Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Muija oli 20v, asu vielä kotonaan, iso kämppä, sen huone oli kokonaan vaaleapunainen jokaista yksityiskohtaa myöten, ite olin 23v, elämäni kauhein kokemus, ei panettanu sinä yönä. Muijassa ei ollu vikaa, päinvastoin todella vetävän näköne, huone oli kuin lastenhuone, ei pystyny, taisin jopa lähtee himaan samantein
lapsi nukkui. no, eipä se haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Yöpöydällä vesilasi...
Ai kamala, aatella että se nainen juo vettä !
Mitä ihmettä...
Mies pelkkää vissiinki että nainen laittaa tekarit lasiin yönyli.
Miesystäväni on hyvin toimeentuleva ja asuu upeassa talossa, näköalapaikalla.
Vietämme yhdessä joka toisen vkonlopun, yleensä olemme minun luona. Minä asun 80 neliön kolmiossa. Asunto on siisti, mutta konmari jäänyt ehkä liikaa päälle.
Pientä edullista pintaremonttia on tehty, mutta esim kylppäristä ja keittiöstä näkee ei viime aikoina.
Miesystävä oli lähdössä matkalle suoraan minun luota ja hänen ystävänsä lupasi heittää hänet minun luo.
Kummatkin tulivat sisälle ja ystävä oli sangen pettynyt. Alueella on myös miljoona-asuntoja, minä en asu sellaisessa.
Nukun olohuoneessa, kummallakin lapsella on omat huoneet. Ystävä kävi asunnon läpi, meni vielä patiolle. Tuli sisään ja ihmetteli mm tavaran vähyyttä ja miksi vietämme täällä aikaa, kun on hienompikin koti.
Miesystäväni ohjasi ystävänsä ystävällisesti pois.
Tiedän, että asuntojen tasot ovat eri. Minä tykkään asua täällä. Miesystävä viihtyy täällä.
Miesystävän ystävä olisi ollut pettynyt, jos hän olisi tullut luokseni.
Pokasin hyvännäköisen blondin kesälomareissulla yhdestä Lapin baarista. Kävi ilmi että nainen asui omakotitalossa yksin, ajeltiin taksilla täysin susirajan taakse n. 80km Perillä oli vanha omakotitalo ja uusi koiratalo missä ulisi varmaan 20 pystykorvaa. Kämppä oli täynnä nahkahihnoja ja keittiön pöydällä oli jonkun elukan sarvet. Makuuhuoneessa huomion kiinnitti iso asekaappi. Oli etelän pojalle vähän liikaa niin vaikuttava ”eräjorma”
Kannabisviljelmä on vielä ok, mutta likaiset piikitysvärkit pyörimässä nurkissa on turn off. Ei myöskään ole järin mukava löytää naisen sohvalta vankilasta lomille päässyt hullu huumemies, joka mustasukkaisuuttaan rupeaa sohimaan fileerausveitsellä.
Lievempiä turn offeja vuosien varrelta:
Pöntössä jättimäinen, haiseva pökäle.
Asunnon lukko rikki, epämääräistä retkua ramppaa huumekaupoilla kuin Milanon asemalla.
Iso hakaristilippu olohuoneen seinällä.
Mulattilapsi, joka ei kelvannut edes sos.viraomaisille.
Yöpöydällä Väyrysen muistelmat.
Kissanraato pakastimessa.
Kokoelma kotimaisia dvd-elokuvia, joissa kaikissa esiintyy Mikko Leppilampi ja/tai Jasper Pääkkönen.
Tästä on jo hieman aikaa, mutta yökylätuttavalla olohuoneen seinällä sellaisia jättiviuhkoja koristeena.
Ne jotenkin häiritsivät, onneksi ei kuitenkaan enää makuuhuoneessa moisia "koristeita" ollut.
Nykyään sama efekti voisi olla näillä sisustustikapuilla tms. sekä isoilla "LOVE" tai "SNOW" tekstipalikoilla hyllyillä tai seinillä.
Mutta kiitokset hyvistä kyydeistä kuitenkin <3
Vierailija kirjoitti:
Vietämme yhdessä joka toisen vkonlopun, yleensä olemme minun luona. Minä asun 80 neliön kolmiossa. Asunto on siisti, mutta konmari jäänyt ehkä liikaa päälle.
Pientä edullista pintaremonttia on tehty, mutta esim kylppäristä ja keittiöstä näkee ei viime aikoina.
