Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

tavallinen mies
11.09.2020 |

Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o

Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:

- sisustustikkaat ja tyynyt

- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi

- tuoksukynttilät

- ei pöytätietokonetta

- liikaa tyynyjä

- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä

Kommentit (1958)

Vierailija
821/1958 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä kyllä suoraan sanoen haluakaan miestä jolle kynnyskysymys on se millaisessa asunnossa asun. :D

Tämä se jaksaa aina ihmetyttää ja vähän hymyilyttääkin. Missä ihmeessä teille on opetettu, että TE olisitte niitä tyyppejä, jotka ovat niin haluttuja, että vaikka eläisitte millaisessa sikolätissä, niin TE teette valinnan miehen suhteen? Todellisuudessa ei ole kuitenkaan juurikaan valinnanvaraa.

Vierailija
822/1958 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saalishylly

Mikä tämä on?

Hylly, jossa kuvat kaikista existä?

Täytettyjä eläimiä metsästysmuistoina?

Dildokokoelma?

Animefiguureja?

Hajuvesiä?

Karkkia?

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1958 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nallet, niitä oli makuuhuone täynnä.. KARKUUN!

Vierailija
824/1958 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun niihin, joilla on vesilasi yöpöydällä. Koska joskus öisin tulee jano. Niin itse asiassa nytkin, taidanpa hakea lasin vettä.

Vierailija
825/1958 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissan kusen haju!

Samaa mieltä.

Kissa on niin turnoff. Jos kissa on niin kusikin haisee.

Kuuluu pakollisiin ensimmäisiin kysymyksiin että onko kissaa, jos on niin Ei kiitos ja seuraava

Meillä on kissa eikä meillä kyllä kissankusi haise. Kissalla on astia mihin tekee tarpeensa ja hiekka vie hyvin hajut. Kissa ei kuseskele ympäri taloa vaan ihan vain sinne astiaan. Astia myös siivotaan joka päivä. Kissa päätettiin ottaa yhdessä aviomiehen kanssa.

Mitä muuta te päätitte ottaa kissan ja aviomiehen lisäksi?

Vierailija
826/1958 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi.

Kun päästiin kämpille tyttö alkoi esitellä valokuvia poikaystävästään ja nyyhki eron kurjuutta.On miekkonen kaukana ja katso mitkä huulet.Minäkin myöntelin siinä jotta onpa sitä monenmoista ja kurjaa ja ikävää.

(Mutta pääsiskö panolle?)

Nämä fiilikset meni.

Homma kuivahti ja mietin ekaa bussia stadiin.

Aamulla hiipparoin dösälle.

Näin eukkosta muutamaa aikaa myöhemmin ja tämä hyökkäsi silmille että tuosta äijästä ei ole mihinkään.Osoitti minua.Ei ole munaa.

Miksi tehdä niinkin luonnollinen asia kuin sukupuoliyhteys vaikeimman kautta.

Vierailija
827/1958 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikoneja pari seinää ja mm munkin "kaapu" 44 neliön asunnossa.

Vierailija
828/1958 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naulakossa Munsalan kansallispuku ja poolopaita ja jääkaappi täynnä jauhenlihaa.

Vierailija
829/1958 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en piere ollenkaan ja olen kai muutenkin outo, kun ei kakkakaan haise pahalle. Olen ehkä siksi erittäin järkyttynyt muutamista kokemuksistani, kun kuvittelin, että netissä kirjottelee ja pitää hauskaa lähinnä normaalit ja työssä käyvät ihmiset.

Menin ensimmäistä ja viimeistä kertaa tapaamaan sokkona naista joka sanoi, että kyllä sekä miehet, että naiset on sanoneet kauniiksi. Vastassa kuitenkin oli jo tuulikaapissa jumalaton pierun katku, jota on vaikea kuvailla. Ihan kuin tuore ripuli olisi maaliruiskulla sumutettu naamaani siinä hyvin pienessä eteisessä ja kun astuin peremmälle, se oikea paskanhaju sai minut oikeasti lähes kompastumaan. Miettikää nyt jumalauta minut kohteliaana miehenä ojentamaan käteni halausliikkeeseen sinä paskanhajussa ja se paskanhaju oli niin tiivis, ettei käteni kyenneet olemaan muuta kuin auki kuin pienen linnun siivet.

