Työpaikan pippalot tulossa ja me yritetään vauvaa
En halua vielä tässä vaiheessa puhua tästä työkavereille. Kyseessä ihan muutaman hengen porukka ja tarkoitus bilettää ihan kunnolla.
Oon tosi huono valehtelemaan. Jos väitän että mulla on lääkekuuri menossa, niin eivät tule uskomaan. Mitähän tekisin?
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 11:56"]
Voi kristus mitä ongelmia. Miksi helvetissä sitten päätitte alkaa yrittää juuri tässä kierrossa, jos nämä bileet ovat olleet tiedossa noin kauan, asenteesi on tuo ja uskot vielä, että tärppi käy heti?
Provo....
[/quote]
Ei ole provo, ap raskautuu aina heti ekasta kierrosta :D
Uskokaa nyt jo, voit aivan hyvin mielin ottaa alkoholia jos haluat, koska alkio ei ole missään yhteydessä sinuun!
Se ei saa alkoholia tai mitään myrkkyjä ennen 4-5. raskausviikkoa koska teidän välillänne ei ole napanuoraa tai mitään muutakaan yhteyttä!
Mähän uskoin jo ensimmäisellä sivulla! :D
ap
Sun on kyllä pakko olla melkoinen juoppo normaalisti, koska muut alkaisi ihmetellä, jos et joisi. Mitäpä jos sanot, että olet huomannut ongelmasi alkoholin kanssa, etkä ota tänään tippaakaan? Osaavat ainakin tukea tulevaan elämänmuutokseesi.
Voi jeesus, mä voin olla juomatta mun kaveriporukassa, työporukassa ja missä vain, eikä kukaan ihmettele, jos en ota.
Ap, hae apua!
Ei %¤&%% teidän viestejä! :D
Kirjoitin jo tuossa aiemmin että oon viimeksi ottanut sellaset neljä vuotta sitten enkä tässä työporukassa kertaakaan. Meitä nyt on vain muutama ihminen lähdössä ja ajattelin että kyllä siinä kiinnittää huomiota jos yksi ei ota.
Mut hei, kuten sanoin, uskoin jo aika monta viestiä sitten että voin ottaa muutaman ja kaikki on ok.
ap
Ap:n kommenttiin 46: Ongelmasi on huono itsetunto tai joku muu sellainen, jos niin kauheasti jännittää/mietityttää se, että muut huomaavat, ettet juo.
Mä repeilen täällä jo ääneen näille kommenteille!
p.s. Ei mua jännitä.
ap
Tai sitten vain sanot, että sinulla on trikomonas :D Johon lääkäri määräsi Trikozol antibioottikuurin, jonka aikana alkoholin juominen on EHDOTTOMASTI kiellettyä. Ja mieluiten ei pariin päivään kuurin loppumisen jälkeenkään...
Sh
Säälittävää, että alkoholi on joillekin niin tärkeässä asemassa elämässä, että sen juominen/juomatta jättäminen täytyy sovittaa muiden ihmisten mielipiteisiin. Oletko ap teini vaiko vain hieman yksinkertainen?
Ihana suomalainen keskustelu...ensimmaiseksikin keskustellaan pitaisi juoda vai ei, niinkuin se olisi jotenkin oleellista hauskanpidossa.
Ja toisekseen asiat on niin mustavalkoisia: JOKO en juo tipaakaan koska olen/ehka olen/haluan olla raskaana TAI suunnittelen jo nyt juovani itseni rakakanniin....
Terveiset Ranskasta!
Ei mitään tekosyitä, aikuiselle ihmiselle... Juo tai on juomatta.
Miksi tarvii olla joku SYY.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 13:59"]
Ihana suomalainen keskustelu...ensimmaiseksikin keskustellaan pitaisi juoda vai ei, niinkuin se olisi jotenkin oleellista hauskanpidossa.
Ja toisekseen asiat on niin mustavalkoisia: JOKO en juo tipaakaan koska olen/ehka olen/haluan olla raskaana TAI suunnittelen jo nyt juovani itseni rakakanniin....
Terveiset Ranskasta!
[/quote]
Kuka tässä on missään vaiheessa mitään räkäkännejä suunnitellut? Toisekseen jos ap ei ole neljään vuoteen juonut, niin meinaatko ettei ap ole neljään vuoteen pitänyt hauskaa?
herranjestas että jotkut tekevät asioista vaikeita.
mun mielestä kaikennäköinen fanaattisuus ja äärikäyttäytyminen kielii henkilökohtaisista ongelmista, kuten tässäkin tapauksessa. hyrr, oikein puistattaa tollanen jokotai-elämäntapa.
Mikä äärikäyttäytyminen? Onko ap jossain väittänyt vetävänsä perskännit?
Ehkä ,ulla on vain huono päivä mutta ieleen hiipi ajatus, että onko ajankohta vauvalle oikea jos pitää pohtia et "olisko raskaana vai vetäskö lärvit?"
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 14:08"]
Ehkä ,ulla on vain huono päivä mutta ieleen hiipi ajatus, että onko ajankohta vauvalle oikea jos pitää pohtia et "olisko raskaana vai vetäskö lärvit?"
[/quote]
Hahhahahhaa :D Nyt sä yrität vaan ärsyttää!
ap
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 11:45"]
Minä en kertakaikkiaan tajua, miksi siellä Suomessa on niin helvetin vaikea olla juomatta viinaa ilman, että sitä pitäisi jotenkin selitellä? Täällä ei kukaan kiinnitä huomiota muiden lasien sisältöön saati kysy, miksei alkoholi maistu. Ei tarvitse sepittää antibioottikuureista tai aikaisista herätyksistä - sen kun ottaa alkoholittoman juoman ja sillä hyvä.
t. ulkosuomalainen
[/quote]
Tämä on mielestäni koko keskustelun tärkein pointti: miksi omaa alkoholinkäyttöä pitäisi selitellä yhtään kenellekään? En itsekään haluaisi juoda alkoholia, jos yrittäisimme vauvaa, ja vaikka ehkä onkin vähän hätävarjelun liioittelua, niin ei se kenellekään muulle kuulu kuin ap:lle.
voi ap! :) arvaa, kuinka monta lasta on ollut jo tulossa, kun äiti on vetänyt vielä niitä ihan räkäkännejäkin? Mäkin oon raskautunut aina ekasta kierrosta ja juonut alkoholia (ekan kohdalla vieläpä hyvin reippaasti) testiin asti. kun ei vielä tiedä olevansa raskaana, niin käyttäydytään site, kuten et olisi raskaana. :)
Huoh, miten voi olla noin vaikeaa aikuisen ihmisen kieltäytyä juomisesta.
Voi kristus mitä ongelmia. Miksi helvetissä sitten päätitte alkaa yrittää juuri tässä kierrossa, jos nämä bileet ovat olleet tiedossa noin kauan, asenteesi on tuo ja uskot vielä, että tärppi käy heti?
Provo....