Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Posliinit/lähes posliinit??!

Vierailija
30.10.2013 |

Miten saatte pidettyä sen alapäänahkanne sängettömänä, sileänä ja ei ärtyneenä?

Itsellä ainakin heti ajelusta seur pvänä alkaa sänkeä pukkaamaan ja se ei kyllä tunnu/näytä erityisen kivalta ja sitten taas ihan päivittäistä ajelua ei iho kestä, tulee näppyjä ym:(

Käytän terävää höylää ja rfsu:n intiimialueelle tarkoitettua geeliä ajelussa.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä höylään joka päivä aina suihkun yhteydessä. Veden kanssa siis vaan lotraan. Käytän kertakäyttöteriä, joita en vaihda kuin parin viikon välein. Mun iho ärtyy enemmän silloin, kun terä on ihan uusi, silloin pitää olla varovainen. Pikkuisen "pehmennyt" mutta vielä leikkaava terä poistaa karvat hellävaraisemmin. Näin toimien ei näppyjä, ei ärtymystä ja siisti, sileä alapää.

Vierailija
2/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käytännössäkin tuntuu olevan mahdotonta minun ajella päivittäin koska kun heti seur pvänä alkaa pukkaamaan aavistuksenomaista sänkeä ja sitä jos ajelen niin olen huomannut ihon ärtyvän vain enemmän:/ eli ainakin 2vrk on oltava taukoa ajeluissani..jos en sitten saa täältä jotain "viisastenkiveä" infon muodossa mikä estäisi tuon päivittäisen ajelun ärtymyksen..en nimittäin haluaisi olla sänkitussuna yhtään ;)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä saakaan millään ns. pehmeäksi.

Veet, höylä, Ladyshave -> Sänki seuraavana päivänä, ei spontaania seksiä.

Nyppiminen, vaahaaminen, brassivahaus -> Iho punoittaa ja on näppyläinen, karvatupeista saattaa jopa tihkua veripisaroita, karvat kasvavat vielä tiheämpinä kuin aiemmin, ei spontaania seksiä.

Luomupehko, siistiminen saksilla: Ei ongelmia, seksi villiä ja spontaania.

Arvaa, minkä vaihtoehdon valitsen?

Vierailija
4/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 09:41"]

Nyppiminen, vaahaaminen, brassivahaus -> Iho punoittaa ja on näppyläinen, karvatupeista saattaa jopa tihkua veripisaroita, karvat kasvavat vielä tiheämpinä kuin aiemmin, ei spontaania seksiä.

[/quote]

Et tainnut ymmärtää otsikkoa? 

Vierailija
5/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuu, kiitos 4 kommentistasi mutta minua (eikä miestäni) ei innosta pään (tai muunkaan asian) pensaaseen työntäminen. Eikä meillä spontaania seksiä estä mahdollinen pieni sänki.

Onneksi tämä ei mikään suuri ongelma ole, ajelen jatkossakin parin päivän välein jos ei sitä viisastenkiveä päivittäiseen systeemiin ole/löydy.

Vierailija
6/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 10:14"]

Juuu, kiitos 4 kommentistasi mutta minua (eikä miestäni) ei innosta pään (tai muunkaan asian) pensaaseen työntäminen. Eikä meillä spontaania seksiä estä mahdollinen pieni sänki.

Onneksi tämä ei mikään suuri ongelma ole, ajelen jatkossakin parin päivän välein jos ei sitä viisastenkiveä päivittäiseen systeemiin ole/löydy.

[/quote]

Sitten pysyt nyppyisenä ja sänkisenä broilerina.

Itse en kyllä jaksaisi elää miehen kanssa, joka ei suostuisi panemaan, ellen joka päivä sheivaa alapäätä posliiniksi.

Mutta jokainen tavallaan. Onnea vaan valitsemallenne tielle. Pää pois pensaasta ja vierailiin pilluihin, jos vaikka loukkaat kätesi, etkä voi ajella alapäätäsi.

