Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Posliinit/lähes posliinit??!

Vierailija
30.10.2013 |

Miten saatte pidettyä sen alapäänahkanne sängettömänä, sileänä ja ei ärtyneenä?

Itsellä ainakin heti ajelusta seur pvänä alkaa sänkeä pukkaamaan ja se ei kyllä tunnu/näytä erityisen kivalta ja sitten taas ihan päivittäistä ajelua ei iho kestä, tulee näppyjä ym:(

Käytän terävää höylää ja rfsu:n intiimialueelle tarkoitettua geeliä ajelussa.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 11:18"]

Minä nypin karvat ylhäältä ja sheivaan ihan alhaalta siten, että alas jää siveä pikkukolmio. Tämän mallin olen saanut pidettyä edustavana siten, että nypin tosiaan yläosan (n. 4 cm osio karvarajan yläreunasta laskien) karvat pinseteillä parin viikon välein ja tarvittaessa sheivaan. Nyppiminen myös vähentää karvankasvua selvästi. Onhan se alussa kivualiasta, mutta siihen tottuu ja alue pysyy hyvin pehmeänä. alempaa en tietenkään nyppisi...ja ihan alhaalta voi tosiaan sheivata aina suihkussa, kun siellä on kosteutta ja iho on pehmeämpi.

[/quote]

Jatkan tähän vielä, että ostin aiemmin valoimpulssilaitteen, jonka avulla karvojen määrä on vähentynyt huomattavasti (nyt olen köyhyyttäni ollut ostamatta uutta valoa siihen, mutta jatkan käsittelyä heti kun on varaa). Jos siis on varaa sellaiseen tai kauneushoitolan vastaaviin hoitoihin, suosittelen! Sillä olen saanut kainalokarvat lähes kokonaan pois ja myös vähentänyt alapään karvoja siitä yläosasta ihan reilusti.

Vierailija
22/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 11:21"]

Miten se nyppyinen ja sänkinen oikein on mukavampi/nätimpi kuin luonnollinen pehmeä tuhero?

Vai onko ihmisillä jotenkin erilaisia karvatyyppejä alapäässä? Mulla on siistiä pehmeää kiharaa, vaikea kuvitella että joku mies sanoisi yök nähdessään.

[/quote]

On erilaisia karvatyyppejä. Mulla kasvaa harmaata, suoraa, paksua (olkimaista) karvaa harvakseltaan, n 0,5 välein. Näytän ihan kaljuuntuneelta mummolta alapäästä jos en ajele. Ja tällainen karvotus siis ollut siitä asti kun teininä alkoi karvat kasvaa. Mä siis ajeten tai nypin aina posliinin ihan sen takia, että mun karvoitus on muuten niin helvetin ruma. Jos mulla olis sellainen tumma, kihara tiivis pehko mitä jollain naisilla näkee, tykkäisin jättää kiitorataa, tai joskus ehkä enemmänkin karvaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en posliinia haluakaan mutta kun ei edes pelkkä siistiminen (eli jonkinlainen kiitorata) tahdo onnistua. Veetiäkin olen pitänyt varmaan 10 minuuttia alakerrassa eikä silti kaikki karvat lähde ja jos lähteekin niin sänki näkyy heti :(

Minä en oikeasti tajua tuota, koska kainalo- ja säärikarvat lähtevät nätisti ihan millä tahansa terälläkin ja jälki on siisti! Kai ihmisillä on sitten alapäässä erilaisia kasvustoja, omani on aika runsasta.

Yritin minä kerran sellaisilla vahaliuskoillakin mutta sattui niin hemmetisti.

Nyt kasvatan rauhassa majavaa, kun mieskin on pitkään työmatkalla.

Vierailija
24/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sheivata vasta, kun on ollut suihkussa jo tovin ja karvat ovat pehmenneet. Ja kannattaa kuoria häpyalue hellästi päivää ennen aiottua sheivausta, ei tule sisäänkasvaneita karvoja, rasvaus varmaan itsestään selvä juttu :)

Karvoituksen suosijoille tiedoksi: itse pidän posliinia siksi, etten tykkää siitä kun karvat liisteröityvät valkovuotoon. Kyllä, mevevät takkuun. Ja kun joku kuitenkin tulee huutelemaan hygieniasta, niin kyllä, osaan pestä alapään. Minä en pidä tunteesta, joka syntyy kun pillunkarvat ovat jumiutuneet alkkarihin ja repeävät irti.