Halaaminen ei onneksi onnistunut ja pakenin pihalle. Jouduin pesettämään kaikki vaatteeni, raajani ja ihoni kunnon myrkyillä oikein pesulassa. Ainoa hyvä puoli aika kovista pesukemikaaleista on se, että terska on kyllä nykyisin aivan erivärinen, kuin alkujaaan, mutta todella paljon herkempi.

Vierailija
830/1958 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten kuvia makkarin seinällä

Tätä en itsekkään ole ikinä ymmärtänyt, siis ihan näin naimisissa olevana heteronaisena ja perheen äitinä. En itsekkään haluais sisustaa makkaria lasten kuvilla. Olis jotenkin outoa harrastaa seksiä kun lasten kuvat tuijottaa seinällä. Meillä on kyllä lasten kuvia olohuoneessa ja eteisessä iso kuva kuvakollaasi, mutta makuuhuoneeseen niitä ei tule.

No joo. Vaikea aiheena. Itse kuitenkin pidän vähemmän tuomittavana lasten valokuvat, kuin sen, että monella on joku lemmikki kämpässä ja se napittaa koko hemmetin session ajan silmillään. Nainen ja koira saa aina kieltämättä epäilemään, että onkohan siinä...

Vierailija
831/1958 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan, kauan sitten pääsin yökylään Suomen Dolly Partonin....

luo. Se asunto oli aivan käsittämättöman epäsiisti läävä.

Esim WC pöntössä ei ollu edes istuinta.

Lähin saman tien  pois

Vierailija
832/1958 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan, kauan sitten pääsin yökylään Suomen Dolly Partonin....

luo. Se asunto oli aivan käsittämättöman epäsiisti läävä.

Esim WC pöntössä ei ollu edes istuinta.

Lähin saman tien  pois

Miten nainen voi käydä pöntöllä josta puuttuu istuin? Luulisi että alkaa persettä palella? Naisethan on yleensä kauhean tarkkoja että heillä on kivaa.

Vierailija
833/1958 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekainen asunto vaatteita lojuu siellä täällä.  Hämärä, ikkunaverhot enimmäkseen kiinnni, vaikka toinen kerros. Käännyin ovelta pois, keksin  hätävalheen - olen allerginen kissoille!

Vierailija
834/1958 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

menkkaside avonaisena roskiksessa. paskainen pönttö. valkovuodosta koppuraiset pikkarit vessan lattialla.. aika sika naiseksi! tussukin ja hiki haisi.

Näin naisena kommentoin.. kyllä ne menkkasiteet ja tamppoonit ihan sinällään avonaisena heitetään sinne roskikseen minne kuuluukin. Välillä voi paperiin kietaista mutta aika paljon paperia kuluu jos 8-9sidettä päivässä paperin kera sinne roskikseen viikon ajan.

Mä kyllä kietaisin sen käytetyn siteen siihen samaan muoviin, josta otan uuden pois. En siis heitä sitä muovia yksistään pois. Sulkeutuu tiiviisti kun on ne liimakohdat. Ei leviä auki eikä haise niin paljon.

Vierailija
835/1958 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista on, että monet miehet karsastavat sotkuista kämppää. Itse nimittäin olen nähnyt useammalla miehellä aivan järkyttävän likaiset huushollit. Ei kenkiä viitsinyt jalasta ottaa pois kun olis sukat tarttunut lattiaan (niin ne kengätkin kyllä). Toki tiedän että on laidasta laitaan sukupuolesta riippumatta.

No, ei pidä yleistää, mutta kävi humoristisesti mielessä, että jos miehille on naisen sekainen / likainen kämppä turn off, onko se sitä sen takia, että tyyppi tajuaa, ettei tuo nainen hänenkään kämppäänsä saa siistittyä jos kimppaan mennään...?

