Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Madeleinen katoaminen: vanhemmat salasivat todisteet vuosiksi

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

totesin jo silloin kun luonnos "sieppaajasta" julkaistiin, kuvassa on Madeleinen isä. No, näinhän he itsekin ovat ajatelleet. Siksi näitä ei olla haluttu julkisuuteen. Onko näköhavainto oikea siitä en mene sanomaan mitään. Sopii yhteen poliisien lausuman kanssa, jossa todetaan että tutkinta avataan uudestaan, koska jollain on tietämättään ratkaisevia todisteita ja että tapahtumien ajoitus on mennytkin hieman toisin kuin miltä pohjalta tutkinta aikanaan tehtiin.

Vierailija
2/22 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä? Oliko vanhempien ja ystävien puhtoinen maine tärkeämpi kuin tytön löytyminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

entisten agenttien tekemä tutkimus oli liian kriittinen... Mitä siinä sitten kritisoitiin, sitäkö että lapsi oli jätetty yksin vai jotain vielä raskauttavampaa.

Vierailija
4/22 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat on syyllisiä tähän. 

Vierailija
5/22 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kun edellinen. Vanhemmat syyllisiä. Tuntuu vaan olevan yhtä vaikea todistaa kun Auerin syyllisyys miehensä murhaan.

Vierailija
6/22 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi vasemmanpuoleinen luonnos on tosiaan on ihan samannäköinen kun Madeleinen isä. Samat silmät, nenä, suu. Noi on taatusti itse tappaneet lapsensa ja hävittäneet ruumiin, eipä ihme jos pitää salailla.

Vierailija
7/22 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se aika kriittistä että kuvan mies muistuttaa Maddyn isää todella vahvasti. Silmät ovat aivan samanlaiset. Piirros muistikuvien mukaan ei ole koskaan 100% ja jokainen ihminen kiinnittää toisen kasvoissa huomiota tiettyyn pisteeseen. Toinen suuhun, toinen silmiin. 

Vierailija
8/22 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiaan huumaavat vanhemmat ei ole kovin luotettavia.

Vierailija
9/22 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulvilan surmaa ja tätä on turha verrata sikäli että Auerin syyttömyys voidaan käytännössä todistaa sillä ettei 59 sekunnin nauhasta saada aikaan rekonstruktiota ilman että on muka käytetty taustanauhaa. Eikä kyllä taustanauhankaan avulla. Itse olen sitä mieltä että Madeleinen vanhemmat syyllisiä, Auer syytön.

Vierailija
10/22 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tossa ole käynyt köpelösti rauhoittavien/unilääkkeitten annostelun kanssa ja isä on "korjannut tilanteen".

Vierailija
11/22 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrokset ovat todellakin isän näköisiä. Ratkaisu taitaa olla lähellä.

Vierailija
12/22 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 12:13"]

Ulvilan surmaa ja tätä on turha verrata sikäli että Auerin syyttömyys voidaan käytännössä todistaa sillä ettei 59 sekunnin nauhasta saada aikaan rekonstruktiota ilman että on muka käytetty taustanauhaa. Eikä kyllä taustanauhankaan avulla. Itse olen sitä mieltä että Madeleinen vanhemmat syyllisiä, Auer syytön.

[/quote]Ei mitään epäselvää. Surma sopii oikein hyvin siihen väliin kun Auer on pois puhelimesta. Ainoa mahdollinen murhaaja on Auer, kun tarkastelee asiaa kokonaisuutena.

Vierailija
13/22 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä juttu rauhoittavista/unilääkkeistä on?

Vierailija
14/22 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta minne isä olisi Madeleinea kantanut? Siis uskon kyllä että vanhemmat huumasivat lapset ja sitten Madeleinen kanssa tapahtui jokin onnettomuus, lapsi sai esim. allergisen reaktion ja tukehtui. Lapsi pakattiin matkalaukkuun ja vietiin kavereiden huoneeseen. Kaverit on mukana koska useammalla oli ammatti vaarassa, käsittääkseni oli useampikin lääkäri tuttavissa? Lääkitsivät kaikki lapsensa hiljaisiksi ja mitä siitä seuraa, lääkärinoikeuksien menetys?