Ja ei, ei ole hiivaa tms, eritän vaan enemmän kuin normaali nainen.

Vierailija
25/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 12:00"]

Kannattaa sheivata vasta, kun on ollut suihkussa jo tovin ja karvat ovat pehmenneet. Ja kannattaa kuoria häpyalue hellästi päivää ennen aiottua sheivausta, ei tule sisäänkasvaneita karvoja, rasvaus varmaan itsestään selvä juttu :)

Karvoituksen suosijoille tiedoksi: itse pidän posliinia siksi, etten tykkää siitä kun karvat liisteröityvät valkovuotoon. Kyllä, mevevät takkuun. Ja kun joku kuitenkin tulee huutelemaan hygieniasta, niin kyllä, osaan pestä alapään. Minä en pidä tunteesta, joka syntyy kun pillunkarvat ovat jumiutuneet alkkarihin ja repeävät irti.

[/quote]a) sulla menee tuohon kaikkeen hirveesti aikaa, rahaa ja energiaa b) ei valkovuotoa normaalisti niin paljon ole, et karvat siinä liisteriksi asti klimppiintyisivät

Vierailija
26/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 12:05"]

[/quote]a) sulla menee tuohon kaikkeen hirveesti aikaa, rahaa ja energiaa b) ei valkovuotoa normaalisti niin paljon ole, et karvat siinä liisteriksi asti klimppiintyisivät

[/quote]

Luitko tuon viimeisen lauseen? Minulla valkovuotoa tulee paljon, enemmän kuin normaalisti. Onnekseni, sillä esimerkiksi imetysaikana en joutunut kärsimään hormonaalisesta limakalvojen kuivumisesta.

Ajan- ja rahankäyttöön voin todeta, että väärässä olet. Energiaa ehkä, mutta toinen lakkaa sillä energialla kynnet, toinen ajaa värkkinsä.

Vierailija
27/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 12:05"]

[/quote]

Luitko tuon viimeisen lauseen? Minulla valkovuotoa tulee paljon, enemmän kuin normaalisti. Onnekseni, sillä esimerkiksi imetysaikana en joutunut kärsimään hormonaalisesta limakalvojen kuivumisesta.

Ajan- ja rahankäyttöön voin todeta, että väärässä olet. Energiaa ehkä, mutta toinen lakkaa sillä energialla kynnet, toinen ajaa värkkinsä.

Vierailija
28/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 11:23"]

Mulla posliinit on astiakaapissa eikä pöksyissä.

Onko mies, joka vaatii kumppaniltaan posliiksi ajettua alapäätä, jäänyt kehityksessään jollekin alemmalle asteelle. Sellaiseksi joka haaveilee pikkutyttöjen karvattomasta alapäästä? On luonnonlaki, että sekä aikuiselle miehelle että naiselle kasvaa karvoitus, toisille harvempi, toisille tiheämpi. Ja samalla aikuiselle on myös annettu ymmärrys pitää itsensä puhtaana, peseytyä.

[/quote]

Onneksi aikuisille on myös annettu ymmärrys pitää huoli vain oman alapäänsä asioista...

Onhan kainalokarvojenkin jättäminen luonnontilaan mitä luonnollisin valinta, mutta epäilen, toteutatko siinä asiassa samaa periaatetta. Ja jos poistat kainalokarvat, teet sen tietenkin MIEHEN takia, koska haluat kainalosi näyttävän sileältä kuin pikkutytöllä! Luonnotonta, luonnotonta! Aikuisella naisella ei kainalokarvoja! Hyyihyyiyyi sinua, senkin pedofiilin unelma.

Vierailija
29/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan tajunnut tätä tapaa, että kun kysytään joltain tietyltä ryhmältä asiaa, niin jo lappaa eri mieltä olevat vaahtoamaan kuinka nyt on väärä valinta tehty. 

Vierailija
30/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 12:15"]

Minä en ole koskaan tajunnut tätä tapaa, että kun kysytään joltain tietyltä ryhmältä asiaa, niin jo lappaa eri mieltä olevat vaahtoamaan kuinka nyt on väärä valinta tehty. 

[/quote]Eri mieltä olevat saattaa olla myös entisiä samanmielisiä.

Vierailija
31/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta näkee, että ap pyysi neuvoja posliineilta tai melkein posliineilta. 

"Miten mää oon aina pitänyt näitä posliineita ihan tyhjäpäinä :D"

Miten hemmettiä? Miten krvojen määrä  vaikuttaa älykkyyteen? Ihme jengiä... Relatkaa. Ei tarvi toisia alkaa sentään haukkumaan.

Vierailija
32/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 12:15"]

[/quote]Eri mieltä olevat saattaa olla myös entisiä samanmielisiä.

[/quote]

Ja? Jos ap haluaa apua poslarin hoitamiseen, ei kehoitus kasvattaa karvat oikein sovi aihepiiriin. Sama kuin menisit kaupassa vaahtoamaan kevytmaidon ostajalle, että rasvatonta sen olla pitää.

Vierailija
33/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Defenssit vaan jatkuu:)

ap

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 10:58"]

Ap.n kielenkäyttö on juuri sellaista, mitä posliinilta voi olettaa :D

Juuri sellainen posliinipalstamammuli, mihin täällä on tottunut

Mun on pakko ajaa iik poslariksi, kun ällöttää ne rämemajavat, joilla limat valuu tuherossa ja kukaan mies ei viitti panna sitä. yök yök yök. Mulla on ihana poslari, mitä aina yhteissaunassa mun kavereiden miehet ihailee, kun mun kavereilla on semmonen limainen pensas, minne niiden miehet ei kuulemma viitti päätään laittaa.

Kun kaikki miehet haluis panna mun poslarii, kun ne on niin yök yök, inhottavii ne limaiset, valkovuotokokkareita valuvat pensaat, yök yök yök

:DDDDDDDD

Ja kyllä, ap ei yhtään muuttanut käsitystäni naisesta, joka kynii alapäänsä paljaaksi :D

[/quote]

Vierailija
34/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi te jauhatte niistä miehistänne? kyseessä on ihan oma alapääni ja ihan itse olen sitä mieltä etten pidä pehkosta, siksipä minulla onkin pieni karva-alue tai ei lainkaan karva-aluetta. Kumma juttu miten tästäkin saadaan mies-nainen-asetelma ja jokikinen alapäätään ajeleva/siistivä nainen on reppana miehen tossun alla parka. No, ilm sitten niin kirjoittelevien mielissä..

ap

ps. pidän myös peppuleikeistä ja, toiv eräät hlöt istuvat nyt tukevasti, se olin juurikin minä joka niitä miehelle ensimm kertaa ehdotin:D

Vierailija
35/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais varmaan mennä lääkäriin, jos vuotoa on niin paljon, että ihan karvat jää kiinni. Joku tauti tiellä jyllää.

Olen ihmetellyt oikeasti, miksi joillain ei ole karvoja, mutta se johtuukin siitä, että vedetään karvat pois, kun on niin limaista ja klönttistä valkovuotoa, että on ihan karvat´paakuissa.

Hyi hitto. Nyt tämäkin siis selvisi. Mutta oikea tie olisi gynelle.Ei se tauti sieltä pillusta parane karvojen ajelulla. Pesu ja lääkäriltä lääkekuuri, ei tarvi karvoja ajella siksi, että ovat limaiset ja klönttäiset.

Ei kyllä kovin kiihottavalta vaikuta nämä posliinit reisille valuvien vittulimojen ja klönttien kanssa. Yök

Vierailija
36/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 12:18"]

Otsikosta näkee, että ap pyysi neuvoja posliineilta tai melkein posliineilta. 

"Miten mää oon aina pitänyt näitä posliineita ihan tyhjäpäinä :D"

Miten hemmettiä? Miten krvojen määrä  vaikuttaa älykkyyteen? Ihme jengiä... Relatkaa. Ei tarvi toisia alkaa sentään haukkumaan.

[/quote]

No mieti.

Sillä aikaa kun pojat nousevat urallaan ja viis veisaavat ulkonäöstään, tyhmät tytöt istuu tuntikausia jalat levällään ja nyppii itseään karvattomaksi, koska ajattelevat näin miellyttävänsä miehiä.

Siksipä naisia näkyy johtopaikoilla niin vähän, koska naisen paikka on peilin edessä sheivaamassa ja miettimässä, miten mies voisi haluta paremmin nuolla minua.

Samaan aikaan mies solmii suhteita ja kiikkuu johtoportaita ylöspäin.

Siksi naiset on tarkoitettukin kotiin miehen alamaisiksi ja posliinit on juuri niitä parhaita, koska elämä pyörii nyppimisen ja miellyttämisen ympärillä.

Näin se vain naiset menee. Naisen tehtävänä on saada mies itselleen ja nyppimällä ja laihduttamalla ja jumppaamalla saada pidettyä se itsellään. Siihen nainen kelpaa

Vierailija
37/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 10:58"]

Mun on pakko ajaa iik poslariksi, kun ällöttää ne rämemajavat, joilla limat valuu tuherossa ja kukaan mies ei viitti panna sitä. yök yök yök. Mulla on ihana poslari, mitä aina yhteissaunassa mun kavereiden miehet ihailee, kun mun kavereilla on semmonen limainen pensas, minne niiden miehet ei kuulemma viitti päätään laittaa.

Kun kaikki miehet haluis panna mun poslarii, kun ne on niin yök yök, inhottavii ne limaiset, valkovuotokokkareita valuvat pensaat, yök yök yök

[/quote]

Ja lisäksi se onkin suuren osan ajasta sänkinen värkki eikä posliini...

Vierailija
38/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 14:52"]

Kannattais varmaan mennä lääkäriin, jos vuotoa on niin paljon, että ihan karvat jää kiinni. Joku tauti tiellä jyllää.

Olen ihmetellyt oikeasti, miksi joillain ei ole karvoja, mutta se johtuukin siitä, että vedetään karvat pois, kun on niin limaista ja klönttistä valkovuotoa, että on ihan karvat´paakuissa.

Hyi hitto. Nyt tämäkin siis selvisi. Mutta oikea tie olisi gynelle.Ei se tauti sieltä pillusta parane karvojen ajelulla. Pesu ja lääkäriltä lääkekuuri, ei tarvi karvoja ajella siksi, että ovat limaiset ja klönttäiset.

Ei kyllä kovin kiihottavalta vaikuta nämä posliinit reisille valuvien vittulimojen ja klönttien kanssa. Yök

[/quote]

Klönttejä ei valu, vaan vuoto muutuu klöntiksi kuivahtaessaan. Kiitos huolenpidosta, mitään tautia, vaivaa tai rakenteellista poikkeamaa ei ole, olen vaan kosteampi kuin keskivertonainen. 

Kuvaat valkovuotoa limaiseksi, suosittelen sinun itsesi käyvän tarkistuttamassa alapääsi, limaista valkovuodon ei kuulu olla.

Toisekseen käytän pikkuhousunsuojia tarvittaessa ja huolehdin hygieniasta sekä alusvaatteiden vaihdosta, eli limat ei valu reisille. Eivätkä voisikaan valua, koska reiteni eivät edes osu yhteen.

Kolmanneksi, teistä karvallisista siis posliinit on alistettu miehen käskyvallan alle? Mitäs, jos mies pyytää kasvattamaan karvat? Yhtälailla miellytätte toista. Mun ukkoa ei kiinnostaa onko minulla ajettu, sänkinen vai karvainen rako, kelpaan ihan sellaisena kuin minäkin hetkenä olen. 

Kauhean vihamielistä porukkaa, en jaksa ymmärtää. Sitten pitää vielä maalailla kauhukuvia limavuodoista ja oman luulon perusteella jaellaan diagnooseja, sitten haukutaan eri tien valinneet lyttyyn. Provotkaa rauhassa. Toivottavasti osaatte kasvattaa lapsistanne sympaattisia ja empaattisia, sellaisia, jotka eivät katso karvoihin.

Vierailija
39/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vihdoin hyväksynyt sen, että omistan niin runsaan karvoituksen ettei omalla kohdalla pois sheivaaminen ole järkevää. Näyttää hyvältä muutaman tunnin, mutta alkaa sitten kutittaa ja sisäänkasvaneet karvat tulehtua kaikesta RFSUn aftershaven käytöstä huolimatta. Vuosia sitä posliinia yritin pitää muita miellyttääkseni, kunnes tajusin että pitää mennä oman kehon ehdoilla.

Posliini - Tuhero - tai mitä tahansa siltä väliltä, niin kuunnelkaa kehoanne ja tehkää semmoinen ratkaisu mikä ITSESTÄNNE tuntuu hyvältä. Tässä asiassa ei kannata muita kuunnella. Jos parisuhde kaatuu karvoihin, ei se mielestäni ole kovin terve suhde.

Vierailija
40/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 14:52"]

[/quote]

Reisille valuvat vittulimat :D

En varmaan voi tämän jälkeen ikinä olla pyrskähtelemättä, kun näen posliinin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi