Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Tämä nuori nainen oli ihan vaan ystäväni, mutta en juurikaan uskaltanut tulla sisälle kämppään koska:
Petaamattoman sängyn vieressä oli kaksi viikkoa sitten purskahtanut oksennus, lattialla erittäin likaiset alushousut, kissan hiekkalaatikko täynnä paskaa ja kusta, tiskipöytä niin täynnä kuin olla saattaa likaisia astioita, huuhtelemattomia kissan tonnikalapurkkeja...kärpäsiä surisi harmaana pilvenä.
Lisäksi hän haisi itsekin likaisille vaatteille ja pesemättömälle iholle. Joskus kyllä ehdotin, että siivotaanko yhdessä, saunotaanko ja vietämme sitten kivan viini-illan.
Silloin olikin ihan mukavaa, sai istua keittiön ääressä ilman, että sai pelätä housuntakamuksien tarttuvan johonkin klähmään ja hän oli tosi hauskaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylppärissä on pyyhekoukku jossa miehen nimi.
Nyt menee offarin puolelle, mutta meillä on pyyhekoukku, jossa lukee “peppu”. 😂 Mulle selvisi muutama kuukausi yhteisasumisen jälkeen, että mies käyttää yhtä käsipyyhettä pehvansa kuivaamiseen. Sitä samaa, jotka olin käyttänyt kasvopyyhkeenä...
Hyi hemmetti, eikö ukko osaa kuivata arseaan ihan normaalisti kylpypyyhkeeseen?
Fiksuilla ihmisillä on tapana pestä takapuolensa vedellä ja saippualla kun käyvät paskalla.
Johonkin se ahteri yleensä suihkun jälkeen kuitenkin kuivataan.
- valkoiset seinät,mauton sisustus,valkoinen
- liian siisti ja organisoitu, office ilmapiiri, kolkko, liian iso
-en mä tiedä vaikka mitä voi olla..siis niinku ei..ei
Lattia oli tampattu täyteen tekstiiliä, ainakin parinkymmenen sentin kerros. Kai vaatetta? Ei tehnyt mieli tutustua, jäin eteiseen ja häivyin. Mimmi vaikutti kaikin puolin kivalta ja fiksulta, asunto oli pieni - silti! Oon monta kertaa jälkikäteen miettinyt, MIKSI???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku skidi tuijottamassa pinnasängystä kun äitiä työstetään takaa päin. Ei voinut jatkaa seksiä, häiritsi keskittymistä. Äiti lohdutti että on se nähnyt monesti aikaisemminkin (no ei ainakaan mun kanssa) pisti mietteliääksi.
Miksi tuo häiritsi keskittymistä?
Naisena et ehkä ymmärrä.
kaikkiookoo kirjoitti:
Heppatytöt/naiset, hyvät perät, pohkeet ja reidet voi olla, mutta karmea tuoksu kämpässä ja tallilla opittu siisteyskäsitys.
Käyvät omituisilla talleilla nuo tapailemasi tytöt, paremmissa paikoissa kaikki on tiptop! Varusteet kiiltävät eikä mikään remmi repsota, lattioita lakaistaan ja seiniä pestään yhtenään. Eräällä tallilla vierailija kysyi saako vessaan mennä kengät jalassa kun oli niin vimpan päälle puhdas lattiasta kattoon.
Tiedän kyllä nuo ei-niin-tiptop -paikat, puistattaa piipahtaa moisissa enkä halua edes ajatella millaista on ko paikkojen omistajien/työntekijöiden kotona.
Likaiset lattiat johon jäi sukat kiinni, kissan kusen haju kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Muumimukikokoelmalle alapeukkua wahvasti.
Tästä on onneks monet naisetkin samaa mieltä.
Menin vessaan,kaikki paikat täynnä jotain herpeslääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylppärissä on pyyhekoukku jossa miehen nimi.
Nyt menee offarin puolelle, mutta meillä on pyyhekoukku, jossa lukee “peppu”. 😂 Mulle selvisi muutama kuukausi yhteisasumisen jälkeen, että mies käyttää yhtä käsipyyhettä pehvansa kuivaamiseen. Sitä samaa, jotka olin käyttänyt kasvopyyhkeenä...
Hyi hemmetti, eikö ukko osaa kuivata arseaan ihan normaalisti kylpypyyhkeeseen?
Fiksuilla ihmisillä on tapana pestä takapuolensa vedellä ja saippualla kun käyvät paskalla.
Johonkin se ahteri yleensä suihkun jälkeen kuitenkin kuivataan.
No vinkkinä samaa harrastaville naisille että toi pyyhkeeseen pimpsan kuivaaminen aiheuttaa vaan hiivatulehdukset jos ei vaihda joka kuivauskerran jälkeen sitä pyyhettä.
Vierailija kirjoitti:
Menin vessaan,kaikki paikat täynnä jotain herpeslääkkeitä.
No hyvähän se on kaivaa potentiaalisen partnerin kylppärinkaapit ennen aktia.
Vieraan miehen paskaiset kalsarit WC:ssä pyykkikorissa näkösällä. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Pikku skidi tuijottamassa pinnasängystä kun äitiä työstetään takaa päin. Ei voinut jatkaa seksiä, häiritsi keskittymistä. Äiti lohdutti että on se nähnyt monesti aikaisemminkin (no ei ainakaan mun kanssa) pisti mietteliääksi.
Oksettavaa. Toivottavasti lapsi pääsi avun piiriin pian.
Oli kuulemma lapset nukkumassa ja piti olla hiljaa.Olkkarissa hyllyllä olikin parin puoli kikkarapään kuvia paljon. Piti tekosyyn varjolla lähtä samantien meneen.
Vierailija kirjoitti:
Vieraan miehen paskaiset kalsarit WC:ssä pyykkikorissa näkösällä. Yök.
😋💞
Kyllä yleensä itse nainen on ollut turnoff. En niin paljoa seksuaalista nautintoa saa asunnoista tai tavaroista.
Iso kehystetty valokuva hänen isästään seinällä.
Edellisen miehen smäidät lakanoissa, yleensä tuo.
Koko keskustelu aika kaukaa haettua. Oon nähny sen verran, että jos naiselta vie jalat alta niin se on ihan sama vaikka asusit kaatopaikalla. Jos oot tarpeeksi kaunis nainen niin saat myös asua kaatopaikalla. Ottajia löytyy. Eri asia sitten minkä tasosia. Samantyyliset ihmiset vetävät toisiaan puoleensa.