Miesystävä oli lähdössä matkalle suoraan minun luota ja hänen ystävänsä lupasi heittää hänet minun luo.
Kummatkin tulivat sisälle ja ystävä oli sangen pettynyt. Alueella on myös miljoona-asuntoja, minä en asu sellaisessa.
Nukun olohuoneessa, kummallakin lapsella on omat huoneet. Ystävä kävi asunnon läpi, meni vielä patiolle. Tuli sisään ja ihmetteli mm tavaran vähyyttä ja miksi vietämme täällä aikaa, kun on hienompikin koti.
Tiedän, että asuntojen tasot ovat eri. Minä tykkään asua täällä. Miesystävä viihtyy täällä.
Kirjoitat todella oudosti.
Vierailija kirjoitti:
Kannabisviljelmä on vielä ok, mutta likaiset piikitysvärkit pyörimässä nurkissa on turn off. Ei myöskään ole järin mukava löytää naisen sohvalta vankilasta lomille päässyt hullu huumemies, joka mustasukkaisuuttaan rupeaa sohimaan fileerausveitsellä.
Asunnon lukko rikki, epämääräistä retkua ramppaa huumekaupoilla kuin Milanon asemalla.
Kokoelma kotimaisia dvd-elokuvia, joissa kaikissa esiintyy Mikko Leppilampi ja/tai Jasper Pääkkönen.
Mistä löydät naisia?
No semmoinen ällöttävä juttu, että siteiden roskis oli tyhjentämättå vessassa ja haisi. Minulla itselläni ei ole menkkoja, kun laitatin hormonikierukan. Ehkä siksikin se väkevä haju tuntui oksettavan pahalta, kun omassa kodissa ei haise.
Vierailija kirjoitti:
Sen pation haluaisin nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löydät naisia?
Räkälöistä. Säiden suosiessa myös Piritori ja Helsingin rautatieaseman kulmat ovat öisin hyviä. Joskus tulee odoteltua Kisahallin nurkilla, kun putkat tyhjennetään aamuisin.
Asunnossa oli toimiva wc pönttö, jota oli myös lähiaikoina ilmeisesti myös käytetty.
Epäsiistiä, kuin äitinsä sisustama huone, ei omaa makua missään, äitinsä tahdossa oleva.
Tulipa tänään opittua uusia asioita
Jos mies ei pidä eläimistä hän vihaa vauvoja
Jos mies ei pidä hääkuvasta sängynreunalla hänellä on pieni muna
Jos mies ei pidä likaisuudesta, hän on kontrollifriikki
Jos mies ei pidä kissankusen hajusta, hänellä on huono itseluottamus
Mulla pahin turn off on se, että nainen käy paskalla ja sanoo vielä vessasta tullessaan, että tuli kunnon ripulit. Yök. Ylipäänsä mulle oli aikanaan iso järkytys se, että muijatkin käy paskalla...luulin, että pidättelevät vaan
alf kirjoitti:
Tulipa tänään opittua uusia asioita
Jos mies ei pidä eläimistä hän vihaa vauvoja
Jos mies ei pidä hääkuvasta sängynreunalla hänellä on pieni muna
Jos mies ei pidä likaisuudesta, hän on kontrollifriikki
Jos mies ei pidä kissankusen hajusta, hänellä on huono itseluottamus
F3ministejä on palsta täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Asunto oli yksiö ja lattialla näkyi käytetty kortsu seinän vieressä.
Classy 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun talon nainen määrää, että wc:n kannen pitää olla alhaalla koko ajan. Minä en ainakaan jaksanut sellaista perseilyä koko ajan olla muistamassa. Sepä jäi siihen. Mun kodissa jokainen saa laittaa wc kannen juuri niin parhaaksi näkee.
Minä vaadin myös mieheltä ja lapsilta että kansi pitää olla kiinni. Nimittäin meidän kissa menee heti leikkimään pyttyyn jos kansi on jäänyt auki.
Mies ja lapsi ovat ymmärtäneet syyn.
Juu ja seisaaltaan ei kusta vessan ovi auki. Kissaa jokusen kerran pesty ennen kuin meni jakeluun että ovi kiinni ja kansi kiinni jos ei istuta.
Se urean tuottama ammoniakki on jotain käsittämätöntä jos ei huolehdi hiekoista ja monella on tämä ongelma kun ovat immuuneja sille jo.