Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan pippalot tulossa ja me yritetään vauvaa

Vierailija
30.10.2013 |

En halua vielä tässä vaiheessa puhua tästä työkavereille. Kyseessä ihan muutaman hengen porukka ja tarkoitus bilettää ihan kunnolla.

Oon tosi huono valehtelemaan. Jos väitän että mulla on lääkekuuri menossa, niin eivät tule uskomaan. Mitähän tekisin?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä menemättä juhliin

Vierailija
2/61 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko raskaana?

Tee testi ennen juhlia, jos on plussa, sanot että on lääkekuuri päällä etkä voi juoda alkoholia TAI että sinulla on aikainen herätys ja pitää olla virkeänä.

Jos et ole raskaana, niin siitä kun nautit alkoholia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on vaan puhuttu jo pitkään ja tosiaan meitä on vain muutama jotka ollaan tätä suunniteltu. Jos yksi jää pois, niin todnäk koko homma perutaan. Ja oikeasti haluan lähteä. ap

Vierailija
4/61 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun meet ja pidät hauskaa, jos vasta yritätte etkä siis vielä ole raskaana. Ei kai sitä elämistä nyt tarvitse vauvan yrityksen takia lopettaa, herran jestas. Siinähän saattaa mennä kuukausia, joillain vuosia ennen kuin tärppää. Koko sen ajanko meinasit olla käymättä viihteellä?

Vierailija
5/61 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 09:12"]

No oletko raskaana?

Tee testi ennen juhlia, jos on plussa, sanot että on lääkekuuri päällä etkä voi juoda alkoholia TAI että sinulla on aikainen herätys ja pitää olla virkeänä.

[/quote]

Juhlat ajoittuu niin, että ovat viikko oviksesta. Ei mitään näkyisi vielä mistään testeistä. Mulla on aina ollut tapana pitää ihan 0-linja alusta saakka raskauksien aikana enkä nytkään viitsi ottaa yhtään, jos on epäilyskin että olisi tärpännyt.

Kai mä vain sanon, etten halua hankkia kohmeloa... ap

Vierailija
6/61 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis YRITÄTTE vauvaa. Juo vain vähän. Sanot vaan, ettet halua juoda paljon.

Vierailija
7/61 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi jota käytät ei vaikuta mahdolliseen alkioon ennen kuin raskautta voi edes nähdä testissä.

Vierailija
8/61 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juot sitä alkoholia. Jos siis et ole raksaana. Ei sinun nyt ihan hirveitä perskännejä tarvitse vetää, jos niin et tahdo, mutta pidät lasin koko ajan näkyvillä. Muutaman lasillisen jälkeen kaverisi eivät osaa arvioida oletko yhtä humalassa kun he vai et. Ei se muutama alkoholiannos vaikuta yhtään mihinkään, ei edes siihen alkioon jos nyt satutkin tietämättäsi olemaan jo raskaana.

Vierailija
9/61 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostat mahdollisuusksia ja otat jonkun hoidon..

Vierailija
10/61 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 09:15"]

Sen kun meet ja pidät hauskaa, jos vasta yritätte etkä siis vielä ole raskaana. Ei kai sitä elämistä nyt tarvitse vauvan yrityksen takia lopettaa, herran jestas. Siinähän saattaa mennä kuukausia, joillain vuosia ennen kuin tärppää. Koko sen ajanko meinasit olla käymättä viihteellä?

[/quote]

Tottakai voi mennä kuukausia. Mulla on vaan kaikki kolme aiempaa raskautta alkaneet heti ensimmäisestä kierrosta.:) ap

Vierailija
11/61 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko vaihtoehdot olla ottamatta pisaraakaan tai ottaa kaatokännit? Jos et ole raskaana, voit hyvin ottaa pari lasia viiniä tai pari siideriä tms. Loppuillan tilaat vaikka kokista, se näyttää ihan joltain drinkiltä, ei sun tartte selitellä, mitä lasissa on.

Vierailija
12/61 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 09:16"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 09:12"]

No oletko raskaana?

[/quote]

Juhlat ajoittuu niin, että ovat viikko oviksesta. Ei mitään näkyisi vielä mistään testeistä. Mulla on aina ollut tapana pitää ihan 0-linja alusta saakka raskauksien aikana enkä nytkään viitsi ottaa yhtään, jos on epäilyskin että olisi tärpännyt.

Kai mä vain sanon, etten halua hankkia kohmeloa... ap

[/quote]

Tuossa vaiheessa ei mahdolliselle raskaudelle satu yhtään mitään vaikka muutaman ottaisitkin.

Joillakin on tosin tapana lopettaa eläminen jo yritysvaiheessa, se teille suotakoon :)

Vierailija
13/61 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten alkoholi voisi tuossa vaiheessa raskautta mitenkään olla haitallista. Siis edellyttäen, että juo maltillisesti ja niin että pysyy tolkku mukana eikä kohella mitään.

Vierailija
14/61 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika sentään, mä en ymmärrä. YRITÄT vauvaa, ei ole mitään takeita oletko raskaana vai et juhlien aikaan. Ja tosiaan, kuten 8 sanoi, alkoholi ei vielä tuossa vaiheessa vaikuta alkioon, se ei ole vielä edes kiinnittynyt.

Juot tai et juo, miten haluat. Mitään tekosyitä ei aikuisen ihmisen tarvitse keksiä.

Vierailija
15/61 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa lasia voi juoda tosi pitkään aj hartaasti, loppuillasta kukaan ei huomaa, missä tahdissa lasi on tyhjentynyt.

Vierailija
16/61 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ootte ehkä oikeassa. Oon nipo :D ap

Vierailija
17/61 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität sitä vauvaa jonkun työkaverin kanssa siellä pippaloissa.

Vierailija
18/61 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei raskaudut aina ekasta kierrosta, olette suunnittelleet näitä pippaloita pitkään ja juuri nyt täytyy alkaa yrittää saada vauva, sitähän ei siis voi siirtää kuukaudella?

Miten vaan, mene ja nauti, alkolla tai ilman.

Vierailija
19/61 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olet nipo. Miksi olet ollut edes suunnittelemassa juhlia, jos asenteesi on tuo?

Vierailija
20/61 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olet nipo. Miksi olet ollut edes suunnittelemassa juhlia, jos asenteesi on tuo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi