Posliinit/lähes posliinit??!
Miten saatte pidettyä sen alapäänahkanne sängettömänä, sileänä ja ei ärtyneenä?
Itsellä ainakin heti ajelusta seur pvänä alkaa sänkeä pukkaamaan ja se ei kyllä tunnu/näytä erityisen kivalta ja sitten taas ihan päivittäistä ajelua ei iho kestä, tulee näppyjä ym:(
Käytän terävää höylää ja rfsu:n intiimialueelle tarkoitettua geeliä ajelussa.
Kommentit (44)
Tää keskustelu on jotenkin... Hämmentävä. Mitä se kenellekään muulle kuuluu, minkälainen karvoitus tai valkovuoto jollain toisella naisella on?
Mutta ihan näin aloitusviestiin vastatakseni, mä itse suosin epilaattoria. Sillä pysyy iho pehmeänä parhaimmillaan monta viikkoa, ja säännöllisellä kuorinnalla säästyy sisäänpäin kasvaneilta karvoiltakin. En tosin tiedä kuinka kivuliasta se on, jos on todella tuuhea ja tumma/paksu alapääkarvoitus. Mutta kun muistaa venyttää ihoa tarpeeksi ja epiloida kun karva on vielä lyhyttä, niin eniten se vaan nipistelee! Välillä tosin tulee karvatupesta (?) pieni veripisara, mutta ei se veri siitä jää mitenkään valumaan. Itse olen huomannut näin tapahtuvan, jos edellisestä epiloinnista on kulunut jo pidemmän aikaa, eikä iho ole tottunut epilointiin. Mutta joka kerta tuntuu vähemmän kivuliaalta : ) Sheivata en todellakaan voisi joka päivä, tuntuu että iho vaan ärtyisi pahasti.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 15:36"]
Itse olen vihdoin hyväksynyt sen, että omistan niin runsaan karvoituksen ettei omalla kohdalla pois sheivaaminen ole järkevää. Näyttää hyvältä muutaman tunnin, mutta alkaa sitten kutittaa ja sisäänkasvaneet karvat tulehtua kaikesta RFSUn aftershaven käytöstä huolimatta. Vuosia sitä posliinia yritin pitää muita miellyttääkseni, kunnes tajusin että pitää mennä oman kehon ehdoilla.
Posliini - Tuhero - tai mitä tahansa siltä väliltä, niin kuunnelkaa kehoanne ja tehkää semmoinen ratkaisu mikä ITSESTÄNNE tuntuu hyvältä. Tässä asiassa ei kannata muita kuunnella. Jos parisuhde kaatuu karvoihin, ei se mielestäni ole kovin terve suhde.
[/quote]
Sulla ei varmaan oo miestä?
Mun mies kertoi, kuinka sen exällä oli hoitamaton pusikko ja ollaan monet kerrat naurettu sille, kuinka se muka tarjos itteensä ja miehellä lerpsahti heti, kun näki sen reiän ja sen ympärillä karvat, joihin oli tarttunut valkkarit.
Oli tosi kiimanen, kun näki mun täysin ajellun alapään eka kerran. Käy kuumana edelleen.
[/quote]
Ei ole miestä enkä sellaista haluaisikaan. Tyttöystävä sen sijaan on, söpö ja nätti sellainen. Hänellä on luonnostaan ohuempi ja harvempi karvoitus ja onkin yleensä posliinina. Itsellä on minimaaliseksi trimmattu karvoitus. Ja hyvin se seksi meille maittaa ja usein :)
Olen suuntautumiseni ansiosta nähnyt lähietäisyydeltä naisen genitaalialuetta jos toistakin, eikä niistä voi tehdä mitään johtopäätöstä ihmisen luonteesta tai hyvyydestä. Hyvää seksiä löytyy sekä karvoilla & ilman.
Ja olen edelleen sitä mieltä, että jos parisuhde kaatuu alapään karvoitukseen tai sen olemattomuuteen, ei sillä suhteella olisi ollut tervettä tulevaisuutta.
Luomuilijat ei taida olla kovin fiksuja täällä, viittaan lukutaitoon.
KYSYIKÖ AP TEILTÄ MITÄÄN? Vastaan puolestanne: EI. Menikö jakeluun?
Mutta ap:lle: itse ajelen Gillettellä suihkussa, käytän pehmentävää suihkugeeliä ja vettä. Mielestäni ei ole aikaavievaa eikä vaikeaa. Minulla ei ole erityisen voimakas karvankasvu.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 15:36"]
Itse olen vihdoin hyväksynyt sen, että omistan niin runsaan karvoituksen ettei omalla kohdalla pois sheivaaminen ole järkevää. Näyttää hyvältä muutaman tunnin, mutta alkaa sitten kutittaa ja sisäänkasvaneet karvat tulehtua kaikesta RFSUn aftershaven käytöstä huolimatta. Vuosia sitä posliinia yritin pitää muita miellyttääkseni, kunnes tajusin että pitää mennä oman kehon ehdoilla.
Posliini - Tuhero - tai mitä tahansa siltä väliltä, niin kuunnelkaa kehoanne ja tehkää semmoinen ratkaisu mikä ITSESTÄNNE tuntuu hyvältä. Tässä asiassa ei kannata muita kuunnella. Jos parisuhde kaatuu karvoihin, ei se mielestäni ole kovin terve suhde.
[/quote]
Sulla ei varmaan oo miestä?
Mun mies kertoi, kuinka sen exällä oli hoitamaton pusikko ja ollaan monet kerrat naurettu sille, kuinka se muka tarjos itteensä ja miehellä lerpsahti heti, kun näki sen reiän ja sen ympärillä karvat, joihin oli tarttunut valkkarit.
Oli tosi kiimanen, kun näki mun täysin ajellun alapään eka kerran. Käy kuumana edelleen.