Vihaan koko sydamestäni Iittala Teema, syvää lautasta
Tiskaan käsin eikä ne pysy pystyssä kuivauskaapissa. Tämän lisäksi vihaan sen muotoilua. Rumin lautanen mitä tiedän. Myös käytännöllisyys hukassa.
Kesällä lipesi kädestä yksi lautanen, ja meni rikki. Ilo läikähti sydämessäni.
Kommentit (60)
Itse vihaan Venäjän hyökkäyssotaa ja joukkomurhia.
Vierailija kirjoitti:
Itse vihaan Venäjän hyökkäyssotaa ja joukkomurhia.
Hyvä ihminen, täällä keskustellaan nyt lautasista. Mene esittämään Tiedostavaa Parempaa Ihmistä muualle.
Se on hyvä keitttolautanen. Kieltämättä menee hiukan hankalasti tiskikoneeseen, mutta menee se.
Mulla on syviä murokulhoja joista tykkään.
Keitän puuron kattilassa.
Tämä on niitä first world problems.
Minusta se on kulho, eikä syvä lautanen. Ap ostakoon syviä lautasia, niin saa toivomansa ominaisuudet.
Teemat jokaiseen väliin tiskikoneeseen, soppalautaset joka toiseen. Tiskikoneissa myös eroja. Sen verran siroja ovat, että lautasia mahtuu monta
Luulen että olisi parasta luopua niistä. Ja hankkia uudet helpommat. Näin aika ei kuluisi vihaan. Voisi jälleen aurinko paistaa. Joku sanoi joskus että esineissä on henki, ne on luotu, ehkä joku muu saa ne toimimaan vaikka puutarhakoristeena.
Myy pois ja osta uudet joista tykkäät.
Meillä hajosi eilen yksi. Mies niistä syö aamupuuronsa ja musta ne rumia ja isoja sekä kolhoja. Vihaan minäkin. Ei lisää meille niitä.
Sain lahjoituksena Teema lautasia. Edelliseltä omistajalta oli mennyt hermot. No,olin aluksi iloinen,mutta sitten tajusin. Eivät mahdu tiskikoneeseen eivätkä kuivauskaappiin. Muutamasta päässyt jo eroon,kun kuivauskaapissa tuli dominoilmiö ja lautaset tulivat alas. Matalat lautaset kuitenkin silleen hyviä,että mahtuu ruoka-annos hyvin.
No heitä ne roskiin jo tänään, sillä niistä pääsee.
Jos heitän roskiin,saatan joku päivä kaivata niitä. Viha-rakkaussuhde :)
Mies niistä tykkää. Sopivat hyvin pitkälle ja isolle miehelle. Ne näyttää kyllä niin jumbolle. Ajattelin ostaa Sato syviä lautasia ja Marimekon oravaa.
Muuten vaa miksi kaupoissa myydään vain jättikokoisia astioita? Litran kokoiset lautaset ja puolen litran kuppeja.
Astiat ovat todella painavia eivätkä mahu mihinkään.
Kun laitatte lautasia tiskikoneeseen, niin laitatteko ne jokaiseen vai joka toiseen väliin? Olen kokeillut kaikenlaisia astioita ja ne mahtuvat vain joka toiseen väliin, mikä kuluttaa tuplasti pesukapasiteetyia. Ainoat jotka ovat mahtuneet joka väliin ovat niitä Ikean kaikkein halvimpia valkoisia lautasia. Ne ovat kieltämättä käytännöllisimmät, mutta en tykkää niin niiden ulkonäöstä. Miten tiheään te muut saatte astiat koneeseen? Onko lautasen mallilla väliä?