Vierailija
836/1958 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Silakalta haiseva vessa

- Parveke täynnä tupakantumppeja

Vierailija
837/1958 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten kuvia makkarin seinällä

Hääkuva sängyn pään puoleisessa seinässä. Sitä ä tsiikaat,kun sä nouset ratsaille.....

Vierailija
838/1958 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo lemmikkejä, lapsia eikä koriste-esineitä. En polta. Ei verhoja eri vuodenajoille. Telkkaria ei tosin ole eikä pöytäkonetta eli varmaan siihen kaatuu.

Joskus en jaksa tiskejä heti tiskata, mutten kutsuisi ihmistä kotiini, jos keittiö olisi kauheassa kunnossa.

Kirjahyllystä pyrin eroon, koska se kerää turhaa tavaraa. Kaikkia kirjoja ei tarvitse omistaa, ainakaan niitä joita ei lue koskaan uudestaan.

Sisustus skandinaavityyppistä, vaaleita sävyjä ja tammea. (Ferm Living, Maze, Lundia, Esko Pajamäki, Balmuir, Hobstar, Villeroy Boch..) Muutama viherkasvi. (Kolapuu, kolibrinkukka, kultavuoripalmu ja banaani.)

En halua täyttää kylppäriä purkeilla enkä keittiön kaappeja astioilla. Juuri myin pois yo-lahjaksi saadut iittalan viinilasit. Ei ole tullut käytettyä.

Olen laittanut kämppää kuntoon: kitannut ja maalannut seinät siisteiksi, purkanut päiväkotityyppisen eteisen hyllyn ja tilalle siistimpi, maalannut kellastuneen keittiön kaapit valkoisiksi uudestaan ja maalannut patterit siisteiksi. Takapiha, joka näytti kaatopaikalta muuttaessa on saanut perennapenkin, köynnösruusun ja pienen yrtti/kasvimaan routakuopat täytetty. Edellisen vuokralaisen fuksian värisen seinän maalasin valkoiseksi.

90-luvulta olleen rikkinäisen suihkukaapin päivitin nykyaikaan uudella. Vanha, rikkinäinen liesi vaihtui induktioon myös.

Asunnossa tasan kaksi kaappia vaatteille, joten ei voi niitäkään hankkia määräänsä enempää. Tosin joku edellinen vuokralainen maalannut toisen kaapin mustaksi ja toiseen laittanut isot kukkatarrat, jotka ei lähde irti vioittamatta kaapin pintaa. Anna mun kaikki kestää.

Ihanimmat asiat asunnossani on 2kpl 70-luvun kokopuista nojatuolia, jotka on uudelleenverhoiltu. Yhdeltä naiselta ostin sängynpäädyksi talonpoikaissohvan, sekin on uudistettu. Lisäksi on perinnöksi saatu 1800-luvun lopusta puinen lasten kehto, jossa on nukkunut ainakin 4 sukupolvea.

Niin paljon ikäviä juttuja, ettei varmaan tarvitse ihmetellä miksen ole koskaan seurustellut.

Mikäs tarinointi tämä oli?

Vierailija
839/1958 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Live, laugh, love ja muut vastaavat tekstit seinillä. Persoonatonta ja teennäistä.

Vierailija
840/1958 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän pikku kuntaan muutti hyvän näköinen nainen sosiaali toimeen töihin. monikin katseli hänen peräänsä. minä pääsin hänen asunnolleen lupasi teetä  hirveä kissan kusen haju. tee lehtiä esitteli olivat itse poimittuja "homeisia" koivun lehtiä. viritteli sitten tunnelmaa kynttilöillä sytytteli niitä 12 kpl ja laittoi eri tasoisia hörhelö ripustuksia niiden päälle.TUNNELMAA LUOMAAN. mustaa ponaista sinistä vaaleaa. sanoin palo turvallisuudesta. EIHÄN SILKKI SYTY. pahoittelin kun tulikin tekstari VPK,A. jäi home teet juomatta. häly oli keksitty silmiä kirveli kusen haju ja idiootin kynttilä hunnut pelottivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi