Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku sanoa, mitä turn off on suomeksi?
Lerpahtanut müna.
Parissa asunnossa kussankusen ja roskien haju.
Iskä75dd kirjoitti:
Parissa asunnossa kussankusen ja roskien haju.
Kissankusi
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin näitä kommentteja ja mua alkoi ihmetyttämän tuo kissojen olemassaolo, että kuinka se on niin monille epämiellyttävää. Kun olen itse asiassa tuntenut paljonkin miehiä, jotka nimenomaan tykkää kissoista. Yhdenkin miespuolisen tuttavan kanssa väiteltiin kokonaisen bussiretken ajan siitä, kumpi on kivempi, kissa vai koira. Itselleni kelpaa kumpi vaan, mutta omistan kuitenkin sen koiran. Tämä mies taas oli kissaihminen ja ihan kavahti koiria.
Mikä vika lemmikkieläimissä noin yleensäkin? Ymmärrän, jos niistä ei pidetä hyvää huolta eikä esi, kissojen hiekkoja vaihdeta eikä pidetä siistinä, mutta silloinhan vika on ihmisessä eikä siinä eläimessä. Jos kissa tai koira on siisti ja hyvin pidetty, niin onko se edelleen turn off?
Minulle naisena on sellainen mies, joka ei pidä eläimistä, aivan kauhistus. Sellainen mies ei välttämättä välitä ihmisistäkään muuten kuin hyötymisvälineinä.
Nimenomaan nämä miesvauvat eivät siedä eläimiä, ne ovat näille kilpailijoita.
Heikko itseluottamus ja epäkypsä tunne-elämä. Jos nuo saavat lapsia, ne ovat niillekin kateellisia huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten kuvia makkarin seinällä
Hääkuva sängyn pään puoleisessa seinässä. Sitä ä tsiikaat,kun sä nouset ratsaille.....
Värillisten lasten kuvat joka puolella
Sulla on siis erittäin pieni niin yläpää kuin alakertakin.
Ilmoitin muuten sekä poliisin nettivinkkiin että ylläpitoon, nasse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten kuvia makkarin seinällä
Hääkuva sängyn pään puoleisessa seinässä. Sitä ä tsiikaat,kun sä nouset ratsaille.....
Minimunamies pelkää vertailua.
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin näitä kommentteja ja mua alkoi ihmetyttämän tuo kissojen olemassaolo, että kuinka se on niin monille epämiellyttävää. Kun olen itse asiassa tuntenut paljonkin miehiä, jotka nimenomaan tykkää kissoista. Yhdenkin miespuolisen tuttavan kanssa väiteltiin kokonaisen bussiretken ajan siitä, kumpi on kivempi, kissa vai koira. Itselleni kelpaa kumpi vaan, mutta omistan kuitenkin sen koiran. Tämä mies taas oli kissaihminen ja ihan kavahti koiria.
Mikä vika lemmikkieläimissä noin yleensäkin? Ymmärrän, jos niistä ei pidetä hyvää huolta eikä esi, kissojen hiekkoja vaihdeta eikä pidetä siistinä, mutta silloinhan vika on ihmisessä eikä siinä eläimessä. Jos kissa tai koira on siisti ja hyvin pidetty, niin onko se edelleen turn off?
Minulle naisena on sellainen mies, joka ei pidä eläimistä, aivan kauhistus. Sellainen mies ei välttämättä välitä ihmisistäkään muuten kuin hyötymisvälineinä.
Ja nämä kissamiehet olleet heteroja? Really
sai myöhemmin häädön kirjoitti:
meidän pikku kuntaan muutti hyvän näköinen nainen sosiaali toimeen töihin. monikin katseli hänen peräänsä. minä pääsin hänen asunnolleen lupasi teetä hirveä kissan kusen haju. tee lehtiä esitteli olivat itse poimittuja "homeisia" koivun lehtiä. viritteli sitten tunnelmaa kynttilöillä sytytteli niitä 12 kpl ja laittoi eri tasoisia hörhelö ripustuksia niiden päälle.TUNNELMAA LUOMAAN. mustaa ponaista sinistä vaaleaa. sanoin palo turvallisuudesta. EIHÄN SILKKI SYTY. pahoittelin kun tulikin tekstari VPK,A. jäi home teet juomatta. häly oli keksitty silmiä kirveli kusen haju ja idiootin kynttilä hunnut pelottivat.
Taidat olla aika yksinkertainen?
Ei naisen oma asunto, mutta hänen vanhempiensa asunto.
Nuori nätti neito, opiskelija Jyväskylästä, jota olin pari kertaa tavannut, ilman että asia oli edennyt fyysiseksi (olisi kelvannut mulle kyllä hyvin) pyysi mukaan käymään vanhempiensa asunnolla Helsingissä. Hakemaan jotain koulukirjoja tms. Eihän siinä.
Asunto oli oikein siisti, sanoisinko normaali keskiluokan tai ylemmän keskiluokan koti. Kaikki fine. Mutta - tytsy oli kovin huolissaan että jos veljensä tai isänsä saa meidät ”kiinni” siitä että olemme siellä tulee turpiin, fyysisesti. Tyttö oli siis aiemmin vaikuttanut normaalilta.
Oli aika outo feng shui sillä reissulla, ja ei alettu sen enempiä seurustelemaan. En ollut silloin enkä nytkään tottunut väkivaltaan millään lailla suhteissa.