On ihmisillä parisuhteissa ongelmat. Totta nämä lyylit kyttää omia tyttöjään ja heti eka karvan ilmestyttyä yökkivät, että hyi yök, sulla on tommonen pensas. Nyt kukaan mies ei halua sua panna. Tässä sulle höylät, että heti pääset ajelemaan niitä, että miehet tykkää sun pillusta.

Miten mää oon aina pitänyt näitä posliineita ihan tyhjäpäinä :D

Vierailija
7/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No huh huh. Ei taida sunkaan miehesi olla mikään alfauros, jos sänki estää seksin.

Vierailija
8/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö joku muka pysyä täysin sängettömänä? Itselläni iho ainakin menisi aivan rikki, jos joka päivä sheivaisi. Kerran tai pari viikossa on sopiva tahti. En todellakaan edes jaksaisi joka päivä kuluttaa pariakymmentä minuuttia suihkussa sheivaillessa, en ehtisikään aina.

Vierailija
9/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, kylläpäs jollakin iski defenssimekanismit kehiin, surkuhupaisaa:D

Ikävää sinun kannaltasi etten näytä nyppyiseltä broilerilta ja vielä ikävämpää se ettei meillä mies sanele miltä minun alapääni näyttää, sen taisinkin jo tehdä selväksi aiemmissa viesteissäni, mutta tottahan toki sinä näet jotakin muuta kirjoituksissani. Surullista, että jollakulla ottaa noin lujille se että miehensä pitää tunkea pensaaseen pää ja että tussu näyttää siltä kuin siellä olisi M.Jacksonin afro 70-luvulta.

ap

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 10:36"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 10:14"]

[/quote]

Sitten pysyt nyppyisenä ja sänkisenä broilerina.

Itse en kyllä jaksaisi elää miehen kanssa, joka ei suostuisi panemaan, ellen joka päivä sheivaa alapäätä posliiniksi.

Mutta jokainen tavallaan. Onnea vaan valitsemallenne tielle. Pää pois pensaasta ja vierailiin pilluihin, jos vaikka loukkaat kätesi, etkä voi ajella alapäätäsi.

On ihmisillä parisuhteissa ongelmat. Totta nämä lyylit kyttää omia tyttöjään ja heti eka karvan ilmestyttyä yökkivät, että hyi yök, sulla on tommonen pensas. Nyt kukaan mies ei halua sua panna. Tässä sulle höylät, että heti pääset ajelemaan niitä, että miehet tykkää sun pillusta.

Miten mää oon aina pitänyt näitä posliineita ihan tyhjäpäinä :D

[/quote]

Vierailija
10/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.n kielenkäyttö on juuri sellaista, mitä posliinilta voi olettaa :D

Juuri sellainen posliinipalstamammuli, mihin täällä on tottunut

Mun on pakko ajaa iik poslariksi, kun ällöttää ne rämemajavat, joilla limat valuu tuherossa ja kukaan mies ei viitti panna sitä. yök yök yök. Mulla on ihana poslari, mitä aina yhteissaunassa mun kavereiden miehet ihailee, kun mun kavereilla on semmonen limainen pensas, minne niiden miehet ei kuulemma viitti päätään laittaa.

Kun kaikki miehet haluis panna mun poslarii, kun ne on niin yök yök, inhottavii ne limaiset, valkovuotokokkareita valuvat pensaat, yök yök yök

:DDDDDDDD

Ja kyllä, ap ei yhtään muuttanut käsitystäni naisesta, joka kynii alapäänsä paljaaksi :D

Vierailija
11/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-DDDDD!!!! (tekis mieli nauraa ääneen, mutten voi...).

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 10:58"]

Juuri sellainen posliinipalstamammuli, mihin täällä on tottunut

Mun on pakko ajaa iik poslariksi, kun ällöttää ne rämemajavat, joilla limat valuu tuherossa ja kukaan mies ei viitti panna sitä. yök yök yök. Mulla on ihana poslari, mitä aina yhteissaunassa mun kavereiden miehet ihailee, kun mun kavereilla on semmonen limainen pensas, minne niiden miehet ei kuulemma viitti päätään laittaa.

