet kertoo.
Naiset valittaa ja alapeukuttaa tätä kommenttia.
Maskuliinisuutta? Tuo viestihän on selkeästi jonkun hiiren kirjoittama, joka juurikin pelkää ettei ole itse tarpeeksi maskuliininen.