Vierailija
15/22 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tapaus on aina muistuttanut sitä lapsimissin murhaa. Vanhemmat todennäköisimpiä syyllisiä, ja samalla paistattelevat mielellään julkisuudessa "etsimässä" oikeaa syyllistä.

Olen itse parin lapsen äiti, ja mielestäni väite, että tyttö olisi kaapattu nukkuvana ikkunan kautta on aina ollut naurettava väite. Meidän lapset muuttuivat noin 3-vuotiaina mahdottomiksi siirtää sängystä nukkuvana minnekään ilman että he heräsivät. Jostain ikkunasta poistuminen ja samalla nukkuvan lapsen kantaminen kahdella kädellä olisi ollut täysi mahdottomuus, vaikka ikkuna olisi ollut miten suuri.

Vierailija
16/22 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana saattaa olla lasten hyväksikäyttöä tai pahoinpitelyä laajemmaltikin. Nyt kun piilotellut todisteet on otettu esille niin kuulemma aikajanakin muuttuu tapahtumien suhteen

Vierailija
17/22 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 12:13"]

[/quote]Ei mitään epäselvää. Surma sopii oikein hyvin siihen väliin kun Auer on pois puhelimesta. Ainoa mahdollinen murhaaja on Auer, kun tarkastelee asiaa kokonaisuutena.

[/quote]

Jos sopisi, syyttäjä olis kyennyt osoittamaan 59 sekuntia kestävästä nauhoituksesta että milloin Auer tappaa Jukan. Miksi se ei siihen kykene vaikka selvästi kuullaan askelten ääniä ja puhetta ja pystytään erottamaan milloin puhe tulee kauempaa ja milloin puhelimen vierestä? Vastaus on se, että Aueria ei kyetä sijoittamaan alle minuutin pätkällä takkahuoneeseen koska hän ei ole siellä. Nauhalle ole sellaista pätkää jossa Auer voisi iskeä Jukan kuoliaaksi. Siksi 7 vuotta kestänyt prosessi eikä vieläkään pystytä antamaan teonkuvausta. Ja Auerin asianajaja tuskailee että miten puolustautua kun ei edes kerrota että mitä vastaan puolustautua. Milloin Jukka kuoli? Kuka rikkoi ikkunan? Miten ja millä? Tämä siitä huolimatta että Auer on muka tunnustanutkin. On varmaan maailmanhistorian ensimmäinen rikollinen, jonka tunnustuksen jälkeen syyttäjällä ei ole hajuakaan siitä miten rikos on tehty.

Vierailija
18/22 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan syyllinen olla joku heidän ystävistään. Oliko esim.isällä veljeä? Kyllä pienen lapsen pitää hiljaisena. Siihen kyllä keinot löytyy.

Vierailija
19/22 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen lapsen voi pitää hiljaisena vain, jos tämän surmaa tai lääkitsee tajuttomaksi. Se lääkitseminenkin tosin aiheuttaa huutoa ennen kuin taju lähtee.

Vierailija
20/22 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kait siitä mitään huutoa seuraa että "otetaan vitamiinit" tai "fluoritabletit" tai juotetaan lapselle muki "maitoa" tai "mehua"...?

Ei tässä mitään huumaamista tarvitse olla takana, tai ilmeistä rikosta muutenkaan. Vanhemmat, jotka jättivät lapset ilman valvontaa. Yksi heräsi ja lähti vaikka uimaan. Vanhemmat löysivät lapsen (kuolleena) mutta panikoivat... illallisella oli karmeat seuraukset, he saisivat syytteet jne... Päättivät lavastaa katoamisen hiukan toisin kuin se oikeasti tapahtui.

No syyllisiähän he ovat jokatapauksessa heitteillejättöön, lapsen kohtalolla rahastamiseen ja ehkä vähän muuhunkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan