Voiko miestä pissittää puistossa vai pitääkö ottaa potta hälle mukaan?
Kommentit (17)
Minun mielestä voi pissittää puistossa, mutta EI SIIHEN LEIKKIALUEEN viereen vaan jonnekkin kauemmas, esim. puskaan. Mutta mielellään kyllä potta mukaan!!!
Vierailija:
Minun mielestä voi pissittää puistossa, mutta EI SIIHEN LEIKKIALUEEN viereen vaan jonnekkin kauemmas, esim. puskaan. Mutta mielellään kyllä potta mukaan!!!
Ei kannata antaa juoda paljon ennen lähtöä, muuten on potta täynnä, ennen kuin pääsette puistoon asti.
voit pissiittää siihen ja laittaa vaan korkin kiinni, niin kulkee siististi pisut mukana kotiin tai lähimpään roskapönttöön!
näitäkin tapauksia on joissa pullo sitten jätetään lojumaan minne vaan ja joku erehtyy limppariksi. on siellä muitakin miehiä, jotka ei välttämättä aina ajattele... :-(
*yhden kusta juoneen vaimo*
Vierailija:
voit pissiittää siihen ja laittaa vaan korkin kiinni, niin kulkee siististi pisut mukana kotiin tai lähimpään roskapönttöön!
itse en yhtään ensin tajunnut mistä oli kysymys ja mies vaan sanoi että limppaa join ja nyt on tosi huono olo. olo tuli koko ajan kurjemmaksi. tk:ssa vasta sitten selvisi mistä oli kyse. ja olin todella nolona, kun lääkäri sanoi että pitäisi pikkurouvan paremmin miestään vahtia- on kuulemma meidän kunnassa ollut useita tällasia tapauksia.
eli huolehtikaa niistä pulloistanne! vähintä mitä voitte tehdä on kirjoittaa se kusta-sana siihen. ja huomatkaa se, että monet miehet ylettävät sinne roskikseenkin sen pullon ottamaan.
7
Kiva kun kerroit 7/9!!! Pitääkin alkaa vahtimaan tuota miestä vähän tarkemmin. Ne kun ehtii vaikka mihin, kun selkänsä kääntää (niinkun tiedätte). On se kauheeta, kun kaikki roskakatokset ei ole nykyään edes lukittuja. Niihin voi miehet noin vain kävellä tonkimaan roskiksia. Näitä tapauksia tulee varmasti paljon lisää. Ja YHTEISKUNTA ei tee MITÄÄN!!!
Tuliko tuosta teidän tapauksesta sitten jotain jälkiseuraamuksia? Jouduitteko olemaan kauan sairaalassa?
Vierailija:
Kiva kun kerroit 7/9!!! Pitääkin alkaa vahtimaan tuota miestä vähän tarkemmin. Ne kun ehtii vaikka mihin, kun selkänsä kääntää (niinkun tiedätte). On se kauheeta, kun kaikki roskakatokset ei ole nykyään edes lukittuja. Niihin voi miehet noin vain kävellä tonkimaan roskiksia. Näitä tapauksia tulee varmasti paljon lisää. Ja YHTEISKUNTA ei tee MITÄÄN!!!Tuliko tuosta teidän tapauksesta sitten jotain jälkiseuraamuksia? Jouduitteko olemaan kauan sairaalassa?
jokunen päivä meni toipuessa. ja kyllä oli mies rukka niin onneton rääpäle, makasi vaan sängyn pohjalla eikä jaksanut formuloitakaan katsoa eikä kaljakaan maistunut. on se nyt reipastunut ja alkanut autoakin jo tuunailla entiseen malliin.
mutta ihan oikeessa olet, ihmiset on nykyään niin vastuuttomia! ja yhteiskuntakaan ei tee mitään. mä laitoin ponnen meidän kunnanvaltuustoon että pitäis saada lappuliisat vahtimaan myös tuota leikkipaikoille ja nimeämättömiin pulloihin kusemista. joku voi saada vielä joku päivä ihan kunnollisen kusimyrkytyksen! se kusi kuulemma menee päähän jos sitä saa liikaa ja kusipäisyyden oireet voi olla lopullisia :-(
onneksi säästyttiin.
7
Meillä tuo mies sai sitten loppuiäkseen tuon kusipäisyyden. Sen kanssa on ihan mahdoton elää, tosi rankkaa. Eikä kuulemma koskaa parannu. Spsialistien ja av-mammojen diagnoosin mukaan parantumaton kusipää JSSAP (dg7672)
Että kiitos vaan sille joka tämän aiheutti!!!!!
onkohan munkin miehellä siis toim kusipäisyys?!? mitkä on sen oireet?!? Apua... ;' ' ' ' (
Meidän kunnassa on ollut myös näitä tapauksia, joissa kusi on noussut päähän. Tosi kammottavia mieskohtaloita. Ihan itkettää :´(
Lappuliisat olis varmaan hyvä ratkaisu. Tähän ongelmaan ollaan nyt heräämässä vähän jokapuolella. Meillä on tässä talossa valvontavuorot roskakatoksen puoleisten osakkeiden omistajilla. Vahtivuoro osuu kohdalle noin kerran viikossa. Yritetään pelastaa niin monta miestä kuin mahdollista!
-11-
onko se päivystysasia jos mun miehellä on se?!
Kyllä se on päivystykseen meno heti, jos edes epäilet kusipäisyyttä!
Oireita ovat esim. itsekeskeisyys ja -korostus, velttoilu ja välinpitämättömyys!
mun mies on jo pitkään oireillut tolleen... voi hitsi. pakko lähtee viemään heti sairaalaan. eikö tosiaan mitään oo tehtävissä. voi mun mies poloo.... mä olen vaan ollut sille tosi vihainen kun se on älyttömän itsekeskeinen, mutta tää onkin vaan oireilua sairaudesta. ;******((((((
väh' än mä tunnen olevani nyt huono vaimo.
Älä soimaa ittees nro 18. Nämä oireet sopii niin moneen tilanteeseen, että ethän sä voinut tietää. Varsinkin, kun tästä kusipäisyydestä ei pahemmin puhuta, kun se on vähän sellainen hävetty juttu.
Nyt heti sinne teekoohon!
härre gyyd etkö tiennyt, joudut siivota kakit muovipussiin ja pissittää pusikkoon, ei yleisellä paikalla muutako pottaan.