Naisella oli 3 pientä koiraa, jotka saivat nukkua naisen sängyssä. Ne räksytti, nuuhkii ja nuoli koko ajan. Todella rasittavia. Muuten tykkään koirista.
Todella paskainen kämppä.
Todella siisti kämppä. Sain kävellä vain tietyissä kohdissa lattiaa ja maton hapsut piti aina suoristaa jne.
Molemmilla oli ilmeisesti jonkinasteisia mt-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mikä tahansa huuhaa- ja vaihtoehtokama. Energiakristallit, horoskooppikirjallisuus jne."
Ikävä kuulla. Minusta ne ovat kauniita. Omistan paljon alan tavaraa. New age kirjallisuutta on paljon ja lisäksi harrastan alan musiikkia. Tämä on harmitonta hömppää, ja ollut aina osa minua. Jos siitä tulee parempi mieli, niin ei väliä onko kaikki tottakaan. En tuputa toisille. Parempi tämä kuin perinteiset uskonlahkot?
Mikään siitä ei ole totta. Moni ei halua kumppania, joka edes hitusen uskoo hömppään - oli se sitten perinteistä uskontoa tai uushuijausta. Vähän yksinkertainenhan tuollaisen ihmisen pitää älynlahjoiltaan olla.
Ohis, no en mä nyt tiedä. Mulla ollut kumppani joka uskoi korkeamman voiman olemassaoloon mutta fiksu, avarakatseinen ja kiva ihminen oli eikä tuo usko vaikuttanut meidän yhteiselämään mitenkään. Joku uskoo ruokavalioon, joku tietyn automerkin ylivoimaisuuteen, joku kansanvillitsijäpoliitikkoon kuin Messiaaseen. Minusta melkeinpä on niin että se jalat maassa -tyyppi joka uskoo vain näkemänsä ja kokemansa ja kieltää kaiken muun olisi tylsä ja ikävä kumppani. Rajansa tietty kaikella.
Höpsis! Kun ei joudu rajoittamaan ajatuksiaan jonkun oppijärjestelmän tai esikuvan perusteella, on vapaa leikittelemään niin ajatuksissaan kuin teoissaan. Ei se, että ei usko mihinkään kristalleihin, estä sitä, etteikö voisi hypätä fantasian maailmaan. Ihmisellä voi olla hyvä perusturvallisuuden ja vapauden tunne silloin kun tarvitse pelätä, että "joku huonekalu on väärin päin kodissa ja tuo jotain huonoa onnea".
Minun ensimmäinen tyttöystävä: näytti, ei suinkaan exänsä kuvaa, vaan valokuvia parhaasta ystävästään(naispuolisesta) ja nyyhki, kuinka on lesborakastunut parhaaseen ystäväänsä ja ystävä on hetero...
Minun toinen tyttöystävä: kämppä pölyinen, lattiat tahmeat, tyhjiä tölkkejä ja kaljapulloja lattioilla varmaan muutama kymmenen. Lista miehistä, joita oli pannut. Olin numero 60.
Yksi naistuttavuus: kämpässä ei ollut varmaan ikinä siivottu, koiran paska haisi ja lukuisia koiria juoksenteli ympäriinsä. Huonekalut jotain kuolinpesän jäämistöä ja suoraan ajalta ennen 1970. Nainen paljasti samalla, että hän asuu yhdessä naisen kanssa, olivat lesbosuhteessa. Naisystävä kuikuili jostain oven raosta, kun menimme pihaan juttelemaan...
Toinen naistuttavuus: meni heti sänkyyn ja levitti haaransa "äh, äh, äh, äh", sitten hänen lapsi heräsi ja tuli itkuisena paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nämä kissamiehet olleet heteroja? Really
Miten typerä juntti pitää olla luullakseen että kissat on homoille? Suurin osa homoista joita tiedän omistaa koiran tai ei ole lemmikkiä ollenkaan.
Asunto oli yksiö ja lattialla näkyi käytetty kortsu seinän vieressä.
- Järkyttävä kissin pissin haju
- Kissanhiekkaa kylppärin ja eteisen lattialla
- Joka paikka luonnollisesti kissan karvoissa.
- Kylppärin hyllyt,tasot ja korit täynnä edellisen kolmen vuoden jälkeisiä tyhjiä shampoo ja pesuaine-pulloja sekä vessapaperirullan hylsyjä.
- Keittiössä kunnon tiskivuori, roskia pöydällä ja ikävän hajuinen tunnelma...
- Aivan liian paljon yleensäkin krääsää pienessä kämpässä ja nekin hujanhajan pitkin lattioita.
- Kaikin puolin tosi likaista.
Tosi harmillista sinäänsä, koska neitokainen oli tosi näpsäkän näköinen ja mukava.
Mutta väkisin sen kaaoksen ja sotkun nähtyäni ajatuksiini tuli henkilökohtaisen hygienian tilanne.
Joten nopeasti viestiä kaverille, että soita asap ja älä ihmettele mitä puhun vaan pysy mukana.
Kyseessä on pelastusoperaatio..
HYI helvetti,taidan pysyä sinkkuna jos tuollaisia mimmejä on.PTHYI
Vihreiden huuhaa inisijöiden karkottaja.
vieläkin paljon naisia jotka kovasti väittää ettei se kissan pissa haise siellä koska siivoavat jokapäivä, ei, se ei auta, se haistaa aina jonkun verran mutta siihen tottuu jos asuu siellä.