Kun kaikki miehet haluis panna mun poslarii, kun ne on niin yök yök, inhottavii ne limaiset, valkovuotokokkareita valuvat pensaat, yök yök yök

:DDDDDDDD

Ja kyllä, ap ei yhtään muuttanut käsitystäni naisesta, joka kynii alapäänsä paljaaksi :D

[/quote]

Vierailija
12/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aivan sama ongelma.. Mies pitää posliinista, mutta en vaan voi pitää sitä juuri tuon ärtymyksen/sängen takia koska sitten kun karva kasvaa alkaa järjetön kutinakin vielä, yleensä jätän "päälle" vähän karvaa mutta alhaalta sitten siistin koska ei ärsyynny niin paljoa

Vierailija
13/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nypin karvat ylhäältä ja sheivaan ihan alhaalta siten, että alas jää siveä pikkukolmio. Tämän mallin olen saanut pidettyä edustavana siten, että nypin tosiaan yläosan (n. 4 cm osio karvarajan yläreunasta laskien) karvat pinseteillä parin viikon välein ja tarvittaessa sheivaan. Nyppiminen myös vähentää karvankasvua selvästi. Onhan se alussa kivualiasta, mutta siihen tottuu ja alue pysyy hyvin pehmeänä. alempaa en tietenkään nyppisi...ja ihan alhaalta voi tosiaan sheivata aina suihkussa, kun siellä on kosteutta ja iho on pehmeämpi.

Vierailija
14/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 10:58"]

--

[/quote]

Tämä kirjoitus taas ei ole kovinkaan eduksi meille luomunaisille...alkoi oikein hävettää, kun luin tekstiäsi! No, ainakin se todistaa hyvin, ettei tyhjäpäisyys ole pimppikarvoista tai niiden puutteesta kiinni.

Vierailija
15/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nyppyinen ja sänkinen oikein on mukavampi/nätimpi kuin luonnollinen pehmeä tuhero?

Vai onko ihmisillä jotenkin erilaisia karvatyyppejä alapäässä? Mulla on siistiä pehmeää kiharaa, vaikea kuvitella että joku mies sanoisi yök nähdessään.

Vierailija
16/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onks pakko sitten ajella? Mitä järkeä on pitää pilluaan sängellä jos voi pitää luonnon pehmeänä karvojen kanssa?

Ihan vapaasti vaan mutta melkoista tyhjäpäisten hommaa toi pillunkarvojen kans värkkääminen.

Vierailija
17/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla posliinit on astiakaapissa eikä pöksyissä.

Onko mies, joka vaatii kumppaniltaan posliiksi ajettua alapäätä, jäänyt kehityksessään jollekin alemmalle asteelle. Sellaiseksi joka haaveilee pikkutyttöjen karvattomasta alapäästä? On luonnonlaki, että sekä aikuiselle miehelle että naiselle kasvaa karvoitus, toisille harvempi, toisille tiheämpi. Ja samalla aikuiselle on myös annettu ymmärrys pitää itsensä puhtaana, peseytyä.

Vierailija
18/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei se ihan noin mene kaikilla naisilla :D Ja kyllä on kummallinen geneettinen vääristymä intiimialueilla, jos joku käsittely saa karvat kasvamaan "tiheämmin". Jos karvatupesta tulee verta, se on yleensä merkki siitä, että karva on irronnut juuriaan myöten eikä kasva takaisin.

Vierailija
19/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tähän ketjuun on tullut jotain karvoista vaahtoajia? Ap ei kysynyt, hyväksyvätkö av-mammat tai kukaan muukaan hänen alapäävalintojaan tai kritisoinut muiden valintoja. Pakkoko joka ketjuun on tulla meuhkaamaan!

Vierailija
20/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seivaan pelkät häppärit ja karvaa siistin niin ettei rönsyile. Mutta jos se sileä poslari on oikeasti tärkeä niin menkää johonkin kauneushoitolaan tekemään brasilialainen vahaus ja jos mies sitä poslaria vaatii niin sitten se saa maksaa lystin eikös je :D?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä